*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα GPS1603,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα,
Τηλεφωνησα χθες στην εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με vdsl γιατί μου έχει κάνει εντύπωση πως ενώ οι γύρω δρόμοι μου έχουν vdsl δεν έχει η δική μου οδός. Επίσης ο ΟΤΕ μου δίνει vdsl 50. Από την εξυπηρέτηση μου είπαν αυτό που βλέπω στο site διαθεσιμότητας ότι δεν έχει στην οδό μου και δεν είναι στο χέρι τους να κάνουν κάτι άλλο αλλά περιμένουν τον ΟΤΕ άγνωστο πότε να τους δώσει γραμμές. Μήπως μπορώ να έχω επιπλέον πληροφόρηση για το πότε; Γιατί το συμβόλαιο μου λήγει σε 2 μήνες και πλέον χρειάζομαι το vdsl μιας και η adsl όπως έχει γίνει δεν μας φτάνει σαν οικογένεια με τίποτα. Παρεμπιπτόντως συγχρονιζω στα 13 και από το τεχνικό τμήμα μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι περισσότερο. Όπως είπα και πριν ο ΟΤΕ μου δίνει vdsl 50. Η οδός είναι Ύδρας στο Κερατσίνι.

Ευχαριστώ
 
Καλημέρα,
Τηλεφωνησα χθες στην εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με vdsl γιατί μου έχει κάνει εντύπωση πως ενώ οι γύρω δρόμοι μου έχουν vdsl δεν έχει η δική μου οδός. Επίσης ο ΟΤΕ μου δίνει vdsl 50. Από την εξυπηρέτηση μου είπαν αυτό που βλέπω στο site διαθεσιμότητας ότι δεν έχει στην οδό μου και δεν είναι στο χέρι τους να κάνουν κάτι άλλο αλλά περιμένουν τον ΟΤΕ άγνωστο πότε να τους δώσει γραμμές. Μήπως μπορώ να έχω επιπλέον πληροφόρηση για το πότε; Γιατί το συμβόλαιο μου λήγει σε 2 μήνες και πλέον χρειάζομαι το vdsl μιας και η adsl όπως έχει γίνει δεν μας φτάνει σαν οικογένεια με τίποτα. Παρεμπιπτόντως συγχρονιζω στα 13 και από το τεχνικό τμήμα μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι περισσότερο. Όπως είπα και πριν ο ΟΤΕ μου δίνει vdsl 50. Η οδός είναι Ύδρας στο Κερατσίνι.

Ευχαριστώ


Καλησπέρα gusmin,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Από το βράδυ Σαββάτου εμφανίζονται "κλειδωμένα λόγω επιπέδου καταλληλότητας" όλα τα προγράμματα ραδιοφώνου, χωρίς να έχει γίνει κάποια σχετική ρύθμιση από μέρους μας! Σας στέλνω pm με στοιχεία συνδρομής (NOVA Full pack).
 
Καλημέρα dimitrispm,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Επειδή έγινε η ανανεωση του συμβολαιου μου 3ple play πριν συμπληρωθεί χρόνος από την περσινή και ηδη ειδοποιήθηκα για την έκδοση του καινούργιου λογαριασμού (ο προηγούμενος ήδη περιελάμβανε χρονικο διάστημα που συμπεριλαμβάνεται στο νεο συμβόλαιο και φοβαμαι πως διπλοχρεώνομαι γι αυτό), παρακαλώ πολύ ενημερώστε με αναλυτικά.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Από το βράδυ Σαββάτου εμφανίζονται "κλειδωμένα λόγω επιπέδου καταλληλότητας" όλα τα προγράμματα ραδιοφώνου, χωρίς να έχει γίνει κάποια σχετική ρύθμιση από μέρους μας! Σας στέλνω pm με στοιχεία συνδρομής (NOVA Full pack).

Καλημέρα dimitrispm,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support

Αν και λίγο καθυστερημένα ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και τη βοήθεια. Το πρόβλημα λύθηκε!
 
Καλημέρα,
Έχω συνδρομή νόβα και θα ήθελα να μου πείτε είτε εδώ είτε μέσω προσωπικού μηνύματος:
1. Πότε λήγει το συμβόλαιο μου
2. Επειδή ενδιαφέρομαι για την υπηρεσία Nova 3play sat υπάρχει η δυνατότητα να μεταβώ σε αυτή χωρίς να πληρώσω κάποιο πέναλτι.
3. Θα μπορούσατε να δείτε αν μπορεί να γίνει καλύτερη τιμή στην υπηρεσία Nova 3play sat + 20GB + πακέτο cinema από αυτή που αναγράφεται στον τιμοκατάλογο σας;
Σας αποστέλλω τα προσωπικά μου στοιχεία μέσω προσωπικού μηνύματος.
Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα aggelos877,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά με τα ερωτήματά σου.

Κώστας, Nova Support
 
Γεια σας θα ηθελα να ενημερωσω οτι το προβλημα με την εφαρμογη novasport σε samsung smart tv το προβλημα λυθηκε....πηρε κανα μηνα βεβαια αλλα τελος καλα ολα καλα!
 
Καλησπέρα xristospatra,

Ευχαριστούμε για την επισήμανση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπερα εληξε το συμβολαιο που ειχα με 49.90 ενω μου χαν πει στο τηλεφωνο οτι θα ναι για παντα και ηρθε ο καινουργιος 81,72 μου παν οτι χρεωνουν το multivie ενω οταν εκανα συμβολαιο μου παν 49,90 για παντα πριν κανω διακοπη συμβολαιου αν υπαρχει καποια προσφορα να μεινω
 
Καλησπέρα Sopotseli,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις;

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ΜΟΝΟΝ της υπηρεσίας Nova Go χωρίς την χρήση δορυφορικής η άλλου τύπου συνδρομής.
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα xenistis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία NovaGO παρέχεται δωρεάν σε όλους τους συνδρομητές Nova.

Επιπλέον, μπορείς να αποκτήσεις δωρεάν θέαση των καναλιών Novasports1HD & NovalifεHD για 1 εβδομάδα μέσω Weekly Pass (κουπόνι), μέσω της υπηρεσίας NovaGO, το οποίο είναι διαθέσιμο στο Κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα,

δοκιμασα πριν λιγο να μπω στο novago (συνδρομητης νοβα) και δεν δουλευει τιποτα...
η ιστοσελιδα φαινεται πετσοκομενη.
Υπαρχει θεμα με την υπηρεσια?

http://imgur.com/a/08B1l
 
Καλησπέρα razkal,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα χθες (Σάββατο ) και σήμερα περίπου στις μια το μεσημέρι ξαφνικά έχασα εικόνα και εμφανίστηκε μηνυμα "Αναζήτηση Σήματος. Παρακαλώ έλεγξε αν το καλώδιο της κεραίας είναι σωστά συνδεδεμένο." Επικοινώνησα μέσω online τεχνικής υποστήριξης το Σάββατο, έβγαλα και έβαλα την κάρτα την καθάρισα κατόπιν υποδείξεως και έφτιαξε. Σήμερα το άφησα και έφτιαξε μόνο του μετά από περίπου 20 λεπτά. Και στις δύο περιπτώσεις δεν είχα άλλο πρόβλημα. Υπήρχε γενικό θέμα ή κάτι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα χθες (Σάββατο ) και σήμερα περίπου στις μια το μεσημέρι ξαφνικά έχασα εικόνα και εμφανίστηκε μηνυμα "Αναζήτηση Σήματος. Παρακαλώ έλεγξε αν το καλώδιο της κεραίας είναι σωστά συνδεδεμένο." Επικοινώνησα μέσω online τεχνικής υποστήριξης το Σάββατο, έβγαλα και έβαλα την κάρτα την καθάρισα κατόπιν υποδείξεως και έφτιαξε. Σήμερα το άφησα και έφτιαξε μόνο του μετά από περίπου 20 λεπτά. Και στις δύο περιπτώσεις δεν είχα άλλο πρόβλημα. Υπήρχε γενικό θέμα ή κάτι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ

Καλημέρα Hiddenite,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.