*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Μια βοήθεια εδώ ?
Ο NB831, η νέα αναβάθμιση δεν λέει να έρθει με τίποτα ( ούτε με request από το myNova account έρχεται, έχω δοκιμάσει αρκετές μέρες ).

pepss.ath.f... το username μου ;)
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.
Ο λογαριασμός μας εξοφλειται μέσω πιστωτικής. Γιατί δεν έχουμε πάρει το μήνα δωρεάν που δικαιούμαστε αν και έχουμε από τον Ιούλιο κλείσει χρόνο;
 
Re: *** Nova official support ***

Μια βοήθεια εδώ ?
Ο NB831, η νέα αναβάθμιση δεν λέει να έρθει με τίποτα ( ούτε με request από το myNova account έρχεται, έχω δοκιμάσει αρκετές μέρες ).

pepss.ath.f... το username μου ;)

Καλημέρα billpeppas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, ποια είναι η έκδοση λογισμικού που εμφανίζεται μέσα από το menu του δέκτη;
(Menu - Βοήθεια - Πληροφορίες Download/Firmware Version)


Καλημέρα.
Ο λογαριασμός μας εξοφλειται μέσω πιστωτικής. Γιατί δεν έχουμε πάρει το μήνα δωρεάν που δικαιούμαστε αν και έχουμε από τον Ιούλιο κλείσει χρόνο;

Καλημέρα iceman,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις, θα χρειαστεί να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου. Εάν θέλεις μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Εχω τον 831HD και εχω κατεβασει μεσω account την version 53/1.0.4.17 και τα προβληματα που εχω ειναι δυο. Το πρωτο ειναι οτι δεν λειτουργει σωστα το tv guide,μιας και δεν βγαζει εβδομαδιαιο προγραμμα,παρα μονο για αυτο που παιζει εκεινη την ωρα και για το επομενο. Για τις υπολοιπες ωρες και ημερες μου βγαζει οτι οι πληροφοριες προγραμματος ειναι μη διαθεσιμες. Δεν το κανει συνεχεια αλλα τις περισσοτερες φορες αυτο συμβαινει Να διευκρινησω εδω οτι λογω ταυτοχρονης χρησης 3 δεκτων με μονο ενος καλωδιου καθοδου μεσω διακοπτη προτεραιοτητας και διακοπτη braun, ο δεκτης της Νοβα καποιες ωρες της ημερας μενει χωρις σημα. Δεν ξερω αν αυτο εχει σχεση, παντως αυτη τη στιγμη παιζει πανω απο 10 ωρες συνεχεια και το προβλημα εξακολουθει να υπαρχει. Το δευτερο ειναι οτι αγορασα απο καταστημα forthnet το usb stick Cruzer Edge της SanDisk που προτεινει η εταιρεια αλλα τα κολληματα ειναι τοσα πολλα που ειναι αδυνατο να παρακολουθησει κανεις οτι αποθηκευει η μνημη. Η διαμορφωση εγινε κανονικα ( αν και μετα το 66% πηγε κατευθειαν στο 100% ), το pause- play - rewind λειτουργουν αψογα, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι αυτο που διαφημιζεται σε καμια περιπτωση. Χωρια που βγαινει και ενα μηνυμα οτι η συγκεκριμενη μνημη δεν ειναι συμβατη και προκαλει καθυστερησεις στον δεκτη και προτεινετε η αγορα καποιας αλλης με ελαχιστη χωριτικοτητα 8 gb !!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Doriforakias,

Από την περιγραφή σου φαίνεται ότι δεν έχεις την ενδεδειγμένη εγκατάσταση ώστε να λειτουργεί απροβλημάτιστα ο εξοπλισμός μας. Υπενθυμίζουμε ότι ο δέκτης είναι σχεδιασμένος ώστε να λειτουργεί χωρίς πολυπλέκτες με απευθείας καλώδιο από το lnb στον δεκτή. Για το ζήτημα που μας αναφέρεις με το TV Guide, προτείνουμε να πραγματοποιηθεί επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και μετά την σάρωση να παραμείνει για τουλάχιστον 10 λεπτά σταθερά σε κάποιο από τα HD κανάλια μας (Novacinema, Novasports) ώστε να ελέγξεις μετά εκ νέου το TV Guide. Αν τα ζητήματα που αναφέρεις επιμείνουν από μέρους μας προτείνουμε να πραγματοποιηθεί έλεγχος δέκτη ώστε να ελεγχθεί επί φυσικού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου , θα ήθελες να μας στείλεις ένα pm με τον αριθμό κάρτας Nova ώστε να κάνουμε ένα μηχανογραφικό έλεγχο στην υπηρεσία σου;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Το ρωτησα και σε αλλο θεμα αλλο το βαζω και εδω.To usb stick που δινεται δωρεαν (?) και ειναι για τα επιγεια ψηφιακα τι ακριβως κανει ? Ουσιαστικα μεσω αυτου εχουμε ''digea'' μεσω του αποκωδικοποιητη ? Δηλαδη συνδεεται με την κεραια και μπορουμε να διαλεγουμε μεταξυ δορυφορικης θεασης και επιγειας ? Σορρυ αν τα εχω κανει ολιγο αχταρμα αλλα..θα ηθελα μια απαντηση :)

ΥΓ.Ξεκαθαριζω οτι δεν αναφερομαι σε αυτο το stick που ειναι για pause rewind κλπ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα rider,

Σωστά. Τα usb dongle, αφορούν την δυνατότητα του δέκτη Novabox HD831 να σαρώνει και για τα επίγεια ψηφιακά κανάλια. Μπορείς να επισκεφτείς το πλησιέστερο κατάστημα Forthnet και να ζητήσεις να σου δώσουν ένα δωρεάν. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου προτείνουμε να δεις την λίστα των καταστημάτων που θα βρεις εδώ ώστε να επικοινωνήσεις με το κατάστημα για να ελέγξεις την διαθεσιμότητα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αλλο ενα τεχνικό θέμα λύθηκε με ευκολια και αμεσοτητα. Ευχαριστω παρα πολύ παιδιά.
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Στο fox sports ενώ έχει live αγώνα πάλι δεν έχει σχολιασμό. Τον σταματήσατε?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Για να πιάσω επίγεια μετά την αναβάθμιση που έκανα φαντάζομαι θα πρέπει να βάλω στικακι στο USB του αποκωδικοποιητή. Αυτό από που το προμηθευομαι και σε τι τιμή;
Ευχαριστώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Στο fox sports ενώ έχει live αγώνα πάλι δεν έχει σχολιασμό. Τον σταματήσατε?

Καλησπέρα sakels,

Κατά τη διάρκεια των ζωντανών μεταδόσεων του FOX Sports HD, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής με περιγραφή στα Ελληνικά και Αγγλικά, χρησιμοποιώντας το ανάλογο πλήκτρο από το τηλεχειριστήριο.


Καλημέρα. Για να πιάσω επίγεια μετά την αναβάθμιση που έκανα φαντάζομαι θα πρέπει να βάλω στικακι στο USB του αποκωδικοποιητή. Αυτό από που το προμηθευομαι και σε τι τιμή;
Ευχαριστώ.

Καλησπέρα vpafi,

Τo USB DTT Dongle με το οποίο δίνεται η δυνατότητα λήψης των επίγειων καναλιών μέσω του NovaBox, παρέχεται δωρεάν στα καταστήματά μας.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ. Συνεχίστε την πολλή καλή δουλειά που κάνετε.!!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σου σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ θερμά τον Αλέξη από το support για την άμεση βοήθεια που μου έδωσε σχετικά με την ενεργοποίηση κωδικού από το "πρώτο θέμα".
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία Σεραφείμ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά ανανέωσα το συμβόλαιό μου με nova-forthnet στις 12/11/2015 και ενώ φαίνεται στο myaccount ενεργοποιημένη η συνδρομή, δεν μου έχει έρθει το sms για τον 1 μήνα δωρεάν λογαριασμού όπως μου είπαν και δεν έχει ανοίξει η δωρεάν 3μηνη πρόσβαση στα κανάλια ενηλίκων. Και για την τηλεφωνική υποστήριξη πρέπει να περιμένεις πάνω από 20 λεπτά.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες
Φιλικά Κώστας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα koursaros2,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

ενας φιλος μου μου εδωσε τον αριθμο καρτας προσβασης για να βλεπω nova go(αυτος δεν εχει λαπτοπ για να βλεπει) εχει φουλ πακετο,πως τον αλλαζω μετ τον δικο μου αριθμο στο novago που εχω...
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58,

Για την εγγραφή στην υπηρεσία NovaGO, θα χρειαστεί ο κάτοχος της υπηρεσίας να πραγματοποιήσει την ανάλογη διαδικασία, μέσω του My Account της υπηρεσίας του.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής στην υπηρεσία NovaGo, ο κάτοχος δέχεται σχετικό γραπτό μήνυμα στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει για την υπηρεσία του, με τα στοιχεία πρόσβασης στην υπηρεσία NovaGO.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.