*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Ολα καλά. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση....
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα!!
Η μεγιστη χωρητικοτητα για usb στον 831 ποια ειναι?

Τελος πως γινεται να γινει Online Παραγγελια και να ερθει αυτο το συγκεκριμενο που προτεινετε εσεις στην σιφνο?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Ολα καλά. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση....

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπερα!!
Η μεγιστη χωρητικοτητα για usb στον 831 ποια ειναι?

Τελος πως γινεται να γινει Online Παραγγελια και να ερθει αυτο το συγκεκριμενο που προτεινετε εσεις στην σιφνο?

Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB.
Τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα forthnet.
Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα online παραγγελίας των usb sticks.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα , έχω την υπηρεσία multiview με το PVR κύριο και τον 831 δεύτερο.Δεν έχει γίνει αναβάθμιση στον 831 ακόμη και ούτε στο my account εμφανίζεται επιλογή της αναβάθμισης. Θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε πότε θα γίνει ;
Ευχαριστώ πολύ !
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα portokali00,

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,



Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.



Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB.
Τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα forthnet.
Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα online παραγγελίας των usb sticks.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support

To usb stick τι εκδοση πρεπει να ειναι? 2 ή 3?

αν παρω usb 3 θα παιζει η θα εχει προβλημα?

Τελος υπαρχουν minimun προδιαγραφες εγγραφης και αναγνωσης?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Σύμφωνα με όσα αναφέραμε και παραπάνω τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Forthnet.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημερα, δε μπορω να μπω στο my account , ειναι γενικο το προβλημα; χτες μπηκα με το ζορι μετα απο 5-6 προσπαθειες ,σημερα δε τα καταφερα, οταν βρειτε χρονο ριξτε μια ματια ,ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Re: *** Nova official support ***

Παρακαλώ μια βοήθεια για τις εγγραφές σειρών. Έχω προγραμματίσει εγγραφή μιας σειραςστο Novacinema 1. Τα 3 πρώτα επεισόδια τα έγραψε κανονικά. Το 4ο επεισόδιο δεν το εγραψε και βλέπω μέσω του "playlist" και μετά "Μελλοντικές εγγραφες" δίπλα από το όνομα της σειράς που είχε προγραμματιστεί για εγγραφή το κίτρινο τρίγωνο. Στην επόμενη σειρά που είχα προγραμματίσει , το ίδιο ακριβώς πράγμα. Πρέπει να τονίσω ότι δεν είχα κάποια άλλη εγγραφή την ίδια ώρα ώστε να δημιουργηθεί σύγκρουση εγγραφών. Έκανα μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, έγραψε κάνα-δυο επεισόδια κανονικά και σήμερα είδα πάλι ότι μου έκανε το ίδιο. Αν μπορείτε να πείτε στο τεχνικό τμήμα μήπως υπάρχει κάποιο προβλημα. Το epg δουλεύει κανονικά. Είναι σπαστικο να χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών συνέχεια. Το βγαλσιμο από πρίζα κανα δεκάλεπτο δεν διορθωσε την κατάσταση. Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα, δε μπορω να μπω στο my account , ειναι γενικο το προβλημα; χτες μπηκα με το ζορι μετα απο 5-6 προσπαθειες ,σημερα δε τα καταφερα, οταν βρειτε χρονο ριξτε μια ματια ,ευχαριστω εκ των προτερων.

Καλησπέρα dimtz,

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση. Ωστόσο σε δικό μας έλεγχο δεν παρατηρείται κάποια δυσλειτουργία της υπηρεσίας. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε ενημερώσει ώστε να ελεγχθεί το ζήτημα που παρατήρησες.

Παρακαλώ μια βοήθεια για τις εγγραφές σειρών. Έχω προγραμματίσει εγγραφή μιας σειραςστο Novacinema 1. Τα 3 πρώτα επεισόδια τα έγραψε κανονικά. Το 4ο επεισόδιο δεν το εγραψε και βλέπω μέσω του "playlist" και μετά "Μελλοντικές εγγραφες" δίπλα από το όνομα της σειράς που είχε προγραμματιστεί για εγγραφή το κίτρινο τρίγωνο. Στην επόμενη σειρά που είχα προγραμματίσει , το ίδιο ακριβώς πράγμα. Πρέπει να τονίσω ότι δεν είχα κάποια άλλη εγγραφή την ίδια ώρα ώστε να δημιουργηθεί σύγκρουση εγγραφών. Έκανα μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, έγραψε κάνα-δυο επεισόδια κανονικά και σήμερα είδα πάλι ότι μου έκανε το ίδιο. Αν μπορείτε να πείτε στο τεχνικό τμήμα μήπως υπάρχει κάποιο προβλημα. Το epg δουλεύει κανονικά. Είναι σπαστικο να χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών συνέχεια. Το βγαλσιμο από πρίζα κανα δεκάλεπτο δεν διορθωσε την κατάσταση. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα pankostas,

Εάν θέλεις ενημέρωσέ μας ποιες ημερομηνίες παρατήρησες το ζήτημα που αναφέρεις καθώς και ποιες σειρές αφορούσε.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερωτηση για Nova υποστήριξη.
Ενω εχω ρυθμισει την εικονα στο 1080i οταν κλεινω των αποκωδηκοποιητη απο το τηλεκοντρολ και τον ξαναανοιγω την επομενη μερα , η ρυθμιση επανερχεται στα 720p . Η τηλεοραση μου ειναι full hd και ο κωδηκοποιητης ειναι ο 831 hd ( τον αγορασα πριν απο 20 μερες με νεα συνδεση) . Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα npil,

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση.

Έχουμε φροντίσει ώστε να ελεγχθεί το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερωτηση για Nova υποστήριξη.
Ενω εχω ρυθμισει την εικονα στο 1080i οταν κλεινω των αποκωδηκοποιητη απο το τηλεκοντρολ και τον ξαναανοιγω την επομενη μερα , η ρυθμιση επανερχεται στα 720p . Η τηλεοραση μου ειναι full hd και ο κωδηκοποιητης ειναι ο 831 hd ( τον αγορασα πριν απο 20 μερες με νεα συνδεση) . Ευχαριστω

Καλησπέρα npil,

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση.

Έχουμε φροντίσει ώστε να ελεγχθεί το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support

Καλημέρα npil,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το μοντέλο της τηλεόρασής σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Υπάρχει στα πλάνα η δημιουργία εφαρμογής novago για windows phone συσκευές και αν ναι, σε πόσο καιρό περίπου; μήπως περιμένετε τα windows 10 mobile; γιατί αλλιώτικα είναι κρίμα μια μερίδα συνδρομητών να χρειάζεται επιπλέον android ή ios συσκευή για να δει μέσω κινητού.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Το novasportHD θα ήταν προτιμότερο να πήγαινε σε θέση μαζί με τα υπόλοιπα novasport 1-7 γιατί στη θέση που βρίσκεται τώρα ''χάνεται'' μαζί με τα κανάλια γενικού περιεχομένου.
Εκτός αν υπάρχει πρόβλεψη για το μέλλον για δημιουργία favorites όπως επιθυμεί ο καθένας και όχι με την αρίθμηση των καναλιών.
Αν έχει ξαναειπωθεί αγνοήστε αυτό το μήνυμα.
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, έχω εδώ και 3-4 μήνες θέμα με το τηλεκοντρόλ κάποια κουμπιά δεν δουλεύουν καθόλου και κάποια δουλεύουν με παρατεταμενο πάτημα, το ανοίγω για καθάρισμα (αυτό που βρίσκω είναι σαν στρώση με λαδακι) το καθαρίζω παίζει για καμιά εβδομάδα και μετά πάλι τα ίδια! Δεν έχω ρίξει ποτέ τπτ στο τηλεκοντρόλ (νερό καφέ κλπ) Τι μπορώ να κάνω για να δουλέψει επιτέλους σωστά; Έχω τον HD 831
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Υπάρχει στα πλάνα η δημιουργία εφαρμογής novago για windows phone συσκευές και αν ναι, σε πόσο καιρό περίπου; μήπως περιμένετε τα windows 10 mobile; γιατί αλλιώτικα είναι κρίμα μια μερίδα συνδρομητών να χρειάζεται επιπλέον android ή ios συσκευή για να δει μέσω κινητού.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει στα πλάνα μας η υποστήριξη για windows mobile συσκευές.

Καλησπέρα.
Το novasportHD θα ήταν προτιμότερο να πήγαινε σε θέση μαζί με τα υπόλοιπα novasport 1-7 γιατί στη θέση που βρίσκεται τώρα ''χάνεται'' μαζί με τα κανάλια γενικού περιεχομένου.
Εκτός αν υπάρχει πρόβλεψη για το μέλλον για δημιουργία favorites όπως επιθυμεί ο καθένας και όχι με την αρίθμηση των καναλιών.
Αν έχει ξαναειπωθεί αγνοήστε αυτό το μήνυμα.
Ευχαριστώ.

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Καλημέρα, έχω εδώ και 3-4 μήνες θέμα με το τηλεκοντρόλ κάποια κουμπιά δεν δουλεύουν καθόλου και κάποια δουλεύουν με παρατεταμενο πάτημα, το ανοίγω για καθάρισμα (αυτό που βρίσκω είναι σαν στρώση με λαδακι) το καθαρίζω παίζει για καμιά εβδομάδα και μετά πάλι τα ίδια! Δεν έχω ρίξει ποτέ τπτ στο τηλεκοντρόλ (νερό καφέ κλπ) Τι μπορώ να κάνω για να δουλέψει επιτέλους σωστά; Έχω τον HD 831

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος ώστε να βοηθήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μια ερωτηση για Nova υποστήριξη.
Ενω εχω ρυθμισει την εικονα στο 1080i οταν κλεινω των αποκωδηκοποιητη απο το τηλεκοντρολ και τον ξαναανοιγω την επομενη μερα , η ρυθμιση επανερχεται στα 720p

Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα, τώρα που αναβαθμίστηκε ο 831. Η τηλεόραση μου είναι η LG 55LB731V και τα στοιχεία μου τα έχετε.
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Έχουμε απαντήσει και στο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες ζητώντας κάποιες επιπλέον διευκρινίσεις.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.