*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπερα

Σας εχω στειλει τα στοιχεια για την καταχώρηση καθως και οτι μετα την αναζήτηση καναλιων στον καινούργιο αποκωδικοποιητή δεν εχω τα καναλια νοβα.
Θα πρεπει να γινει πρωτα καταχώρηση και μετα?
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support

Καλημερα σας,
Σας εχω ξαναστειλει αιτημα με Pm για επανεργοποιηση οπως μου ειπε το service σας.
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Το συμβόλαιό μου έχει λήξει και θα ήθελα μία αξιόλογη προσφορά για ανανέωση με την προσθήκη vdsl.
Στην προσπάθεια που έκανα απευθείας με το τμήμα προσφορών της nova δεν κατάφερα και πολλά πράγματα.
Σας στέλνω τα στοιχεία με p.m.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα jimitsis,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχομε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα επειδή το αυμβολαιο μου με τον οτε ληγει σε λίγο θα ηθελα μια πολυ καλη προσφορα για να έρθω σε εσας.. Ευχαριστώ
 
καλησπέρα savvas3,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα,σας έστειλα και εγω με π.μ τα στοιχεία μου για μια προσφορά,επειδή η δέσμευση μου τελειώνει στις 22/3/2017 και εχω λάβει ήδη μια προσφορά απο τον Cosmote . Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλησπέρα Skon,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για την δυνατότητα άμεσης υποστήριξης μέσα από το forum.

Σας έχω στείλει αίτημα για αλλαγή τιμής/προγράμματος καθώς και τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Last edited:
Καλημέρα n2015,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα.

Για ακόμα μία φορά οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα και τα μπράβο σε όσους τα αξίζουν.

Mετά την απάντηση του κ. Αλέξη εδώ στις 09:35 και την ενημέρωση ότι θα υπάρξει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο, μέσα σε μόνο 20 λεπτά επικοινώνησε μαζί μας ο κ. Μ. Α. και το αίτημα διεκπεραιώθηκε αμεσότατα!

Η προθυμία και η ταχύτητα εξυπηρέτησης τόσο του κ. Αλέξη όσο και του κ. Μ. Α. μας άφησε άναυδους!

Αναμενόμενο βέβαια καθώς πριν από περίπου 1,5 χρόνο που είχαμε ξαναχρειαστεί τις υπηρεσίες του support εδώ, ο κ. Αλέξης μας είχε και τότε εξυπηρετήσει με την ίδια προθυμία και ταχύτητα και αντίστοιχα η συνάδελφός του κ. Π. Κ. που είχε επικοινωνήσει τότε.

Μπράβο και ξανά μπράβο στον κ. Αλέξη και στον κ. Μ. Α. και τις ευχαριστίες μας στο φόρουμ που μας φιλοξενεί και που δίνει μία ακόμα δυνατότητα εξυπηρέτησης.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για άλλη μία φορά για την όλη ανταπόκριση.

Έχουμε στείλει και e-mail στο [email protected] με παράκληση να μεταφερθούν οι θερμές ευχαριστίες και στoν κ. M. A.

Καλή συνέχεια.
 
Last edited:
Καλημέρα.

Για ακόμα μία φορά οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα και τα μπράβο σε όσους τα αξίζουν.

Mετά την απάντηση του κ. Αλέξη εδώ στις 09:35 και την ενημέρωση ότι θα υπάρξει επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο, μέσα σε μόνο 20 λεπτά επικοινώνησε μαζί μας ο κ. Μ. Α. και το αίτημα διεκπεραιώθηκε αμεσότατα!

Η προθυμία και η ταχύτητα εξυπηρέτησης τόσο του κ. Αλέξη όσο και του κ. Μ. Α. μας άφησε άναυδους!

Αναμενόμενο βέβαια καθώς πριν από περίπου 1,5 χρόνο που είχαμε ξαναχρειαστεί τις υπηρεσίες του support εδώ, ο κ. Αλέξης μας είχε και τότε εξυπηρετήσει με την ίδια προθυμία και ταχύτητα και αντίστοιχα η συνάδελφός του κ. Π. Κ. που είχε επικοινωνήσει τότε.

Μπράβο και ξανά μπράβο στον κ. Αλέξη και στον κ. Μ. Α. και τις ευχαριστίες μας στο φόρουμ που μας φιλοξενεί και που δίνει μία ακόμα δυνατότητα εξυπηρέτησης.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για άλλη μία φορά για την όλη ανταπόκριση.

Έχουμε στείλει και e-mail στο [email protected] με παράκληση να μεταφερθούν οι θερμές ευχαριστίες και στoν κ. M. A.

Καλή συνέχεια.

Καλησπέρα n2015,

Σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στις υπηρεσίες μας, καθώς και για τα καλά σου λόγια.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως θα μεταφερθούν στους αρμόδιους συναδέλφους.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς και σου ευχόμαστε Καλό Μήνα!

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα

εγώ πάλι περιμένω από την Πέμπτη,τι να πω

Καλησπέρα ALFIES και Καλό Μήνα,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως είναι ήδη ενήμερο το τμήμα, σχετικά με το αίτημα σου.

Από πλευράς μας, ενημερώνουμε, έτσι ώστε να επισπεύσουμε την παραπάνω επικοινωνία.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα n2015,

Σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στις υπηρεσίες μας, καθώς και για τα καλά σου λόγια.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως θα μεταφερθούν στους αρμόδιους συναδέλφους.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς και σου ευχόμαστε Καλό Μήνα!

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα κ. Γιώργο.

Επίσης καλό μήνα.

Ευχαριστώ πολύ για τη μέριμνα για τη μεταφορά των σχολίων στους συναδέλφους σας.

Καλή συνέχεια.
 
Καλημέρα σας. Ειμαι συνδρομητής 3play πολλά χρόνια και έχει λήξει το συμβόλαιο μου εδώ και πολλούς μήνες. Θα ήθελα μία αντιπροσφορά για την προσφορα που εχω δεχτει απο τον ΟΤΕ.
Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας. Ειμαι συνδρομητής 3play πολλά χρόνια και έχει λήξει το συμβόλαιο μου εδώ και πολλούς μήνες. Θα ήθελα μία αντιπροσφορά για την προσφορα που εχω δεχτει απο τον ΟΤΕ.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Καλημέρα aenaos15,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα

Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ το τμήμα και το forum για την ανανέωση
 
Status
Not open for further replies.