*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Το συγκεκριμένο μήνυμα υπάρχει λόγω του ότι το Nova 3D, θα λειτουργήσει και πάλι στις 7 Ιουνίου, όπως αναφέρει το κανάλι και στον ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματός (EPG) του.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.

Σήμερα μπαίνοντας μέσα στο nova my account “πετάχτηκε” κατά την είσοδό μου ένα πλαίσιο το οποίο με ενημέρωσε ότι μπορώ να ενεργοποιήσω τα HD για πάντα με την προϋπόθεση να δεσμευτώ για 18 μήνες. Το αγνόησα γιατί δεν με ενδιαφέρει μια τέτοια δέσμευση.

Βλέποντας μέσα στις πληροφορίες για τις υπηρεσίες που διαθέτω υπάρχει το συγκεκριμένο μήνυμα στην ένδειξη novaHD: «Τώρα για περιορισμένο διάστημα και μόνο για τους συνδρομητές My account. Δωρεάν για πάντα». Εδώ δεν αναφέρει για δέσμευση.

Επειδή με μπερδεύει αυτή η αντίθεση των μηνυμάτων… Τελικά τι ισχύει;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aloginid,

Η προσφορά με τα HD δωρεάν για πάντα, και στις δύο περιπτώσεις, είναι με ανανέωση του συμβολαίου.

Κώστας, Forthnet support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την διευκρίνιση, αν και στην δεύτερη περίπτωση δεν είναι ξεκάθαρο κάτι τέτοιο από την στιγμή που δεν αναφέρει τίποτα για δεύσμευση.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aloginid,

Η προσφορά με τα HD δωρεάν για πάντα, και στις δύο περιπτώσεις, είναι με ανανέωση του συμβολαίου.

Κώστας, Forthnet support

καλησπερα
στη δικη μου περιπτωση εχω ενα συμβολαιο σταρτ-πακ με ειδικη προσφορα στα 10περ.ευ.για 12 μηνες
εδω και δυο μηνες περιπου χωρις τa hd
μπορω να ανανεωσω για 18μηνες στην ιδια προσφορα και ναχω δωρεαν τα hd για παντα?
ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

γεια σας,

το 2130393180 στο οποίο μού τηλεφώνησαν για μια τηλεφωνική προσφορά είναι δικό σας τηλέφωνο(=από τα κεντρικά της εταιρείας) ή κάποιου εξωτερικού συνεργάτη σας;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

καλησπερα
στη δικη μου περιπτωση εχω ενα συμβολαιο σταρτ-πακ με ειδικη προσφορα στα 10περ.ευ.για 12 μηνες
εδω και δυο μηνες περιπου χωρις τa hd
μπορω να ανανεωσω για 18μηνες στην ιδια προσφορα και ναχω δωρεαν τα hd για παντα?
ευχαριστω

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αναφέρεσαι σε δυο προσφορές.
Η πρώτη είναι στο πάγιο της βασικής υπηρεσίας και η δεύτερη είναι προσφορά για τις πρόσθετες υπηρεσίες HD.
Στην περίπτωση που επιλέξεις να ενεργοποιήσεις τα HD δωρεάν για πάντα με ανανέωση 18μηνης δέσμευσης, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως δεν θα μεταβάλλει την διάρκεια της προσφοράς που ήδη έχεις επωφεληθεί.


γεια σας,

το 2130393180 στο οποίο μού τηλεφώνησαν για μια τηλεφωνική προσφορά είναι δικό σας τηλέφωνο(=από τα κεντρικά της εταιρείας) ή κάποιου εξωτερικού συνεργάτη σας;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες μας, οι οποίες είναι διαθέσιμες από τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας μας.

Ωστόσο, σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε ζήτημα το οποίο δημιουργήθηκε από επικοινωνία για προώθηση των υπηρεσιών μας, μπορείς αν θέλεις να μας ενημερώσεις ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Ειχα υπογραψει συμβολαιο πληρωμης λογαριασμου μεσω παγιας εντολης και ειχα λαβει τα HD δωρεαν για 1 χρονο, με αντιστοιχη δεσμευση, 16/4/2014. Τον Ιανουαριο λαβαμε τηλεφωνημα το οποιο ηταν, συμφωνα με τον υπαλληλο, εξακριβωση στοιχειων και ενημερωση πως τα HD θα συνεχισουν περαν του Απριλιου 2015. Πριν 2 εβδομαδες καλεσα την εξυπηρετηση πελατων για να συζητησω σχετικα με την αλλαγη του προγραμματος μου. Προς εκπληξη μου, ενημερωθηκα πως εχω δεσμευτικο συμβολαιο μεχρι τον Ιανουαριο 2016, παρα το ο,τι στο mynova, η ημερομηνια ενεργοποιησης του πακετου αναφερει Απριλιο 2014. Ωστοσο σημερα ανοιγοντας το mynova, βλεπω την παρακατω καρτελα. Τι απο ολα τελικα ισχυει; Μεχρι ποτε ειναι η δεσμευση και μεχρι ποτε παρεχονται ανευ χρεωσης τα HD?

 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos,

Στις 16/4/2014 είχες αποδεχθεί προσφορά με την οποία υπήρχε αντίστοιχη δέσμευση μέχρι 16/4/2015.

Η τρέχουσα δέσμευση, μέχρι 21/12/2015, προέρχεται από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova Εξοχικό στις 21/12/2014.

Σύμφωνα με το υπάρχον πακέτο σου, τα HD θα είναι δωρεάν μέχρι 5/7/2016.
Εάν επιλέξεις την παραπάνω επιλογή θα αποκτήσεις την υπηρεσία Nova HD ΔΩΡΕΑΝ για πάντα, με ανανέωση της δέσμευσης για 18 μήνες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Την Κυριακη εχει το μεγαλο ντερμπι του πορτογαλικου πρωταθληματος Μπενφικα-Πορτο.
Η νοβα εχει και διαφημιζει οτι εχει τα δικαιωματα του πορτογαλικου πρωταθληματος και δειχνει καθε αγωνιστικη καποια παιχνιδια.Κοιταζοντας στο προγραμμα της νοβα δεν βλεπω να υπαρχει μεταδοση...Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση...?
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

σε εμένα.... ποια ανά τακτά διαστήματα αυτό γίνετε κάθε μέρα κυρίως μεσημέρι ότι ώρα θέλουν δίχως να κατανοούν για το ακατάλληλο της ώρας εδώ και δέκα μέρες .Τα ίδια και τα ίδια ποια προσφορά τη ξέρω τα έχουμε πει με τους υπαλλήλους αυτοί εξακολουθούν για κάτι που δεν με ενδιαφέρει .Παρακαλώ μέσω του φόρουμ ας κοπούν Ευχαριστώ!!!!
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Την Κυριακη εχει το μεγαλο ντερμπι του πορτογαλικου πρωταθληματος Μπενφικα-Πορτο.
Η νοβα εχει και διαφημιζει οτι εχει τα δικαιωματα του πορτογαλικου πρωταθληματος και δειχνει καθε αγωνιστικη καποια παιχνιδια.Κοιταζοντας στο προγραμμα της νοβα δεν βλεπω να υπαρχει μεταδοση...Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση...?

Καλησπέρα lion009,

Η Nova έχει τα δικαιώματα μετάδοσης αγώνων του κυπέλλου Πορτογαλίας, το οποίο είναι αντίστοιχα το περιεχόμενο που διαφημίζεται.

Γενικότερα τα δικαιώματα μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων της Μπενφίκα, τα διαχειρίζεται μόνη της η ομάδα. Γι’ αυτό και δεν έχουμε προβάλλει ποτέ αγώνα εντός έδρας πρωταθλήματος της Μπενφίκα.


σε εμένα.... ποια ανά τακτά διαστήματα αυτό γίνετε κάθε μέρα κυρίως μεσημέρι ότι ώρα θέλουν δίχως να κατανοούν για το ακατάλληλο της ώρας εδώ και δέκα μέρες .Τα ίδια και τα ίδια ποια προσφορά τη ξέρω τα έχουμε πει με τους υπαλλήλους αυτοί εξακολουθούν για κάτι που δεν με ενδιαφέρει .Παρακαλώ μέσω του φόρουμ ας κοπούν Ευχαριστώ!!!!

Καλησπέρα 5giannis,

Κατανοούμε ότι κλήσεις που έχεις δεχθεί για την προώθηση των υπηρεσιών μας, σε έχουν ενοχλήσει, σίγουρα όμως δεν υπήρξε αυτή η πρόθεση.
Εφόσον επιθυμείς να εξαιρεθείς από τις επικοινωνίες αυτές, θα χρειαστεί να μας επιβεβαιώσεις τυπικά τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας και να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα mail επικοινωνίας, ώστε να σου αποστείλουμε την σχετική αίτηση για την ένταξή του αριθμού σου στο Mητρώο 11.

Σε περίπτωση που λαμβάνεις παρόμοιες κλήσεις και στο κινητό σου, θα χρειαστεί να απευθυνθείς στην εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου κινητής τηλεφωνίας που ανήκει ο αριθμός σου και να ζητήσεις την ''ένταξή του στο Mητρώο 11'' .


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

κοίτα να δεις Δημήτρη αφού έχω δηλώσει από εξαρχής ότι δεν επιθυμώ και καλύπτομαι με αυτά που έχω σε υπάλληλο σας .Γιατί συνεχίζουν να δέχομαι κλήσεις ξέροντας τι θα μου πουν την ίδια υπηρεσία ταινίες και novaspor Αυτό δεν είναι ενοχλητικό και εκνευριστικό; και σε ώρες ακατάλληλες και καθημερινός ; Άλλο να σε ενημερώσουν μια φορά για την υπηρεσία ταινίες και σπορ και άλλο σε καθημερινή βάση ; Υπάρχει αναγκαστική πρόθεση από την nova
 
Re: *** Nova official support ***

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες μας, με διαφορετικά χαρακτηριστικά οι οποίες καλύπτουν διάφορες ομάδες συνδρομητών. Επιθυμία μας λοιπόν είναι οι συνδρομητές μας να είναι ενήμεροι για τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Προκειμένου να μην λαμβάνεις κλήσεις που αφορούν προώθηση υπηρεσιών όπως αναφέραμε, είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί η ανάλογη αίτηση για ένταξη του αριθμού σου στο Μητρώο 11. Εφόσον επιθυμείς, θα χρειαστεί να μας επιβεβαιώσεις τυπικά τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας και να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα mail επικοινωνίας, ώστε να σου αποστείλουμε την σχετική αίτηση.

Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που οι κλήσεις που δέχεσαι, αφορούν αριθμό διαφορετικό του σταθερού σου τηλεφώνου στο οποίο είμαστε πάροχος (πχ. στο κινητό σου τηλέφωνο), θα χρειαστεί να απεθυνθείς στην εξυπηρέτηση πελατών του παρόχου κινητής τηλεφωνίας που ανήκει ο αριθμός σου και να ζητήσεις την ένταξή του στο Mητρώο 11.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Στις 05 05 2015 λήγει η προσφορά που είχα για δωρεάν multiview Και HD.
Τι πρέπει να κάνω για διακόψω τις παραπάνω υπηρεσίες?
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα να ρωτησω το nova go σημερα κολαει πολυ αρκετα αλλοτε βγαζει συμφωρηση δικτυου ενταξει εκει το καταλαβενω μπουκωνουν οι γραμμες αλλα μερικες ακομα και στον firefox δεν παιζει κολαει για ενα λεπτο περιπου κοιταχτωτο εαν μπορειτε .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Στις 05 05 2015 λήγει η προσφορά που είχα για δωρεάν multiview Και HD.
Τι πρέπει να κάνω για διακόψω τις παραπάνω υπηρεσίες?

Εφόσον επιθυμείς την διακοπή των υπηρεσιών multiview και hd, θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας μέχρι τις 4/5 , ώστε να συμπληρωθεί η αντίστοιχη αίτηση.



καλησπερα να ρωτησω το nova go σημερα κολαει πολυ αρκετα αλλοτε βγαζει συμφωρηση δικτυου ενταξει εκει το καταλαβενω μπουκωνουν οι γραμμες αλλα μερικες ακομα και στον firefox δεν παιζει κολαει για ενα λεπτο περιπου κοιταχτωτο εαν μπορειτε .

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας NovaGO είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα της παροχής internet που χρησιμοποιείς ανά πάσα στιγμή (και όσον αφορά τη σύνδεση του internet στο χώρο που βρίσκεσαι αλλά και το ασύρματο δίκτυο).

Αν η σύνδεση που χρησιμοποίησες είναι Forthnet, μπορείς αν θέλεις να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με τον αριθμό τηλεφώνου ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος της γραμμής.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας,

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,



Εφόσον επιθυμείς την διακοπή των υπηρεσιών multiview και hd, θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας μέχρι τις 4/5 , ώστε να συμπληρωθεί η αντίστοιχη αίτηση.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας,

Γιώτα, Forthnet Support

Δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου ή fax ή email?
Εάν όχι, τι χρειάζεται να έχω μαζί μου όταν θα πάω στο κατάστημα?
 
Re: *** Nova official support ***

Δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου ή fax ή email?
Εάν όχι, τι χρειάζεται να έχω μαζί μου όταν θα πάω στο κατάστημα?

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σου προτείνουμε το κατάστημα.
Εναλλακτικά, μπορείς να το αιτηθείς εγγράφως μέσω fax στο 2119559399 ή μέσω mail στο [email protected] μαζί με φωτοτυπία της ταυτότητας σου.

Για την μετατροπή στο κατάστημα, χρειάζεται να έχεις μαζί την ταυτότητα σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. έχω ξχάσει τον κωδικό μου στο nova go. Εχω μπει στο σαιτ για να τον αλλάξω αλλά το θέμα είναι οτι απο την μηερα που ενεργοποίησα εχω αλλάξει δεκτη λόγω προβλήματος, και έτσι άλλαξε και η κάρτα οπότε μου λέει οτι δεν υπάρχει ο λογαριασμός. Τι μπορώ να κάνω;
 
Status
Not open for further replies.