*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μόλις έλαβα τον λογαριασμό, ενώ έχω στο πρόγραμμα δωρεάν διεθνής κλήσεις, χωρίς να έχει ξεπεραστεί κανένα όριο με έχετε χρεώσει στις διεθνείς κλήσεις 11,46


Σε συνέχεια του παραπάνω θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η επιπλέον χρέωση που βλέπεις στον λογαριασμό σου αφορά κλήση που έγινε σε δίκτυο κινητής τηλεφωνίας που δεν εντάσσεται στο πρόσθετο πακέτο κλήσεων.

Εδώ μπορείς να δεις τις χώρες οι οποίες έχουν δωρεάν χρόνο.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα,

της τελευταίες 15 μερες αντιμετωπίζω πρόβλημα με την υπηρεσία on demand (δεν βρεθηκαν τιτλοι). Ο σκληρος δισκος ειναι γεματος στο 20%, εγγραφή προγράμματος μπορω να κανω κανονικα ενω και η ληψη μου ειναι πολυ καλη: σταθμη 80 - ακριβεια 100 .
Δοκιμασα με reset στον 865 αλλα και με επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων μήπως λυσω το πρόβλημα χωρίς ομως αποτέλεσμα.
Σας παρακαλώ ενημερώστε με τι άλλες ενέργειες μπορω να κανω.

Ευχαριστώ,
Βασιλης
(Full Pack Nova με multiview)
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Σε συνέχεια του παραπάνω θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η επιπλέον χρέωση που βλέπεις στον λογαριασμό σου αφορά κλήση που έγινε σε δίκτυο κινητής τηλεφωνίας που δεν εντάσσεται στο πρόσθετο πακέτο κλήσεων.

Εδώ μπορείς να δεις τις χώρες οι οποίες έχουν δωρεάν χρόνο.

Κώστας, Forthnet Support

OK! Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα,

της τελευταίες 15 μερες αντιμετωπίζω πρόβλημα με την υπηρεσία on demand (δεν βρεθηκαν τιτλοι). Ο σκληρος δισκος ειναι γεματος στο 20%, εγγραφή προγράμματος μπορω να κανω κανονικα ενω και η ληψη μου ειναι πολυ καλη: σταθμη 80 - ακριβεια 100 .
Δοκιμασα με reset στον 865 αλλα και με επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων μήπως λυσω το πρόβλημα χωρίς ομως αποτέλεσμα.
Σας παρακαλώ ενημερώστε με τι άλλες ενέργειες μπορω να κανω.

Ευχαριστώ,
Βασιλης
(Full Pack Nova με multiview)

Καλησπέρα billycc,

Έχουμε ενημερώσει ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από συνάδελφο και να δείτε αναλυτικά το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Οκ. Κατάφερα και μπλοκαρα το πιν. Μια βοήθεια παρακαλώ.!
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα vpafi,

Εάν θέλεις διευκρίνισέ μας σε ποιο pin αναφέρεσαι.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αυτό που θέλει όταν στο μενού πατάς εγκατάσταση. Ήθελα να κάνω επαναφορά για να βγάλει και τα eurosport. Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης. Μπορείς να δοκιμάσεις με το εργοστασιακό (1234).

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Είστε απίθανοι. Είμαστε ΟΚ. Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια. Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα billycc,

Έχουμε ενημερώσει ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από συνάδελφο και να δείτε αναλυτικά το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support

Ευχαριστώ πολύ, όπως παντα άμεση και άψογη εξυπηρέτηση.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα.για καποιο λογο ενω ειχα αποθηκευμενα τα στοιχεια μου στο novago ξαφνικα μου ζηταει username Και password.το username δε το θυμαμαι.τΟ password το ξερω.δεν ειμαι σπιτι μου για να χω προσβαση στους κωδικους συνδρομητη κ καρτας κ επειτα απο καποιες προσπαθειες μια μου λεει η οτι δεν ισχυει η οτι ακυρωθηκε.τι κανω σε αυτη την περιπτωση?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα papaki_papaki,

Εφόσον έχεις διαθέσιμο το password της υπηρεσίας NovaGO, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη λειτουργία Ενημέρωσης Στοιχείων μέσα απο το site του NovaGO, όπου συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία της συνδρομής σου, μπορείς να έχεις πρόσβαση στο username της υπηρεσίας.

Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη λειτουργία Επαναφοράς Password, όπου αποστέλλεται μέσω sms νέος κωδικός και το username της υπηρεσίας NovaGO.

Σε κάθε περίπτωση, μιας και αναφέρεις ότι δεν έχεις στη διάθεσή σου τα στοιχεία κωδικού συνδρομητή και κάρτας πρόσβασης αυτή τη στιγμή, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τον ΑΦΜ ή τον ΑΔΤ του κατόχου της υπηρεσίας, ώστε να στα γνωστοποιήσουμε ή και να ελέγξουμε συνολικά το ζήτημα που αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστω για την ενημερωση.το ελυσα το προβλημα τελικα.να στε καλα.
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Σου ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.

Μετά την διακοπή των υπηρεσιών μου, προσπαθώ να καταβάλω την τελευταία οφειλή μου 22,19 αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω επειδή ακολουθώντας τα βήματα της on-line πληρωμής (μέσω myaccound), εμφανίζεται (...λανθασμένα), άλλο ποσό.

Παρακαλώ επιληφθείτε της κατάστασης, διότι δεν λαμβάνω έντυπο λογαριασμό και ως εκ τούτου μπορώ να εξοφλήσω μόνο on-line την οφειλή μου.

Καλή Ανάσταση...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Π. Δημήτρης,

Εάν θέλεις διευκρίνισέ μας το ποσό που εμφανίζεται στην online πληρωμή.

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να εξοφλήσεις μέσω web-banking ή μέσω καταστήματος το υπόλοιπο των 22.19 χρησιμοποιώντας έναν από τους κωδικούς που σου έχουμε αποστείλει σε pm.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ακολουθώντας τα on-line βήματα πληρωμής, το ποσό της εξόφλησης από 22.19, πάει στα 30,79 (ο κωδικός πληρωμής που εμφανίζεται είναι ο πρώτος από τους δύο που μου στείλατε...)
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τη διευκρίνιση.

Εφόσον επιθυμείς η πληρωμή σου να εκτελεστεί μέσω τραπέζης μπορείς να καταθέσεις το ακριβές ποσό των 22,19 με οποιονδήποτε από τους δύο κωδικούς. Αντίστοιχα και
σε περίπτωση που απευθυνθείς σε κάποιο από τα καταστήματά μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!

Έχω Forthnet 2play Economy εκτός ιδιόκτητου δικτύου σε συνδυασμό με υπηρεσία Nova Cinema Pack και δωρεάν τα HD για πάντα. Μου έρχονται 2 διαφορετικοί λογαριασμοί. 18,86 πάγιο για το Forthnet 2play Economy εκτός ιδιόκτητου δικτύου και 29.90 για το Nova Cinema Pack. Θέλω να βάλω αυτόματη πληρωμή λογαριασμών. Είτε μέσω πάγιας εντολής είτε μέσω πιστωτικής είτε συνδυασμός και των 2. Τι με συμφέρει και που; Κάτι έχω ακούσει για έκπτωση παγίου με πάγια εντολή και για δωρεάν ένας μήνας στη nova κάθε 12 μήνες με πιστωτική. Τι ισχύει;
 
Status
Not open for further replies.