*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα Steos24,

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα
Σας εστειλα pm σχετικα με την καθυστερηση του κουριερ για υπογραφη συμβολαιου
 
Καλησπέρα kataras,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα. Απο το πρωί σήμερα δεν εχω τηλεφωνο και το ιντερνετ εχει πολυ χαμηλη ταχυτητα. Μπορούμε να το ελένξουμε
 
Καλησπέρα rigas8279,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλη βδομαδα support

Δεν εχω ακομη καμμια ενημερωση σχετικα με την αλλαγη παροχου
Συμβαινει κατι;εχουν ηδη περασει 10μερες περιπου-τα στοιχεια μου τα εχετε, ευχαριστω
 
Καλημέρα kataras,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σύμφωνα και με τις προηγούμενες επικοινωνίες μας είναι δρομολογημένες όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση της 3play υπηρεσίας σου και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση σου στο διαθέσιμο κινητό επικοινωνίας σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Γεια σας,θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να αντικαταστησω τον δεκτη Novabox+ Pace 865 HD PVR με τον Novabox Pace 3001HD.Δηλαδη να σας δωσω πισω τον 865 και να μου δωσετε τον 3001.Σας ευχαριστω.
 
Καλημέρα nscovria,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Ενεργοποίηση το Nova εξοχικό, αλλά δεν έχω σήμα, δείχνει Ε16-4.

Σας στέλνω σε pm τα στοιχεια μου.
 
Καλησπέρα,

Ενεργοποίηση το Nova εξοχικό, αλλά δεν έχω σήμα, δείχνει Ε16-4.

Σας στέλνω σε pm τα στοιχεια μου.

Καλησπέρα snbakos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας ξαναστειλα pm σχετικα με την ενεργοποιηση 3play
Παρακαλω επικοινωνησετε μαζι μου ταχιστα
Κατανοω οτι βρισκομαστε στο δεκαπενταυγουστο,αλλα η βονταφον
δεν θα το κατανοησει
 
Καλησπέρα kataras,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, εχουν χαθεί τα ιταλικα μουσικα κανάλια RTL 102.5 και RADIO ITALIA, υπάρχει περίπτωση να τα ξαναδούμε με τον δέκτη της Νοva?
 
Καλησπέρα nmarkoulis,

Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση ώστε να σου μεταφέρουμε.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, (όπως και αυτά που μας αναφέρεις) δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή ή όχι του προγράμματός τους.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα

θα ήθελα να μου πείτε ποια στοιχεία μου χρειάζεστε για να επικοινωνηση κάποιος από το τμήμα ανανεώσεων ώστε να μου γίνει νέα προσφορά έχω προπληρωμένο πακέτο αθλητικών

ευχαριστω
 
Καλησπέρα takis,

Μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου όπως τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας αλλά και τον αριθμό κάρτας Nova.

Κώστας, Nova Support
 
Το πρόβλημα με το μήνυμα Ε143-4 στο multiview δεν επιλυθηκε ΠΟΤΕ, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση-μιλάμε για κοντά 2 μήνες τώρα- και σε email διαμαρτυρίας 13-8 απάντηση καμία...
Το ότι μας προσφέρθηκε δωρεάν για 12 μήνες ώστε να ανανεώσω πέρσι το Σεπτέμβριο για 18 μήνες σημαίνει ότι πρέπει να κάνω υπομονή όταν δεν παίζει ο slave δέκτης μέχρι να "ξεθυμώσει";
Χώρια το ότι αλλάξαμε άνευ λόγου και αιτίας (όχι όμως και άνευ κόστους) όπως αποδείχτηκε ένα σκασμό καλωδίωση ...
Εκτιμώ πραγματικά την παρουσία σας εδώ παιδιά και έχω βοηθηθεί πολλές φορές, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα η αντιμετώπιση που είχα είναι αχαρακτήριστη!
Καλό βράδυ
 
Status
Not open for further replies.