*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, απο σκετη νοβα κανω νεο συμβόλαιο με 3play sport pack. Ήθελα ρωτήσω αν μπορω να αλλάξω τον αποκωδικοποιητή που εχω τωρα, με τον pvr 865 στα 49 ευρω (εξόφληση λογαριασμού με πιστωτική καρτα αν αυτο εχει σημασία).
Επειδή αυτο ξέχασα να το αναφέρω στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε για τη συμφωνια του νέου πακέτου, αν υπογράψω το νεο συμβόλαιο με τον ήδη υπάρχοντα αποκωδικοποιητή θα μπορω να τον αλλάξω με τον pvr με 49 ευρω αργότερα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimitrispm,

Μετά την ενεργοποίηση του νέου πακέτου, μπορείς να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματά μας και να προχωρήσεις στην αντικατάσταση του εξοπλισμού.
Σε περίπτωση που επιλέξεις ως τρόπο εξόφλησης την πιστωτική σου κάρτα, η αγορά του δέκτη θα είναι στα 49 .

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ενημερωτικά δεν με έχει καλέσει κανείς από το πρωί που σας έστειλα το πμ .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα manosvitacar,

Έχουμε ενημερώσει εκ νέου τους συναδέλφους ώστε να γίνει επικοινωνία.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Πριν 2 εμβομαδες ειχα ζητησει να μου κανετε μια προσφορα οπως και εγινε τηλεφωνικα,κατα την διαρκεια της κλησης που ηχογραφηθηκε κιολας ζητησα να διακοπουν και τα καναλια hd λογω του οτι ελειγε το 12μηνο δωρεαν στις 20 αυγουστου,αλλα σημερα τα βλεπω ακομη σε λειτουργεια
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stergiozse,

Η διακοπή των HD προγραμματίζεται για την τελευταία ημέρα του κύκλου τιμολόγησης της εκάστοτε υπηρεσίας. Καθώς λοιπόν με τη προσφορά που αποδέχτηκες μεταβλήθηκε αντίστοιχα ο κύκλος τιμολόγησης της υπηρεσίας σου, η διακοπή των HD θα πραγματοποιηθεί 8/9/2015.
Ωστόσο, το παραπάνω δεν επιφέρει κάποια επιπλέον χρέωση στην υπηρεσία σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μήνυμα μέλους διεγράφη καθόσον παρέβει τον κανονισμό λειτουργίας του παρόντος θέματος, παρά τις 2 υπενθυμίσεις που έχουν γίνει μέσα σε λίγες μέρες.
Για οποιοδήποτε μέλος που θα παραβεί τους κανόνες λειτουργίας του παρόντος θέματος, θα υπάρξουν οι ανάλογες ποινές. Και η υπομονή έχει τα όριά της!
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Είμαι πελάτης ΟΤΕ και θα ήθελα να λάβω μία προσφορά για 3play με full Nova. Έχω ήδη μία προσφορά από ΟΤΕ, αλλά δεν με καλύπτει.

Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Erwdios,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για το ενδιαφέρον σου προς τις υπηρεσίες μας.

Θα προτείναμε να συμπληρώσεις τη φόρμα εδώ στην επιλογή "Απόκτησέ το", ώστε να υπάρξει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημερα να ρωτησω κατι ... σε κανα μηνα η δυο θα παω στην ιταλια ... θα παρω μαζι μου το Laptop μεσα εχει το Nova go εκει που θα παω θα εχει wifi θα παιζει ; εαν το βαλω εκει θα βλεπω αγωνες η οτιδηποτε αλλο ; . Ευχαριστω .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα events1979,

To NovaGO δεν υποστηρίζεται στο εξωτερικό καθώς για την λειτουργία του θα πρέπει να υπάρχει παροχή internet με Ελληνική ip.
Επιπλέον πληροφορίες θα βρεις εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,
Όταν το κούριερ σου αφήνει τον φάκελο με το νέο συμβόλαιο και δεν τον παραλαμβάνει πίσω, ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimitrispm,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν επιθυμείς να προχωρήσεις με την αίτηση ή όχι;

Επίσης, καλό θα ήταν να μας στείλεις μέσω pm κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ν υπάρχει δυνατότητα για κάποια προσφορά σας στέλνω με pm τα στοιχεία μου.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα makisnet ,

Για να δούμε πώς θα μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε, θα μπορούσες να μας στείλεις pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Erwdios,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για το ενδιαφέρον σου προς τις υπηρεσίες μας.

Θα προτείναμε να συμπληρώσεις τη φόρμα εδώ στην επιλογή "Απόκτησέ το", ώστε να υπάρξει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Δημήτρης, Forthnet Support

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μου, αλλά η φόρμα που μου υποδεικνύετε να συμπληρώσω συνιστά ουσιαστικά αίτηση για μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής και αγορά του προϊόντος μέσα από το site σας, χωρίς να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με κανέναν συναδελφό σας για να με ενημερώσει.

Ουσιαστικά, αν προχωρήσω στην ολοκλήρωση της αίτησης και αποδεχτώ και τους όρους προχωράω κανονικά σε μεταφορά παρόχου έναντι του ποσού των 29,90 για 3play, και μου αφαιρείται έτσι και το δικαίωμα να διαπραγματευτώ μία καλύτερη προσφορά.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Απάντηση δόθηκε από το support και οποιοσδήποτε περαιτέρω σχολιασμός δεν επιτρέπεται. Σχόλια μπορούν να αναρτηθούν και να συζητηθούν σε λοιπά θέματα του φόρουμ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Erwdios,

Προς διευκρίνηση και αποφυγή παρεξηγήσεων, συμπληρώνοντας την φόρμα αυτή και πριν την ολοκλήρωση αποστολής των στοιχείων, υπάρχουν αναλυτικά οι όροι του ηλεκτρονικού καταστήματος μας οι οποίοι μεταξύ των άλλων αναφέρουν:

5. Ρητά επισημαίνεται ότι η καταχώριση αιτημάτων παραγγελίας υπηρεσιών συνιστά εκδήλωση ενδιαφέροντος και δεν συνιστά σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Η παραλαβή από την Εταιρεία της πλήρως συμπληρωμένης και νομίμως υπογεγραμμένης Αίτησης του Χρήστη για την παροχή συνδρομητικών υπηρεσιών (ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή/και οπτικοακουστικού περιεχομένου) καθώς και η παράδοση των απαιτούμενων δικαιολογητικών αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την έγκυρη κατάρτιση συμβατικής σχέσης παροχής υπηρεσιών μεταξύ του Χρήστη και της Εταιρείας.

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.