*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Το πρόβλημα λύθηκε. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της Forthnet που βοήθησαν. Κάνετε εξαιρετική δουλειά.
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε τόσο για την επικοινωνία όσο και για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
καλησπέρα δεν μπορώ να δω nova go μετά την αναβάθμιση μου ζητά συνεχεία up data το plug in και η αναμονή είναι πάνω άπω 30"
 
Καλησπέρα kwtasb1983,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπερα παιδια,

Θελω την βοηθεια σας.
Εχω βαλει το novago αλλα αν και εχω δωσει τα δικαιωματα να επιτρεπει συνεχεια το Plugin σε mozilla εξακολουθεί να μου ζηταει να δωσω δικαιωμα να τρεξει και μερικες φορες μου ζηταει να το ξανακατεβασω το plugin.

Ειναι ευκολο να μου πειτε εναν οδηγο για το τι και πως πρεπει να κανω ακριβως σε mozilla και chrome?
 
Καλημέρα stonecityboys,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αρχικά θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας NovaGO, προτείνεται η χρήση του Mozilla Firefox (32bit).

Θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις απεγκατάσταση των σχετικών plugin της υπηρεσίας NovaGO από την προσθαφαίρεση προγραμμάτων του υπολογιστή σου.

Να σημειώσουμε ότι στην προσθαφαίρεση προγραμμάτων είναι πολύ πιθανό να βρεις δύο plugin, το Forthnet SA WebTV Plugin και άλλο ένα WebTV Plugin. Είναι πολύ σημαντικό να απεγκατασταθούν και τα δύο.

Αφού τα απεγκαταστήσεις θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις επανεκκίνηση του υπολογιστή σου και στη συνέχεια μπορείς να κατεβάσεις εκ νέου το νέο plugin από τη σελίδα του NovaGO (μέσω Mozilla Firefox 32bit).

Είναι σημαντικό η νέα εγκατάσταση του plugin, να γίνει εφόσον θα είναι κλειστός ο browser.

Εφόσον το εγκαταστήσεις θα χρειαστεί να κάνεις εκ νέου επανεκκίνηση τον υπολογιστή σου και στη συνέχεια να συνδεθείς στην υπηρεσία κάνοντας χρήση του Mozilla Firefox (32bit).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
support καλησπερα, εχω θεμα με το nova go, εχω κανει αναβαθμιση το κινητου μου (Htc M9) σε android 6 και δεν συνδεεται ,εχω κανει και διαγραφη συσκευης για εκ νεου συνδεση αλλα παλι τιποτα, με μια αναζητηση στο google βλεπω οτι δεν παιζει σε android 6 ,ποτε θα ειναι συμβατο; επισης μπορειτε να κανετε διαγραφη συσκευης η να περιμενω ενα μηνα;
 
Καλησπέρα dimtz,

Ενημέρωσέ μας σε pm, με το username που χρησιμοποιείς, τα στοιχεία της συνδρομής καθώς και με το σφάλμα που λαμβάνεις ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
support ακυρο, ολα οκ ,παιζει κανονικα ,εκανα reboot την συσκευη και ολα οκ , οπως και να εχει σας ευχαριστω.
 
Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλημέρα σας.

Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το πότε θα είναι έτοιμη η αναβάθμιση για το νέο δέκτη Novabox (3001) ώστε να υποστηρίζει και εγγραφές (εκτός από timeshift που υποστηρίζει αυτή τη στιγμή).

Ευχαριστώ,
Γιώργος
 
Καλησπέρα George-Salonica,

Αναφορικά με το ερώτημά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια επίσημη ενημέρωση ώστε να μπορέσουμε να σου μεταφέρουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τα παιδιά που βοήθησαν για ένα θεματάκι που είχα με τον 3001, το οποίο και θα γράψω στον αντίστοιχο νήμα, μήπως και το συναντήσει κάποιος άλλος.
 
Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια, και για την επικοινωνία.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 
καλημέρα το internet μου κλείδωνε περίπου στα 2200 kbps,ενώ σήμερα 18627 kbps το ρούτερ είναι
ZXHN H108L θα μπορούσατε να το κοιτούσατε; ευχαριστώ!!!
 
Καλημέρα 5giannis,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

καλημέρα το internet μου κλείδωνε περίπου στα 2200 kbps,ενώ σήμερα 18627 kbps το ρούτερ είναι
ZXHN H108L θα μπορούσατε να το κοιτούσατε; ευχαριστώ!!!

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, μετά από σχετικές ενέργειες μας, ο συγχρονισμός σου πλέον είναι 21749 / 1020 kbps.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε περαιτέρω χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα 5giannis,

Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, μετά από σχετικές ενέργειες μας, ο συγχρονισμός σου πλέον είναι 21749 / 1020 kbps.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε περαιτέρω χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support

Ναι το ελέγξανε είναι όπως πριν ευχαριστώ για τις ενέργειες!!!
 
Καλησπέρα. Έχω πρόβλημα με nova Go προσπαθώ από ταμπλετ να συνδεθώ και μου λέει παρουσιάστηκε πρόβλημα κατά την είσοδο στο σύστημα. Παρακαλώ προσπάθησε ξανά. Είχα 2-3 μέρες να ανοίξω την εφαρμογή ενώ δούλευε κανονικά
 
Status
Not open for further replies.