*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Παιδιά καλημέρα, γράφω και σε εσάς ;φου έχω μιλήσει πολλές φορες στο τηλέφωνο, στο facebook και έχω στείλει και email χωρίς να βρεθεί λύση. Σας ενημερώσω λοιπον οτι είμαι χωρίς τηλεφωνική σύνδεση απο την προηγούμενη πεμπτη και σας παρακαλώ για την βοήθεια σας

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα AKISKDG,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσία σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου);

Αντώνης, Nova Support
 
E143-4 για δεύτερη φορά τις τελευταίες 7 ημέρες στο slave (που είναι καινούργιο, αντικατασταθηκε τον προηγούμενο μήνα γιατί αυτό υποτίθεται ότι ήταν το πρόβλημα )...
Είπα την Παρασκευή τυχαίο θα είναι, κράτησε και μόνο 25'...
Τώρα έχει πάνω από 2ωρο
Να περιμένουμε αναβάθμιση στον 865 μήπως και σωθούμε, ή θ αρχίσουμε πάλι αναζήτηση;
Και βλέπω ότι το ξανάπαθε κι άλλος....
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με την έκδοση λογισμικού που είναι εγκατεστημένη στο δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Είναι η πληροφορία "Software / Download Version" και μπορείς να τη δεις στο menu του δέκτη σου ακολουθώντας την διαδρομή:
"Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες"

Επιπλέον θα θέλαμε να μας ενημερώσεις και με την πληροφορία της ένδειξης "Smartcard Patchlevel", που υπάρχει διαθέσιμη στο menu του δέκτη σου, ακολουθώντας την διαδρομή: "Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες";

Αντώνης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλημέρα MATTHIAS,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με την έκδοση λογισμικού που είναι εγκατεστημένη στο δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Είναι η πληροφορία "Software / Download Version" και μπορείς να τη δεις στο menu του δέκτη σου ακολουθώντας την διαδρομή:
"Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες"

Επιπλέον θα θέλαμε να μας ενημερώσεις και με την πληροφορία της ένδειξης "Smartcard Patchlevel", που υπάρχει διαθέσιμη στο menu του δέκτη σου, ακολουθώντας την διαδρομή: "Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες";

Αντώνης, Nova Support

Και για τους δύο δέκτες ή μόνο για το master?
Επιστρέφω από τη δουλειά μετά τις 15:00 και σας ενημερώνω
Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Και για τους δύο δέκτες ή μόνο για το master?
Επιστρέφω από τη δουλειά μετά τις 15:00 και σας ενημερώνω
Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία και των δύο αποκωδικοποιητών, σε προσωπικό μήνυμα, μόλις υπάρξει ανάλογη διαθεσιμότητα σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα σας, εχω στειλει προσωπικο μηνυμα σχετικά με προσφορά.

Ευχαριστώ !
 
Καλησπερα σας, εχω στειλει προσωπικο μηνυμα σχετικά με προσφορά.

Ευχαριστώ !

Καλησπέρα avsearcher,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας έχω στείλει προσωπικό μηνυμα για προσφορά ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα boukou11,

έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Επανερχομαι στο θεμα με τη διαθεσιμοτητα του vdsl στην περιοχη μου. Παρατηρειτσι το φαινομενο οταν στη σχετικη σελιδα της nova γραφω το σταθερο μου τηλεφωνο να μου λεει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα , κι οταν δινω στοιχεια σαν νεα συνδεση ( διευθυνση ) να μου απαντσ οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα!!!
Τι ακριβως συμβαινει;;;;;
Σας εχω στειλει με pm τα στοιχεια μου.....
 
Καλησπέρα aenaos15,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Σεπτέμβριο του 2015 δέχομαι προσφορά με 18μηνη δέσμευση και 12 μήνες δωρεάν multiview. Σεπτέμβριο του 2016 και ενώ έληγε το 12μηνο του δωρεάν multiview κάνουμε εκ νέου 18μηνη δέσμευση με άλλους 12 μήνες δωρεάν multiview. Σεπτέμβριο του 2017 με την λήξη του δωρεάν multiview προσπαθώ για νέα 18μηνη δέσμευση προκειμένου να έχω εκ νέου το δωρεάν multiview αλλά η nova αρνείται. Μου λένε ότι δεν έληξε το 18μηνο οπότε δεν μπορούμε να διαπραγματευτούμε εκ νέου το δωρεάν multiview ή οποιαδήποτε άλλη προσφορά, ενώ πριν ένα χρόνο κάναμε ακριβώς αυτό.
Είναι πράγματι έτσι η κατάσταση; Υπάρχει αλλαγή πολιτικής από την nova ή κάτι άλλο;
Μήπως το support μπορεί να βοηθήσει ή τουλάχιστον να ενημερώσει για το τι συμβαίνει;

Λίγο πριν την επικοινωνία για το θέμα του multiview είχα δεχθεί τηλεφωνική προσφορά για VDSL 50 η οποία όπως μου διευκρινίστηκε είναι ανεξάρτητη με το υπόλοιπο "πακέτο".
Υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στα δύο (multiview-VDSL) και την άρνηση της nova για ανανέωση;

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα support, σήμερα όλη μέρα είχε πρόβλημα η τηλεφωνική μου γραμμή, σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ ήταν νεκρά, πολλά τα προβλήματα απ όταν έβαλα 3play (5 μήνες σχεδόν) και δεν ξέρω που να κάνω τα παράπονα, τεσπα, τα στοιχεία μου τα έχετε, παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες, ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας

Σεπτέμβριο του 2015 δέχομαι προσφορά με 18μηνη δέσμευση και 12 μήνες δωρεάν multiview. Σεπτέμβριο του 2016 και ενώ έληγε το 12μηνο του δωρεάν multiview κάνουμε εκ νέου 18μηνη δέσμευση με άλλους 12 μήνες δωρεάν multiview. Σεπτέμβριο του 2017 με την λήξη του δωρεάν multiview προσπαθώ για νέα 18μηνη δέσμευση προκειμένου να έχω εκ νέου το δωρεάν multiview αλλά η nova αρνείται. Μου λένε ότι δεν έληξε το 18μηνο οπότε δεν μπορούμε να διαπραγματευτούμε εκ νέου το δωρεάν multiview ή οποιαδήποτε άλλη προσφορά, ενώ πριν ένα χρόνο κάναμε ακριβώς αυτό.
Είναι πράγματι έτσι η κατάσταση; Υπάρχει αλλαγή πολιτικής από την nova ή κάτι άλλο;
Μήπως το support μπορεί να βοηθήσει ή τουλάχιστον να ενημερώσει για το τι συμβαίνει;

Λίγο πριν την επικοινωνία για το θέμα του multiview είχα δεχθεί τηλεφωνική προσφορά για VDSL 50 η οποία όπως μου διευκρινίστηκε είναι ανεξάρτητη με το υπόλοιπο "πακέτο".
Υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στα δύο (multiview-VDSL) και την άρνηση της nova για ανανέωση;

Ευχαριστώ.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της εταιρίας.

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες Nova και nova 3play με διαφορετικά χαρακτηριστικά οι οποίες καλύπτουν διάφορες ομάδες συνδρομητών. Καθώς η υπηρεσία σου βρίσκεται εντός δέσμευσης, και θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας εκ νέου προς το τέλος της υφιστάμενης δέσμευσης σου.

Καλησπέρα support, σήμερα όλη μέρα είχε πρόβλημα η τηλεφωνική μου γραμμή, σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ ήταν νεκρά, πολλά τα προβλήματα απ όταν έβαλα 3play (5 μήνες σχεδόν) και δεν ξέρω που να κάνω τα παράπονα, τεσπα, τα στοιχεία μου τα έχετε, παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες, ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπήρξε γενικότερο ζήτημα στην περιοχή σου και πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα dimtz,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλησπέρα σας



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της εταιρίας.

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθούνται προσφορές για τις υπηρεσίες Nova και nova 3play με διαφορετικά χαρακτηριστικά οι οποίες καλύπτουν διάφορες ομάδες συνδρομητών. Καθώς η υπηρεσία σου βρίσκεται εντός δέσμευσης, και θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας εκ νέου προς το τέλος της υφιστάμενης δέσμευσης σου.


Κώστας, Nova Support

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Τα ξαναλέμε τότε τον Μάρτιο...
 
Καλησπέρα, σας έχω στείλει προσωπικό μηνυμα ύστερα απο προσφορά που έχω δεχτεί απο άλλο πάροχο, ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα gregko,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε παραλάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.