mech_eng
Established Member
- 11 November 2011
- 293
έχω nova 3 play και σε καθε εισερχομενη/εξερχομενη κληση της σταθερης γραμμης διακοπτεται η συνδεση ιντερνετ. δεν ξερω αν το προβλημα επιδιορθωνεται με καποιον εξτρα εξοπλισμο αλλα ακομη και αν αυτο συμβει γιατι δεν τον παρεχει η νοβα μιας και ειμαι συνδρομητης και των 3 υπηρεσιων ταυτοχρονα;
η δωρεαν υπηρεσια on demand επι της ουσιας στην περιπτωση μου (sportspack) ειναι μη αξιοποιησιμη. η μεγαλη πλειοψηφια των επιλογων ειναι κλειδωμενες και απαιτουν αναβαθμιση προγραμματος. ο περιορισμος αυτος δεν ειχε διευκρινιστει απο τους πωλητες αφηνοντας να εννοηθει οτι πληρης προσβαση παρεχεται χωρις επιπλεον κοστος. εκτος απο ολες τις νεες κυκλοφοριες 2016 που προφανως ειναι κλειδωμενες, το ιδιο συμβαινει και με παλαιοτερες.
μπορει η nova να παρεχει δωρεαν τηλεφωνικη στηριξη στους συνδρομητες της; για ποιο λογο υπαρχει χρεωση στη γραμμη εξυπηρετησης; όσες φορες επιχειρησα να επικοινωνησω μεσω email δεν υπηρχε ανταποκριση ή ηταν παρα πολυ καθυστερημενη.
η δωρεαν υπηρεσια on demand επι της ουσιας στην περιπτωση μου (sportspack) ειναι μη αξιοποιησιμη. η μεγαλη πλειοψηφια των επιλογων ειναι κλειδωμενες και απαιτουν αναβαθμιση προγραμματος. ο περιορισμος αυτος δεν ειχε διευκρινιστει απο τους πωλητες αφηνοντας να εννοηθει οτι πληρης προσβαση παρεχεται χωρις επιπλεον κοστος. εκτος απο ολες τις νεες κυκλοφοριες 2016 που προφανως ειναι κλειδωμενες, το ιδιο συμβαινει και με παλαιοτερες.
μπορει η nova να παρεχει δωρεαν τηλεφωνικη στηριξη στους συνδρομητες της; για ποιο λογο υπαρχει χρεωση στη γραμμη εξυπηρετησης; όσες φορες επιχειρησα να επικοινωνησω μεσω email δεν υπηρχε ανταποκριση ή ηταν παρα πολυ καθυστερημενη.