*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να με καλέσετε για μία προσφορά nova 3play. Σας έχω στείλει σε pm τα στοιχεία επικοινωνίας μου.

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα geokap951,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά. :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Γειά σας
εδω και αρκετές μέρες το nova go app για android δεν λειτουργεί
παίζει για 2-3 δευτερόλεπτα και μου βγάζει το μήνυμα
Η αναπαραγωγή δεν υποστηρίζεται
σας εχω στείλει σε μήνυμά τα στοιχεία μου
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα kaberos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα kaberos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αλέξης, Nova Support

Εκανα αναγκαστική διακοπή της εφαρμογής - εκκαθάριση cashe- restart
και ολα οκ !!!
Καλή συνέχεια
Ευχαριστώ πολύ
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
καλησπερα.με ξαναγυρησανε σε fast path και το ping προς τη forthnet απο 35ms πηγε στα 8.ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια.
 
Καλησπέρα adok13,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
τριτη φορα που μου αλλαζετε το path απο fast σe interleaved.και με αφηνετε ολο το σαβατοκυριακο με interleaved.απο δευτερα μου ειπανε.
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα adok13,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου για προσφορά την ανανέωση του συμβολαίου μου.
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το VKY-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Kαλησπέρα σας,

Στα πλαίσια ανανέωσης-συνέχισης, αλλά και αναβάθμισης της συνεργασίας μας,
σας παρακαλώ κι αναμένω, για μια νέα προσφορά σας.
Όλα τα στοιχεία μου, όπως κι αυτά της υπηρεσίας μου, σας έχουν ήδη
κοινοποιηθεί μέσω σχετικού pm.

Ευχαριστώ...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας

Καλησπέρα, παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου για προσφορά την ανανέωση του συμβολαίου μου.
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το VKY-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Kαλησπέρα σας,

Στα πλαίσια ανανέωσης-συνέχισης, αλλά και αναβάθμισης της συνεργασίας μας,
σας παρακαλώ κι αναμένω, για μια νέα προσφορά σας.
Όλα τα στοιχεία μου, όπως κι αυτά της υπηρεσίας μου, σας έχουν ήδη
κοινοποιηθεί μέσω σχετικού pm.

Ευχαριστώ...

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Ελπίζοντας ότι δόθηκε λύση στο τεχνικό πρόβλημα με το multiview με την αντικατάσταση του slave δέκτη, παρακαλώ για επικοινωνία προς ανανέωση
Σας έχω στείλει τα στοιχεία μου με πμ
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Ήμουν παλιός συνδρομητής nova και θα ήθελα να ρωτήσω αν ξανακάνω σύνδεση στο sports pack, όχι 3play μόνο tv θα γίνει με συμβόλαιο ?
 
καλησπέρα angelob7,

Για κάθε προσφορά υπάρχει και το ανάλογο συμβόλαιο είτε αυτό αφορά υπηρεσίες τηλεόρασης είτε συνδυαστικές υπηρεσίες.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε ενημερώσουμε σχετικά με τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Κώστας, Nova Support
 
καλημερα
Εχω προβλημα με το nova multiview
ο master παιζει κανονικα αλλα ο slave μου βγαζει
"Μήνυμα Ε-143-4
Το δίκτυο προσωρινά δεν.είναι συνδεδεμένο.Παρακαλω ελέγξτε το καλώδιο που συνδέει τους αποκωδικοποιητές του δικτύου και πραγματοποιηστε reset του δέκτη. "
 
καλημερα
Εχω προβλημα με το nova multiview
ο master παιζει κανονικα αλλα ο slave μου βγαζει
"Μήνυμα Ε-143-4
Το δίκτυο προσωρινά δεν.είναι συνδεδεμένο.Παρακαλω ελέγξτε το καλώδιο που συνδέει τους αποκωδικοποιητές του δικτύου και πραγματοποιηστε reset του δέκτη. "

Καλησπέρα giopage και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα,
μετα απο επικοινωνία που ειχα τηλεφωνικά για οικονομική διαφορά (λάθος χρέωση), ελαβα email για πιστωση ποσού που όμως ειναι και πάλι λάθος.
Εχω απαντήσει στο email εχω στειλει και απο φορμα και κανεις δεν εχει επικοινωνήσει.

Οταν υπαρχει ηδη θέμα και χρειαζεται εκ νεου επικοινωνία δεν μπορει ο συνδομητης να μπαινει πάλι σε 10-15 λεπτά χρεώσιμης αναμονής για μιλήσει με κάποιον.!!!!
 
Status
Not open for further replies.