*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπερα σας,
διαφημιζατε οτι τον Ιουλιο θα μπει στο on demand η σειρα absentia 3 και σημερα 1 Ιουλιου (καλο μηνα κιολας) παρατηρω οτι εχει προστεθει στο on demand αλλα ειναι λαθος τα επεισοδια!
Λειπουν τα πρωτα 5 και η σειρα ξεκιναει απο το 6 επεισοδιο!
Ευχαριστω!
Screenshot_4.png
 
Καλησπέρα left1983,

Σε ευχαριστούμε που επιοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως θα προχωρήσουμε σε σχετικό έλεγχο και θα επανέλθουμε για την ενημέρωσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπερα σας,
διαφημιζατε οτι τον Ιουλιο θα μπει στο on demand η σειρα absentia 3 και σημερα 1 Ιουλιου (καλο μηνα κιολας) παρατηρω οτι εχει προστεθει στο on demand αλλα ειναι λαθος τα επεισοδια!
Λειπουν τα πρωτα 5 και η σειρα ξεκιναει απο το 6 επεισοδιο!
Ευχαριστω!
Καλησπέρα left1983! Σ' ευχαριστούμε για το χρόνο που μας έδωσες ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως τα 5 πρώτα επεισόδια της σειράς ήταν διαθέσιμα μέσα στον Ιούνιο (από 14/6 μέχρι και 30/6). Από 1 Ιουλίου μέχρι και 16/7 θα είναι διαθέσιμα προς θέαση τα 5 τελευταία επεισόδια της σειράς Absentia από το έκτο μέχρι και το δέκατο.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα left1983! Σ' ευχαριστούμε για το χρόνο που μας έδωσες ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως τα 5 πρώτα επεισόδια της σειράς ήταν διαθέσιμα μέσα στον Ιούνιο (από 14/6 μέχρι και 30/6). Από 1 Ιουλίου μέχρι και 16/7 θα είναι διαθέσιμα προς θέαση τα 5 τελευταία επεισόδια της σειράς Absentia από το έκτο μέχρι και το δέκατο.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα left1983! Σ' ευχαριστούμε για το χρόνο που μας έδωσες ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως τα 5 πρώτα επεισόδια της σειράς ήταν διαθέσιμα μέσα στον Ιούνιο (από 14/6 μέχρι και 30/6). Από 1 Ιουλίου μέχρι και 16/7 θα είναι διαθέσιμα προς θέαση τα 5 τελευταία επεισόδια της σειράς Absentia από το έκτο μέχρι και το δέκατο.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Καλησπερα και παλι.Εχω την εντυπωση οτι διαφημιζατε οτι θα μπει σε επαναληψη τον Ιουλιο.(πρωτη φορα το βαλατε στο on demand το 2020).Επισης ηθελα ρωτησω γιατι αφαιρειτε τα επεισοδια ενω π.χ. στην συγκεκριμενη σειρα στους κυκλους 1 αλλα και 2 εδω και ενα χρονο σιγουρα παραμενουν ολα τα επεισοδια χωρις να εχει αφαιρεθει καποιο?!Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση σε αυτο?!
 
Καλησπερα και παλι.Εχω την εντυπωση οτι διαφημιζατε οτι θα μπει σε επαναληψη τον Ιουλιο.(πρωτη φορα το βαλατε στο on demand το 2020).Επισης ηθελα ρωτησω γιατι αφαιρειτε τα επεισοδια ενω π.χ. στην συγκεκριμενη σειρα στους κυκλους 1 αλλα και 2 εδω και ενα χρονο σιγουρα παραμενουν ολα τα επεισοδια χωρις να εχει αφαιρεθει καποιο?!Υπαρχει καποια λογικη εξηγηση σε αυτο?!

Δεν υπάρχει κάποια πληροφορία την οποία να μπορούμε να σου μεταφέρουμε. Υπάρχουν συγκεκριμένοι περιορισμοί οι οποίοι δεν μας επιτρέπουν να έχουμε όλα τα επεισόδια διαθέσιμα ταυτόχρονα.

Σε κάθε περίπτωση, θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,
Διάβασα την σημερινή ανακοίνωση που παραθέτω παρακάτω.

Η Nova ενημερώνει ότι παύει η παροχή προνομίων για την εξόφληση με πάγια χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας (παροχή 13ου μήνα) για τις υπηρεσίες Nova3play και Nova Τηλεόραση. Δεν επηρεάζονται οι υφιστάμενοι συνδρομητές, οι οποίοι βρίσκονται εντός σύμβασης ορισμένου χρόνου και μέχρι τη λήξη της εν λόγω προβλεπομένης διάρκειας.

Αυτό σημαίνει ότι όσοι βρίσκονται σε σύμβαση ορισμένου χρόνου θα συνεχίσουν να έχουν το προνόμιο της παροχής του 13ου μήνα ή εννοείτε δεν επηρεάζονται από την άποψη πως δε θα μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση με τη συγκεκριμένη τροποποίηση;

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα StandArd,

Έχουν ζητηθεί σχετικές διευκρινήσεις και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα StandArd,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως παύει η παροχή του προνομίου για την εξόφληση με πάγια χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας για τις υπηρεσίες Nova3play και Nova Τηλεόραση με την παροχή 13ου μήνα.
Vst;oso dεν επηρεάζονται οι υφιστάμενοι συνδρομητές μας, οι οποίοι βρίσκονται εντός σύμβασης ορισμένου χρόνου και μέχρι τη λήξη της εν λόγω προβλεπόμενης διάρκειας οι οποίοι θα επωφεληθούν του 13ου μήνα δωρεάν κανονικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα StandArd,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως παύει η παροχή του προνομίου για την εξόφληση με πάγια χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας για τις υπηρεσίες Nova3play και Nova Τηλεόραση με την παροχή 13ου μήνα.
Vst;oso dεν επηρεάζονται οι υφιστάμενοι συνδρομητές μας, οι οποίοι βρίσκονται εντός σύμβασης ορισμένου χρόνου και μέχρι τη λήξη της εν λόγω προβλεπόμενης διάρκειας οι οποίοι θα επωφεληθούν του 13ου μήνα δωρεάν κανονικά.

Κώστας, Nova Support
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
 
Καλησπέρα StandArd,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως παύει η παροχή του προνομίου για την εξόφληση με πάγια χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας για τις υπηρεσίες Nova3play και Nova Τηλεόραση με την παροχή 13ου μήνα.
Vst;oso dεν επηρεάζονται οι υφιστάμενοι συνδρομητές μας, οι οποίοι βρίσκονται εντός σύμβασης ορισμένου χρόνου και μέχρι τη λήξη της εν λόγω προβλεπόμενης διάρκειας οι οποίοι θα επωφεληθούν του 13ου μήνα δωρεάν κανονικά.

Κώστας, Nova Support
Στη δική μου περίπτωση, το συμβόλαιο λήγει μέσα Σεπτεμβρίου... Ψάχνοντας το ιστορικό, δεν βρήκα καν άκρη με το σε ποιους μήνες είχα το "προνόμιο", αφού βλέπω πολλές διπλοχρεώσεις στον ίδιο μήνα...Δυστυχώς οι εκτυπώσεις μόνο διαφάνεια δεν δείχνουν...
Μπορείτε να μας πείτε τουλάχιστον αν θα χάσουμε και το προνόμιο της εγγύησης αναφορικά με τους αποκωδικοποιητές; Θυμίζω ότι σε ενδεχόμενη ανάγκη αντικατάστασης, εφόσον πληρώνεις με πάγια εντολή, αυτή γίνεται χωρίς κόστος....Ωστόσο, ακόμη και σε αυτό, οι τοπικοί σας αντιπρόσωποι μου έκαναν το βίο αβίωτο....
 

Attachments

Στη δική μου περίπτωση, το συμβόλαιο λήγει μέσα Σεπτεμβρίου... Ψάχνοντας το ιστορικό, δεν βρήκα καν άκρη με το σε ποιους μήνες είχα το "προνόμιο", αφού βλέπω πολλές διπλοχρεώσεις στον ίδιο μήνα...Δυστυχώς οι εκτυπώσεις μόνο διαφάνεια δεν δείχνουν...
Μπορείτε να μας πείτε τουλάχιστον αν θα χάσουμε και το προνόμιο της εγγύησης αναφορικά με τους αποκωδικοποιητές; Θυμίζω ότι σε ενδεχόμενη ανάγκη αντικατάστασης, εφόσον πληρώνεις με πάγια εντολή, αυτή γίνεται χωρίς κόστος....Ωστόσο, ακόμη και σε αυτό, οι τοπικοί σας αντιπρόσωποι μου έκαναν το βίο αβίωτο....
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι αντικατάσταση εξοπλισμού χωρίς κόστος πραγματοποιείται εφόσον προκύψει σχετική ανάγκη εντός της περιόδου εγγύησης.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Άρα γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει πλέον ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, σωστά;
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι αντικατάσταση εξοπλισμού χωρίς κόστος πραγματοποιείται εφόσον προκύψει σχετική ανάγκη εντός της περιόδου εγγύησης.

Βαγγέλης, Nova Support
εφοσον πληρωνες με πιστωτικη ισχυε η εγγυηση εξοπλισμου και περαν της διετιας και για οσο εξακολουθουσε η πληρωμη με αυτον τον τροπο ΑΛΛΑΞΑΤΕ και αυτη την πολιτικη?
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 
Άρα γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει πλέον ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, σωστά;
Καλησπέρα MATTHIAS,

Κατόπιν περαιτέρω ελέγχου, προς το παρόν ισχύει η δωρεάν αντικατάσταση για τις περιπτώσεις όπου πραγματοποιείται αυτόματη εξόφληση μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής ή πιστωτικής κάρτας. Αν προκύψει αλλαγή σχετικά με τη συγκεκριμένη διαδικασία θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Κατόπιν περαιτέρω ελέγχου, προς το παρόν ισχύει η δωρεάν αντικατάσταση για τις περιπτώσεις όπου πραγματοποιείται αυτόματη εξόφληση μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής ή πιστωτικής κάρτας. Αν προκύψει αλλαγή σχετικά με τη συγκεκριμένη διαδικασία θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Βαγγέλης, Nova Support
Πάλι καλα....Ευχαριστώ
 
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε εάν μπορώ να επαναφέρω την ταχύτητα του internet στα 50 Mbps καθώς με τα 100 Mbps που έχω αναβαθμίσει ουσιαστικά δεν έχω internet. Οι διακοπές είναι ατελείωτες.... περισσότερες ώρες δεν έχω internet καθώς πέφτει η σύνδεση παρά έχω.... Και ναι έχω μόνο μια πριζα, χωρίς συναγερμό και έχω αφαιρέσει μέχρι και την συσκευή του τηλεφώνου....έχω δοκιμάσει με splitter, χωρίς splitter με διαφορετικό splitter με τα πάντα. Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ....... οι άλλοι έχουν οπτικές ίνες και εγώ το 2021 δεν έχω καν internet ουσιαστικά.....
 
Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε εάν μπορώ να επαναφέρω την ταχύτητα του internet στα 50 Mbps καθώς με τα 100 Mbps που έχω αναβαθμίσει ουσιαστικά δεν έχω internet. Οι διακοπές είναι ατελείωτες.... περισσότερες ώρες δεν έχω internet καθώς πέφτει η σύνδεση παρά έχω.... Και ναι έχω μόνο μια πριζα, χωρίς συναγερμό και έχω αφαιρέσει μέχρι και την συσκευή του τηλεφώνου....έχω δοκιμάσει με splitter, χωρίς splitter με διαφορετικό splitter με τα πάντα. Η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΙΚΗ....... οι άλλοι έχουν οπτικές ίνες και εγώ το 2021 δεν έχω καν internet ουσιαστικά.....
Καλησπέρα godfather77

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα....αυτό το αστείο με την εικόνα στην Μπουντεσλίγκα 2 πρέπει να σταματήσει.....δεν είναι ποιότητα αυτή...όλο σπασίματα... Στραβωθήκαμε.... Να το μεταφέρετε στους αρμόδιους...... Ευχαριστώ πολύ.
 
Status
Not open for further replies.