*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα panpan,

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις μέσω ενός προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπέρα έχω ένα μόνιμο πρόβλημα που το παρατηρώ μέρες. Μου βγάζει στον αποκωδικοποιητή λήξη χρόνου κάρτας σύνδεσης Ε134-4 νομίζω. Πριν καιρό που μου το είχε βγάλει έκανα επανεκίννηση έβγαλα και έβαλα την κάρτα και έπιασε. Σήμερα δεν κάνει τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο για να με εξυπηρετήσουν και πέραν της χρέωσης μου λέει ελάχιστος χρόνος αναμονής 15 λεπτά. Σόρυ αλλά δεν γίνεται έτσι. Πείτε μου τι μπορώ να πειράξω για να λυθεί
 
Καλησπέρα Damien21grss,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπέρα Damien21grss,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Forthnet Support

Το έκανα ήδη
 
Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλημέρα

Να σας πω και εγώ το πρόβλημα μου.
Μετά την αναβάθμιση ο δέκτης άρχισε να χάνει το σήμα στα ελληνικά κανάλια, επίσης κολλάει και δεν δείχνει εικόνα, βγάζει ότι είναι άκυρη η κάρτα και αν δεν τον βγάλω από την πρίζα για 15 λεπτά δεν επανέρχεται έχω κάνει αρκετές φορές επαναφορά του δεκτή αλλά δεν αλλάζει κάτι στο on demand ξεκινάει η ταινία στη μέση κολλάει ο δέκτης και πρέπει να τον βγάλω από το ρεύμα για να ξεκολλήσει μετά δεν μπαίνει στο on demand πρέπει να το αφήσω κάνα 5 λεπτό ανοικτό για να μπει και συχνά βγάζει τη μια ότι έχω αργή ταχύτητα και δεν μπορεί να δουλέψει η ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας για θέαση του on demand. Και σε μερικές ταινίες μου το βγάζει ένα λουκέτο και δεν μπορώ να τις δω ενώ έχω το cinema πακέτο.
 
Καλησπέρα amwnra,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Forthnet Support
 
Καλησπέρα
Έχω τον novabox 865
Μπορώ να έχω το Video On Demand στον 865
ή υπάρχει μόνο στον 831 και στον νέο αποκωδικοποιητή?
Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα. Μετά από αλλαγή του δέκτη 835 με άλλον ίδιο λόγω κολλημάτων, στις 4-5 φορές που ξαναχρησιμοποίσα το VOD την μία ξανακόλλησε. Πολύ συχνά ίσως και σχεδόν πάντα όταν βγαίνω από το VOD δεν μπορώ να δω κανάλια γιατί μου εμφανίζει το μήνυμα Ε101-29 Δεν υπάρχει MSK.
Πριν από λίγο έκλεισα το VOD και τώρα δεν μπαίνει ξανά. Μένει στην κλεψίδρα να γυρνάει. Πρέπει πάλι να τον βγάλω από το ρεύμα για να συνεχίσω. Κάτι που βέβαια έκανε και πριν την αλλαγή του δέκτη. Θα παρακαλούσα για τις ενέργειες σας γιατί η αλήθεια είναι πως πλέον η χρήση του VOD έχει γίνει περισσότερο εκνευριστική πάρα διασκεδαστική.
 
Καλησπέρα
Έχω τον novabox 865
Μπορώ να έχω το Video On Demand στον 865
ή υπάρχει μόνο στον 831 και στον νέο αποκωδικοποιητή?
Ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου.

Καλησπέρα. Μετά από αλλαγή του δέκτη 835 με άλλον ίδιο λόγω κολλημάτων, στις 4-5 φορές που ξαναχρησιμοποίσα το VOD την μία ξανακόλλησε. Πολύ συχνά ίσως και σχεδόν πάντα όταν βγαίνω από το VOD δεν μπορώ να δω κανάλια γιατί μου εμφανίζει το μήνυμα Ε101-29 Δεν υπάρχει MSK.
Πριν από λίγο έκλεισα το VOD και τώρα δεν μπαίνει ξανά. Μένει στην κλεψίδρα να γυρνάει. Πρέπει πάλι να τον βγάλω από το ρεύμα για να συνεχίσω. Κάτι που βέβαια έκανε και πριν την αλλαγή του δέκτη. Θα παρακαλούσα για τις ενέργειες σας γιατί η αλήθεια είναι πως πλέον η χρήση του VOD έχει γίνει περισσότερο εκνευριστική πάρα διασκεδαστική.

Καλησπέρα portokali00,

Θα θέλαμε να το παρακολουθήσεις για το επόμενο διάστημα και να μας ενημερώσεις εκ νέου.

Κώστας, Forhtnet Support
 
Καλησπέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου.



Καλησπέρα portokali00,

Θα θέλαμε να το παρακολουθήσεις για το επόμενο διάστημα και να μας ενημερώσεις εκ νέου.

Κώστας, Forhtnet Support
Ευχαριστώ πολύ , θα το κάνω και θα σας ενημερώσω.
 
Καλησπέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου.


Κώστας, Forhtnet Support


Ευχαριστώ
Το ξέρω αυτό.
Τώρα έχω master τον 865 kai slave τον 831
Μπορώ να βάλω master τον 831 και slave τον 865 έτσι ώστε να έχω το video on demand?
Εάν ναι τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω?
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα stssts,

Δεν υπάρχει η δυνατότητα εναλλαγής των εξοπλισμών μεταξύ τους.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπέρα παιδιά,

έχω ένα πρόβλημα. Εδώ και 1,5 χρόνο μου χρωστάει η Forthnet κάποια χρήματα. Αυτό έγινε όταν άλλαξα πακέτο ύστερα από τηλεφωνική πρόταση που είχα και από Nova christmas offer πήγα σε 3play. Από τότε τους παίρνω τηλέφωνο κάθε μήνα και μου επιβεβαιώνουν ότι βλέπουν ότι το ποσό έχει εγκριθεί αλλά η κουβέντα σταματά εκεί. Εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχω καταφέρει κάτι. Μου φαίνεται ότι με κοροϊδεύουν. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε; Ευχαριστώ
 
καλησπέρα fanis81,

Στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Nova Support
 
Γεια σας. Ειμαι συνδρομητης οτε με 2 χρονια ιντερνετ και 1 χρονο οτε τv. Το οτε tv ληγει στις 10 Αυγούστου και η προσφορα που πηρα είναι στα 22 ευρώ. Θα ηθελα να μου δωσετε μια προσφορά για σκετη νοβα με τα αθλητικα κανάλια μονο.
 
Καλημέρα
Εμείς που έχουμε τον 865 πότε θα δούμε την νέα υπηρεσία On Demand γιατί αυτό που βλέπουμε τώρα δορυφορικά δεν ξεπερνάει τις 10 ταινίες.
Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα σας,

Καλημέρα
Εμείς που έχουμε τον 865 πότε θα δούμε την νέα υπηρεσία On Demand γιατί αυτό που βλέπουμε τώρα δορυφορικά δεν ξεπερνάει τις 10 ταινίες.
Ευχαριστώ πολύ

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση να σου μεταφέρουμε σχετικά με το ερώτημα σου.

Γεια σας. Ειμαι συνδρομητης οτε με 2 χρονια ιντερνετ και 1 χρονο οτε τv. Το οτε tv ληγει στις 10 Αυγούστου και η προσφορα που πηρα είναι στα 22 ευρώ. Θα ηθελα να μου δωσετε μια προσφορά για σκετη νοβα με τα αθλητικα κανάλια μονο.

Θα μπορούσες να μας στείλεις ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με ένα pm ώστε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Nova Support
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου. Καλημέρα δηλαδή αν αγοράσω τον συγκεκριμένο δεκτή θα έχω αυτή την δυνατότητα χωρίς Ίντερνετ;
 
Status
Not open for further replies.