*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Επειδή υπήρχε η φήμη εδώ και μήνες ότι θα βγάλετε ΟΤΤ πλατφόρμα, πήγα και αγόρασα δύο Smart Tv Samsung με την προοπτική ότι θα μας δίνατε σε εμάς τους δορυφορικούς την εφαρμογή να βλέπουμε και στην τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο όπως κάνει η Cosmote Tv..με ενδιαφέρει πολύ το Replay tv.. Αλλά τίποτα... θέλω να μου πείτε τι πέναλτυ θα έχω αν διακόψω... Δορυφορικός Full pack με multiview..θα μεταβώ στον ανταγωνισμό γιατί με ενδιαφέρει πολύ το replay tv..το συμβόλαιό μου λήγει του χρόνου τον Οκτώβριο νομίζω.. Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα Joker19,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Τα μηνύματα δεν τα σβήνουν οι χρήστες αλλά οι admin. Και μάλλον ήταν εκτός της αρμοδιότητας
 
Αυτό, που οι δύο ομάδες έχουν σκούρες φανέλες στο Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ οι υπεύθυνοι δεν το βλέπουν; Δεν ξεχωρίζουμε τίποτα από την τηλεόραση...Και στο Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός το ίδιο...δεν βλέπουν οι υπεύθυνοι ότι στα ξένα πρωταθλήματα η μία ομάδα φοράει σκούρα και η άλλη ανοιχτόχρωμα; Παρακαλώ να μεταφερθεί στους αρμόδιους.... Ευχαριστώ πολύ.
 
Σβήστηκαν μηνύματα? Μπράβο.. Αύριο διακοπή τη συνδρομή.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές, το support δεν μπορεί να βοηθήσει για θέματα που άπτονται της εταιρικής πολιτικής.
Μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε είτε αυτό είναι η κριτική σας είτε το σχόλιο σας, στα θέματα της υπηρεσίας.
 
Αυτό, που οι δύο ομάδες έχουν σκούρες φανέλες στο Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ οι υπεύθυνοι δεν το βλέπουν; Δεν ξεχωρίζουμε τίποτα από την τηλεόραση...Και στο Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός το ίδιο...δεν βλέπουν οι υπεύθυνοι ότι στα ξένα πρωταθλήματα η μία ομάδα φοράει σκούρα και η άλλη ανοιχτόχρωμα; Παρακαλώ να μεταφερθεί στους αρμόδιους.... Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα Joker19,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η Nova, είτε ως τηλεοπτικός μεταδότης, είτε ως παραγωγός των αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, παράγει το τηλεοπτικό σήμα.
Η οργάνωση και η διεξαγωγή της διοργάνωσης γίνεται από την αντίστοιχη αρμόδια αρχή και όχι από από το κανάλι μετάδοσης του αγώνα.

Γεωργία, Nova Support
 
Δεν μπορεί η Nova να πει πριν τον αγώνα "ρε παιδιά, δεν ξεχωρίζουν οι ομάδες! Θα φωνάζουν οι τηλεθεατές!" Μάλιστα... αφού φταίει η διοργανώτρια αρχή....
 
Καλή σας ημέρα, ως καλός πελάτης τόσα χρόνια θέλω να αποκτήσω τα νέα προγράμματα ΕΟΝ (καθώς δεν δίδεται η πρόσβαση σε smart Tv σε παλιούς). Μπορείτε να με ενημερώσετε αν μπορώ με νέο πρόγραμμα ΕΟΝ να διατηρήσω το Nova Εξοχικό?
 
Καλημέρα spyges,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι εφόσον μεταβείς στις νέες υπηρεσίες EON TV η υπηρεσία Nova Εξοχικό αντικαθίσταται από τις επιλογές Multiscreen για θέαση εκτός σπιτιού. Οι υφιστάμενοι συνδρομητές της υπηρεσίας δεν επηρεάζονται και παραμένει διαθέσιμη για όσους την έχουν ήδη αποκτήσει και εφόσον παραμένουν στις παλιές υπηρεσίες Nova.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα spyges,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι εφόσον μεταβείς στις νέες υπηρεσίες EON TV η υπηρεσία Nova Εξοχικό αντικαθίσταται από τις επιλογές Multiscreen για θέαση εκτός σπιτιού. Οι υφιστάμενοι συνδρομητές της υπηρεσίας δεν επηρεάζονται και παραμένει διαθέσιμη για όσους την έχουν ήδη αποκτήσει και εφόσον παραμένουν στις παλιές υπηρεσίες Nova.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
Φαντάζομαι ότι στις επιλογές Multiscreen απαιτείται πρόσβαση σε internet (το οποίο δεν υπάρχει στο εξοχικό) σωστά? Οπότε μένουμε στην παλιά τεχνολογία για πάντα?
 
Καλησπερα σε ολους , την προηγουμενη πεμπτη που μιλησα τηλεφωνικα εκανα την αγορα για την εον + , ταυτοχρονα μου ζητηθηκε να στειλω τα εγγραφα μεσω email οπως και επραξα και μου ειπανε οτι ειναι οκ. Μεχρι τωρα δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα μου σταλει ο εξοπλισμος. Γνωριζει κανεις αν εχει το ιδιο θεμα ,ποσο χρονο θελει η χρειαζεται να ξανα τηλεφωνησω. Ευχαριστω!
 
Φαντάζομαι ότι στις επιλογές Multiscreen απαιτείται πρόσβαση σε internet (το οποίο δεν υπάρχει στο εξοχικό) σωστά? Οπότε μένουμε στην παλιά τεχνολογία για πάντα?
Σωστά. Οι επιλογές του Multiscreen εφόσον αφορούν την εφαρμογή ΕΟΝ παρέχεται μέσω Internet.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα σε ολους , την προηγουμενη πεμπτη που μιλησα τηλεφωνικα εκανα την αγορα για την εον + , ταυτοχρονα μου ζητηθηκε να στειλω τα εγγραφα μεσω email οπως και επραξα και μου ειπανε οτι ειναι οκ. Μεχρι τωρα δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα μου σταλει ο εξοπλισμος. Γνωριζει κανεις αν εχει το ιδιο θεμα ,ποσο χρονο θελει η χρειαζεται να ξανα τηλεφωνησω. Ευχαριστω!
Καλησπέρα jkasio,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της αίτησης σου ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα, ενώ όλα τα κανάλια παίζουν κανονικά, στο duck tv μου βγάζει μήνυμα 16-4. και με αποστολή σήματος μέσω my account και με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων εξακολουθεί και βγάζει το ίδιο. Αντίστοιχα στο eon tv android app στα κανάλια Disney Junior, duck tv και TLC μου βγάζει το μήνυμα "Δεν είσαι εγγεγραμμένος σε αυτό το κανάλι". Αν μπορείτε παρακαλώ να το ελέγξετε. Ευχαριστώ.
 
εχει ενεργοποιηθει απο την παρασκευη υπηρεσια δορυφορικης τηλεορασης.Απο παλιοτερη συνδεση μου που τη διεκοψα ειχα πιατο και δεκτη οποτε δε ζητησα εγκατασταση παρα μονο ενεργοποιηση της υπαρχουσας καρτας.Δυστυχως η ενεργοποιηση εγινε σε αλλο αριθμο καρτας με αποτελεσμα εδω και τρεις μερες να ειμαι χωρις τηλεοραση.Απο την Παρασκευη μου υποσχονται απο την εξυπηρετηση πελατων οτι θα λυθει το προβλημα ομως δεν εχει γινει τιποτα ενω φανταζομαι οτι ειναι κατι απλο.Μπορειτε να βοηθησετε?
 
Καλησπέρα, ενώ όλα τα κανάλια παίζουν κανονικά, στο duck tv μου βγάζει μήνυμα 16-4. και με αποστολή σήματος μέσω my account και με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων εξακολουθεί και βγάζει το ίδιο. Αντίστοιχα στο eon tv android app στα κανάλια Disney Junior, duck tv και TLC μου βγάζει το μήνυμα "Δεν είσαι εγγεγραμμένος σε αυτό το κανάλι". Αν μπορείτε παρακαλώ να το ελέγξετε. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα geokap951

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
εχει ενεργοποιηθει απο την παρασκευη υπηρεσια δορυφορικης τηλεορασης.Απο παλιοτερη συνδεση μου που τη διεκοψα ειχα πιατο και δεκτη οποτε δε ζητησα εγκατασταση παρα μονο ενεργοποιηση της υπαρχουσας καρτας.Δυστυχως η ενεργοποιηση εγινε σε αλλο αριθμο καρτας με αποτελεσμα εδω και τρεις μερες να ειμαι χωρις τηλεοραση.Απο την Παρασκευη μου υποσχονται απο την εξυπηρετηση πελατων οτι θα λυθει το προβλημα ομως δεν εχει γινει τιποτα ενω φανταζομαι οτι ειναι κατι απλο.Μπορειτε να βοηθησετε?
Kαλησπέρα gabbriello

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα...σε επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών και σε επιθυμία μου να μεταβώ σε ΕΟΝ+ (κρατώντας τον δορυφορικό μου εξοπλισμό και λέγοντάς τους ότι δεν θέλω κανένα box) ώστε να αποκτήσω πρόσβαση σε Smart Tv μου απάντησε μια υπάλληλος ότι δεν γίνεται...όταν επέμεινα ότι έχει γίνει σε άλλους με 24μηνη ανανέωση συμβολαίου μου είπε μετά από ερωτήσεις που έκανε ότι ναι γίνεται αλλά με 50€ τέλος ενεργοποίησης και 120€(!) τέλος διακοπής της υπάρχουσας σύνδεσης..μόνο και μόνο για μια αλλαγή ονόματος της υπηρεσίας δηλαδή...! Ισχύει κάτι τέτοιο;
 
*Διευκρινίση έχω και το όνομα της κοπέλας.... Ευγενέστατη πάντως....
 
Καλημέρα,,
Σήμερα είδα στο my account αρνητικό υπόλοιπο 22,73, που σημαίνει ότι από τα 120 που μου ζητούσατε τελικά μου χρωστάτε κιόλας. Αυτά πως θα τα πάρω πίσω? Δεδομένου ότι τη Νόβα την έκοψα.
Παω σε κατάστημα η στελνω iban?
 
Status
Not open for further replies.