*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα ! Είμαι συνδρομητής σας και το ερώτημά μου γίνεται εδώ καθώς πραγματικά μέσω του forum η υπηρεσία που προσφέρετε είναι εκπληκτική ενώ από το τηλέφωνο όχι. Στο ερώτημά μου τώρα ... η συνδρομή μου λήγει σε έναν μήνα περίπου για 3play full και καθώς οι προσφορές που μου έγιναν δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικές θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το πέναλτυ που θα πληρώσω αν φύγω από την εταιρεία σας πριν την λήξη του. Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω μέσω μηνύματος απο το mynova αλλά δεν έχει απαντηθεί το ερώτημά μου. Πιστεύω ότι από εδώ όπως κάνατε και στο παρελθόν θα λάβω μια απάντηση. Ευχαριστώ !
 
Καλησπέρα ! Είμαι συνδρομητής σας και το ερώτημά μου γίνεται εδώ καθώς πραγματικά μέσω του forum η υπηρεσία που προσφέρετε είναι εκπληκτική ενώ από το τηλέφωνο όχι. Στο ερώτημά μου τώρα ... η συνδρομή μου λήγει σε έναν μήνα περίπου για 3play full και καθώς οι προσφορές που μου έγιναν δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστικές θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το πέναλτυ που θα πληρώσω αν φύγω από την εταιρεία σας πριν την λήξη του. Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω μέσω μηνύματος απο το mynova αλλά δεν έχει απαντηθεί το ερώτημά μου. Πιστεύω ότι από εδώ όπως κάνατε και στο παρελθόν θα λάβω μια απάντηση. Ευχαριστώ !

Καλησπέρα godfather77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής της Forthnet - Nova πάνω από μία 10ετία. Έληξε η υποχρεωτική μου παραμονή στις υπηρεσίες σας με πακέτο 3play 24άρι ίντερνετ και multiview στα 39,90 θα ήθελα να μου κάνετε νέα προσφορά πάνω κάτω στα ίδια και ίσως λίγο πιο αναβαθμισμένη στην ταχύτητα του ίντερνετ. Περιμένω πρώτα από εσάς για να δω αν αξίζει να ψαχτώ αλλού.
 
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής της Forthnet - Nova πάνω από μία 10ετία. Έληξε η υποχρεωτική μου παραμονή στις υπηρεσίες σας με πακέτο 3play 24άρι ίντερνετ και multiview στα 39,90 θα ήθελα να μου κάνετε νέα προσφορά πάνω κάτω στα ίδια και ίσως λίγο πιο αναβαθμισμένη στην ταχύτητα του ίντερνετ. Περιμένω πρώτα από εσάς για να δω αν αξίζει να ψαχτώ αλλού.

Καλησπέρα Damien21grss,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας, είμαι χρόνια συνδρομητής αφού όποτε έκανα να φύγω πάντα με...κρατούσατε.
Ήθελα να ρωτήσω , έχω ακόμα 10 μήνες συμβόλαιο και θα ήθελα να δούμε την πιθανότητα πρόωρης ανανέωσης αφού ενδιαφέρομαι για το πακέτο με τα 39,64 vdsl50 full pack με απεριόριστα κινητά.
Έχω τώρα το 34,91 με sports pack, απεριόριστα κινητα-σταθερα και 24Mbps που στην ουσία είναι 8.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας, είμαι χρόνια συνδρομητής αφού όποτε έκανα να φύγω πάντα με...κρατούσατε.
Ήθελα να ρωτήσω , έχω ακόμα 10 μήνες συμβόλαιο και θα ήθελα να δούμε την πιθανότητα πρόωρης ανανέωσης αφού ενδιαφέρομαι για το πακέτο με τα 39,64 vdsl50 full pack με απεριόριστα κινητά.
Έχω τώρα το 34,91 με sports pack, απεριόριστα κινητα-σταθερα και 24Mbps που στην ουσία είναι 8.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα horatio,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, μόλις μου έγινε αναβάθμιση στη γραμμή Nova σε 100mbps και μου ήρθε το router ZTE ZXHN H267N V1.0. Προσπαθώ να βάλω το router σε bridge mode για να συνδεθεί με το TP-LINK ARCHER V400, αλλά από ότι φαίνεται είναι κλειδωμένο. Πήρα τη Nova και μιλώντας με την υποστήριξη (λέμε τώρα...) μου είπαν ότι δεν είναι κλειδωμένο το router, αλλά δεν μπορούν, ούτε είναι υποχρεωμένοι να με βοηθήσουν να το κάνω;;!!!!!!
Τα στοιχεία εισόδου είναι της μορφής user-pass, το ΖΤΕ είναι φανερά κλειδωμένο και η Nova δεν θέλει ή δεν μπορεί να βοηθήσει!!!!!
Τι μπορώ να κάνω;;;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, μόλις μου έγινε αναβάθμιση στη γραμμή Nova σε 100mbps και μου ήρθε το router ZTE ZXHN H267N V1.0. Προσπαθώ να βάλω το router σε bridge mode για να συνδεθεί με το TP-LINK ARCHER V400, αλλά από ότι φαίνεται είναι κλειδωμένο. Πήρα τη Nova και μιλώντας με την υποστήριξη (λέμε τώρα...) μου είπαν ότι δεν είναι κλειδωμένο το router, αλλά δεν μπορούν, ούτε είναι υποχρεωμένοι να με βοηθήσουν να το κάνω;;!!!!!!
Τα στοιχεία εισόδου είναι της μορφής user-pass, το ΖΤΕ είναι φανερά κλειδωμένο και η Nova δεν θέλει ή δεν μπορεί να βοηθήσει!!!!!
Τι μπορώ να κάνω;;;

Καλησπέρα vitocorl και καλή εβδομάδα,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως το παραπάνω, δεν αποτελεί αντικείμενο της υποστήριξης που μπορούμε να παρέχουμε.

Αναφορικά με τα στοιχεία εισόδου στο interface του εξοπλισμού ZTE H267N, θα θέλαμε να γνωρίζεις πως το όνομα χρήστη είναι η λέξη "user" και ο κωδικός πρόσβασης είναι το Access Key που βρίσκεται στο πίσω μέρος του router.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας,είμαι χρόνια συνδρομητής σας και θα ήθελα να προβώ σε πρόωρη ανανέωση του συμβολαίου μου με την προσθήκη στο υφιστάμενο πακέτο του Vdsl 50 χωρίς να αυξηθεί το μηνιαίο πάγιο μου.Εχουμε το πακέτο nova full pack με απεριόριστα κινητά και μια extra συσκευή nova go.
 
Καλημέρα Dimitris Boukouvalas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για την πρόοδο της Αίτησης Ενεργοποίησης της Σύνδεσής μου? (ΝΕΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ).....έχει παρέλθει 1 μήνας και δεν έχω λάβει ΚΑΜΙΑ συγκεκριμένη ενημέρωση, παρά μόνο γενικές και αόριστες απαντήσεις!!! Τουλάχιστον εσείς έχετε κάποια δυνατότητα-πρόσβαση να με ενημερώσετε σχετικά?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτέρων!
 
Καλησπέρα satuser,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της αίτησης σου, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Θέλω να αντικαταστήσω τον pace 831 που έχω με τον pace 3001για να μπορώ να βλέπω και επειγια κανάλια.Ειναι αυτό δυνατόν να γίνει και αν ναι πόσο κοστίζει?
 
Καλησπέρα niko1966,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
καλημερα

η μεταφορα σε αλλο παροχο εχει ολοκληρωθει. απαιτειται καποια ενεργεια εκ μερους μου;
που μπορω να επιστρεψω ρουτερ+δεκτη+πιατο; θα γινει καποια πιστωση-αφαιρεση ποσου στον τελευταιο ανακεφαλαιωτικο λογαριασμο;

σας ευχαριστω για την παροχη υπηρεσιων ολο αυτο το διαστημα. ισως συνεργαστουμε ξανα στο μελλον.
 
Καλησπέρα σας,

καλημερα

η μεταφορα σε αλλο παροχο εχει ολοκληρωθει. απαιτειται καποια ενεργεια εκ μερους μου;
που μπορω να επιστρεψω ρουτερ+δεκτη+πιατο; θα γινει καποια πιστωση-αφαιρεση ποσου στον τελευταιο ανακεφαλαιωτικο λογαριασμο;

σας ευχαριστω για την παροχη υπηρεσιων ολο αυτο το διαστημα. ισως συνεργαστουμε ξανα στο μελλον.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο εξοπλισμός δεν χρειάζεται να επιστραφεί.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταφοράς της γραμμής σου στον νέο πάροχο, θα εκδοθεί εκκαθαριαστικός λογαριασμός στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες χρεοπιστώσεις.

Εμείς σε ευχαριστούμε για την συνεργασία. Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Last edited by a moderator:
Καλημέρα σας,

αν αλλάξω την πιστωτική κάρτα στο myaccount δεν "χαλάει" το 12+1 μήνα δώρο με πάγια πληρωμή σωστά;
 
Καλησπέρα PublicDomain,

Θα ήταν εφικτό να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τα χαρακτηριστικά της και να σε ενημερώσουμε αντίστοιχα;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημερα σας και καλη εβδομαδα,
Απο το πρωι δεν εχουμε Internet και αναβει κοκκινο στο router.
Σας εχω στειλει τα στοιχεια μου και εαν μπορειτε να με ενημερωσετε για την αποκατασταση.

Ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα σας και καλη εβδομαδα,
Απο το πρωι δεν εχουμε Internet και αναβει κοκκινο στο router.
Σας εχω στειλει τα στοιχεια μου και εαν μπορειτε να με ενημερωσετε για την αποκατασταση.

Ευχαριστω πολυ

Καλημέρα stonecityboys και καλή εβδομάδα,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.