*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hlemp,

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε με το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αλεξη καλησπερα

Τελικα εκδοθηκε ο λογαριασμος . Θα ηθελα για πιο χρονικο διαστημα ειναι γιατι ηδη εχω προπληρωσει ενα μηνα

ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nmamag,

Το παραστατικό που έχει εκδοθεί αφορά την περίοδο χρήσης 1/7/2015 έως 31/7/2015.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Πήγα να κάνω ανανέωση συσκευής, αλλά μου λέει να γραφτώ στο myaccount.nova.gr

Δεν ειμαι γραμμένος, προσπαθώ να κάνω εγγραφή, ήρθε μηνυμα στο κινητό μου με κωδικό ενεργοποίησης, τον βάζω αλλά μου λέει οτι τα στοιχεία μου ειναι λάθος! Μπορείτε να με βοηθήσετε;
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωση Κωστα.

Αυτο που φαινεται ομως ??

Η ανάλυση του λογαριασμού σου καθώς και το διάστημα για το οποίο έχεις χρεωθεί, θα απεικονίζεται στον έντυπο λογαριασμό που θα παραλάβεις για την υπηρεσία σου.

Καλησπέρα. Πήγα να κάνω ανανέωση συσκευής, αλλά μου λέει να γραφτώ στο myaccount.nova.gr

Δεν ειμαι γραμμένος, προσπαθώ να κάνω εγγραφή, ήρθε μηνυμα στο κινητό μου με κωδικό ενεργοποίησης, τον βάζω αλλά μου λέει οτι τα στοιχεία μου ειναι λάθος! Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Από τα όσα αναφέρεις, καταλαβαίνουμε ότι αναφέρεσαι στον κωδικό που χρειάζεται για την ολοκλήρωση στη διαδικασία της εγγραφής.

Θα μπορούσες να μας στείλεις, μέσω pm, τα στοιχεία με τα οποία προσπαθείς να πραγματοποιήσεις εγγραφή;


Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημερα, μπηκα χτες στο nova go (ειχα καιρο να μπω) και βλεπω οτι τα cinema δεν υπαρχουν, δε θα επρεπε? το φουλ πακετο εχω, αλλαξε κατι?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Στείλε μας αν θέλεις με ένα pm το username της υπηρεσίας NovaGO ώστε να δούμε τι έχει συμβεί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα , το συμβόλαιο μου έληξε πριν λίγες μέρες. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από nova προκειμένου να μου κάνει προσφορά για ανανέωση ? Σας στελνω pm με στοιχεια. ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sakels,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα.

Ενημερώνουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος ώστε να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις προσφορές που μπορούν να αποδοθούν στην υπηρεσία σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα , το συμβόλαιο μου ληγει σε 3 μέρες. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από*nova*προκειμένου να μου κάνει προσφορά για ανανέωση ? Σας στελνω pm με στοιχεια. ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα fighter2014,

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.
Έχουμε αντίστοιχα απαντήσει στο μήνυμα σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπέρα εδώ και μέρες έχει πέσει σημαντικά η ταχύτητα του internet πριν κλείδωνε 21-22 Mbps
ενώ τώρα
Downstream Upstream
SNR Margin
:
10.6 8.0 db
Line Attenuation
:
63.0 35.6 db
Data Rate
:
3135 400 kbps

παρακαλώ για τις ενέργειες σας .Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Μετά από έλεγχο που κάναμε για την γραμμή σου, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm αν τυχόν έχεις κάποιο τηλεφωνικό πριζάκι που είτε είναι αντικεραυνικής προστασίας, είτε αναγράφει την ένδειξη ΟΤΕ πάνω στο καπάκι του. Τονίζουμε ότι δεν παίζει ρόλο αν το πριζάκι χρησιμοποιείται ή όχι, και ότι μπορεί να είναι παραπάνω από ένα σε όλο το χώρο του σπιτιού σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα Παναγιώτητο modem το έχω στην πρίζα του οτε που είναι συνδεδεμένη με τα καλώδια του οτε που έρχονται κατευθείαν έξω από το σπίτι το καπάκι δεν γράφει οτε όμως το κουτί είναι το κεντρικό του σπιτιού έχοντας βάλει και splinter. Υπόψιν το εχω μετακομίσει στην πρίζα το modem εδώ και τρίς ημέρες Έχω πρίζα που αναγράφει οτε που ήταν συνδεδεμένο το modem πριν
 
Re: *** Nova official support ***

Εφόσον υπάρχει πρίζα που αναγράφει ΟΤΕ θα χρειαστεί είτε να την αντικαταστήσεις είτε να αφαιρέσεις τον πυκνωτή που έχει το κύκλωμα της επάνω.

Ανοίγοντας το καπάκι της θα δεις ότι ο πυκνωτής είναι ένα κίτρινο "βαρελάκι" το οποίο συγκρατείται πάνω στο κύκλωμα με δυο καλωδιάκια (ψυχρές κολλήσεις). Είτε αφαίρεσε προσεκτικά τις κολλήσεις ώστε να φύγει ο πυκνωτής, είτε όπως προαναφέραμε αντικατέστησε όλη την πρίζα. Ο πυκνωτής έχει βραχυκυκλώσει και έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην οριζόντια καλωδίωση του χώρου. Τονίζουμε ότι αν υπάρχουν αντίστοιχες πρίζες θα πρέπει να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία για όλες ώστε να αποφύγεις παρόμοια συμπτώματα στο μέλλον.

Εφόσον είτε αντικαταστήσεις την πρίζα, είτε αφαιρέσεις τον πυκνωτή ενημέρωσε μας, ώστε να επαναλάβουμε τον έλεγχο.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

αφαίρεσα την πρίζα τελείως τα ίδια
 
Re: *** Nova official support ***

Στείλε μας ένα pm με ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να σε καλέσει συνάδελφος να το δείτε μαζί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλύτερα στο σταθερό τηλέφωνο ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Ενημερώνουμε συνάδελφο για να επικοινωνήσει μαζί σου σχετικά.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.