*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Διάβασα σε ένα άλλο Thread ότι επανήλθε η έκπτωση 4% στον λογαριασμό για όσους πληρώνουν το 3play με παγία εντολή λογαριασμού και ότι η έκπτωση έγινε στον λογαριασμό αυτού του μήνα.
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Εάν ναι χρειάζεται να γίνει κάτι από εμένα ή θα εφαρμοστεί αυτόματα στον λογαριασμό μου?

Καλησπέρα stssts,

Σε συνέχεια του παραπάνω θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ισχύει η έκπτωση και αφορά πληρωμή με πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στα δικά σου στοιχεία βλέπουμε ότι ως τρόπος πληρωμής έχεις πιστωτική κάρτα που είναι διαφορετικό με την πάγια εντολή σε λογαριασμό.
Στους συνδρομητές μας που έχουν ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν. Βασική προϋπόθεση να έχουν πληρωθεί 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Σε συνέχεια του παραπάνω θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ισχύει η έκπτωση και αφορά πληρωμή με πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στα δικά σου στοιχεία βλέπουμε ότι ως τρόπος πληρωμής έχεις πιστωτική κάρτα που είναι διαφορετικό με την πάγια εντολή σε λογαριασμό.
Στους συνδρομητές μας που έχουν ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν. Βασική προϋπόθεση να έχουν πληρωθεί 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα.

Κώστας, Forthnet Support

Δεν το ήξερα αυτό.
Τον Απρίλιο συμπληρώνω 12 μήνες
Οπότε ο Μάιος θα είναι δωρεάν?
Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Όπως αναφέραμε, στους συνδρομητές μας που έχουν ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα, δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν.

Η χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας στην υπηρεσία σου, ξεκίνησε τον 5/2014.

Εφόσον λοιπόν υπάρξει πληρωμή για 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα, ο 13ος μήνας (στην περίπτωση σου ο Μάιος) παρέχεται δωρεάν.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Όπως αναφέραμε, στους συνδρομητές μας που έχουν ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα, δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν.

Η χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας στην υπηρεσία σου, ξεκίνησε τον 5/2014.

Εφόσον λοιπόν υπάρξει πληρωμή για 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα, ο 13ος μήνας (στην περίπτωση σου ο Μάιος) παρέχεται δωρεάν.

Αλέξης, Forthnet Support

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Όπως αναφέραμε, στους συνδρομητές μας που έχουν ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα, δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν.

Η χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας στην υπηρεσία σου, ξεκίνησε τον 5/2014.

Εφόσον λοιπόν υπάρξει πληρωμή για 12 συνεχόμενους μήνες με πιστωτική κάρτα, ο 13ος μήνας (στην περίπτωση σου ο Μάιος) παρέχεται δωρεάν.

Αλέξης, Forthnet Support

Από πότε είναι σε ισχύ το παραπάνω (ο 13ος μήνας δωρεάν για πληρωμή με πιστωτική) ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα johnkok,

Η προσφορά του 13ου μήνα δωρεάν στους συνδρομητές με τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα είναι σε ισχύ από τον 7/2014 για τις υπηρεσίες 3play.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Προέκυψε παρόμοιο θέμα αθέτησης συμβολαίου όπως του videakias κ επιβολή προστίμου απο τη NOVA κατά τη φορητότητα της γραμμής μου. Παρακαλώ τα παιδιά του support αν μπορούν να βοηθήσουν!!
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα panosv7,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του official support για τη βοήθεια που μου προσέφερε όσον αφορά τη νέα μου σύνδεση καθώς και για την επίλυση διαφόρων αποριών μου. Τα παιδιά απoτελούν παραγματικά στολίδι για το forum.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα mvakas,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, να ρωτησω οταν το ρουτερ που εχει δωσει η forthnet εχει προβλημα, το αντικαθιστα χωρις καποιο κοστος ή παιζει ρολο το πακετο που εχεις;ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα CptAdama,

Ο adsl εξοπλισμός που παρέχουμε καλύπτεται απο εγγύηση 2 ετών.

Σε περίπτωση διαπίστωσης δυσλειτουργίας του εξοπλισμού και εφόσον είναι στα πλαίσια της εγγύσης, πραγματοποιείται δωρεάν αντικατάσταση ανεξάρτητα απο το πακέτο που υπάρχει ενεργοποιημένο στη συνδρομή σου.

Επίσης σε περίπτωση που ο εξοπλισμός βρίσκεται εκτός εγγύησης, μπορεί να δοθεί δωρεάν νέος adsl εξοπλισμός, με ανανέωση της δέσμευσης του συμβολαίου σε κάποιο απο τα καταστήματά μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά καλησπέρα, γιατί στον τελευταίο λογαριασμό με στοιχεία:Ημερομηνία Έκδοσης 30/12/2014 έχω επιπλέον χρέωση "Χρεώσεις Προστιθέμενης Αξίας Nova 9,90 ".????
Σας παρακαλώ για την άμεση διόρθωση καθώς η συνδρομή μου περιλαμβάνει και τις υπηρεσίες HD & Multiview χωρίς extra χρέωση.

Σας ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα AKISKDG,

Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχει προκύψει λανθασμένα χρέωση της υπηρεσίας Multiview.

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες για τη διόρθωση την ανάλογη διόρθωση.

(Σε ανάλογη περίπτωση καλό είναι να μην αναφέρονται δημόσια τα προσωπικά σου στοιχεία, αλλά να μας ενημερώνεις γι' αυτά μέσω προσωπικού μηνύματος).

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Συγνώμη δεν το κατάλαβα, σας ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Όλες οι πληροφορίες οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τυχόν χρηματικές συναλλαγές, καλό είναι να μην αναφέρονται δημόσια για τη δική σας ασφάλεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Μία ερώτηση: Έχω μία συνδρομή Nova (χωρίς internet) η οποία εξοφλείται μέσω κάρτας από τέλη Δεκεμβρίου 2013. Μου είχαν πει πως ο Φεβρουάριος (13ος μήνας) θα ήταν δωρεάν, παρόλα αυτά βλέπω στο My account χρέωση και τον Φεβρουάριο. Μου έχει διαφύγει τίποτα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα gvard,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως ο δωρεάν 13ος μήνας ήταν ο 1/2015.

Η τελευταία χρέωση στην πιστωτική σου κάρτα έχει γίνει στις 27/11 και αφορούσε πληρωμή για το μήνα Δεκέμβριο.

Για τον μήνα Ιανουάριο δεν έχει γίνει οποιαδήποτε χρέωση, οπότε η χρέωση που βλέπεις μέσω της υπηρεσίας My account για τον μήνα Φεβρουάριο είναι ορθή.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ήθελα και εγώ μια βοήθεια απο τα παιδιά του "support" (οι οποίοι κάνουν πολύ καλή δουλειά ) , σε ένα προβληματάκι που δημιουργήθηκε στον λογαριασμό μου στο Novago,
Το πρόβλημα φαίνεται να ξεκίνησε όταν ανανέωσα την συνδρομή μου και έβαλα και multiview , βάζωντας τον εως τότε κύριο δέκτη(κάρτα) ως slave και τον καινούργιο ως Master.
Μου λέει ότι ο λογ/μος διαγράφηκε...και τηλεφωνικά δεν βρίσκω άκρη!!
Θα στέιλω τα στοιχεία της συνδρομής μου μέσω pm, αν μπορείτε να κάνετε κάτι!!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Kαλημέρα GDASK,

Έχουμε δρομολογήσει ενέργειες επίλυσης του ζητήματος που μας ανέφερες και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.