*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα. Ο πατερας μου εχει ανανεωσει απο την παρασκευη το συμβολαιο του αλλα ακομα και σημερα Δευτερα δεν αλλαξε τιποτα και ολο το ΣΚ δεν μπορουσε να δει ΕΟΝ απο τηλεοραση ή tv box οπως του ειχαν πει. Μπορειτε να κανετε κατι να επισπευσετε την ενεργοποιηση; Σας στελνω pm με τα στοιχεια του
 
Καλημέρα polakis

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
γεια σας εμεις απο επαρχια δεν μπορουμε να παρουμε το μποξακι της εον .λογο πενηνταρας ταχυτητας δεν τρεχει μας ειπανε
 
γεια σας εμεις απο επαρχια δεν μπορουμε να παρουμε το μποξακι της εον .λογο πενηνταρας ταχυτητας δεν τρεχει μας ειπανε
Καλησπέρα apostolis1976,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ΕΟΝ smartbox λειτουργεί ανεξαρτήτως παρόχου αρκεί οι ταχύτητες να είναι 50 ή 100mbps.

Γεωργία, Nova Support
 
καλημερα σας. ειμαι συνδρομητης nova sport pack δορυφορικο 18,18ευρω/μηνα, εχω ενεργοποιησει και τις φορητες συκευες.
τι αναβαθμιση χρειαζεται για να κρατησω το δορυφορικο και επιπλεον να παιξω και σε μεγαλη οθονη?
ευχαριστω
 
καλημερα σας. ειμαι συνδρομητης nova sport pack δορυφορικο 18,18ευρω/μηνα, εχω ενεργοποιησει και τις φορητες συκευες.
τι αναβαθμιση χρειαζεται για να κρατησω το δορυφορικο και επιπλεον να παιξω και σε μεγαλη οθονη?
ευχαριστω
Καλησπέρα GIORGOS L

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα! Υπάρχει τελικά κάποιος τρόπος να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟVΑ; Εδώ και 3 μέρες έχω καλέσει πάνω από 100-150 φορές το 13731, κάποιες φορές και το 13831 (με χρέωση), κάλεσα πρωί – κάλεσα μεσημέρι – κάλεσα απόγευμα - κάλεσα βράδυ και πάντοτε συμβαίνει το ίδιο: στην καλύτερη περίπτωση ακούς 10-20 δευτερόλεπτα από κάποιο μαγνητοφωνημένο μήνυμα και εν συνεχεία η γραμμή "πέφτει" ή σε συνδέουν με το "υπερπέραν" (ούτε φωνή- ούτε ακρόαση), ενώ στη χειρότερη περίπτωση ακούς όλο το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, μπαίνεις κατόπιν σε κάποια αναμονή (που σου λέει λ.χ. «μέγιστος χρόνος αναμονής 20 λεπτά», ακούς μουσική, περιμένεις, περιμένεις, φτάνεις λ.χ. στα 5 λεπτά και φυσικά η γραμμή κόβεται και πάλι, ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΟΒΕΤΑΙ! Σε καμία περίπτωση δεν κατέστη δυνατό να μιλήσω με τον οποιοδήποτε, απ' ότι φαίνεται, αυτό είναι πλέον ακατόρθωτο! Παλαιότερα, πριν 1-2 χρόνια λ.χ. δεν υπήρχε περίπτωση να καλέσω για τηλεφωνική/τεχνική εξυπηρέτηση και να μη μιλήσω με κάποιον αρμόδιο από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα, το πολύ-πολύ με 5-15 λεπτά αναμονή! ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ! Τώρα πλέον στα πόσα τηλεφωνήματα λέτε να το κατορθώσουμε; Στα 500; Στα 1000; "Τζόκερ" παίζουμε;;;

Φυσικά, προσπάθησα παράλληλα μήπως και μπορέσω τελικά να επικοινωνήσω μέσω της chat-εφαρμογής στο site της nova, όπου ο πρώτος συνομιλητής , που δεν ξέρω καν αν είναι κανονικός υπάλληλος (ή answer robot), γιατί υπήρχαν στιγμές που άλλα του έλεγα, άλλα μου έλεγε και γενικά δεν έδειχνε να αντιλαμβάνεται και πολλά-πολλά,τελικά αποφάσισε να με παραπέμψει σε κάποιον δεύτερο υπάλληλο και με έβαλε σε σειρά αναμονής 15 ατόμων. Όπως περίμενα στην αναμονή, λόγω βλάβης αποσυνδέθηκα από το ιντερνέτ (αυτό είναι άλλωστε και το τεχνικό πρόβλημα που έχω -συνεχείς αποσυνδέσεις και σημαντική πτώση της ταχύτητας- και για το οποίο θέλω να μιλήσω, τηλεφωνικά σαν άνθρωπος, με κάποιον υπεύθυνο από τη Nova). Αρχίζω ξανά την ίδια διαδικασία, 25 άτομα αυτή τη φορά στην αναμονή κι όταν επιτέλους έρχεται η σειρά μου, ο δεύτερος υπάλληλος (που αυτός ήταν τουλάχιστον κανονικός υπάλληλος κι αντιλαμβανόταν πλήρως τι του έλεγα χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι μιλούσες με 5χρονο) μου λέει ότι επειδή είναι "τεχνικής φύσεως" το πρόβλημα δεν είναι «αρμόδιος» να με βοηθήσει ο ίδιος και με έβαλε σε κάποια άλλη σειρά αναμονής για να μιλήσω με κάποιον «πιο αρμόδιο»! Σε αυτή τη νέα -τρίτη- σειρά αναμονής , η σειρά μου στην ουρά ήταν 1 (ήμουν ο αμέσως επόμενος δηλαδή), αλλά αν και περίμενα καθηλωμένος στο laptop για 2 και πλέον ώρες, ούτε μίλησα ποτέ, ούτε καν η σειρά μου άλλαξε! Οση ώρα περίμενα πάντως, έπαιρνα αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο 13731 (βράδυ φτάσαμε πλέον κι είχαμε ξεκινήσει την προσπάθεια από νωρίς το μεσημέρι) και το καλύτερο που κατάφερα αυτή τη φορά ήταν να ακούσω μέχρι 20 δευτερόλεπτα από το ηχογραφημένο μήνυμα πριν κοπεί η γραμμή (άκουγα δηλαδή το σημείο του μαγνητοφωνημένου μυνήματος όπου σε ενημερώνει ότι μπορείς αν θες εναλλακτικά να πας στο chat τεχνικής υποστήριξης ! Γελοίο δεν είναι; Από τη «σκύλα» στη «Χάριβδη» !). Ξαναγυρνώ λοιπόν στο Chat (που για 2 και πλέον ώρες ήμουν σε στη θέση αναμονής 1) και βλέπω έκπληκτος ότι δεν αναγράφεται πλέον η θέση αναμονής μου (δεν είχα αποσυνδεθεί ασφαλώς από την εφαρμογή), πληκτρολογώ ένα μήνυμα για να δω τι συμβαίνει και μου απαντάει το (μάλλον) answer robot που με βάζει σε κάποια άλλη –τέταρτη!- σειρά αναμονής (18 ατόμων αυτήν τη φορά), που μάλλον θα ήταν η αναμονή για τον πρώτο «αρμοδίου» (αυτού που σε παραπέμπει το answer robot δηλαδή) που φυσικά, όταν θα έφθανε η σειρά μου (από τη στιγμή που πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα) θα με έβαζε σε μια πέμπτη σειρά αναμονής κάποιου «πιο αρμοδίου», με το οποίο φυσικά δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να μιλήσεις ποτέ, όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο τηλέφωνο!

Επειδή λοιπόν η υπομονή μου έχει εξαντληθεί πλέον και δεν είναι δυνατό να χάνουμε άσκοπα ώρες ολόκληρες κάθε μέρα, προσπαθώντας να μιλήσουμε με κάποιον αρμόδιο για τεχνική υποστήριξη, ως άνθρωπος με άνθρωπο (για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε), μπορείτε σας παρακαλώ να με ενημερώσετε αν τελικά υπάρχει κάποιος τρόπος; Αν λόγου χάρη μπορώ να αφήσω/στείλω κάπου το τηλέφωνο μου και να επικοινωνήσει κάποιος "αρμόδιος", όπως λ.χ. θα έκανε οποιοδήποτε εταιρεία σέβεται τους πελάτες της, αν για οποιοδήποτε λόγο (με ευθύνη πάντως της ίδιας της εταιρείας) είναι πρακτικά αδύνατος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί της, για τεχνική υποστήριξη.
 
Last edited:
Καλησπέρα kaviros,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Θέλω να συγχαρώ και ταυτόχρονα να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους στο Nova Support, για την ευγένεια και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση , σε σχέση με την ανανέωση - μετάβαση σε πρόγραμμα ΕΟΝ+, της συνδρομής μου.
 
Καλησπέρα axilleas05,

Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια.

Σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, και παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Θέλω να συγχαρώ και ταυτόχρονα να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους στο Nova Support, για την ευγένεια και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση , σε σχέση με την ανανέωση - μετάβαση σε πρόγραμμα ΕΟΝ+, της συνδρομής μου.
Θέλω να κάνω ακριβώς το ανάποδο, απ' την Κυριακή που μίλησα μαζί σας εδώ σε προσωπικό μήνυμα ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο οι πιο αρμόδιοι.
 
Θέλω να κάνω ακριβώς το ανάποδο, απ' την Κυριακή που μίλησα μαζί σας εδώ σε προσωπικό μήνυμα ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο οι πιο αρμόδιοι.
Καλησπέρα Paris2018,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα αιτήματα που δεχόμαστε εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωσή τους.

Από την μεριά μας έχει δρομολογηθεί το αίτημα επικοινωνίας προς το αρμόδιο τμήμα μας και θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν.

Γεωργία, Nova Support
 
θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποια προσφορα για ιντερνετ?
Καλησπέρα krotsi86,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας!

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Προσωπικό μήνυμα μπορείς να μας στείλεις από εδώ βάζοντας στο πεδίο "Recipients" το Nova.Rep1.

Γεωργία, Nova Support
 
7C719EEA-9351-42B2-B902-1E3865AE6385.jpegΓια ακόμα μια μέρα συνεχείς αποσυνδέσεις εδώ και 1 - 1 1/2 ώρα …… Ευτυχώς τουλάχιστον που έχω το δορυφορικό και όχι το νέο eon
 
Μήπως κάποιος από το support μπορεί να το κοιτάξει καθώς τα προβλήματα με τις αποσυνδέσεις συνεχίζουν …..
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    2.3 MB · Views: 21
Status
Not open for further replies.