*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Φίλε, 29 και 30 είναι Σαββατοκύριακο, γι' αυτό σου ήρθε έτσι. Δε συμβαίνει κάτι.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Φίλε, 29 και 30 είναι Σαββατοκύριακο, γι' αυτό σου ήρθε έτσι. Δε συμβαίνει κάτι.

μαλιστα, αν ειναι ετσι τοτε οκ ,ας το εβαζαν 28 , τεσπα σ ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ημερομηνια ληξης πληρωμης 27 του μηνος, αν δε το πληρωσω 27 και το πληρωσω 30 τι θα γινει δηλαδη? καπου 30 του μηνα ερχονταν ο λογαριασμος για πληρωμη και επειδη πληρωσα τον προηγουμενο 27 τωρα θελουν στης 27 να τους τον πληρωνω, δηλαδη αν τον αλλο μηνα τον πληρωσω στις 15 θα εχετε την απαιτηση να τον πληρωνω καθε τοσο, τεσπα , παραπονα κανω, καλη συνεχεια
edit Απλα πειτε μου τι θα γινει αν δε το πληρωσω 27 και τον πληρωσω 30

Καλησπέρα dimtz,

Όπως σωστά ανέφερε και ο Σεραφείμ, η ημερομηνία λήξης πληρωμής έχει διαμορφωθεί ανάλογα, λόγω Σαββατοκύριακου.

Σε περίπτωση εξόφλησης του λογαριασμού σου σε κάποιο απο τα σημεία εξυπηρέτησης εώς και τις 29/11 (30 είναι Κυριακή), δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα στη συνδρομή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα..Είχα περίπου 2 εβδομάδες να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή novago και απ'ότι είδα το chrome απέκλειε το plugin...Μόλις έκανα τις απαραίτητες ρυθμίσεις (απορώ γιατί είχε ξερυθμιστεί,τέλος πάντων),πάω να μπώ στην εφαρμογή,μου ζητάει username και password,τα βάζω και μου λέει πως είτε είναι λάθος είτε δεν υπάρχει τέτοιος λογαριασμός..Τριπλοτσέκαρα φυσικαά τα στοιχεία μήπως είχα κάνει κάτι λάθος..

Τι μπορεί να συμβαίνει?


Ευχαριστώ
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Εκανα ανανέωση της συνδρομής μου novago σε άλλη συσκευή (smartphone ) ,η οποία έγινε με επιτυχία.ενω το username δεν μου κανει προβλημα στο password μου λεει οτι ειΝαι λάθος , αν και ειναι το ίδιο με την προηγούμενη συσκευή. ΔοκιΜασα και επανακινηση αλλα πάλι τίποτα . Κάποια λύση .? ευχαριστώ
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Όπως σωστά ανέφερε και ο Σεραφείμ, η ημερομηνία λήξης πληρωμής έχει διαμορφωθεί ανάλογα, λόγω Σαββατοκύριακου.

Σε περίπτωση εξόφλησης του λογαριασμού σου σε κάποιο απο τα σημεία εξυπηρέτησης εώς και τις 29/11 (30 είναι Κυριακή), δεν θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα στη συνδρομή σου.

Αλέξης, Forthnet Support

ok ευχαριστω πολυ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλησπέρα..Είχα περίπου 2 εβδομάδες να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή novago και απ'ότι είδα το chrome απέκλειε το plugin...Μόλις έκανα τις απαραίτητες ρυθμίσεις (απορώ γιατί είχε ξερυθμιστεί,τέλος πάντων),πάω να μπώ στην εφαρμογή,μου ζητάει username και password,τα βάζω και μου λέει πως είτε είναι λάθος είτε δεν υπάρχει τέτοιος λογαριασμός..Τριπλοτσέκαρα φυσικαά τα στοιχεία μήπως είχα κάνει κάτι λάθος..

Τι μπορεί να συμβαίνει?


Ευχαριστώ


Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας τα στοιχεία της σύνδεσής σου (αριθμό κάρτας και username του NovaGo).


Καλησπέρα
Εκανα ανανέωση της συνδρομής μου novago σε άλλη συσκευή (smartphone ) ,η οποία έγινε με επιτυχία.ενω το username δεν μου κανει προβλημα στο password μου λεει οτι ειΝαι λάθος , αν και ειναι το ίδιο με την προηγούμενη συσκευή. ΔοκιΜασα και επανακινηση αλλα πάλι τίποτα . Κάποια λύση .? ευχαριστώ

Αρχικά, δοκίμασε να κάνεις απεγκατάσταση του application και ξανά εγκατάσταση.

Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
θα ήθελα να επωφεληθώ συγκεκριμένης προσφοράς για υπηρεσία triple play που έχουν και άλλη μέλη.
Θα μπορούσα να μιλήσω με κάποιον;

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Να πω και εγώ ένα ευχαριστώ για την αμεση εξυπηρέτηση των παιδιών εδώ σε θέμα με τον λογαριασμό μου :a0210:
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, θα ήθελα να επωφεληθώ συγκεκριμένης προσφοράς για υπηρεσία triple play που έχουν και άλλη μέλη.
Θα μπορούσα να μιλήσω με κάποιον;

Ευχαριστώ
Καλησπέρα netagra,

Ενημέρωσέ μας με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει για τις προσφορές που μπορούν να αποδοθούν στη συνδρομή σου.

Να πω και εγώ ένα ευχαριστώ για την αμεση εξυπηρέτηση των παιδιών εδώ σε θέμα με τον λογαριασμό μου :a0210:
Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια Ducksong.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και απο μένα...Η πρώτη μου επικοινωνία για το θέμα της λαθος χρέωσης Multiview έγινε στις 17/11 με προσωπικό μήνυμα.Υπάρχει κάποια εξέλιξη ...? Αύριο συμπληρώνουμε 10 ημέρες....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα skopelos1,

Όπως έχουμε ενημερώσει και κατά την επικοινωνία μας μέσω προσωπικού μηνύματος, έχουμε δρομολογήσει σχετικό αίτημα προς τα αρμόδια τμήματα, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, θέλω ο λογαριασμός νόβα να μου έρχεται με email (όπου θα γράφει κωδικό πληρωμής) και όχι με ΕΛΤΑ, γίνετε;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz ,

Σε συνδρομητές που έχουν υπηρεσία nova (μόνο τηλεόραση) δεν παρέχεται η δυνατότητα να λαμβάνουν το λογαριασμό τους με email.
Παρόλα αυτά , μπορείς να ενημερωθείς από το λογαριασμό που έχεις στο My nova. Διαφορετικά, η τιμολογιακή πολιτική της nova είναι συγκεκριμένη.

Κάθε 14 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη.

Ο κωδικός πληρωμής είναι σταθερός, οπότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα να εξοφλείς το λογαριασμό σου με αυτόν.

Αν θέλεις, μπορείς να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα για να σε ενημερώσουμε με τον κωδικό πληρωμής σου.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Εχουν περασει περιπου 20 ημερες απο την ηλεκτρονικη αιτηση ... και σημερα που μπηκα στην εξυπηρετηση πελατων-κατασταση αιτησης ενεργοποιησης παρουσιαζει οτι δεν υπαρχει αιτηση με τον αριθμο τηλεφωνου μου ... τι γινετε εκει στην forhtnet ρε παιδια ? θελετε πελατες η οχι ?

... δεν υπαρχει ρε παιδια !!! ... δηλ. τι ακριβως θα πρεπει να κανει καποιος για να γινει συνδρομιτης ? ... να ξανακανω την αιτηση η μηπως θα μπερδευτουν οι γραμμες ?!!
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz ,

Σε συνδρομητές που έχουν υπηρεσία nova (μόνο τηλεόραση) δεν παρέχεται η δυνατότητα να λαμβάνουν το λογαριασμό τους με email.
Παρόλα αυτά , μπορείς να ενημερωθείς από το λογαριασμό που έχεις στο My nova. Διαφορετικά, η τιμολογιακή πολιτική της nova είναι συγκεκριμένη.

Κάθε 14 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη.

Ο κωδικός πληρωμής είναι σταθερός, οπότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα να εξοφλείς το λογαριασμό σου με αυτόν.

Αν θέλεις, μπορείς να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα για να σε ενημερώσουμε με τον κωδικό πληρωμής σου.


Γιώτα, Forthnet Support

Ωραια αυτο ηθελα, να μπορω δηλαδη να πληρωσω χωρις να εχω στα χερια μου τον λογαριασμο απο ΕΛΤΑ, οπως εγινε και σημερα, ημουν εκτος και επρεπε να γινει η πληρωμη, σ ευχαριστω πολυ, τον κωδικο πληρωμης τον γνωριζω.
 
Re: *** Nova official support ***

... δεν υπαρχει ρε παιδια !!! ... δηλ. τι ακριβως θα πρεπει να κανει καποιος για να γινει συνδρομιτης ? ... να ξανακανω την αιτηση η μηπως θα μπερδευτουν οι γραμμες ?!!

Καλησπέρα g10rg0s,

Δεν υπάρχει ακόμα κάτι νεότερο σχετικά με το αίτημα φορητότητας. Δυστυχώς αναμένουμε ενέργειες από τα αρμόδια τμήματα ώστε να εξυπηρετηθείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,
ενδιαφερομαι για τα καναλια του nova cinema αποκλειστικα.
πιατο απο παλαια συνδεση nova εχω,χρειαζομαι μονο τον αποδικοποιητη.
Mπορειτε να με καλεσετε για προσφορα μεχρι το τελος της ημερας γιατι ειμαι αναμεσα στην τρεχουσα προσφορα του ΟΤΕ και οτι προσφορα δωσετε εσεις,απλα επειδη με ενδιαφερουν περισσοτερο οι ταινιες προτιμω Nova.

σας ευχαριστω
γιωργος
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα g_kourk,

Για τις προσφορές και τις υπηρεσίες μας, μπορείς να ενημερωθείς μέσα απο την επίσημη ιστοσελίδα μας.

Αναλυτικά για το πακέτο του κινηματογραφικού περιεχομένου, μπορείς να ενημερωθείς απο το παρακάτω link:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova-tileorasi/cinema-pack/

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα σας σε έναν φιλο μου που εχει nova3play-startpack χθες του ηρθε ένα μυνημα στην τv που ελεγε ότι από 1-12-2014 εως 31-1-2015 σας παρεχουμε δωρεαω όλα τα nova cinema λογω εορτων...σε εμενα που εχω αυτό το πακετο συν τα αθλητικα θα ερθει...σας ευχαριστω.....
 
Status
Not open for further replies.