*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Αλέξης, Forthnet Support
Έγινε και αυτό. Αυτό που παρατηρώ είναι πως όταν σβήσω τον δέκτη και τον βγάλω από την πρίζα (τα έχω την TV Και τον δέκτη σε πολυμπριζο με διακόπτη που τα κλείνω το βραδυ) στην επαναφορά την άλλη μέρα ξανασυντονιζει χωρίς τα eurosport Και πρέπει να ξανακάνω εργοστασιακές ρυθμίσεις για να είναι ΟΚ. Έχουμε εικόνα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτο? Μήπως κάτι γίνεται με τον δέκτη?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vpafi ,

Ενημέρωσε μας με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να εξετάσουμε περαιτέρω την αναφορά σου καθώς και με την ακρίβεια και την στάθμη του σήματος.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ, ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 12/2013. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΤΕ (ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ 08/12/2014), ΔΕΧΤΗΚΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΤΙΣ 09/12/2014 (Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΝΤΟΣ ΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΧΤΗΚΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ. ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΣΩ E MAIL ΣΤΙΣ 17:14 ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΤΕ ΑΛΛΑ Ο ΟΤΕ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 09/12/2014 16:03 ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ. ΑΡΑ ΕΙΧΑΤΕ ΔΩΣΕΙ ΗΔΗ ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ Η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΤΕ.ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΙΣ 10/12/2014 ο ΟΤΕ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.ΚΑΛΕΣΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ NOVA ΚΑΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΛΠ. ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΕΛΗ ΑΘΕΤΗΣΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΟΤΕ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ. ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΣΑΝ ΠΡΩΗΝ ΠΕΛΑΤΗΣ ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΕΠΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kypri,

Αν θέλεις ενημέρωσέ μας, μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο απο τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου και να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ τα παιδιά του support που έλυσαν το πρόβλημα που είχα σε λιγότερο από 24ώρες!!!
Μπράβο τους.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα GDASK,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vpafi ,

Ενημέρωσε μας με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να εξετάσουμε περαιτέρω την αναφορά σου καθώς και με την ακρίβεια και την στάθμη του σήματος.

Γιώτα, Forthnet Support

Στάθμη 82% ακρίβεια 90%. Δεν ξέρω τι άλλα στοιχεία πρέπει να δώσω..!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα vpafi,

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου (πχ. Αρ. Κάρτας Nova) μέσω προσωπικού μηνύματος, καθώς και με την ακρίβεια και την στάθμη του σήματος στα κανάλια Eurosports στα οποία αντιμετωπίζεις και το πρόβλημα.

Επίσης θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσεις αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρατηρείς "σπασίματα" στην εικόνα των συγκεκριμένων καναλιών.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Όχι σπασίματα δεν έχω καθόλου. Έχω άψογη εικόνα. Έχετε pm.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vpafi,

Ευχαριστούμε για τα στοιχεία, σου έχουμε απαντήσει στο pm.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

εχω το Nova 3Play σήμερα με πήραν τηλέφωνο μου έδωσαν μια προσφορά για το novacinema1 novacinema2 , για το novasports1 και novasports2 στα 9.90 ευρω για πάντα με υποχρεωτική συνδρομή 12 μήνες , πριν μισή ώρα ενεργοποιησαν την υπηρεσία με ειδοποίησαν με μήνυμα . Όμως μου έχουν βάλει μόνο το novacinema1 , novasports1 τα hd ok παίρνω τηλέφωνο δεν το σηκώνουν ούτε ένα ηχογραφημένο μήνυμα να δηλώνει ότι αντιστοιχεί στην nona . Παρακαλώ την βοήθεια σας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Από τα στοιχεία σου βλέπουμε ότι η προσφορά που έχεις αποδεχθεί, αφορά το βασικό πακέτο 3play, και επιπλέον τα κανάλια Novacinema1 Novasport1 με 2 μήνες δωρεάν τα HD.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Από τα στοιχεία σου βλέπουμε ότι η προσφορά που έχεις αποδεχθεί, αφορά το βασικό πακέτο 3play, και επιπλέον τα κανάλια Novacinema1 Novasport1 με 2 μήνες δωρεάν τα HD.

Κώστας, Forthnet Support.
αν δεν κάνω λάθος μου είπαν από το τηλέφωνο κ για novacinema2 kαι novasport2
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Όπως αναφέραμε η συγκεκριμένη προσφορά αναβάθμισης περιεχομένου, έχει τα Novacinema1 Novasport1.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας. Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω για να μην αναρτήσω κάτι off topic. Επειδή από την έναρξη λειτουργίας του support μπορεί να έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, θα ήθελα να ρωτήσω αν ασχολείστε αποκλειστικά με θέματα 3play και παροχής υπηρεσιών nova, μιας και έχω μπερδευτεί που μερικοί συμφορουμίτες αναφέρουν, συν τοις άλλοις, προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε υπηρεσίες ίντερνετ.
Ο λόγος που ρωτάω είναι πως αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα που αφορά υπηρεσία double play.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σήμερα έκανα αίτηση φορητότητας της τηλεφωνικής μου γραμμής από hol στην forthnet και για προσωπικούς λόγους αποφάσισα να την ακυρώσω. Σχετικό αίτημα εστάλει σήμερα το απόγευμα και σε 2 τηλέφωνα που έχω κάνει στην εξυπηρέτηση πελατών για το αν όντως έχετε πάρει το φαξ η πρώτη υπάλληλος μου είπε πως δεν έχει ληφθεί και η 2η να περιμένω ενημέρωση στο τηλέφωνο (κινητό) που έχω δώσει.

Αποδεικτικό αποστολής έχω στα χέρια μου, μα για να είμαι σίγουρος αποφάσισα να επικοινωνήσω από μόνος μου. Σας στέλνω μέσω pm, στο μέλος Forthnet.Nova.Rep1 τα στοιχεία μου για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vforvendetta85,

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου και σε έχουμε ενημερώσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.