*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απατήσει σχετικά.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.
Λόγω εργασιών αναβάθμισης των αποκωδικοποιητών της υπηρεσίας Nova Multiview, η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη για νέες ενεργοποιήσεις σε νέους ή υφιστάμενους πελάτες.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα !!

Υπαρχει περιπτωση να ξανα λειτουργησει το καναλι Stars TV απο το μπουκετο Pubic αριθμος 2657 ?

ακυρο !!!
 
Καλησπέρα dleyteris,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως για τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή ή όχι του προγράμματός τους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Παιδια ευχαριστω για την απαντηση αλλα ειδα οτι επανηλθε το καναλι και παιζει , γιαυτο εγραψα ακυρο.
Σε καθε περιπτωση ολα καλα !!
Καλη συνεχεια
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα, να προσθέσω κι εγω τη φωνή μου με το αίτημα και παράκληση το κανάλι Eurosport2 να αναβαθμισθεί σε hd. Η εικόνα του είναι επιεικώς πολύ κακή. Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα axilleas05,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τις επισημάνσεις σου.

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Μπλόκαρε το 4ψηφιο pin του δέκτη.

Στέλνω πμ με στοιχεία
 
Καλησπέρα sakels,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
καλησπερα.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποια προσφορα για τα καναλια nova sports μονο για συνδρομη.
 
Καλησπέρα rangers72,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και ένα ονοματεπώνυμο, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα παιδιά έχω ξανά το ίδιο πρόβλημα με το multiview. Μου βγάζει Ε143-4 έβγαλα την πρίζα για 10λεπτα αλλά τίποτα. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα σας,
Αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το NOVA GO μετά την αναβάθμιση σε 7.3.3. Συγκεκριμένα, ενω εχω εγκαταστησει το καινούργιο player με παραπέμπει να το ξανακατεβασω ενω δεν δειχνει οτι ειμαι συνδεδεμενη στο προφιλ μου. Εχω κανει τα παντα (απεγκατασταση player, επανεκκινηση, reset browser, απενεργοποιηση firewall). Υπάρχει κατι άλλο που δεν εχω δοκιμασει και εχει λειτουργησει; Θα υπαρξει upgrade της εφαρμογης συντομα;

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 
Καλημέρα σας,

Καλησπέρα παιδιά έχω ξανά το ίδιο πρόβλημα με το multiview. Μου βγάζει Ε143-4 έβγαλα την πρίζα για 10λεπτα αλλά τίποτα. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα σας,
Αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το NOVA GO μετά την αναβάθμιση σε 7.3.3. Συγκεκριμένα, ενω εχω εγκαταστησει το καινούργιο player με παραπέμπει να το ξανακατεβασω ενω δεν δειχνει οτι ειμαι συνδεδεμενη στο προφιλ μου. Εχω κανει τα παντα (απεγκατασταση player, επανεκκινηση, reset browser, απενεργοποιηση firewall). Υπάρχει κατι άλλο που δεν εχω δοκιμασει και εχει λειτουργησει; Θα υπαρξει upgrade της εφαρμογης συντομα;

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσία σας;

Αντώνης, Nova Support
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αντώνης, Nova Support
 
Θα παρακαλουσα (και εκ μερους αλλων μελων/συνδρομητων που εχουν το ιδιο αιτημα οπως μπορειτε να δειτε εδω) σε μελλοντικη αναβαθμιση των δεκτων της Nova να διορθωθουν τα στοιχεια ληψης του ελευθερου καναλιου STARS.TV (HotBird 10758V SR:27500 FEC:3/4 8PSK), ωστε να γινει και παλι δυνατη η ληψη του μεσω του μπουκετου public. Εδω και αρκετο καιρο (πιθανως λογω αλλαγης συχνοτητας) το αξιολογο αυτο μουσικο καναλι εχει "μαυρισει" στους δεκτες της Nova.

Ευχαριστω.

Καλησπέρα supacoopa,
Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, δεν είναι εφικτό να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή του σήματος ή του προγράμματός τους.
Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σε κάθε περίπτωση, μεταφέρουμε όλα τα σχόλια των συνδρομητών μας στα αρμόδια τμήματά μας.

Αλέξης, Nova Support

Θα ηθελα να ενημερωσω οτι ειναι και παλι εφικτη η ληψη του καναλιου STARS.TV μεσω του μπουκετου public.
Αν αυτο οφειλεται σε σχετικες ενεργειες της Nova, εκφραζω την ικανοποιηση και τις ευχαριστιες μου.
 
Θα ηθελα να ενημερωσω οτι ειναι και παλι εφικτη η ληψη του καναλιου STARS.TV μεσω του μπουκετου public.
Αν αυτο οφειλεται σε σχετικες ενεργειες της Nova, εκφραζω την ικανοποιηση και τις ευχαριστιες μου.

Καλησπέρα supacoopa και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, καθώς και για τα καλά σου λόγια.

Οι παρατηρήσεις σας, βοηθούν και εμάς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα έχω στείλει προσωπικο μήνυμα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα έχω στείλει προσωπικο μήνυμα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα giopage,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.