Απάντηση: *** Nova official support ***
Αν και αναφέρθηκα και σε άλλο νήμα,θέλω να απευθυνθώ εδώ αποκλειστικά στο προσωπικό του "Nova official support"...
Θέλω να ευχαριστήσω,αλλά κυρίως να πω ένα μπράβο μέσω εσάς στην εταιρία σας για το ετήσιο δώρο που προσφέρετε στους πιστούς συνδρομητές σας.Αναφέρομαι φυσικά στον δωρεάν μήνα που προσφέρετε κάθε χρόνο για όλες ανεξαρτήτως τις υπηρεσίες που παρέχετε,εφόσον ο συνδρομητής πληρώνει 12 μήνες με την πιστωτική του κάρτα.Και ειδικά στην σημερινή,πολύ δύσκολη εποχή που βιώνουμε,το δώρο σας έχει μεγαλύτερη αξία.Είμαι της άποψης,ότι όπως μια εταιρία πρέπει να ακούει και να δίνει σημασία στα παράπονα των πελατών της,έτσι και της αξίζει να εισπράττει τα μπράβο από τους πελάτες της όταν με τις ανάλογες ενέργειες τους αφήνουν ευχαριστημένους.
Φιλικά,
Χάρης
Αν και αναφέρθηκα και σε άλλο νήμα,θέλω να απευθυνθώ εδώ αποκλειστικά στο προσωπικό του "Nova official support"...
Θέλω να ευχαριστήσω,αλλά κυρίως να πω ένα μπράβο μέσω εσάς στην εταιρία σας για το ετήσιο δώρο που προσφέρετε στους πιστούς συνδρομητές σας.Αναφέρομαι φυσικά στον δωρεάν μήνα που προσφέρετε κάθε χρόνο για όλες ανεξαρτήτως τις υπηρεσίες που παρέχετε,εφόσον ο συνδρομητής πληρώνει 12 μήνες με την πιστωτική του κάρτα.Και ειδικά στην σημερινή,πολύ δύσκολη εποχή που βιώνουμε,το δώρο σας έχει μεγαλύτερη αξία.Είμαι της άποψης,ότι όπως μια εταιρία πρέπει να ακούει και να δίνει σημασία στα παράπονα των πελατών της,έτσι και της αξίζει να εισπράττει τα μπράβο από τους πελάτες της όταν με τις ανάλογες ενέργειες τους αφήνουν ευχαριστημένους.
Φιλικά,
Χάρης