*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Για όσους έχουν πρόβλημα σύνδεση στην υπηρεσία on demand ....
Κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και μετά όλα οκ
 
Καλησπέρα....
Απο Αγγλία παιδιά δεν μπορώ να συνδεθώ στο on demand....εχω κανει τα παντα( επαναφορά ρυθμίσεων, ρουτετ,επανεκκινήσεις, αποστολή σήματος απο my account) τίποτα..συνέχεια error x-002
Παίζει να μην συνδέεται απο IP εξωτερικού??
 
Καλησπέρα michael979,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα παροχής υπηρεσίας και υποστήριξης των υπηρεσιών της NOVA εκτός ελληνικής επικράτειας.

Γεωργία, Nova Support
 
καλημέρα σας,

έχω Nova full τηλεόραση (ταινίες+αθλητικά κλπ). Μπαίνοντας στο myaccount βλέπω το κουμπί ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ για το novaGO.

Αν πατήσω το κουμπί "ΔΕΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ" μου έχει το novaGO με 5.5ευρώ/μήνα.

Τελικά τι ισχύει; αν κάνω ενεργοποίηση θα έχω χρέωση ή όχι (επειδή έχω full τηλεόραση nova);

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα tempo,

Η υπηρεσία Nova GO, προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους συνδρομητές Nova (τιμή τιμοκαταλόγου: 5,50 /μήνα. Για τις τρέχουσες τιμές μπορείς να ενημερωθείς εδώ). Για συνδρομητές που δεν έχουν όλα τα κανάλια Novasports ή /και Novacinema ισχύει 12μηνη ανανέωση υπηρεσίας.

Τέλος το περιεχόμενο εξαρτάται από τη συνδρομή Nova.

Επιπλέον πληροφορίες θα βρεις εδώ & εδώ

Για την υπηρεσία Nova Go extra, μπορείς να ενημερωθείς από εδώ & εδώ.

Κώστας, Nova Support
 
Εδώ και 24 ώρες έχω άπειρες αποσυνδεσεις. Ουσιαστικά δεν μπορώ να κάνω τίποτα μέσω internet λόγω των συχνοτατων αποσύνδεσεων.
Κάποια βοήθεια σας παρακαλώ...
 
Καλησπέρα aenaos15,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσία σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Suuport
 
3 ημέρες μετά , χωρίς ιντερνετ λόγω αποσύνδεσεων , και ουδείς έχει επικοινωνήσει μαζί μου !!!!
Απαράδεκτα πράγματα....
Λυπάμαι πολύ ..
 
Καλησπέρα aenaos15,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.

Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς κατόπιν της τηλεφωνικής σου επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μας, έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τον περαιτέρω έλεγχο του ζητήματος με επίσκεψη τεχνικού μας στο χώρο σου και θα υπάρξει ανάλογη τηλεφωνική επικοινωνία από τεχνικό μας, ώστε σε μεταξύ σας συνεννόηση να πραγματοποιηθεί ο προγραμματισμός του ραντεβού.

Ενημερώνουμε παράλληλα και από τη πλευρά μας το αρμόδιο τμήμα μας, για κάθε δυνατή επίσπευση των απαιτούμενων ενεργειών.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Σας ευχαριστώ και γνωρίζω ότι δεν είστε εσείς υπαίτιοι για όλη την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία...
 
Καλησπέρα, θα ήθελα να με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος σας για προσφορά ανανέωσης. Αν θέλετε κάποια επιπλέον στοιχεία μου ζητάτε. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα geokap951,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλό μήνα
Προσπαθώ να στείλω μήνυμα μέσω τις φόρμας ενδιαφέροντος στη σελίδα του multiview, γράφοντας την "έκθεσή" μου στο σχόλιο και λαμβάνω το μήνυμα λάθους "SystemError_Value".
Σας στέλνω με ΠΜ τα στοιχεία συνδρομητή αλλά και την "έκθεση" μου για να τα προωθήστε στο ανάλογο τμήμα.

Ευχαριστώ
Κωνσταντίνος
 
Καλημέρα winlink,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα,
είμαι συνδρομητής στην δορυφορική NOVA και συγκεκριμένα στο Full Pack, διάβασα ότι από τις 5/11 το κανάλι Star Θα σταματήσει να εκπέμπει από τον δορυφόρο και θα εκπέμπει μέσω επίγειας λήψης. Οι ερωτήσεις μου , έχει κάποιο επιπλέον κόστος η χρήση της επίγειας λήψης? και απο που μπορώ να προμηθευτώ τον USB DTT δέκτη της Nova

Ευχαριστω πολυ

Νικόλας
 
Καλημέρα Nicolas77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Είμαι παλιός συνδρομητής Forthnet-Nova με συμβόλαιο 3play. Δεν έχω επίγεια κεραία, έβαλα NOVA για να βλέπω τα ΟΛΑ τα εθνικά κανάλια μέσω αυτής. Πώς θα μπορέσω να δω Alpha & Star που ενημερώνομαι οτι KAI AYTON θα σταματήσω να τον βλέπω από 5/11;;;
 
Καλησπερα.
Συνδρομιτης 3play full pack.

Μολις ανανεωσα τον περασμενο μηνα για 2 χρονια. Διαπιστωσα εδω και καιρο πως το σημα δεν ειναι πολυ καλο, ειναι στο 68% περιπου. Αποτελεσμα ειναι καποια καναλια οπως πχ το Eurosport HD να μην το πιανω ΚΑΘΟΛΟΥ.
Θα ηθελα να με ενημερωσετε παρακαλω αν με καλυπτετε για επισκεψη του τεχνικου σας, μαλλον χρειαζεται μια απλη στροφη-επιδιορθωση η κεραια, η οποια να τονισω ειναι ετσι, σε αυτα τα επιπεδα σηματος, απο τοτε που την πρωτοεστησε ο τεχνικος σας. Τα υπολοιπα καναλια δουλευουν κανονικα, δε ξερω βεβαια τι θα γινει το χειμωνα με δυσκολοτερες καιρικες συνθηκες...

Ειμαι στην διαθεση σας για λεπτομεριες (αριθμος συνδρομητη κλπ).
Ευχαριστω
 
Καλησπερα.
Συνδρομιτης 3play full pack.

Μολις ανανεωσα τον περασμενο μηνα για 2 χρονια. Διαπιστωσα εδω και καιρο πως το σημα δεν ειναι πολυ καλο, ειναι στο 68% περιπου. Αποτελεσμα ειναι καποια καναλια οπως πχ το Eurosport HD να μην το πιανω ΚΑΘΟΛΟΥ.
Θα ηθελα να με ενημερωσετε παρακαλω αν με καλυπτετε για επισκεψη του τεχνικου σας, μαλλον χρειαζεται μια απλη στροφη-επιδιορθωση η κεραια, η οποια να τονισω ειναι ετσι, σε αυτα τα επιπεδα σηματος, απο τοτε που την πρωτοεστησε ο τεχνικος σας. Τα υπολοιπα καναλια δουλευουν κανονικα, δε ξερω βεβαια τι θα γινει το χειμωνα με δυσκολοτερες καιρικες συνθηκες...

Ειμαι στην διαθεση σας για λεπτομεριες (αριθμος συνδρομητη κλπ).
Ευχαριστω

Καλησπέρα qspock,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα είναι ο δωρεάν μήνας;
Ευχαριστώ πολύ
Έχω στείλει pm
 
Status
Not open for further replies.