*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Εχω το εξης θεμα με το μοντελο 831. Καθε φορα που βλεπω ταινια στο on demand, μολις τελειωσει κ πατησω exit για να βγω εκτος on demand, ο αποκωδικοποιητης κολλαει. Το κοκκινο λαμπακι που αναβει οταν παταμε το κοντρολ μενει αναμενο κ μενει κολλημενος στο μενου του ondemand. Για να ξεκολλησει η θα πρεπει να βγαλω μπριζα η να πατησω reset.
Εχω κανει το τελευταιο update. Μιλησα με τεχνικο ο οποιος μου ειπα να κανω μια επαναφορα ρυθμισεων αφου εχω κανει κ το update αλλα το προβλημα παραμενει.
Να σημειωσω πως τον εχω συνδεδεμενο με powerlink.
 
Εχω το εξης θεμα με το μοντελο 831. Καθε φορα που βλεπω ταινια στο on demand, μολις τελειωσει κ πατησω exit για να βγω εκτος on demand, ο αποκωδικοποιητης κολλαει. Το κοκκινο λαμπακι που αναβει οταν παταμε το κοντρολ μενει αναμενο κ μενει κολλημενος στο μενου του ondemand. Για να ξεκολλησει η θα πρεπει να βγαλω μπριζα η να πατησω reset.
Εχω κανει το τελευταιο update. Μιλησα με τεχνικο ο οποιος μου ειπα να κανω μια επαναφορα ρυθμισεων αφου εχω κανει κ το update αλλα το προβλημα παραμενει.
Να σημειωσω πως τον εχω συνδεδεμενο με powerlink.

Καλησπέρα ilias78,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Παρακαλώ ενώ έχω στείλει με pm τα στοιχεία μου αναλυτικά, δεν με έχει καλέσει κάποιος ακόμα.

Ευχαριστώ
 
Παρακαλώ ενώ έχω στείλει με pm τα στοιχεία μου αναλυτικά, δεν με έχει καλέσει κάποιος ακόμα.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα NIKOS_777,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Κατόπιν σχετικού μας ελέγχου, δεν έχουμε λάβει κάποιο pm με στοιχεία σου. Θα ήθελες να μας ενημερώσεις εκ νέου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Έχετε δίκιο...
Ζητώ συγνώμη, είχα κάνει κάποιο λάθος στην αποστολή του pm
Τώρα έστειλα

Ευχαριστώ
 
Έχετε δίκιο...
Ζητώ συγνώμη, είχα κάνει κάποιο λάθος στην αποστολή του pm
Τώρα έστειλα

Ευχαριστώ

Καλησπέρα NIKOS_777,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε αν μετά την τελευταία αναβάθμιση του 865 , υπάρχει η δυνατότητα στο δέκτη για multiview μέσω ethernet
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα,

Σε εμάς που έχουμε το Full Pack αλλά δεν έχουμε Nova 3Play έχει έρθει ενημέρωση για προαιρετική αναβάθμιση χάνοντας το on demand. Δεν θέλω να το χάσω οπότε δεν προχωράω στην αναβάθμιση, προβλέπεται πως κάποια στιγμή το δορυφορικό on demand θα καταργηθεί;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε αν μετά την τελευταία αναβάθμιση του 865 , υπάρχει η δυνατότητα στο δέκτη για multiview μέσω ethernet

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν είναι εμπορικά διαθέσιμη η ενεργοποίηση υπηρεσίας Nova Multiview με οποιοδήποτε συνδυασμό NovaBox+ (τύπου PVR 865).

Καλημέρα,

Σε εμάς που έχουμε το Full Pack αλλά δεν έχουμε Nova 3Play έχει έρθει ενημέρωση για προαιρετική αναβάθμιση χάνοντας το on demand. Δεν θέλω να το χάσω οπότε δεν προχωράω στην αναβάθμιση, προβλέπεται πως κάποια στιγμή το δορυφορικό on demand θα καταργηθεί;

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα σας. Εχω τον δεκτη Pvr 865 συνδεδεμένο με multiview με τον 831.Να διευκρινησω οτι μενω στην ανδρο μονιμα, ομως εχω triple play forthnet με σταθερο και ιντερτνετ τηλέφωνο στην αθηνα (ο εξοπλισμος nova ειναι εγκατεστημενος στην ανδρο). Προσφατα εκανα την αναβαθμιση του δεκτη και προς μεγαλη μου εκπληξη το on demand παιζει κανονικα παρολο που εδω στη ανδρο εχω οτε. Το προβλημα ειναι το εξης:Ο αδερφος μου εχει ακριβως τα ιδια με την μονη διαφορα οτι το triple play του ειναι με σταθερο τηλεφωνο ανδρου (ναι μεν forthnet αλλα χρησιμοποιοει τις γραμμες του οτε γιατι η forthnet δεν εχει δικο της δικτυο στο νησι) με αποτελεσμα να του βγαζει συνεχεια χ-002 οταν προσπαθει να δει on demand.Μιλησα με τεχνικο στην εξυπηρέτηση πελατών νοβα και μου ειπε πως κανονικα θα επρεπε να παιζει. Καθε βοηθεια δεκτη. Ευχαριστω πολυ...
 
Ενώ έχω ζητήσει πριν ένα χρόνο fastpath στη vdsl και έχει γίνει, πριν από μερικές μέρες διαπιστώνω ότι είμαι πάλι σε interleaved. Έχω πάρει τρία τηλέφωνα και ακόμη δεν το έχουν τροποποιήσει. Τα στοιχεία μου θα τα στείλω σε pm.

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα σας,

Καλησπερα σας. Εχω τον δεκτη Pvr 865 συνδεδεμένο με multiview με τον 831.Να διευκρινησω οτι μενω στην ανδρο μονιμα, ομως εχω triple play forthnet με σταθερο και ιντερτνετ τηλέφωνο στην αθηνα (ο εξοπλισμος nova ειναι εγκατεστημενος στην ανδρο). Προσφατα εκανα την αναβαθμιση του δεκτη και προς μεγαλη μου εκπληξη το on demand παιζει κανονικα παρολο που εδω στη ανδρο εχω οτε. Το προβλημα ειναι το εξης:Ο αδερφος μου εχει ακριβως τα ιδια με την μονη διαφορα οτι το triple play του ειναι με σταθερο τηλεφωνο ανδρου (ναι μεν forthnet αλλα χρησιμοποιοει τις γραμμες του οτε γιατι η forthnet δεν εχει δικο της δικτυο στο νησι) με αποτελεσμα να του βγαζει συνεχεια χ-002 οταν προσπαθει να δει on demand.Μιλησα με τεχνικο στην εξυπηρέτηση πελατών νοβα και μου ειπε πως κανονικα θα επρεπε να παιζει. Καθε βοηθεια δεκτη. Ευχαριστω πολυ...

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας που μας αναφέρεις ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Ενώ έχω ζητήσει πριν ένα χρόνο fastpath στη vdsl και έχει γίνει, πριν από μερικές μέρες διαπιστώνω ότι είμαι πάλι σε interleaved. Έχω πάρει τρία τηλέφωνα και ακόμη δεν το έχουν τροποποιήσει. Τα στοιχεία μου θα τα στείλω σε pm.

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, μπορώ προς το παρόν να εξαιρεθώ από την αυτόματη αναβάθμιση των δεκτών 865, δεδομένου ότι δεν θέλω να χάσω κάποιες εγγραφές μου; Σας στέλνω τα στοιχεία μου.
 
Καλησπέρα, μπορώ προς το παρόν να εξαιρεθώ από την αυτόματη αναβάθμιση των δεκτών 865, δεδομένου ότι δεν θέλω να χάσω κάποιες εγγραφές μου; Σας στέλνω τα στοιχεία μου.

Καλησπέρα johnkok,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Μου είπαν ότι εδώ θα βγάλουμε άκρη και ήρθα μπας και.. Μέσω της εξυπηρέτησης σας στο Facebook πάντως δεν έχω βγάλει άκρη για κανένα λόγο...

ΈΧΩ VDSL μέσω ΑΚ εδώ και 7 μήνες περίπου.. Εχω απόσταση προφανώς από ΑΚ Και έχω συνέχεια αποσυνδέσεις.. Ο μόνος τρόπος είναι να ανεβασουμε SNR στο 11-12 να πέσει ο συγχρονισμός στο 26 από τα 40 που πιάνω και να μην έχω προβλήματα.. Μένω και 20 μέρες uptime.. Ενώ στα 40 κάθε 2 ώρες σχεδόν έχω αποσύνδεση. Έχει έρθει τεχνικός σπίτι και δεν έχει βρει κάτι σε μένα. Το πρόβλημα είναι από τον ΟΤΕ μέχρι το σπίτι μου. ΔΕΝ έγινε κάποια ενέργεια επίλυσης του όμως.. Εμένα με ικανοποιεί και το 26 αν είναι να έχω μια σταθερή γραμμή... Ήμουν 20 μέρες online και έκανε μια αποσύνδεση μετά από καιρό και πήγα 40 ξανά και η γραμμή είναι ασταθής ξανά...

Μπορούμε να ανεβάσουμε SNR; μέσω του messenger τους το λέω και προφανώς δεν καταλαβαίνουν... Μου κάνουν reset το ρουτερ μόνο και δεν αλλάζει τίποτα... Δηλαδή έλεος.
 
Καλησπέρα striker94,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα.
Είμαι σίγουρος ότι η αναβάθμιση έχει προκαλέσει άπειρα προβλήματα στους χρήστες του 865, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό στο νήμα, οπότε συγχωρέστε με αν ρωτάω πράγματα που έχουν ήδη απαντηθεί.
Λοιπόν, μετά την υποχρεωτική αναβάθμιση (ο 865 κολλούσε ανεξήγητα), εκτός από την απροειδοποίητη απώλεια των εγγραφών και ρυθμίσεων, παρουσιάστηκαν τα παρακάτω προβλήματα:
1) εξαφανίστηκε η ρύθμιση ώρας (δεν μπορώ να αλλάξω σε ώρα Χαβάης :-) )
2) χάθηκε το δορυφορικό οντημάντ (στη σελίδα της νόβα λέει ότι υπάρχει ακόμα για το νοβαμπόξ+, άρα φαντάζομαι και για τον 865)
3) δεν φαίνεται πουθενά η στάθμη του σήματος των δύο τιούνερ, παρά μόνο μία (συνολική?) που είναι μόνιμα στο 100%
Υπάρχει κάποιο γουόρκαραουντ για τα παραπάνω ή απλά πρέπει να μάθω να ζω με αυτά; Ειδικά για το τελευταίο, θα μου ήταν χρήσιμο να δω πώς είναι το κάθε τιούνερ ανεξάρτητα, γιατί με την πατέντα που έκανα για να βγάλω δεύτερο τιούνερ, μερικές φορές η στάθμη του έπεφτε σε μονοψήφιες τιμές.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Status
Not open for further replies.