*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα Paris2018,
Καλή χρονιά με υγεία.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η ημερομηνία λήξης της εκάστοτε κλήρωσης, διαφέρει από την ημερομηνία ανακοίνωσης των νικητών που αναφέρεται στους όρους της εκάστοτε κλήρωσης.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα Paris2018,
Καλή χρονιά με υγεία.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η ημερομηνία λήξης της εκάστοτε κλήρωσης, διαφέρει από την ημερομηνία ανακοίνωσης των νικητών που αναφέρεται στους όρους της εκάστοτε κλήρωσης.

Κώστας, Nova Support

Κατά πρώτον εχω κοιτάξει και παλιότερες κληρώσεις και μετά από αρκετες μέρες δεν είχαν εμφανιστεί ονόματα σε κάποιες.Ακομα και έτσι να είναι όμως καλό είναι να φροντίσετε να δημοσιεύονται όλα τα ονόματα σε μια λίστα δημοσίως αν δεν το κάνετε ήδη,-κάτι που δεν έχω βρει πουθενα- και να μην ψάχνει κάποιος μόνο μέσω της εφαρμογής να δει τους νικητές, γιατί δημιουργούνται υπόνοιες για το αδιάβλητο της διαδικασίας. Ποσο μάλλον όταν σε κάποιες κληρώσεις βάζετε καθυστερημένα τα ονόματα η και καθόλου.
 
Πότε θα φτιάξετε επιτέλους την εφαρμογή Novaguide.gr για να μπορούμε να δούμε τον τηλεοπτικό οδηγό προγράμματος των καναλιών; Από browser μόνο;
 
Καλησπέρα και καλή χρονιά!

Κατά πρώτον εχω κοιτάξει και παλιότερες κληρώσεις και μετά από αρκετες μέρες δεν είχαν εμφανιστεί ονόματα σε κάποιες.Ακομα και έτσι να είναι όμως καλό είναι να φροντίσετε να δημοσιεύονται όλα τα ονόματα σε μια λίστα δημοσίως αν δεν το κάνετε ήδη,-κάτι που δεν έχω βρει πουθενα- και να μην ψάχνει κάποιος μόνο μέσω της εφαρμογής να δει τους νικητές, γιατί δημιουργούνται υπόνοιες για το αδιάβλητο της διαδικασίας. Ποσο μάλλον όταν σε κάποιες κληρώσεις βάζετε καθυστερημένα τα ονόματα η και καθόλου.

Για κάθε κλήρωση που πραγματοποιούμε, η ημερομηνία ανάρτησης των νικητών είναι διαθέσιμη στους όρους του διαγωνισμού.
Τα ονόματα των νικητών είναι διαθέσιμα στο αντίστοιχο πεδίο.

Πότε θα φτιάξετε επιτέλους την εφαρμογή Novaguide.gr για να μπορούμε να δούμε τον τηλεοπτικό οδηγό προγράμματος των καναλιών; Από browser μόνο;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσομε πως το τηλεοπτικό μας πρόγραμμα είναι διαθέσιμο https://www.nova.gr/el/novaguide.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημερα και Καλη Χρονια με Υγεια.

Σας εχω στειλει pm μηνυμα ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ iNTERNET-ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ.

Μπορειτε να με βοηθησετε να βρειτε μια λυση ?

Περιμενω απαντηση σας.
Ευχαριστω πολυ
 
Καλησπέρα σας, και καλή χρονιά!

Καλημερα και Καλη Χρονια με Υγεια.

Σας εχω στειλει pm μηνυμα ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ iNTERNET-ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ.

Μπορειτε να με βοηθησετε να βρειτε μια λυση ?

Περιμενω απαντηση σας.
Ευχαριστω πολυ

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

to novaguide σε ios app να ξαναβγαλετε!

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση.

Κώστας, Novva Support
 
Πως γίνεται να ενεργοποιώ την υπηρεσία πριν καμιά βδομάδα (ημ λήξης βγάζει 28/1), να έχω μηνιαία πληρωμή στα 24.99 και να έρχεται λογαριασμός στα 51.47;;
Τι ακριβώς χρεώνετε;;;
 
καλημέρα σας.
Είμαι πελάτης της Nova-Forthnet για πάνω απο 15 έτη.
Πριν από ένα μήνα έληξε η τελευταία 24μηνη δέσμευση.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεσμεύτηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να μου κάνουν καλύτερη προσφορά για να ξανά ανανεώσω.
Έκτοτε δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.
Επειδή συζητάω και με άλλη εταιρεία για δέσμευση, αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου προτού δεσμευτώ.
 
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά!

Πως γίνεται να ενεργοποιώ την υπηρεσία πριν καμιά βδομάδα (ημ λήξης βγάζει 28/1), να έχω μηνιαία πληρωμή στα 24.99 και να έρχεται λογαριασμός στα 51.47;;
Τι ακριβώς χρεώνετε;;;

καλημέρα σας.
Είμαι πελάτης της Nova-Forthnet για πάνω απο 15 έτη.
Πριν από ένα μήνα έληξε η τελευταία 24μηνη δέσμευση.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεσμεύτηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να μου κάνουν καλύτερη προσφορά για να ξανά ανανεώσω.
Έκτοτε δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.
Επειδή συζητάω και με άλλη εταιρεία για δέσμευση, αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου προτού δεσμευτώ.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας, και καλή χρονιά!



Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση.

Κώστας, Novva Support

Σας εχω απαντησει
Viber-2021-01-05-13-34-20.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Σας εχω απαντησει
Viber-2021-01-05-13-34-20.jpg

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.


Γιώργος, Nova Support



Καλημερα σας,

Σας εχω στειλει απαντηση με συνεχόμενα προβλήματα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post

Καλημερα σας,

Σας εχω στειλει απαντηση με συνεχόμενα προβλήματα.

Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα...σας έχουμε πει τόσοι συνδρομητές να βάζετε τον Τάσο Μπαϊρακτάρη να περιγράφει ελληνικό πρωτάθλημα και μάλιστα ντέρμπι κι εσείς τον βάζετε να περιγράφει τις τελευταίες ομάδες του Βελγίου και βάζετε σε δύο παιχνίδια τον μπασκετικό Παπαβασιλείου και όλους τους άλλους που δεν βγάζουν καθόλου πάθος και φωνή στην περιγραφή;; Τι να πω.....
 
Καλησπέρα. Τα 50 δωρεάν SMS που δεν είναι διαθέσιμα επί επτάμηνο (και για τα οποία είχατε επικαλεστεί τεχνικά προβλήματα με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας) εν τέλει καταργήθηκαν;
Επίσης η εφαρμογή Novaguide είναι παρατημένη επίσης για επτά-οκτώ μήνες. Τελεί υπό κατάργηση;
 
Καλημέρα σας,

Καλημέρα...σας έχουμε πει τόσοι συνδρομητές να βάζετε τον Τάσο Μπαϊρακτάρη να περιγράφει ελληνικό πρωτάθλημα και μάλιστα ντέρμπι κι εσείς τον βάζετε να περιγράφει τις τελευταίες ομάδες του Βελγίου και βάζετε σε δύο παιχνίδια τον μπασκετικό Παπαβασιλείου και όλους τους άλλους που δεν βγάζουν καθόλου πάθος και φωνή στην περιγραφή;; Τι να πω.....

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση

Καλησπέρα. Τα 50 δωρεάν SMS που δεν είναι διαθέσιμα επί επτάμηνο (και για τα οποία είχατε επικαλεστεί τεχνικά προβλήματα με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας) εν τέλει καταργήθηκαν;
Επίσης η εφαρμογή Novaguide είναι παρατημένη επίσης για επτά-οκτώ μήνες. Τελεί υπό κατάργηση;

Θα θέλαμε να ενημερώσομε πως για την υπηρεσία web sms πραγματοποιούνται ενέργειες αποκατάστασης.
Σχετικά με την εφαρμογή novaguide θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως το πρόγραμμά μας είναι διαθέσιμο από τη σελίδα μας.

Κώστας, Nova Support
 
Γειά και χαρά.
Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι...
Θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι τα μουσικά θέματα που έπαιζαν χθες ως "χαλιά" στον αγώνα Λαμία - αεκ και προχθές στο παο - αελ. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα geovrettos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στα διάφορα videos των καναλιών μας, χρησιμοποιούμε μουσική βιβλιοθήκη οπότε τα κομμάτια που επενδύουν τα ρεπορτάζ δεν είναι εμπορικά διαθέσιμα.

Λιάνα, Nova Support
 
καλημέρα σας.
Είμαι πελάτης της Nova-Forthnet για πάνω απο 15 έτη.
Πριν από ένα μήνα έληξε η τελευταία 24μηνη δέσμευση.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεσμεύτηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να μου κάνουν καλύτερη προσφορά για να ξανά ανανεώσω.
Έκτοτε δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.
Επειδή συζητάω και με άλλη εταιρεία για δέσμευση, αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου προτού δεσμευτώ.
Έστειλα αυτό το μήνυμα 5/1.
Επικοινώνησε μαζί μου μια συνάδελφος σας από το τμήμα πωλήσεων και αφού συζητήσαμε το θέμα μου, μου είπε ότι θα με ξανά πάρει στις 7/1.
Δεν με πήρε ποτέ.
Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται αυτό. Αν δεν σας ενδιαφέρει η συνεργασία να μου το πείτε ξεκάθαρα.

Στάλθηκε από το M2002J9G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.