Καλησπέρα. Εχω το πακέτο start+sport. Έχει λήξει και θα ήθελα καποια νέα προσφορά.
Καλημέρα, τους τελευταίους μήνες δεν γίνεται εξόφληση του λογαριασμού νοβα αν και γινόταν κανονικά μέσω πάγιας εντολής τραπεζικού λογαριασμού η οποία ισχύει και σήμερα. Σας στέλνω στοιχειά σύνδεσης σε pm
Καλησπέρα
Έχω την υπηρεσία Nova Sports Pack με μια προσφορά που μου δόθηκε κατόπιν επικοινωνίας. Μαζί με την υπηρεσία έχω και τα HD κανάλια για 12μήνες.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
α) Η προσφορά που έχω, έχει κάποια διάρκεια (πχ 12μηνη) ;
β) Αν χρησιμοποιήσω το my account στο οποίο έχω κάνει εγγραφή για να κατοχυρώσω τα HD δωρεάν για πάντα με 18μηνη δέσμευση, αυτό σημαίνει πως αν η προσφορά που έχω, αν αυτή είναι πχ 12μηνη, μετατρέπεται σε 18μηνη ή ότι θα ισχύσει ως έχει για 12 μήνες και για να έχω τα HD δωρεάν απαιτείται 18μηνη παραμονή σε υπηρεσία Nova Sports Pack ανεξαρτήτως προσφοράς ή όχι;
Ευχαριστώ
Καλημερα ολοι οι γειτονες μου κ οι φιλοι μου εχουν κανει update στην nova κ εμενα ακομα να μου την εμφανισει!!
Τι γινετε;αλλον δορυφορο πιανω εγω;
Από τα όσα αναφέρεις, καταλαβαίνουμε ότι ενδιαφέρεσαι για την αναβάθμιση του δέκτη Novabox.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η αναβάθμιση είναι αυτόματη και γίνεται προγραμματισμένα και σταδιακά σε όλους .
Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να την λάβεις μέσα από την πρωτοποριακή μας υπηρεσία MyAccount.
Μπορείς να πραγματοποιήσεις εγγραφή στην υπηρεσία εδώ.
Στη διάθεση σας,
Γιώτα, Forthnet Support
Καλησπέρα! Σε σύνδεση 3play που είναι στο όνομα της πεθεράς μου, την οποία διαχειριζομαι αποκλειστικά εγώ και η γυναίκα μου, σήμερα κόπηκε τηλεφωνία, ίντερνετ και η τηλεόραση για ανεξοφλητο λογαριασμό. Ο τελευταίος λογαριασμός που έχουμε λήγει την 09/09/2015. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το υπόλοιπο. Εφόσον επιθυμείτε σας αποστέλλω με Pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
Δεν θελω απο το my account γιατι θελω ο λογαριασμος να συνεχισει να ερχετε σπιτι!!!
Καλησπέρα! Σε σύνδεση 3play που είναι στο όνομα της πεθεράς μου, την οποία διαχειριζομαι αποκλειστικά εγώ και η γυναίκα μου, σήμερα κόπηκε τηλεφωνία, ίντερνετ και η τηλεόραση για ανεξοφλητο λογαριασμό. Ο τελευταίος λογαριασμός που έχουμε λήγει την 09/09/2015. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το υπόλοιπο. Εφόσον επιθυμείτε σας αποστέλλω με Pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
Ας πούμε πως λύση βρέθηκε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν χρειάζομαι κάτι από εσάς.
Καλησπερα, θα μπορουσε να με καλεσει καποιος εκπροσωπος της nova για προσφορα?ειμαι παλιος συνδρομητης κ ενδιαφερομαι για επανασυνδεση.
σε συνεχεια του ανωτερω μυνηματος μου τελικα σε κανενα καναλι του novago δεν δειχνει κανονικα δηλ.ειναι ολα στην γρηγορη κινηση και χωρις ηχο
Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής 3play και ενδιαφέρομαι για το nova εξοχικό, στο site δίνεται τον δέκτη με 40,00 και δωρεάν το πιάτο, σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης απαίτησαν για να πάρω το nova εξοχικό η εγκατάσταση να γίνει υποχρεωτικά από εσάς με χρέωση 40,00.
Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για την εγκατάσταση μιας και ήδη υπάρχει δορυφορική εγκατάσταση, επιθυμώ μόνο τον δέκτη και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Nova εξοχικό.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.