*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
έχω nova 3 play και σε καθε εισερχομενη/εξερχομενη κληση της σταθερης γραμμης διακοπτεται η συνδεση ιντερνετ. δεν ξερω αν το προβλημα επιδιορθωνεται με καποιον εξτρα εξοπλισμο αλλα ακομη και αν αυτο συμβει γιατι δεν τον παρεχει η νοβα μιας και ειμαι συνδρομητης και των 3 υπηρεσιων ταυτοχρονα;

η δωρεαν υπηρεσια on demand επι της ουσιας στην περιπτωση μου (sportspack) ειναι μη αξιοποιησιμη. η μεγαλη πλειοψηφια των επιλογων ειναι κλειδωμενες και απαιτουν αναβαθμιση προγραμματος. ο περιορισμος αυτος δεν ειχε διευκρινιστει απο τους πωλητες αφηνοντας να εννοηθει οτι πληρης προσβαση παρεχεται χωρις επιπλεον κοστος. εκτος απο ολες τις νεες κυκλοφοριες 2016 που προφανως ειναι κλειδωμενες, το ιδιο συμβαινει και με παλαιοτερες.

μπορει η nova να παρεχει δωρεαν τηλεφωνικη στηριξη στους συνδρομητες της; για ποιο λογο υπαρχει χρεωση στη γραμμη εξυπηρετησης; όσες φορες επιχειρησα να επικοινωνησω μεσω email δεν υπηρχε ανταποκριση ή ηταν παρα πολυ καθυστερημενη.
 
έχω nova 3 play και σε καθε εισερχομενη/εξερχομενη κληση της σταθερης γραμμης διακοπτεται η συνδεση ιντερνετ. δεν ξερω αν το προβλημα επιδιορθωνεται με καποιον εξτρα εξοπλισμο αλλα ακομη και αν αυτο συμβει γιατι δεν τον παρεχει η νοβα μιας και ειμαι συνδρομητης και των 3 υπηρεσιων ταυτοχρονα;

η δωρεαν υπηρεσια on demand επι της ουσιας στην περιπτωση μου (sportspack) ειναι μη αξιοποιησιμη. η μεγαλη πλειοψηφια των επιλογων ειναι κλειδωμενες και απαιτουν αναβαθμιση προγραμματος. ο περιορισμος αυτος δεν ειχε διευκρινιστει απο τους πωλητες αφηνοντας να εννοηθει οτι πληρης προσβαση παρεχεται χωρις επιπλεον κοστος. εκτος απο ολες τις νεες κυκλοφοριες 2016 που προφανως ειναι κλειδωμενες, το ιδιο συμβαινει και με παλαιοτερες.

μπορει η nova να παρεχει δωρεαν τηλεφωνικη στηριξη στους συνδρομητες της; για ποιο λογο υπαρχει χρεωση στη γραμμη εξυπηρετησης; όσες φορες επιχειρησα να επικοινωνησω μεσω email δεν υπηρχε ανταποκριση ή ηταν παρα πολυ καθυστερημενη.

Καλησπέρα mech_eng και Καλό Μήνα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες αρχικά να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε σχετικά με το τεχνικό ζήτημα που μας αναφέρεις;

Επιπλέον, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet, παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες Nova 3Play και δίνει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο βάσει της Nova 3Play συνδρομής, χωρίς καθόλου πρόσθετες χρεώσεις.

Το περιεχόμενο της υπηρεσίας, είναι ανάλογο του βασικού πακέτου και κοινό κατά το μεγαλύτερο ποσοστό με το περιεχόμενο της υπηρεσίας NovaGo.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Nova On Demand, μπορείς να βρεις εδώ και εδώ.

Αναφορικά με τη χρέωση κλήσης στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως πράγματι, από τις 10/2/2016, η κλήση στο 13831 είναι χρεώσιμη.

Ωστόσο, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία, υπάρχουν διάφοροι εναλλακτικοί τρόποι για την εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας εντελώς δωρεάν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή των συνδρομητών μας, πέραν της τηλεφωνικής επικοινωνίας, έχουμε δημιουργήσει και επιπλέον κανάλια επικοινωνίας:

- Καταστήματα Nova
- Social Media
- Φόρμες επικοινωνίας

Τέλος για τεχνική υποστήριξη και αναγγελία βλαβών όλο το 24ωρο, μπορείς να καλείς στο 8001001112, δωρεάν, από σταθερό δίκτυο.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα καλό μήνα,
Μια ερώτηση όταν έχουμε μόνο Nova sport στο ταβλετ δεν μπορούμε να δούμε ant1,star,skai ktl?

Στάλθηκε από το H30-U10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
prosfata πριν μια βδ εβαλα τηλεοραση σε ηδη υπαρχον προγραμα ιντερνετ.εχω δικαιωμα να κοψω την τηλεοραση χωρις πεναλτι?
 
Καλησπέρα σας και καλό μήνα.


Καλησπέρα καλό μήνα,
Μια ερώτηση όταν έχουμε μόνο Nova sport στο ταβλετ δεν μπορούμε να δούμε ant1,star,skai ktl?

Στάλθηκε από το H30-U10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το Nova Go προβάλει μία επιλογή καναλιών της βασικής υπηρεσίας του εκάστοτε συνδρομητή.

Στόχος μας είναι, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας & ψυχαγωγίας.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova Go μπορείς να βρεις εδώ

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.



σας απαντησα με προσωπικο μηνυμα οπως ζητησατε

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



προσφορα για ηντερνετ τηλεφωνια νοβα ; απο οτε ;

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει εξειδικευμένος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;



prosfata πριν μια βδ εβαλα τηλεοραση σε ηδη υπαρχον προγραμα ιντερνετ.εχω δικαιωμα να κοψω την τηλεοραση χωρις πεναλτι?

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας επιφέρει αντίστοιχη δέσμευση, συνεπώς εάν πραγματοποιηθεί διακοπή εντός δέσμευσης προκύπτει το αντίστοιχο penalty διακοπής.


Γεωργία, Nova Support
 
δεν εχω δικαιωμα υπαναχωρησης εντος 14 ημερων?

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


πατησα στο νοbα και τα εστυλα ..σωστο;

nova.rep1

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα σας .
Στα μέσα Αυγούστου έκανα αίτηση μεταφοράς λόγω μετακόμισης. Είχα το πακέτο NovaFull pack , multiview + VDSL. Η περιοχή που μετακόμισα δεν υποστηρίζει VDSL. Αυτό είχε ξεκαθαριστεί από την αρχή καθώς και είχε διαπιστωθεί από τον τεχνικό που ήρθε για να ελέγξει την σύνδεση. Πέρα από αυτό όμως έχει κάνει και τουλάχιστον 2 (τόσα τουλάχιστον θυμάμαι) τηλέφωνα στην nova για τον ίδιο λόγο. Σήμερα Νοέμβριος πλέον , το πακέτο μου ακόμη φαίνεται να είναι με VDSL και να χρεώνεται έτσι . Φυσικά δεν έχει πιστωθεί ποτέ κανένα ποσό από αυτά που πληρώνω για την υπηρεσία VDSL χωρίς η υπηρεσία να παρέχεται. Καταφεύγω σε εσάς γιατί δεν ξέρω αν ένα ακόμη τηλέφωνο στην Nova θα φέρει αποτέλεσμα.
Παρακαλώ για τις ενέργειες σας.
Αν χρειαστείτε στοιχεία λογαριασμού είμαι στην διάθεση σας.
 
Καλημέρα portokali00,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Αλέξης, Nova Support
 
Kαλησπέρα,
Είμαι συνδρομητής στο Start Pack Nova μόνο τηλεόραση, θέλω να κάνω μεταφορά από τον ΟΤΕ την double play σύνδεση που έχω και να γίνω συνδρομητής στο triple play της Nova.
Υπάρχει κάποια προσφορά που μπορώ να έχω πέραν αυτών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Nova; Εφόσον υπάρχει με ενδιαφέρει και αναβάθμιση του πακέτου της τηλεόρασης επίσης, mooltiview, Vdsl, full pack , sport pack ή συνδυασμό αυτών.
Η περιοχή μου υποστηρίζει Vdsl
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
Φιλικά Μανώλης.
 
Καλησπέρα manoskaras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο ώστε να δρομολογήσουμε αίτημα επικοινωνίας από το αρμόδιο τμήμα και να σε καλέσει εξειδικευμένος συνάδελφος να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 
υσχιει το οτι δν μπορω να αιτηθω υπαναχωρηση εντος 14 ημερων παροτι η αιτηση εγινε τηλεφωνικα...επειδη ημουν ηδη συνδρομητης ινερνετ πριν?δλδ δν μπορω να κοψω μονο την τηλεοραση και να επιστρεχω στο παλιο??
 
Καλησπέρα καλαμακομαχος,

Αναφορικά με το παραπάνω έχεις ενημερωθεί αναλυτικά κατόπιν της επικοινωνίας που δρομολογήσαμε από εδώ στο αρμόδιο τμήμα, απ'όπου σε κάλεσε εξειδικευμένος συνάδελφος.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα παιδιά,
Σήμερα δεν έχω καθόλου internet από το πρωί και πριν λίγο κόπηκε και το τηλέφωνο. Συμβαίνει κάτι;


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Καλησπέρα παιδιά,
Σήμερα δεν έχω καθόλου internet από το πρωί και πριν λίγο κόπηκε και το τηλέφωνο. Συμβαίνει κάτι;


Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Καλησπέρα maximusv,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.