*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

σε 10 μέρες λήγει η δέσμευση μου για το πακέτο 3play full που έχω μαζί με multiview.

Θα ήθελα αν είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να προχωρήσω σε ανανέωση με νέα προσφορά.

Ευχαριστώ πολύ

Λάμπρος
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Το πρόβλημα με το μήνυμα Ε143-4 στο multiview δεν επιλυθηκε ΠΟΤΕ, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση-μιλάμε για κοντά 2 μήνες τώρα- και σε email διαμαρτυρίας 13-8 απάντηση καμία...
Το ότι μας προσφέρθηκε δωρεάν για 12 μήνες ώστε να ανανεώσω πέρσι το Σεπτέμβριο για 18 μήνες σημαίνει ότι πρέπει να κάνω υπομονή όταν δεν παίζει ο slave δέκτης μέχρι να "ξεθυμώσει";
Χώρια το ότι αλλάξαμε άνευ λόγου και αιτίας (όχι όμως και άνευ κόστους) όπως αποδείχτηκε ένα σκασμό καλωδίωση ...
Εκτιμώ πραγματικά την παρουσία σας εδώ παιδιά και έχω βοηθηθεί πολλές φορές, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα η αντιμετώπιση που είχα είναι αχαρακτήριστη!
Καλό βράδυ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το σχετικό σου mail και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση, το συντομότερο δυνατό.

Καλησπέρα σας,

σε 10 μέρες λήγει η δέσμευση μου για το πακέτο 3play full που έχω μαζί με multiview.

Θα ήθελα αν είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να προχωρήσω σε ανανέωση με νέα προσφορά.

Ευχαριστώ πολύ

Λάμπρος

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας,Nova Support
 
πολύ καλη προσπάθεια να βλέπουμε εμείς που μένουμε εξωτερικό το ελληνικό πρωτάθλημα μεσα από την online υπηρεσία.
Θα μπορούσε να γίνει κάτι παρόμοιο και με το μπάσκετ; Eurolegue για παράδειγμα επί πληρωμή ;
 
καλησπέρα yianniskyr,


Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση με σχετικό δελτίο τύπου, αλλά και μέσα από το online.novasports.gr

Κώστας, Nova Support
 
καλημέρα

Μόλις σας έστειλα τα στοιχεία μου για να να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να προχωρήσω σε ανανέωση

ευχαριστώ
 
Καλησπέρα

Έβαλα την προηγούμενη εβδομάδα το nova εξοχικό στην Αιγινα. Η κανονική μου σύνδεση στην Αθήνα είναι triple play. Στην Αιγινα δεν υπάρχει δίκτυο της nova για internet και έτσι χρησιμοποιώ σύνδεση cyta που είναι διαθέσιμη.

Δυστυχώς το nova on demand στο εξοχικό δεν λειτουργεί!!!! Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι για να λειτουργήσει η υπηρεσία στο εξοχικό θα πρέπει να έχω Ίντερνετ από nova αλλιώς δεν γίνετε!!! Από την άλλη όμως δεν προσφέρετε υπηρεσία στην περιοχή του εξοχικού.

Τι μπορεί να γίνει;;;;
 
Καλησπέρα! Εχω στείλει pm στον rep1 με καποιες ερωτήσεις και αιτήματα απο 17/8 (το ξανά έστειλα παλι χθες) χωρις καμία απάντηση. Να το στείλω και κάπου αλλου;
 
Καλησπέρα! Εχω στείλει pm στον rep1 με καποιες ερωτήσεις και αιτήματα απο 17/8 (το ξανά έστειλα παλι χθες) χωρις καμία απάντηση. Να το στείλω και κάπου αλλου;


Κανονισμός.

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Τους καλωσορίζουμε στο avclub, και ελπίζουμε στην πολύτιμη βοήθειά τους.

Μήπως για να μην έχει απαντηθεί το συγκεκριμένο μήνυμα σου εμπίπτει στην κατηγορία που είναι υπογραμμισμένη με Bold και κόκκινο χρώμα στα γράμματα.

Επίσης μεγάλη προσοχή και στην δεύτερη υπογράμμιση του εν λόγο μηνύματος.
 
Καλησπέρα σας,

καλημέρα

Μόλις σας έστειλα τα στοιχεία μου για να να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να προχωρήσω σε ανανέωση

ευχαριστώ

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα

Έβαλα την προηγούμενη εβδομάδα το nova εξοχικό στην Αιγινα. Η κανονική μου σύνδεση στην Αθήνα είναι triple play. Στην Αιγινα δεν υπάρχει δίκτυο της nova για internet και έτσι χρησιμοποιώ σύνδεση cyta που είναι διαθέσιμη.

Δυστυχώς το nova on demand στο εξοχικό δεν λειτουργεί!!!! Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι για να λειτουργήσει η υπηρεσία στο εξοχικό θα πρέπει να έχω Ίντερνετ από nova αλλιώς δεν γίνετε!!! Από την άλλη όμως δεν προσφέρετε υπηρεσία στην περιοχή του εξοχικού.

Τι μπορεί να γίνει;;;;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου όπως τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Καλησπέρα! Εχω στείλει pm στον rep1 με καποιες ερωτήσεις και αιτήματα απο 17/8 (το ξανά έστειλα παλι χθες) χωρις καμία απάντηση. Να το στείλω και κάπου αλλου;

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,






Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου όπως τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;





Κώστας, Nova Support

Καλησπέρα σας τα έστειλα με pm!
 
Καλησπέρα σας τα έστειλα με pm!

Καλημέρα a621,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Supoprt
 
Καλημέρα a621,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Supoprt

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σας. Απλά επειδή μου ζητήσατε επιπλέον πληροφορίες σας τις έχω στείλει με pm ως απάντηση στο ερώτημα σας.
 
Καλησπέρα a621,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, υπαρχει δυνατοτητα να αντικαταστησουμε το 865 με αλλον αποκωδικοποιητη;;; (πχ 3001) τοσους μηνες χανουμε τοσα στο on demand που δεν αξιζει πλεον. Εκτος αν υπαρχει κατι νεοτερο για την αναβαθμιση
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα. Θέλω να αγοράσω τον 865. Πρέπει να απευθυνθώ στο 13831 ή να περάσω από κατάστημα forthnet ?

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για τους δέκτες Novabox+. O διαθέσιμος για αγορά εξοπλισμός είναι ο απλός δέκτης Novabox.

Καλησπέρα, υπαρχει δυνατοτητα να αντικαταστησουμε το 865 με αλλον αποκωδικοποιητη;;; (πχ 3001) τοσους μηνες χανουμε τοσα στο on demand που δεν αξιζει πλεον. Εκτος αν υπαρχει κατι νεοτερο για την αναβαθμιση

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του δέκτη Novabox με κόστος 69 , και μπορείς να τον προμηθευτείς σε ένα από τα καταστήματά μας.

Κώστας, nova Support
 
* billy1986 Διάβασε σε παρακαλώ τους όρους - κανόνες που αφορούν τον τρόπο που μας βοηθούν από το Support Nova, είναι το πρώτο ποστ του νήματος.

Να επανέλθεις με νεότερο μήνυμα κάνοντας σαφές τι ζητάς από τους ανθρώπους του Support Nova.

Καλώς ήρθες στο φόρουμ.
 
Καλησπερα σας , εδω και 2 ωρες δεν εχω τηλεφωνια και ιντερνετ. Τηλεοραση παιζει κανονικα. Υπαρχει καποιο προβλημα στην.ευρυτερη περιοχη της δυτικης αττικης η.εχω μεμονομενα εγω το προβλημα..
Πιστευω απο προηγουμενη επικοινωνια εχετε τα στοιχεια που απαιτουνται και το κινητο μου...
Παρακαλω δωστε μια λυση...
Σας ευχαριστω..
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα aenaos15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.