*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για τις ψηφιακές ευκολίες που είναι διαθέσιμες στους συνδρομητές μας μπορείς να ενημερωθείς εδώ.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Ευχαριστω, στην δικια μου περιπτωση ποιον κωδικο πρεπει να επιλεξω; βλεπω δεν το εχει καπου μεμονωμενο
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ευχαριστω, στην δικια μου περιπτωση ποιον κωδικο πρεπει να επιλεξω; βλεπω δεν το εχει καπου μεμονωμενο

dimtz θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως οι Σύντομοι Κωδικοί εμπεριέχονται στις ομάδες φραγής: 5, 6, 9, 10 & 15.

Μπορείς να επιλέξεις την ομάδα φραγής που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου. Ωστόσο, δεν είναι εφικτός ο μεμονωμένος αποκλεισμός κάποιας κατηγορίας αριθμών.

Παραμένουμε πάντοτε τη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα κ Καλό μήνα . Σας έχω στείλει σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία φίλου μου που επιθυμεί ανανέωση κ δεν έχει λογαριασμό εδώ . Ευχαριστω
 
Καλησπέρα geokontol & καλό μήνα!!


Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Προσπαθώ εδω και ημέρες να πάρω μια προσφορά για nova full pack καθως και να ρωτήσω κάποιες πληροφορίες. Στέκεται αδυνατο δια μέσω του τηλεφωνικού σας κέντρου. Υπάρχει η δυνατότητα για μια προσφορά;
 
Καλημέρα σήμερα με κάλεσαν από το 13831 γιατί έχω ζητήσει διακοπή στο πακέτο τηλεόρασης που έχω αλλά δεν το πρόλαβα χτύπησε ελάχιστα προφανώς για επιβεβαίωση διακοπής ,θα με καλέσουν ξανά ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Προσπαθώ εδω και ημέρες να πάρω μια προσφορά για nova full pack καθως και να ρωτήσω κάποιες πληροφορίες. Στέκεται αδυνατο δια μέσω του τηλεφωνικού σας κέντρου. Υπάρχει η δυνατότητα για μια προσφορά;

Καλημέρα σήμερα με κάλεσαν από το 13831 γιατί έχω ζητήσει διακοπή στο πακέτο τηλεόρασης που έχω αλλά δεν το πρόλαβα χτύπησε ελάχιστα προφανώς για επιβεβαίωση διακοπής ,θα με καλέσουν ξανά ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας θα μπορούσατε να με καλέσετε για μια προσφορά
 
Καλημέρα σας θα μπορούσατε να με καλέσετε για μια προσφορά

Καλημέρα koul1gr,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα.

Εχω πολλα σκαμπανεβασματα στην ταχυτητα με το ρουτερ αυτο ακομα και με καλωδιο και καποιες φορες πεφτει η γραμμη. Εχω και κοσμοτε ott και μου παιζει με επαναληψη στις σκηνες καθε λιγα δευτερολεπτα σαν να κολλαει και να κανει buffering. Εχω το ZXHN H168N. Δεν μου ηρθε καποιο καινουριο ρουτερ οταν αναβαθμισα σε 100αρα γραμμη. Υπαρχει περιπτωση να δικαιουμαι δωρεαν καποιο καλυτερο ρουτερ για την 100αρα vdsl; Ευχαριστω
 
Καλησπερα.

Εχω πολλα σκαμπανεβασματα στην ταχυτητα με το ρουτερ αυτο ακομα και με καλωδιο και καποιες φορες πεφτει η γραμμη. Εχω και κοσμοτε ott και μου παιζει με επαναληψη στις σκηνες καθε λιγα δευτερολεπτα σαν να κολλαει και να κανει buffering. Εχω το ZXHN H168N. Δεν μου ηρθε καποιο καινουριο ρουτερ οταν αναβαθμισα σε 100αρα γραμμη. Υπαρχει περιπτωση να δικαιουμαι δωρεαν καποιο καλυτερο ρουτερ για την 100αρα vdsl; Ευχαριστω

Καλησπέρα polakis και καλή εβδομάδα.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα...βάλτε την εφαρμογή Novaflix σε όλες τις smart TV Samsung και στις άλλες μάρκες...θέλω να βάλω αλλά δεν το βλέπω...μοντέλο 2019 και δεν υπάρχει στο store της TV ενώ έχω διαβάσει ότι υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένα και παλαιότερα μοντέλα...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα...βάλτε την εφαρμογή Novaflix σε όλες τις smart TV Samsung και στις άλλες μάρκες...θέλω να βάλω αλλά δεν το βλέπω...μοντέλο 2019 και δεν υπάρχει στο store της TV ενώ έχω διαβάσει ότι υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένα και παλαιότερα μοντέλα...

Καλησπέρα Aris-Nektarios,

Σ' ευχαριστούμε για την πρότασή σου, η οποία θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Θα θέλαμε να γνωρίζεις πως η υπηρεσία Novaflix θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται ως προς τα μέσα πρόσβασης και τις δυνατότητες που ενισχύουν την εμπειρία θέασης, δίνοντας ακόμη περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας.

Αναλυτικές πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες συσκευές της υπηρεσίας, μπορείς να βρεις στην ενότητα "Συσκευές" πατώντας εδώ.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι το ανέβασμα αρχείων κάποιες φορές είναι πάρα πολύ αργό, π.χ. ενώ χρειάζεται συνήθως ένα με δύο λεπτά για να ανέβει αρχείο των 50mb, κάποιες φορές ξεκινάει το ανέβασμα και η αρχική εκτίμηση είναι 5 ώρες. Η ταχύτητα επανέρχεται μετά την επανεκκίνηση του ZXHN H267N router. Επίσης σε περιπτώσεις διαδικτυακής συνομιλίας (κυρίως μέσω Zoom) έχω μικροδιακοπές και η εφαρμογή με ενημερώνει για ασταθή σύνδεση. Τέλος να σημειώσω ότι ενώ αρχικά η σύνδεση συσκευών στο WiFi ήταν άμεση, το τελευταίο διάστημα οι ίδιες συσκευές δεν εντοπίζουν το ασύρματο δίκτυο ακόμα και μέσα στο ίδιο δωμάτιο. Αποστέλλω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι το ανέβασμα αρχείων κάποιες φορές είναι πάρα πολύ αργό, π.χ. ενώ χρειάζεται συνήθως ένα με δύο λεπτά για να ανέβει αρχείο των 50mb, κάποιες φορές ξεκινάει το ανέβασμα και η αρχική εκτίμηση είναι 5 ώρες. Η ταχύτητα επανέρχεται μετά την επανεκκίνηση του ZXHN H267N router. Επίσης σε περιπτώσεις διαδικτυακής συνομιλίας (κυρίως μέσω Zoom) έχω μικροδιακοπές και η εφαρμογή με ενημερώνει για ασταθή σύνδεση. Τέλος να σημειώσω ότι ενώ αρχικά η σύνδεση συσκευών στο WiFi ήταν άμεση, το τελευταίο διάστημα οι ίδιες συσκευές δεν εντοπίζουν το ασύρματο δίκτυο ακόμα και μέσα στο ίδιο δωμάτιο. Αποστέλλω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα DrVasilis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
παρακαλω οπως επικοινωνησετε μαζι μου για προβλημα λογαριασμων μεσω πιστωτικης
σας στελνω τα στοιχεια μου με πμ
 
παρακαλω οπως επικοινωνησετε μαζι μου για προβλημα λογαριασμων μεσω πιστωτικης
σας στελνω τα στοιχεια μου με πμ

Καλησπέρα kataras,

έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Την 1η Ιουνίου 2020 έκανα ανανέωση της Nova3PlaySports υπηρεσίας μου για άλλα 2 χρόνια. Λίγες ώρες μετά, το τηλέφωνο μου δεν λειτουργούσε ενώ το Internet παρά την μειωμένη ταχύτητα, δουλεύει κανονικά.
Εχω καλέσει από την Τρίτη το μεσημέρι το τεχνικό τμήμα της Nova, ενώ έχω αποστείλει αντίστοιχο αίτημα και στο Live Chat. Ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση παρά τις διαβεβαιώσεις πως σήμερα θα με καλούσαν για ραντεβού.
Σε ενδεχόμενο που δεν με καλέσετε μέχρι και την Παρασκευή 5 Ιουνίου, θα αναγκαστώ να προβώ σε δήλωση υπαναχώρησης της σύμβασης. Είμαι 15 χρόνια πελάτης σας και το να με αφήνετε χωρίς τηλέφωνο αδιαφορώντας, το θεωρώ τουλάχιστον προκλητικό.

Μιας που πλέον δεν έχω σταθερό για να καλέσω την εξυπηρέτηση και από το κινητό χρειάζεται μία περιουσία, επιθυμώ να μου αποσταλούν στο Email μου οι όροι της πρόσφατης ανανέωσης της σύμβασης μου καθώς και το έντυπο υπαναχώρησης.
Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα DJSTAVROS

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.