*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα,

Είμαι συνδρομητής εδώ και σχεδόν δύο χρόνια με το πρόγραμμα nova ADSL 24. Χρησιμοποιείται μόνο για internet και δεν υπάρχει καν τηλεφωνική συσκευή στο σπίτι. Μέχρι πρότινος ολα καλά. Στον τελευταίο λογαριασμό όμως υπάρχει χρέωση 53 κλήσεων σε διάστημα 12 ημερών στο τέλος του έτους 2020, την ανάλυση των οποίων έχω και από το nova my account. Οι κλήσεις αυτές σίγουρα δεν έχουνε γίνει από εμένα καθώς όπως σας είπα δεν έχω καν συσκευή. Μάλιστα πέντε κλήσεις είναι και προς το 13731.
Παρακαλώ πολύ πείτε μου πώς μπορεί να λυθεί το θέμα.

Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Alkisrr,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλημέρα
Συνδρομητής 3ple play με multiview.
Το πιάτο μου βρίσκεται στη σκεπή, σε χώρο όπου δεν μπορώ εγώ να έχω πρόσβαση. Πες λόγω ηλικίας, πες λόγω κιλών, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ τη στιγμή αυτή να καθαρίσω το χιόνι που έχει καλύψει το πιάτο και το lnb και έχει δυστυχώς παγώσει... Και φυσικά, εξαιτίας αυτού, εικόνα δεν έχω ΠΟΥΘΕΝΑ! Υπάρχει τρόπος να δω αλλιώς τους αγώνες και ειδικά το ΠΑΟ-ΟΣΦΠ εκτός από το novago στο κινητό; Με κάποιο προσωρινό κωδικό στο novaflix ίσως μια και υπάρχει και μια smart TV στο σπίτι;
Με την ευκαιρία, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το δείτε, γιατί σε σχέση με τον ανταγωνιστή, καταλαβαίνω την αγωνία σας για διαφύλαξη εσόδων , αλλά κυριολεκτικά μας δένετε τα χέρια χωρίς να χρωστάμε τίποτα.
Σας στέλνω τα στοιχεία μου με πμ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα
Συνδρομητής 3ple play με multiview.
Το πιάτο μου βρίσκεται στη σκεπή, σε χώρο όπου δεν μπορώ εγώ να έχω πρόσβαση. Πες λόγω ηλικίας, πες λόγω κιλών, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ τη στιγμή αυτή να καθαρίσω το χιόνι που έχει καλύψει το πιάτο και το lnb και έχει δυστυχώς παγώσει... Και φυσικά, εξαιτίας αυτού, εικόνα δεν έχω ΠΟΥΘΕΝΑ! Υπάρχει τρόπος να δω αλλιώς τους αγώνες και ειδικά το ΠΑΟ-ΟΣΦΠ εκτός από το novago στο κινητό; Με κάποιο προσωρινό κωδικό στο novaflix ίσως μια και υπάρχει και μια smart TV στο σπίτι;
Με την ευκαιρία, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το δείτε, γιατί σε σχέση με τον ανταγωνιστή, καταλαβαίνω την αγωνία σας για διαφύλαξη εσόδων , αλλά κυριολεκτικά μας δένετε τα χέρια χωρίς να χρωστάμε τίποτα.
Σας στέλνω τα στοιχεία μου με πμ

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Βαγγέλης, Novasupport
 
Για να σας υποβάλλω το συγκεκριμένο αίτημα, συνδρομητής στη δορυφορική ανελλιπώς από το 2006, είχα τσεκάρει το ότι το θέμα οφείλεται στο συγκεκριμένο λόγο που σας ανέφερα και όχι στις καιρικές συνθήκες... Διπλανό σπίτι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη λήψη, και εγώ μέχρι σήμερα το πρωί είχα θέμα....
Το να πετάμε χιονόμπαλες στο πιάτο για να καθαρίσει, εν έτει 2021, ενώ υπάρχει η λύση που σας πρότεινα, είναι κωμικοτραγικό...
Υποχρεώθηκα να δω το υποτιθέμενο "φιλέτο" του αθλητικού περιεχομένου της συνδρομής μου σε tablet... Θεωρώ ότι οφείλει να προβληματίσει μια εταιρεία που θέλει να σέβεται τους πελάτες της...
Η δε απάντησή σας, πέρα από το ότι περιορίστηκε ουσιαστικά σε ένα τυπικό copy paste, ήταν και "κατόπιν εορτής"- όχι ότι είστε υποχρεωμένοι ΕΔΩ να ανταποκρίνεστε σε χρόνο dt στο όποιο αίτημα, απλά μας είχατε "καλομάθει" και όσο να ναι τη χτεσινή εμπειρία μόνο ενθαρρυντική δεν τη λες, από κάθε άποψη
Θα σας παρακαλούσα, με αυτή την ευκαιρία, να μεταφέρετε την πρόταση να υπάρχει η ευελιξία και η δυνατότητα, όπως και στον ανταγωνισμό, να βλέπουμε οι συνδρομητές αυτό για το οποίο πληρώνουμε, όταν για λόγους που δεν αποτελούν ευθύνη κανενός το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο δορυφορικά
Καλή συνέχεια
 
Καλημερα και παλι ,δοκιμασα τα καναλια που μου προτεινατε για το wifi και παλι εχω θεμα ,τωρα μου βγαζει οτι η ποιοτητα του δικτυου wifi δεν ειναι καλη και δεν μπορω να συνδεθω ,αλλαξα πολλα καναλια το εβαλα παλι στο αυτοματο και παλι τα ιδια ,το προβλημα διορθωνετε προσωρινος με επανακκινηση του ρουτερ ,δεν γινετε οταν εχουν τηλεκπαιδευση τα παιδια μου να υπαρχουν τετοια προβληματα ,χανουν χρονο και ενοτητες ,σκεφτειτε λιγο την ταλαιπωρια μας
 
edit Απ οτι βλεπω τωρα ουτε με επανακκινηση του ρουτερ διορθωνετε ,5 φορες το εχω κανει χωρις αποτελεσμα
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Για να σας υποβάλλω το συγκεκριμένο αίτημα, συνδρομητής στη δορυφορική ανελλιπώς από το 2006, είχα τσεκάρει το ότι το θέμα οφείλεται στο συγκεκριμένο λόγο που σας ανέφερα και όχι στις καιρικές συνθήκες... Διπλανό σπίτι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη λήψη, και εγώ μέχρι σήμερα το πρωί είχα θέμα....
Το να πετάμε χιονόμπαλες στο πιάτο για να καθαρίσει, εν έτει 2021, ενώ υπάρχει η λύση που σας πρότεινα, είναι κωμικοτραγικό...
Υποχρεώθηκα να δω το υποτιθέμενο "φιλέτο" του αθλητικού περιεχομένου της συνδρομής μου σε tablet... Θεωρώ ότι οφείλει να προβληματίσει μια εταιρεία που θέλει να σέβεται τους πελάτες της...
Η δε απάντησή σας, πέρα από το ότι περιορίστηκε ουσιαστικά σε ένα τυπικό copy paste, ήταν και "κατόπιν εορτής"- όχι ότι είστε υποχρεωμένοι ΕΔΩ να ανταποκρίνεστε σε χρόνο dt στο όποιο αίτημα, απλά μας είχατε "καλομάθει" και όσο να ναι τη χτεσινή εμπειρία μόνο ενθαρρυντική δεν τη λες, από κάθε άποψη
Θα σας παρακαλούσα, με αυτή την ευκαιρία, να μεταφέρετε την πρόταση να υπάρχει η ευελιξία και η δυνατότητα, όπως και στον ανταγωνισμό, να βλέπουμε οι συνδρομητές αυτό για το οποίο πληρώνουμε, όταν για λόγους που δεν αποτελούν ευθύνη κανενός το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο δορυφορικά
Καλή συνέχεια


Θα θέλαμε να αναφέρουμε πως βρισκόμαστε πάντοτε δίπλα σε όλα τα μέλη ώστε να παρέχουμε την βοήθειά μας σε οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.
Επίσης η παρουσία εδώ δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 ) αλλά λειτουργεί επικουρικά. Ωστόσο καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να απαντώνται όλα τα μηνύματα το συντομότερο δυνατό.
Εφόσον η επικοινωνία του δορυφορικού σου εξοπλισμού με τον δορυφόρο δεν είναι δυνατή, η δυνατότητα που υπάρχει ώστε να παρακολουθείς μέρος του ζωντανού προγράμματός που παρέχουμε στην εκάστοτε υπηρεσία, είναι μέσω της υπηρεσίας novaGO.

Η υπηρεσία NovaGΟ είναι διαθέσιμη σε tablet, smartphone ή laptop.

edit Απ οτι βλεπω τωρα ουτε με επανακκινηση του ρουτερ διορθωνετε ,5 φορες το εχω κανει χωρις αποτελεσμα

Στον έλεγχο που πραγματοποιήσαμε δε διαπιστώνεται κάποιο ζήτημα στην υπηρεσία σου σχετικά με το ύψος συγχρονισμού της. θα πρέπει να γίνει δοκιμή με όλα τα διαθέσιμα κανάλια ώστε να βρεθεί αυτό που αποδίδει καλύτερα στον χώρο σου.

Ωστόσο, θα σε ενημερώσουμε και με ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιες επιπλέον οδηγίες που θα χρειαστεί να ακολουθηθούν ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε περαιτέρω τη γραμμή σου.

Κώστας, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Ανεφερα καπου για προβλημα συγχρονισμου; με καλωδιο ethernet δεν υπαρχει κανενα θεμα ,με το WIFI εχω θεμα ,δοκιμασα πολλα καναλια ,αγανακτησα, ποσα να διοκιμασω και ποσες φορες;απο το πρωι προσπαθω να συνδεθω , σας εστειλα φωτο για τον συγχρονισμο αν και νομιζω δεν χρειαζοταν, ευχαριστω
edit Τωρα μολις συνδεθηκε ,αλλαξα εκ νεου καναλι και συνδεθηκε ,αν ειναι να κανω καθε μερα αυτην την διαδικασια καήκαμε
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Ανεφερα καπου για προβλημα συγχρονισμου; με καλωδιο ethernet δεν υπαρχει κανενα θεμα ,με το WIFI εχω θεμα ,δοκιμασα πολλα καναλια ,αγανακτησα, ποσα να διοκιμασω και ποσες φορες;απο το πρωι προσπαθω να συνδεθω , σας εστειλα φωτο για τον συγχρονισμο αν και νομιζω δεν χρειαζοταν, ευχαριστω
edit Τωρα μολις συνδεθηκε ,αλλαξα εκ νεου καναλι και συνδεθηκε ,αν ειναι να κανω καθε μερα αυτην την διαδικασια καήκαμε

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Πολύ καλώς που είχατε αφήσει ελεύθερο το Nova Go δύο εβδομάδες και έπαιζε ταυτόχρονα με την τηλεόραση, πολύ κακώς που χθες στους αγώνες της Superleague το κλείσατε.... Ο γαμπρός μου που έχει Cosmote Tv θα έβαζε και Nova μιας και του είπα ότι το είχατε ανοίξει γιατί ήθελε να βλέπει ταυτόχρονα και αυτός στο tablet σε άλλο δωμάτιο και ο πατέρας που είναι κατάκοιτος στο άλλο δωμάτιο...όπως στην Cosmote.. τώρα δεν βάζει... Ξανά ανοίξτε το μόνιμα..... όχι άλλη διαχείριση θέασης...
 
Δεν θέλω να κάνω κατάχρηση του συγκεκριμένου νήματος, ωστόσο η δική μου προχθεσινή ταλαιπωρία, σε συνδυασμό με το εύλογο του πιο πάνω αιτήματος, νομίζω ότι θα πρέπει να προβληματίσουν... Σήμερα π.χ. είναι ο καιρός στην Αττική που δεν επιτρέπει τη δορυφορική μετάδοση...Να είχε "δέσει" π.χ. τους συνδρομητές της όπως εσείς η ανταγωνίστρια, και σήμερα ο μόνος τρόπος για να δεις PSG-Barcelona να ήταν το κινητό στο go?
Πολλές φορές είναι και τέτοιες κοντόφθαλμες "λογικές" που εξωθούν στις παράνομες λύσεις...
Με κάθε σεβασμό
 
Καλησπέρα σας,

Η υπηρεσία Nova GΟ σχεδιάστηκε για να έχετε πρόσβαση οπουδήποτε εκτός σπιτιού με ελάχιστη προϋπόθεση την ύπαρξη δικτύου Wi-Fi και ανεξαρτήτως παρόχου. Συνεχίζουμε να προσφέρουμε αυτή την δυνατότητα για απρόσκοπτη θέαση εκτός σπιτιού χωρίς να έχει επέλθει κάποια αλλαγή. Εφόσον βρίσκεστε στο σπίτι σας και δεν έχετε δίκτυο Forthnet θα επιλέγετε αν θα παρακολουθήσετε τους live αγώνες των καναλιών Novasports στην τηλεόραση ή στη Nova GO συσκευή σας.

Εφόσον βρίσκεστε εντός δικτύου Forthnet (της οικίας σου ή σε όποιο άλλο σημείο) δε θα έχετε καμία επίπτωση στην εμπειρία μέσω Nova GO. Ωστόσο, εάν συνδεθείτε μέσω άλλου δικτύου (εκτός Forthnet) επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα δείτε τους live αγώνες. Δηλαδή είτε στην τηλεόραση είτε στη Nova GO συσκευή.

Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά αποκλειστικά τους live αγώνες των καναλιών Novasports και όχι το υπόλοιπο θέαμα που είναι διαθέσιμο μέσω του Nova GO και το οποίο θα συνεχίζετε να απολαμβάνετε και στην τηλεόραση και στη Nova GO συσκευή σας ταυτόχρονα.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova GO θα βρείτε εδώ.

Κώστας, Nova Support
 
Μάλλον δεν καταλάβατε ή κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε... Δύο εβδομάδες το είχατε ελεύθερο ανεξαρτήτου παρόχου... Και το ξανακλειδώσατε.... Του κατάκοιτου πατέρα μου π.χ. τι θα του πω; Μη βλέπεις εσύ για να το δω εγώ; Και επεδίωξα να βάλω και σταθερό, internet Nova αλλά στην περιοχή δεν υπάρχει δίκτυο Forthnet Nova... (Εγλυκάδα Πατρών)... Ενώ με την Cosmote βλέπουμε και οι δύο..... Έχουν αλλάξει οι εποχές..... Να κοιτάτε να εξυπηρετείτε τους συνδρομητές, όχι να τους απομακρύνετε....
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Μάλλον δεν καταλάβατε ή κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε... Δύο εβδομάδες το είχατε ελεύθερο ανεξαρτήτου παρόχου... Και το ξανακλειδώσατε.... Του κατάκοιτου πατέρα μου π.χ. τι θα του πω; Μη βλέπεις εσύ για να το δω εγώ; Και επεδίωξα να βάλω και σταθερό, internet Nova αλλά στην περιοχή δεν υπάρχει δίκτυο Forthnet Nova... (Εγλυκάδα Πατρών)... Ενώ με την Cosmote βλέπουμε και οι δύο..... Έχουν αλλάξει οι εποχές..... Να κοιτάτε να εξυπηρετείτε τους συνδρομητές, όχι να τους απομακρύνετε....

Καλησπέρα Joker19,

Όπως έχουμε αναφέρει, η Διαχείριση Θέασης αφορά όλους τους συνδρομητές Nova 3Play και Nova Τηλεόραση με πρόσβαση στα κανάλια NovasportsHD. Με τη Διαχείριση Θέασης μπορείς να επιλέξεις σε ποια οθόνη θα απολαμβάνεις τους ζωντανούς αγώνες των Novasports, ανάμεσα στην τηλεόραση και στην Nova GΟ συσκευή σου.

Τα παραπάνω αναφέρονται αναλυτικά στην ενότητα "Συχνές Ερωτήσεις" της υπηρεσίας Nova GO στο site μας, καθώς και στους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τις επισημάνσεις σου, ο οποίες είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν. Σκοπός μας άλλωστε είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα, έχω θέμα με το Eurosport 1 HD κ φαντάζομαι όχι μόνο εγώ, πότε θα αντιμετωπιστει ;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, έχω θέμα με το Eurosport 1 HD κ φαντάζομαι όχι μόνο εγώ, πότε θα αντιμετωπιστει ;

Καλησπέρα NikosPyr,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα

Πρόβλημα με την λήψη του Eurosport 1, το post μου με το τι πρόβλημα μου βγάζει σήμερα είναι σε σχετικό thread στο forum, εδώ, τα στοιχεία συνδρομής σας τα στέλνω με π.μ.
 
Καλησπέρα winlink,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
OK, ευχαριστώ, απεκατεστάθη το E101-4, ελπίζω να βρεθεί και λύση για το θέμα της ποιότητας σήματος για το σύνολο των συνδρομητών.
 
Status
Not open for further replies.