*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Σας εστειλα τα στοιχεια της συνδρομης μου και περιμενω τις οδηγιες σας για την επιλυση του προβληματος μου!

Καλησπέρα ina80,

Έχουμε πραγματοποιήσει σχετικές ενέργειες. Μπορείς να δοκιμάσεις να συνδεθείς όπως ενημερώσαμε και στο pm σου.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Δοκιμασα αλλα τιποτα! Αναγραφει να ανανεωσω τη συσκευη σε 27 ημερες...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα!!

Έκανα τηλεφωνικά στις 28 Αυγουστου στην εξυπηρέτηση πελατών αίτημα διακοπής της 3play υπηρεσίας μου ( με απώλεια τηλεφωνικού αριθμού) και πηρα απαιτητικό email
ΣAΣ EΠIBEBAIΩNOYME ΠΩΣ TO AITHMA ΔIAKOΠHΣ THΣ YΠHPEΣIAΣ ΣAΣ ΠAPAΛHΦΘHKE ΣHMEPA AΠO TH Forthnet ME MONAΔIKO APIΘMO ANAΦOPAΣ 1-11078610789.

Ο τελευταίος λογαριασμός που εκδόθηκε και πληρώθηκε είναι μέχρι 22.08.2015

Σε αυτήν την περίπτωση πως θα υπολογιστει το ποσό πληρωμής εκκαθαριστικου λογαριασμού;

Με εκτίμηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Στις 30 Ιουλίου έληγε ο δωρεάν χρόνος για τα HD και πήρα τηλέφωνο στη NOVA στις 25 Ιουνίου (πάνω από 1 μήνα πριν λήξουν) για να τα σταματήσω. Η υπάλληλος μου πρότεινε επέκταση του συμβολαίου για 1 χρόνο ώστε να τα έχω δωρεάν και δέχτηκα (με καταγραφή κλήσης). Στο λογαριασμό του Αυγούστου είδα ότι υπήρχε επιπλέον χρέωση για τα HD και επικοινώνησα ξανά με τη NOVA. Αφού το έψαξαν μου είπαν ότι είναι λάθος τους, να πληρώσω μόνο τη συνδρομή και θα το διορθώσουν. Παρ' όλα αυτά και στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου υπάρχει η χρέωση 4,99 , αλλά και τα 4,99 του Αυγούστου που δεν πλήρωσα όπως μου είπαν. Επειδή δεν θα ήθελα να ξαναεπικοινωνήσω τηλεφωνικά (την προηγούμενη φορά ήμουν 30 λεπτά στην αναμονή, άλλα 20 μετά, και δεν λύθηκε το πρόβλημα) θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι θα γίνει.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Δοκιμασα αλλα τιποτα! Αναγραφει να ανανεωσω τη συσκευη σε 27 ημερες...

Στείλε μας ένα pm με το σε τι συσκευή προσπάθησες να συνδεθείς.

Καλημέρα!!

Έκανα τηλεφωνικά στις 28 Αυγουστου στην εξυπηρέτηση πελατών αίτημα διακοπής της 3play υπηρεσίας μου ( με απώλεια τηλεφωνικού αριθμού) και πηρα απαιτητικό email
ΣAΣ EΠIBEBAIΩNOYME ΠΩΣ TO AITHMA ΔIAKOΠHΣ THΣ YΠHPEΣIAΣ ΣAΣ ΠAPAΛHΦΘHKE ΣHMEPA AΠO TH Forthnet ME MONAΔIKO APIΘMO ANAΦOPAΣ 1-11078610789.

Ο τελευταίος λογαριασμός που εκδόθηκε και πληρώθηκε είναι μέχρι 22.08.2015

Σε αυτήν την περίπτωση πως θα υπολογιστει το ποσό πληρωμής εκκαθαριστικου λογαριασμού;

Με εκτίμηση

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Καλησπέρα.
Στις 30 Ιουλίου έληγε ο δωρεάν χρόνος για τα HD και πήρα τηλέφωνο στη NOVA στις 25 Ιουνίου (πάνω από 1 μήνα πριν λήξουν) για να τα σταματήσω. Η υπάλληλος μου πρότεινε επέκταση του συμβολαίου για 1 χρόνο ώστε να τα έχω δωρεάν και δέχτηκα (με καταγραφή κλήσης). Στο λογαριασμό του Αυγούστου είδα ότι υπήρχε επιπλέον χρέωση για τα HD και επικοινώνησα ξανά με τη NOVA. Αφού το έψαξαν μου είπαν ότι είναι λάθος τους, να πληρώσω μόνο τη συνδρομή και θα το διορθώσουν. Παρ' όλα αυτά και στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου υπάρχει η χρέωση 4,99 , αλλά και τα 4,99 του Αυγούστου που δεν πλήρωσα όπως μου είπαν. Επειδή δεν θα ήθελα να ξαναεπικοινωνήσω τηλεφωνικά (την προηγούμενη φορά ήμουν 30 λεπτά στην αναμονή, άλλα 20 μετά, και δεν λύθηκε το πρόβλημα) θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι θα γίνει.
Ευχαριστώ πολύ.

Αν θέλεις στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της κάρτας Nova ώστε να ελέγξουμε από μέρους μας τι έχει συμβεί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε την διαδικασία γιά να ενεργοποιηθεί το NovaGo στο Tablet μου (Galaxy Tab 3) . Ευχαριστώ .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geobas,

Μπορείς να δεις σχετικές οδηγίες εδώ στην επιλογή "Πως το αποκτώ;"

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα!!

Έκανα τηλεφωνικά στις 28 Αυγουστου στην εξυπηρέτηση πελατών αίτημα διακοπής της 3play υπηρεσίας μου ( με απώλεια τηλεφωνικού αριθμού) και πηρα απαιτητικό email
ΣAΣ EΠIBEBAIΩNOYME ΠΩΣ TO AITHMA ΔIAKOΠHΣ THΣ YΠHPEΣIAΣ ΣAΣ ΠAPAΛHΦΘHKE ΣHMEPA AΠO TH Forthnet ME MONAΔIKO APIΘMO ANAΦOPAΣ 1-11078610789.

Ο τελευταίος λογαριασμός που εκδόθηκε και πληρώθηκε είναι μέχρι 22.08.2015

Σε αυτήν την περίπτωση πως θα υπολογιστει το ποσό πληρωμής εκκαθαριστικου λογαριασμού;

Με εκτίμηση

Καλημέρα dleyteris,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι υπό έκδοση λογαριασμός ο οποίος αφορά πάγιο για το διάστημα 23/8-22/09/2015.

Στον εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα εκδοθεί, μετά την ολοκλήρωση της κατάργησης, θα γίνει ο απαραίτητος αντιλογισμός από την ημέρα που θα διακοπεί η παροχή της υπηρεσίας.

Στη διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα σας,συγνωμη που επανερχομαι αλλα πλησιαζει η ημερομηνια ληξης του πακετου{11-9-2015} του οποιου θα το διακοψω,και περιμενω ακομα τη θα γινει με την συμφωνια που ειχαμε κανει,αφορα πακετο των ΠΑΕ.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είμαστε σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα σχετικά με το ζήτημα το οποίο μας έχεις αναφέρει και για οτιδήποτε νεότερο, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Επίσης για λόγους ασφαλείας, καλό είναι να μην δημοσιεύεις τα στοιχεία σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα θα ήθελα να ενημερωθώ πόσο θα πληρώσω αν φύγω από τη nova . Σας εχω στείλει τα στοιχεία μου με μήνυμα. Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Το τέλος διακοπής για τον τρέχον μήνα, στο σύνολο των υπηρεσιών 3play που λαμβάνεις είναι 149 .

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

ευχαριστω τα παιδια του nova official suport,για το αμεσο ενδιαφερον και τη λυση του θεματος μου,μηπως γνωριζετε με το nova cinema 1 ανοιγει και το nova 3d ευχαριστω και παλι..
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια.

@takisst58 Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova 3D προσφέρεται στους συνδρομητές Nova Full pack, Nova Cinema pack, Nova Sports pack και Nova 3Play που έχει συνδυαστεί με όλα τα κανάλια Novacinema ή/και Novasports.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω ,αυτήν την στιγμή έχω Nova σε προσφορά ,θα μπορούσα να ενοποιήσω με 3play?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gold,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Αν θέλεις, στείλε μας κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
οφείλω να ευχαριστήσω τα παιδιά του support για την άμεση ανταποκρισή τους στο πρόβλημα που αντιμετώπιζα με την ταχύτητα στο internet και την επίλυσή του σήμερα το μεσημέρι.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια, παραμένουμε στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.