*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα andrdive,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμά και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:
Καλησπέρα σας,

Έχω τον αποκωδικοποιητή NovaBox HD 831 και τις τελευταίες 10-15 ημέρες έχω παρατηρήσει δυσλειτουργίες στις πληροφορίες προγραμμάτων, κυρίως των ελληνικών Mega/Ant1 κτλ. Μπορεί για παράδειγμα να μου παρουσιάζει 2 ή και 3 φορές το ίδιο πρόγραμμα και με διαφορετική περιγραφή ή και καθόλου περιγραφή. Ενώ αναγραφόταν πάντα η ημερομηνία παραγωγής του εκάστοτε προγράμματος, τώρα δεν αναγράφεται πουθενά. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο πρόβλημα οφείλεται στη Νόβα ή στο κανάλι. Όμως γιατί μου παρουσιάζονται διπλά και τριπλά τα προγράμματα?

Κάποια περίεργη δυσλειτουργία ήταν επίσης η παρουσίαση 2 διαφορετικών προγραμμάτων την ίδια ώρα.

Να προσθέσω ότι έχω κάνει επανεκκίνηση του αποκωδικοποιητή η οποία έλυσε εν μέρει το πρόβλημα αλλά την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια. Χωρίς να τον έχω σβήσει και να τον ενεργοποιήσω, τον έχω συνεχώς στο ON όπως μου πρότεινε ο τεχνικός σας.
 
Καλησπέρα Geobros,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με την έκδοση λογισμικού του δέκτη σου (Menu - Βοήθεια - Πληροφορίες - Download Version), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
lion009 Δεν είναι δυνατών να απαντηθεί τέτοιο ερώτημα.
Από το support ζητούμε υποστήριξη, για τις υπηρεσίες που παρέχουν και τίποτε περισσότερο.

Ευχαριστώ.
 
παρακαλώ μπορούσα να είχα τηλεφωνική επικοινωνία για απορίες που έχω με το συμβόλαιο μου
Ευχαριστώ !!
 
Καλησπέρα 5giannis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου ή με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, καθώς και με τις απορίες που έχουν παρουσιαστεί σχετικά με το συμβόλαιό σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπερα ,απο σημερα τ απογευμα βλεπω μονο μαυρο ,δεν εχω εικονα ,μου βγαζει πληροφοριες καναλιων αλλα χωρις εικονα (δεκτης 831 με την νεα αναβαθμιση)
Παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες, ευχαριστω.
 
Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις εάν έχεις ήδη προχωρήσει σε reset ή σε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του δέκτη και το ζήτημα παραμένει.

Σε περίπτωση δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια από τις παραπάνω ενέργειες, θα προτείναμε αρχικά να προχωρήσεις σε reset
Menu - Βοήθεια - Επανεκκίνηση

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις εάν έχεις ήδη προχωρήσει σε reset ή σε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων του δέκτη και το ζήτημα παραμένει.

Σε περίπτωση δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια από τις παραπάνω ενέργειες, θα προτείναμε αρχικά να προχωρήσεις σε reset
Menu - Βοήθεια - Επανεκκίνηση

Δημήτρης, Forthnet Support

Εκανα reset και μου εβγαλε το μηνυμα ε30-4 ,μπημα my account και εστειλα το σημα απο εκει, τωρα ολα οκ, γενικα ο συγκεκριμενος δεκτης πολλα προβληματα, εχω συχνα σφαλματα, digea (τοπικα) καναλια δεν μπορω να δω με το φλασακι, το πηγα και στον τεχνικο και μου λεει οτι ο συγκεκριμενος δεκτης εχει θεματα με το φλασακι, ετσι δουλευει ,βγαζει προβληματα, τι να πω, ακρη δε βγαζω
 
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, σε ποιο κατάστημα-τεχνικό έλαβες την παραπάνω ενημέρωση;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

οκ σας εστειλα με καποιες λεπτομερειες, ευχαριστω
 
Εμείς ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα σε όλους,

έστειλα κάποιες πληροφορίες μέσω PM για το πρόβλημα που συνεχίζω να αντιμετωπίζω.

Δεν είναι δυνατόν να μου λένε ότι τον Ιανουάριο του 2015 δεν δίνονταν προσφορές με δέσμευση 18 μηνών... απλά δεν γίνεται κάποια πράγματα να τα φανταζόμαστε μόνοι μας.

Παρακαλώ την βοήθειά σας.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα netagra,

Ζητούμε συγγνώμη για την οποία τυχόν αναστάτωση προήλθε από την ενημέρωση που έλαβες.

Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας. Έχουμε τοποθετηθεί αναλυτικά και στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Euronews τώρα (11/02/16 και ώρα 22:45) ενώ ο ήχος είναι ρυθμισμένος από τις επιλογές στα ελληνικά, ακούγεται στα αγγλικά. Τι έγινε ρε παιδιά καταργήθηκε η ελληνική γλώσσα;
 
Μπα; ισχύει και για ΤΟ EURONEWS; χαίρομαι που δεν είναι κάτι άλλο γιατί το βλέπω συχνά και μου αρέσει. Σε ευχαριστώ Δημήτρη, καλή συνέχεια και καλό βράδυ! -bye-
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

support καλησπερα, μπορειτε να μου πειτε ποτε μπορω να κανω διακοπη την υπηρεσια σας χωρις καποιο πεναλτι; τα στοιχεια μου σας τα ειχα στειλει με πμ πολλες φορες
 
Καλησπέρα dimtz,

Για την διακοπή των υπηρεσιών χωρίς την ύπαρξη του τέλους διακοπής θα πρέπει να έχει παρέλθει η δέσμευση της εκάστοτε προσφοράς.
Για την υπηρεσία σου η ημερομηνία λήξης δέσμευσης είναι 12/12/2016.

Κώστας, Forthnet Support
 
Μάλιστα, μια τελευταία απορία, το συμβόλαιο που έχω λέει ότι θα έχω αυτήν την τιμή - προσφορά για πάντα, αν δεν κάνω κάποια ενέργεια τέλος του χρόνου θα εξακολουθώ να έχω αυτήν την τιμή η όχι; θα πρέπει να γίνει κάτι από μέρος μου; αν θέλω να κάνω διακοπή στα μέσα του 2017 η τέλος αυτού θα μπορώ να το κάνω; ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.