*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα στο support
Ηρθε σημερα μηνυμα στο κινητο μου οτι απετυχε η παγια χρεωση στην πιστωτικη μου καρτα
πραγμα το οποιο συμβαινει για πρωτη φορα-θαθελα να μαθω τον λογο γιατι εγω πιστευα οτι
δεν εγινε χρεωση λογω συμπληρωσης σχεδον του δωδεκαμηνου και επιπλεον αν δεν ισχυει
το προαναφερομενο ,τι μπορουμε να κανουμε για να μη χασω τον δωρεαν 13μηνα
Θα προτιμουσα να γινει συμψηφισμος με τον επομενο δεδομενου οτι λειπω για διακοπες
Αναμενω τις προτασεις σας
 
Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support.
 
Καλημέρα portokali00,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν η συνδεσμολογία του Novabox δέκτη σου για τη λήψη σύνδεσης δικτύου της 3Play υπηρεσίας σου, πραγματοποιείται με απ' ευθείας σύνδεση καλωδίου ethernet στο router σου ή με χρήση Powerline;

Αλέξης, Forthnet Support
Γίνεται μέσω powerline (dLAN® 1200+ WiFi ac) η ταχύτητες που πιάνει το δίκτυο στο συγκεκριμένο σημείο είναι τέτοιες ώστε να μπορώ από NAS να κάνω streamin ταινία full Blue Ray χωρίς σπασίματα σε ήχο ή εικόνα . Η σύνδεση internet είναι VDSL.
 
Σε ευχαριστούμε για τις διευκρινίσεις.
Είμαστε σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα για τη συμπεριφορά που παρουσιάζεται στο δέκτη σου και για οτιδήποτε νεότερο, αντίστοιχα θα σε ενημερώσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Παιδιά θέλω να κάνω διακοπή, θα χρειαστεί να πάρω τηλέφωνο?
 
Καλησπέρα al capone,

Εφόσον επιθυμείς να δρομολογήσουμε σχετικά το αίτημα σου, θα χρειαστεί να μας επιβεβαιώσεις τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας μέσω προσωπικού μηνύματος.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλημερα ,απο χτες το βραδυ δεν εχω καθολου σημα στα καναλια τα οποια εκπεμπει και η digea, τι πρεπει να κανω; εκανα reset τον δεκτη αλλα παλι τιποτα
 
Καλημέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με την έκδοση λογισμικού του δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ok σας εστειλα πμ, ευχαριστω
 
Καλημερα σας,

απο χτες εχω προβλημα με τα σηματα σε αρκετα καναλια

Στον Alpha απο 95 στα 50
Στο History απο 90 στα 45-55 , αυτα θυμαμαι τωρα... και σε αρκετα αλλα (και στα συγκεκριμενα) ειναι πολλες φορες που μου αναφερει αναζητηση σηματος...

Μπορω να κανω κατι εγω?
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Ok σας εστειλα πμ, ευχαριστω

Έχουμε λάβει το πμ σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλημερα σας,

απο χτες εχω προβλημα με τα σηματα σε αρκετα καναλια

Στον Alpha απο 95 στα 50
Στο History απο 90 στα 45-55 , αυτα θυμαμαι τωρα... και σε αρκετα αλλα (και στα συγκεκριμενα) ειναι πολλες φορες που μου αναφερει αναζητηση σηματος...

Μπορω να κανω κατι εγω?

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με την έκδοση λογισμικού του δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Supportt
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

....

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, καθώς και με την έκδοση λογισμικού του δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Supportt

Σας εστειλα μηνυμα...
 
Έχουμε λάβει το πμ σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αλέξης, Forthnet Support
 
καλησπερα και παλι ,εχω κανει οτι μου ειπατε και τωρα δεν μου βγαζει κανενα καναλι, κανω σαρωση καναλιων και δεν βγαζει κανενα ,το αναφερω εδω διοτι δεν μπορειτε να δεχτειτε αλλα πμ
 
Μπορείς να μας στείλεις εκ νέου προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Support ολα καλα με το προβλημα μου ,δεν θα χρειαστω καποιο τεχνικο ,το προβλημα λυθηκε ,σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας ,αν προκυψει κατι θα επανελθω ,καλη συνεχεια
 
Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.