*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Aλλαξα θέση στον σκληρό πίσω στη δεκτη και τώρα γραφει
E 101-29 No MSK
 
Στείλε μας μια φωτογραφία από την συνδεσμολογία του δίσκου με τον δέκτη ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Λοιπόν έκανα πάλι επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μου εμφάνισε για ένα δευτερόλεπτο το κανάλι της βουλής μετά χάθηκε και τώρα μου γραφει
Ε107-4 The smartcard is not fully authorized
E101-29 No MSK
Δεν ξέρω αν αυτό σας βοηθάει αν οχι να σας στείλω φωτογραφια η το τηλέφωνο
 
Στείλε μας ένα pm με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει συνάδελφος.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Και εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Παραμένουμε στην διάθεση σου,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
καλήμερα να ρωτήσω ενώ έγινε ανανέωση συμβολαίου τον Μάιο στα 30,96 full pack + multiview τώρα που εκδόθηκε ο λογαριασμούς του Ιουλίου ανέβηκε στα 45,31 και ενώ έχω καλέσει τηλεφωνικά στην NOVA δεν έχω λάβει καμιά απάντηση .
 
Καλημέρα manosvitacar,

Θα ήθελες να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα, τα στοιχεία της συνδρομής στην οποία αναφέρεσαι, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα manosvitacar,

Θα ήθελες να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα, τα στοιχεία της συνδρομής στην οποία αναφέρεσαι, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Δημήτρης, Forthnet Support

ΟΚ
 
Μόλις έλαβα τηλεφώνημα από εξυπηρέτηση nova και συμφωνήσαμε να πληρώσω 34,33 που είναι και το πραγματικό ποσό τέλος καλό όλα καλά .
Σας ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που λύθηκε η παρεξήγηση. Να υπενθυμίσω ότι ο ρόλος του support στο forum είναι να δίνει μια κατεύθυνση και να προωθεί το θέμα μας στα αρμόδια τμήματα. Αν έχουμε και εκεί κάποια ένσταση όσο αφορά τις απαντήσεις που θα πάρουμε τότε απευθυνόμαστε σε κάποιο κατάστημα για τα περεταίρω.
 
Καλησπέρα. Θέλω να διακόψω την συνδρομή μου. Μέχρι πότε έχω δέσμευση; Αν διακόψω τώρα πόσο θα πληρώσω πρόστιμο;

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα Lolos21

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Παιδιά μια ερώτηση
Το συμβόλαιο μου λήγει 18-1-2017
Σε περιπτώσει που θέλω να διακόψω τη συνδρομή μου με τη συμπληρώσει ενός έτους δηλαδή 18-7- 2016 τι πεναλτυ καλούμε να πληρώσω?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τα στοιχεια σας τα εστειλα ηδη
 
Καλησπέρα al capone,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Forthnet Support
 
Μου βγάζει σφάλμα (χ-002) όταν προσπαθώ να μπω στο on demand μετά από την αναβάθμιση τι να κάνω?
 
Mερικες ταινιες στο video on demand τις βγαζει κλειδωμενες .Γιατι αυτο ? Ειναι αναλογα το πακετο που εχεις ?
 
Προς Nova official support: Έχω Nova 3play με Novacinema 1, αλλά στο ON DEMAND με firmware 81 όλες οι ταινίες, ακόμα και οι ταινίες του NovaLife και του NovaSummer τις βγαζει κλειδωμένες ενώ στο NOVA GO παίζουν. Όλα τα υπόλοιπα παίζουν κανονικά. Μίλησα με 18345 χθές βράδυ και ακόμα περιμένω λύση.
 
Καλησπέρα σας,

Μου βγάζει σφάλμα (χ-002) όταν προσπαθώ να μπω στο on demand μετά από την αναβάθμιση τι να κάνω?

Έχεις πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μετά την αναβάθμιση του δέκτη; Εάν ναι, στείλε μας ένα pm με τον αριθμό της κάρτας σου ώστε να το ελέγξουμε.

Mερικες ταινιες στο video on demand τις βγαζει κλειδωμενες .Γιατι αυτο ? Ειναι αναλογα το πακετο που εχεις ?

Σωστά, η θέαση του περιεχομένου της νέας υπηρεσίας Νοva Οn Demand είναι βάσει της ενεργής συνδρομής που έχει ο εκάστοτε συνδρομητής στην βασική του υπηρεσία.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Μου βγάζει σφάλμα (χ-002) όταν προσπαθώ να μπω στο on demand μετά από την αναβάθμιση τι να κάνω?
Μία από τα ίδια. Έχω κάνει επαναφορά αρχικων ρυθμίσεων. Στέλνω π.μ.
 
Status
Not open for further replies.