*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Λοιπόν καλησπέρα επανέρχομαι στο θέμα του προγραμματισμού σειρών. Έχω συνολικά 4 σειρές που προγραμματίζω για εγγραφή. 2 από τα Novacinema (Gotham και Blindspot) και 2 από το Fox(The walking dead και Homeland) . Αυτό που παρατήρησα και τελικά είναι επιβεβαιωμένο είναι ότι οι σειρές του Fox εγγράφονται κανονικά ΟΛΑ τα μελλοντικά επεισόδια ενώ αυτά από το Novacinema δεν γίνεται η προγραμματιζομενη εγγραφη. Βγάζει ένα τρίγωνο στις "μελλοντικές εγγραφές" Μόλις ολοκληρωθεί το επεισόδιο. Όταν πατάω "Rec" εγγράφεται κανονικά. Οπότε το σίγουρο είναι ότι δεν είναι θέμα να πάω στο σέρβις τον αποκωδικοποιητή μου.
Και επειδή μιλάω με αποδειξεις:
Εδώ φαίνεται η αδυναμία εγγραφής ενώ υπάρχει κανονικά ή διπλή κόκκινη ένδειξη "R" και χωρίς να υπάρχει διένεξη με άλλη εγγραφή.

Και εδώ από την σημερινή προγραμματισμένη εγγραφή χωρίς επαναφορά εργοστασιακών κτλ.

Παρακαλώ να το προωθήσετε στους αρμόδιους. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα pankostas,

Θα ήθελες αρχικά να μας ενημερώσεις εάν έχεις προχωρήσει σε διαγραφή του προγραμματισμού για τις σειρές στις οποίες έχεις παρατηρήσει το παραπάνω και εκ νέου σε προγραμματισμό, σύμφωνα με όσα είχαμε προτείνει και στο #3475;


Καλημέρα πληρωσα προχθες μεσω Internet banking το λογαριασμο μου (50,49 ),μπηκα πριν λιγο στο myaccount και βλεπω υπολοιπο προς πληρωμη 34

Καλησπέρα shipsoccer,

Εάν θέλεις μπορείς να ελέγξεις εκ νέου μέσω του MyAccount το υπόλοιπο του λογαριασμού σου, καθώς πλέον εμφανίζεται 0,00 .


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα shipsoccer,
Εάν θέλεις μπορείς να ελέγξεις εκ νέου μέσω του MyAccount το υπόλοιπο του λογαριασμού σου, καθώς πλέον εμφανίζεται 0,00 .

Δημήτρης, Forthnet Support



Ευχαριστω,το υπολοιπο εχει ενημερωθει σωστα
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Δημήτρη ότι μου είπες το έκανα εκτός να πάω τον αποκωδικοποιητή για σέρβις. Σίγουρα υπάρχει κάποιο θέμα .Αύριο Τετάρτη Είναι το επόμενο επεισόδιο του Gotham. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες δεν μου κάνει την προγραμματιζομενη εγγραφη. Παλιότερα επεισόδια τα έγραψε κανονικά. Τώρα είμαστε στην 3η εβδομάδα. Θα δω αύριο και θα σας ενημερώσω.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το κανάλι Ε! εδώ και αρκετή ώρα δεν έχει υπότιτλους. Τι μπορεί να φταίει;
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να ευχαριστησω θερμα τα παιδια απο το φορουμ για την δυνατοτητα που μας εχουν δωσει με το παρον καθως και παιδια απο την υποστηριξη που για ακομα μια φορα με βοηθησαν σε προβλημα που ειχα σχετικα με την υπηρεσια.

Σας ευχαριστω πολυ και συνεχιστε την καλη και αμμεση δουλεια.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αποστολή των εισιτηρίων έχει πραγματοποηθεί στις αρχές του μήνα.

Θα ήθελες να μας επιβεβαιώσες σε προσωπικό μήνυμα τη διεύθυνση παραλαβής, ώστε να το ελέγξουμε;

Αλέξης, Forthnet Support

Ευχαριστώ για την επίλυση του θέματος
 
Re: *** Nova official support ***

Το κανάλι Ε! εδώ και αρκετή ώρα δεν έχει υπότιτλους. Τι μπορεί να φταίει;

Καλημέρα petasis

Έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση του ζητήματος που παρουσιάστηκε.


Θα ηθελα να ευχαριστησω θερμα τα παιδια απο το φορουμ για την δυνατοτητα που μας εχουν δωσει με το παρον καθως και παιδια απο την υποστηριξη που για ακομα μια φορα με βοηθησαν σε προβλημα που ειχα σχετικα με την υπηρεσια.

Σας ευχαριστω πολυ και συνεχιστε την καλη και αμμεση δουλεια.


Ευχαριστώ για την επίλυση του θέματος

Ευχαριστούμε για τα θετικά σας σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έχετε pm με τα στοιχεία μου για ένα θεματάκι που αντιμετωπίζω με τον λογαριασμό μου για την προσφορά με τα 299 για το sportspack.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα AnDas,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα.

Θα χρειαστεί να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας !
Θελω να μου πειτε επισημα τα minimum specifications για Usb stick 16 gb οπου μπορει να "παιξει" απροβληματιστα στον 831
α)Καταστημα forthnet δεν υπαρχει
β)δυνατοτητα online αγορας απο καταστημα forthnet-nova παλι δεν υπαρχει

Οποτε θα πρεπει να βρω καποιο συμβατο με Α ταχυτητα Εγγραφης και αναγνωσης

Με εκτιμηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB. Το USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργεί απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι το Sandisk Cruzer edge. Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα παιδια. Εγινε η μεταβολη του πακετου και η κατασταση στο myaccount γραφει "ΕΝΕΡΓΗ - ΑΙΤΗΜΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ". Εχω την νοβα εξοχικό και ενεργοποιήθηκε αυτος που εχει οριστει ως κυριος αποκωδικοποιητης (εγω χρησιμοποιώ τον δευτερευοντα). Πλεον δεν γινεται εναλλαγή συσκευων απο το myaccount. Πρεπει να περιμενω μεχρι να αλλαξει η υπηρεσια;

Edit: Παρεπιπτοντως ευχαριστω που με κάλεσαν απο το τμημα προσφορων. Η κυρια Β.Φ. ηταν ευγενεστατη και εξυπηρετικότατη.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια για τη συνάδελφο!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι λόγω της προσθήκης της υπηρεσίας multiview, χρειάστηκε να γίνει εναλλαγή του σήματος στην κύρια κατοικία ώστε να δρομολογηθούν οι απαραίτητες ενέργειες για την αναβάθμιση της εγκατάστασης που χρειάζεται.

Μέχρι την ολοκλήρωση των ενεργειών που χρειάζονται για την αίτηση αυτή, δεν θα είναι εφικτή η εναλλαγή του σήματος στο εξοχικό.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας,

Μια ερωτηση.Μετα απο την αναβαθμηση εδω και καιρο αποφασισα να βαλω ενα στικακι 16gb ετσι ωστε να δοκιμασω την δυνατοτητα αυτη.

Οταν παταω rec η play η pause μου βγαζει το μηνυμα
IMG_20151112_212841.jpg


Τι ειναι αυτο?
Ειναι κατι που πρεπει να κανω?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stonecityboys,

Μπορείς να μας επιβεβαιώσεις τον αριθμό κάρτας Nova με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε;

Κώστας Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει τα pm που μας έχεις αποστείλει και έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.