*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα, από εχθές ο δέκτης μου δεν ανταποκρίνεται στις εντολές που παιρνει απο το τηλεχειριστήριο το οποίο λειτουργεί κανονικά ( ανάβει το κόκκινο λαμπάκι) θα ήθελα την βοήθεια σας , ο δέκτης είναι ο 831,ευχαριστώ
 
Μετά από αναφορά προβλήματος με κολλήματα κατά την θέαση VOD και μέσα σε 2-3 ημέρες ήρθε τεχνικό και μου τον αντικατέστησε με άλλον 831.
Ευχαριστώ πολύ για την πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση , θα ενημερώσω για το αν υπάρξουν εκ νέου προβλήματα.
 
Καλησπερα.Μια ερωτηση εχω.Εχω το nova 3play και προσφατα εβαλα και novacinema.Τον αποκωδικοποιητη τον παιρνω δωρεαν η πρεπει να πληρωσω επιπλεον?Ευχαριστω :)
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα, από εχθές ο δέκτης μου δεν ανταποκρίνεται στις εντολές που παιρνει απο το τηλεχειριστήριο το οποίο λειτουργεί κανονικά ( ανάβει το κόκκινο λαμπάκι) θα ήθελα την βοήθεια σας , ο δέκτης είναι ο 831,ευχαριστώ

Δοκίμασε να αφαιρέσεις τον αποκωδικοποιητή για 10-15 λεπτά από το ρεύμα.
Σε περίπτωση που παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, εφόσον τον συνδέσεις εκ νέου, ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της συνδρομής σου, σε προσωπικό μήνυμα.

Μετά από αναφορά προβλήματος με κολλήματα κατά την θέαση VOD και μέσα σε 2-3 ημέρες ήρθε τεχνικό και μου τον αντικατέστησε με άλλον 831.
Ευχαριστώ πολύ για την πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση , θα ενημερώσω για το αν υπάρξουν εκ νέου προβλήματα.

Εμείς ευχαριστούμε για την ενημέρωσή και τα θετικά σου σχόλια.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπερα.Μια ερωτηση εχω.Εχω το nova 3play και προσφατα εβαλα και novacinema.Τον αποκωδικοποιητη τον παιρνω δωρεαν η πρεπει να πληρωσω επιπλεον?Ευχαριστω :)

Καλησπέρα Demol,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπερα ,προσπαθω να βαλω το nova go στο iphone της γυναικας μου αλλα ματαια ,μου γραφει λαθος κωδικος ,τον αλλαξα ,εκανα αναναιωση συσκευης αλλα παλι τα ιδια μου λεει , μπορειτε να βοηθησετε; τι πρεπει να κανω;
 
Καλησπέρα dimtz,

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα, με το username που χρησιμοποιείς καθώς και με το ακριβές σφάλμα που λαμβάνεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

ok ,περιμενω νεα σας ,ευχαριστω
 
Γειά σας, χρησιμοποιώ το God της nova με τον 831 αποκωδικοποιητη και πολλές φορές διακοπτονται οι ταινίες και ξεκινούν μετά από λίγα δευτερόλεπτα από την αρχή η σχεδόν από το σημείο που διακόπηκε. Άλλες φορές μπορεί να μην ξεκινά καθόλου μια ταινία. Υπάρχει κάποια λύση;

Στάλθηκε από το E2105 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα firstuser77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που παρατηρείς;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα σας. Ο δέκτης μου 865 χάνει τις προγραμματιζόμενες εγγραφές σειρών. Εννοώ την εγγραφή όλων των επεισοδίων και όχι ενός μόνου του. Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων έχω κάνει πάρα πολλές φορές. Ταινίες γράφει κανονικά. Συγκεκριμένα βλέπω μήνυμα << Χάθηκε η εγγραφή >>
 
Καλησπέρα chrismath,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με τα στοιχεία της συνδρομής σου, ώστε να το ελέγξουμε σχετικά;

Επιπλέον θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τη διαθέσιμη χωρητικότητα του σκληρού
Menu -> NOVA+ -> Πληροφορίες δίσκου

καθώς και με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος (και στα 2 tuners) και με την έκδοση Load Ver/Var του δέκτη σου.
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπερα παιδιά. Θα μπορουσατε να στειλετε την αναβαθμιση που ενεργοποιει τις εγγραφες στον αποκωδικοποιητη του εξοχικου; το myaccount δε δεχεται την εντολη.. :(
 
Καλησπέρα kostikos,

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τον αριθμό δέκτη κάρτας του εξοχικού με ένα pm.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλά θα τρελαθώ τον περασμένο μήνα είχαμε ένα πρόβλημα με τη extra χρέωση μετά από ανανέωση συμβολαίου ,όπου και μετά από την παρέμβαση από εδώ το πρόβλημα φαινόταν να έχει λυθεί και βλέπω ξανά χρέωση για πληρωμή 66,67 τι γίνεται κάθε μήνα θα πάμε πάνω και 30 ευρώ ;


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Περασε η αναβαθμιση. Ευχαριστω πολύ παιδια! :a0210:

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Καλά θα τρελαθώ τον περασμένο μήνα είχαμε ένα πρόβλημα με τη extra χρέωση μετά από ανανέωση συμβολαίου ,όπου και μετά από την παρέμβαση από εδώ το πρόβλημα φαινόταν να έχει λυθεί και βλέπω ξανά χρέωση για πληρωμή 66,67 τι γίνεται κάθε μήνα θα πάμε πάνω και 30 ευρώ ;


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα manosvitacar,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς είμαστε εδώ για το οτιδήποτε χρειαστεί.

Έχουμε δρομολογήσει κάθε απαραίτητη ενέργεια σχετικά με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση των ενεργειών.

Κώστας, Forthnet Support
 
Γεια σας και από εμένα ..έχω τον καινούργιο novabox και έχω συνδεθεί στην υπηρεσία on demand αφού πήρα την σχετική αναβάθμιση . Μετά την αναβάθμιση ο δέκτης δεν συμπεριφέρεται όπως πρώτα είναι αργός στις αλλαγές πακέτων ψιλοκολάει και αρκετές φορές κατά την θέαση από την υπηρεσία on demand κόλλησε εντελώς και χρειάστηκε να τον βγάλω από την πρίζα , ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οι συνεχείς διακοπές κατά την διάρκεια θέασης ταινιών (ταχύτητα περίπου 8 με 9 στο μόντεμ) το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι όταν επιλέγω Φίνος φιλμ ταινίες τα προβλήματα γίνονται ελάχιστα έως καθόλου . Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα αλλά η ελάχιστη αναμονή ήταν 15 λεπτά και βάλε. Μήπως να περιμένω διορθωτική αναβάθμιση , αλλαγή δέκτη, η τέλος πάντων τι μου προτείνετε ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω την απάντηση σας .
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.