*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα παιδια,ειμαι συνδρομητης εδω και πολλα χρονια,και το προβλημα μου ειναι οτι στην Καλαμαρια που μενω δεν εχει ακομα vdsl ή 100 δίκτυο
Επειδή πλέον οι απαιτήσεις μεγαλώνουν,υπάρχει πλάνο να γίνει κάτι ή να στραφω αλλού
Να πω ότι κάποια στιγμή που είχε έρθει τεχνικός σπίτι μου,είπε ότι επειδή είμαι οριακά σε απόσταση σε σχέση με τον ΟΤΕ θα πρέπει η Nova να δανειστεί από ΟΤΕ γιατί η ίδια η Nova μάλλον είναι αδύνατο να βάλει δικό της δίκτυο
Μπορούμε κάτι να κάνουμε γι αυτό; Ισχύει;
Ευχαριστώ



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα Pgate4.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλημέρα. Μέχρι τώρα είχα έκπτωση κάθε χρόνο λόγω πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Φέτος αυτή η έκπτωση δεν έγινε. Εχει μήπως καταργηθεί η συγκεκριμένη έκπτωση ή θα πρέπει να ελέγξετε την συνδρομή μου; Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα. Μέχρι τώρα είχα έκπτωση κάθε χρόνο λόγω πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Φέτος αυτή η έκπτωση δεν έγινε. Εχει μήπως καταργηθεί η συγκεκριμένη έκπτωση ή θα πρέπει να ελέγξετε την συνδρομή μου; Ευχαριστώ.

Καλησπέρα nmeletiou,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα Pgate4.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support

Καλησπέρα,σας έστειλα σχετικό μήνυμα
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 
στο 2ο αποκωδικοποιητή θα υπαρχει καθυστέρηση στην εικονα σε σχεση με τον 1ο και κύριο αποκωδικοποιητή αν βλεπουμε το ιδιο καναλι;μιλαω για το multiview
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,σας έστειλα σχετικό μήνυμα
Ευχαριστώ

Sent from my iPad using Tapatalk

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

στο 2ο αποκωδικοποιητή θα υπαρχει καθυστέρηση στην εικονα σε σχεση με τον 1ο και κύριο αποκωδικοποιητή αν βλεπουμε το ιδιο καναλι;μιλαω για το multiview

Θα θέλαμε να γνωρίζεις πως στην υπηρεσία Nova Multview, κάθε ένας από τους δέκτες συνδέεται με το δορυφορικό κάτοπτρο όσον αφορά την λήψη του δορυφορικού σήματος.

Επιπλέον, οι δύο αποκωδικοποιητές συνδέονται και μεταξύ τους, με τους τρόπους που έχουμε αναφέρει στο προσωπικό μας μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Έχω πολλά χρόνια ιντερνέτ τηλέφωνο Νόβα κ 2 χρόνια τηλεόραση. Το ιντερνέτ χάνει πολλές φορές τη ταχύτητα κ φυσικά δε παρέχεται η δυνατότητα να σταματήσω πρόγραμμα ή να δω σε επανάληψη κάτι με το κουτί Π Έχω. Θα ήθελα να σταματήσω τη συνδρομή μ στο τέλος του συμβολαίου. Που θα καλέσω? Τι μπορεί ν αλλάξει?
 
Καλησπέρα καλαμακομαχος,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία τη υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα.
Ειμαι συνδρομητης Triple Play Cinema και αντιμετωπιζω προβλημα με την λειτουργια του Nova On Demand.
Την τελευταια εβδομαδα οταν προσπαθω να μπω στο αντιστοιχο μενου του δεκτη 831, λαμβανω το μηνυμα Χ002.

Εχω κανει αρκετες επανεκκινησεις τοσο στον δεκτη οσο και στο router χωρις αποτελεσμα.
Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα κανονικα προσβαση.
 
Καλησπερα.
Ειμαι συνδρομητης Triple Play Cinema και αντιμετωπιζω προβλημα με την λειτουργια του Nova On Demand.
Την τελευταια εβδομαδα οταν προσπαθω να μπω στο αντιστοιχο μενου του δεκτη 831, λαμβανω το μηνυμα Χ002.

Εχω κανει αρκετες επανεκκινησεις τοσο στον δεκτη οσο και στο router χωρις αποτελεσμα.
Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα κανονικα προσβαση.

Καλησπέρα supacoopa,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα καλαμακομαχος,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία τη υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
..........
 
Last edited by a moderator:
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:
 
Μπορείτε να μου πείτε πότε λήγουν τα συμβόλαιά που έχω, ώστε να μπορώ να διακόψω αν ('όπως ακούγεται) πάρει την εταιρεία σας ο Μαρινάκης;
(σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου) Ευχαριστώ...
 
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support


Μπορείτε να μου πείτε πότε λήγουν τα συμβόλαιά που έχω, ώστε να μπορώ να διακόψω αν ('όπως ακούγεται) πάρει την εταιρεία σας ο Μαρινάκης;
(σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου) Ευχαριστώ...

Καλησπέρα mitsoskappa.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support




Καλησπέρα mitsoskappa.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support

Σας ευχαριστώ πολύ...
 
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:

να προσθεσω κι εγω οτι η αποκριση των χρηστων Nova.Rep1 ειναι άμεση και καθοριστικη.
ασχετως αν και σε ποιο βαθμο τα προβληματα λυνονται στα επομενα σταδια, η ενημερωση και η δρομολογηση των διαδικασιων ειναι αψογη. καταγραφεται στα θετικα αυτη η λειτουργια

ευχαριστω
 
Καλησπέρα mech_eng,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. :smile:

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.