*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Έχει μετακινηθεί το πιάτο μάλλον και επίσης έχει κλειδωθεί το pin στην εγκατάσταση στο μενού.

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας, μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Δεν πιάνω κανένα eurosport. Υπάρχει κάποια ενημέρωση γιαυτο? Όλα τα άλλα τα πιάνω όπως πριν με σήμα κοντά στο 92%. Έκανα αρκετούς συντονισμός και μέσω site έχω στείλει και σήμα για συντονισμό αλλά δεν τα πιάνω.

Όπως πρότεινε και ο Σεραφείμ, εφόσον η λήψη σήματος είναι ικανοποιητική, καλό είναι να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου. Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν και τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει μετά και απο την παραπάνω ενέργεια, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση. Τελικά έκανα επαναφορά και τώρα είναι όλα ΟΚ.
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το nona μου χάνονται όλα τα κανάλια κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μέσα από το menu και όλα εντάξη , όμως σε δύο μέρες το ίδιο προβλημα . Τι μπορεί να συμβαίνει ; H λύση με την επαναφορά κρατάει λίγο τι άλλο μπορώ να κάνω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

θα θέλαμε να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος στο δέκτη σου και με την έκδοση Load Ver/Var.

Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Αλέξης, Forthnet Support

Αφού αυτο ειναι τι προτεινόμενο,γιατί δεν κάνετε μια παρέμβαση σαν nova στην εταιρεία που διαχειρίζεται το λογισμικό τον pace και στης επόμενες αναβαθμίσεις αυτές οι επιλογές να ειναι απο default στο οχι ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cmoustakas,

Οι αρχικές Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις του δέκτη, διαμορφώνονται σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζονται βάσει περιβαλλοντικής*νομοθεσίας της Ε.Ε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cmoustakas,

Οι αρχικές Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις του δέκτη, διαμορφώνονται σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζονται βάσει περιβαλλοντικής*νομοθεσίας της Ε.Ε.

Αλέξης, Forthnet Support

Καλησπέρα σας παιδιά.
Ομολογούμενος αυτο δεν το γνώριζα. Απλά σκέφτηκα με το πρακτικό του θέματος.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

θα θέλαμε να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος στο δέκτη σου και με την έκδοση Load Ver/Var.

Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Αλέξης, Forthnet Support

Στάθμη Σήματος 95 %

Ακρίβεια Σήματος 90%
Load Ver/Var. H/W VER. 23 σήμερα έκανα Update δεν είχε γίνει από τον τεχνικό .Αν μου το κάνει ξανά θα σας ενημερώσω
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τα παιδιά του Nova Support για την επίλυση του θέματος με το Nova Go. Μπράβο παιδιά!
 
Re: *** Nova official support ***

καλημερα. επειδη δεν γνωριζω την διαδικασια θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να στειλω μυνημα με αρ. τηλ κλπ στοιχεια χωρις να φαινεται δημοσια. ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα vinteakias,

Μπορείς να μας στείλεις τα στοιχεία της συνδρομής σου και το αίτημα σου σε προσωπικό μήνυμα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλημερα. επειδη δεν γνωριζω την διαδικασια θα ηθελα να μου πειτε πως μπορω να στειλω μυνημα με αρ. τηλ κλπ στοιχεια χωρις να φαινεται δημοσια. ευχαριστω

Το ερώτημα σου προς το support θα πρέπει να διατυπώνεται στο παρών νήμα. Αν μας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία, αρ. τηλεφώνου, κωδικός συνδρομητή, κάρτας κλπ, τότε αποστέλλουμε προσωπικό μήνυμα στο support.
Για περισσότερες πληροφορίες διάβασε εδώ.

Καλώς ήρθες.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΑΣ . ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΜΑΜΟΥ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ WIND, ΔΕΧΤΗΚΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΧΤΗΚΑ. ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΡΙΕΡ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 5/11/2014 ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TRIPLE PLAY. ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΙΣ 14/11/2014 Η WIND ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ. ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΕΛΗ ΑΘΕΤΗΣΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 9 ΗΜΕΡΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Η WIND ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΕΛΗ ΑΘΕΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ WIND. ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ.
 
Re: *** Nova official support ***

vinteakias,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες,

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.