*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα να ρωτησω κατι, μετα απο 10 μερες καθηστερησεις πληρωμης λογαριασμου βαζεται τελος ενεργοποιησης 7 περιπου ευρω γιατι δεν μου ξαναετυχε 3 και χρονια συνδρομητης. Δηλαδη καθε φορα που μπορει να ξεχασω οπως τωρα 10 μερες να τον πληρωσω θα μπαινου +7 ευρω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα teodgeor,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κόστος επανασύνδεσης υπάρχει στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί διακοπή στις υπηρεσίες τηλεόρασης και εφόσον η πληρωμή για επανασύνδεση της υπηρεσίας γίνει σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτή της διακοπής. Το κόστος αυτό είναι 10,24 ανεξάρτητα από το πακέτο της υπηρεσίας (start, sports, κτλπ). Τις ημέρες που η υπηρεσία είναι ανενεργή γίνεται πίστωση του ανάλογου διαστήματος.

Η Τιμολογιακή πολιτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια για τις υπηρεσίες τηλεόρασης μας δίνει την δυνατότητα να υπάρχει σταθερός κωδικός πληρωμής σταθερή ημερομηνία λήξης του λογαριασμού στο τέλος του μήνα αλλά και η περίοδο χρέωσης αφορά έναν ακέραιο μήνα.
Στα μέσα του μήνα εκδίδεται το ο λογαριασμός που αφορά την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξόφλησει έως την τελευταία εργάσιμη.

Αφ’ ότου παρέλθει η προθεσμία εξόφλησης της συνδρομής, χωρίς αυτή να έχει τακτοποιηθεί, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα διακοπής των παρεχομένων συνδρομητικών υπηρεσιών κατά την κρίση της.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου και για την αποφυγή του παραπάνω υπάρχουν τρόποι τακτοποίησης των παραστατικών, όπως η πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πάγια εντολή την πιστωτική σου κάρτα, με επιπλέον οφέλη προς τον συνδρομητή μας, και το σημαντικότερο είναι ότι δεν χρειάζεται ο συνδρομητής μας να απασχολείτε με την τακτοποίηση των παραστατικών, καθώς εμείς αναλαμβάνουμε την όλη διαδικασία.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Και πριν που ειχα 3Play δυο, τρεις φορες που ελλειπα και ειχα αργησει πολυ περισσοτερες μερες να πληρωσω πανω απο 15 μερες ποτε δεν μου εγινε διακοπη της τηλεορασης και της υπηρεσιας γι'αυτο και ρωτησα. Ελειπα και δεν ηξερα καν οτι το εχετε διακοψει.
ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Αναναθμιση πλατφορμας μενου στον αποκωδικοποιητη πως κανουμε ? Μου ηρθε σχετικο sms στο κινητο αλλα ουδεποτε αλλαξε το toolbar/platform..
 
Re: *** Nova official support ***

Και πριν που ειχα 3Play δυο, τρεις φορες που ελλειπα και ειχα αργησει πολυ περισσοτερες μερες να πληρωσω πανω απο 15 μερες ποτε δεν μου εγινε διακοπη της τηλεορασης και της υπηρεσιας γι'αυτο και ρωτησα. Ελειπα και δεν ηξερα καν οτι το εχετε διακοψει.
ευχαριστω

Το τέλος επανασύνδεσης αφορά μόνο τις υπηρεσίες τηλεόρασης και όχι τις 3Play υπηρεσίες μας.

Αναναθμιση πλατφορμας μενου στον αποκωδικοποιητη πως κανουμε ? Μου ηρθε σχετικο sms στο κινητο αλλα ουδεποτε αλλαξε το toolbar/platform..

Καλησπέρα Blacktan,

Η αναβάθμιση του Novabox αποκωδικοποιητή σου θα γίνει αυτόματα μέσω δορυφόρου, το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι στο ρεύμα και συνδεδεμένος με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Ωστόσο, εφόσον επιθυμείς, υπάρχει και η δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης μέσω του Nova My Account.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Μια βοηθεια για ανανεωση συσκευης; μετα απο φορματ του υπολογιστη, μου γραφει οτι εχω υπερβει τις συσκευες.....!!!!!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα antonflitz,

Θα ήθελες να μας στείλεις το username της υπηρεσίας NovaGo με ένα pm ώστε να δούμε πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αγόρασα το usb stick 16gb απο κατάστημα σας σήμερα. Διαμόρφωση έκανα κανονικά αλλά μου βγάζει αυτό το μήνυμα.
b8bfd08e3b67d18f956e62d165765149.jpg

Όταν πατάω pause. Και για να φύγει το μήνυμα πρέπει να πατήσω stop.

Και κάτι δεύτερο. Το usb dongle δουλεύει στον 865 pvr?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης του ζητήματος που μας έχεις αναφέρει.
Θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας;

Αναφορικά με το 2ο σου ερώτημα, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το USB DTT Dongle είναι ένας επίγειος ψηφιακός δέκτης MPEG4 που πραγματοποιεί την λήψη των ελεύθερων ψηφιακών καναλιών μέσω του αποκωδικοποιητή Novabox ή Novabox+.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ. Θα σας ενημερώσω . Τώρα το έβαλα να κανει επαναφορά εργοστασιακών.
Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα. Πηρα σήμερα από κατάστημα το dvbt stick για τα επίγεια το έβαλα στον αποκωδικοποιητή μου 865 και όταν κάνω αναζήτηση καναλιών μόλις ολοκληρώνει την αναζήτηση κάνει επανεκκίνηση και ξανά αναζήτηση καναλιών. Χωρίς το usb dongle μόλις τελειώσει την αναζήτηση σε πηγαίνει στο πρόγραμμα.

Edit. Ακόμα βγάζει το μήνυμα δεν υπάρχει msk. Σας έστειλα τα στοιχεία μου με msg
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα , εχω ενα θεμα στο Nova my account ενω εχει γινει η πληρωμη κανονικα με καρτα εμφανιζει παλι το ποσο εδω και μερες ξερετε γιατι ; . Ευχαριτω .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα events1979,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Οκ Ευχαριστώ τελικά λύθηκαν και τα δύο προβλήματα που είχα. Μπραβο παιδια. Ούτε τηλέφωνα αναμονές τίποτα. Εισται ωραίοι!
 
Re: *** Nova official support ***

Εμείς ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα στο support,

Θέλω να ρωτήσω ο καινούργιος novabox τι usb stick υποστηρίζει, usb 2.0 η usb 3.0?

Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Mythoss,

Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB.
Τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Forthnet.
Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος, και η διαμόρφωση γίνεται μέσα από το μενού του δέκτη.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δήλωσα πρόβλημα στη λειτουργία του time shift στον 831 αλλά καί στον 865 PVR της multi view εγκατάστασής μου. 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παρακαλώ, ήρθε τεχνικός, μου λέει "περιμένουμε νέα αναβάθμιση & να δούμε" για τον 831 (την 57 έχω), για τον 865 " θα το δηλώσω και να δούμε", μάλλον αυτόν θα σου τον αλλάξουν....Αριθμός εντολής 1- 1145106370.
Κατόπιν, προκύπτει αν θυμάστε και το θεμα με τις επανεκκινήσεις του 865 με το tv dongle, όπου πάλι έλαβα άκυρες πληροφορίες. Βλέπω σημερα το δελτίο επίσκεψης (που έχει και τον αριθμό εντολής που σας ανεφερα παραπάνω) και γράφει ο κύριος μέσα "ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΚ"!!!
Κι εγώ ο ηλίθιος, ακόμη περιμένω!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Ξερετε αν τα καναλια nat geo η το nat wild μπουν στο novago;

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση να σου μεταφέρουμε.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαωεωαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου και ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας και στη σελίδα μας στο Facebook.

Δήλωσα πρόβλημα στη λειτουργία του time shift στον 831 αλλά καί στον 865 PVR της multi view εγκατάστασής μου. 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ παρακαλώ, ήρθε τεχνικός, μου λέει "περιμένουμε νέα αναβάθμιση & να δούμε" για τον 831 (την 57 έχω), για τον 865 " θα το δηλώσω και να δούμε", μάλλον αυτόν θα σου τον αλλάξουν....Αριθμός εντολής 1- 1145106370.
Κατόπιν, προκύπτει αν θυμάστε και το θεμα με τις επανεκκινήσεις του 865 με το tv dongle, όπου πάλι έλαβα άκυρες πληροφορίες. Βλέπω σημερα το δελτίο επίσκεψης (που έχει και τον αριθμό εντολής που σας ανεφερα παραπάνω) και γράφει ο κύριος μέσα "ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΚ"!!!
Κι εγώ ο ηλίθιος, ακόμη περιμένω!

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω.

Στις 2/10 μας ενημέρωσες σχετικά με την μη ορθή λειτουργία του timeshift στον Novabox δέκτη σου, με χρήση προτεινόμενου USB SanDisk Cruzer Edge και για το οποίο δρομολογήσαμε δωρεάν έλεγχο με τεχνικό μας στο χώρο σου.

Έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις σχετικά με την επίσκεψη του τεχνικού μας σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αναφορικά με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί στην ορθή λειτουργία του Novabox+ δέκτη σου και μας ανέφερες στις 23/10, πραγματοποιήθηκε σχετική επικοινωνία την ίδια ημέρα με αρμόδιο συνάδελφο για τον απαραίτητο έλεγχο, όπου και υπήρξε ενημέρωση για έλεγχο του δέκτη σου σε κάποιο από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.