*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Να ρωτήσω η προσφορά για ένα μήνα του eon+ από 19/12-19/1 ισχύει και για μη συνδρομητές eon?
Καλημέρα Stratos19.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι ενεργοί συνδρομητές οικιακών υπηρεσιών Nova και Wind σε προγράμματα Τηλεόρασης, που δεν έχουν ενεργοποιημένο το πλήρες πακέτο υπηρεσιών οπτικοακουστικού περιεχομένου ΕΟΝ+ και ενεργοί συνδρομητές οικιακών υπηρεσιών Nova και Wind σε προγράμματα Σταθερής ή/και Κινητής Τηλεφωνίας.

Σάββας, Nova Support
 
Κάντε σας παρακαλώ πολύ επαναφορά του 4ψηφιου κωδικού γονικού ελέγχου στο Novabox+...Δεν μπορώ με τίποτα να τον θυμηθώ Σας έστειλα το α στοιχεία σε πμ
Καλημέρα MATTHIAS ,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Καλημέρα
Εγώ επειδή έχω eon+ αλλά από την wind θα μιλάω με σας για οτιδήποτε τύχει η με την wind
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλημέρα
Εγώ επειδή έχω eon+ αλλά από την wind θα μιλάω με σας για οτιδήποτε τύχει η με την wind
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Epistimonas.

Προς το παρόν επικοινωνείς με το πάροχο της υπηρεσίας σου.


Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα, είναι η δεύτερη μέρα που δεν μου λειτουργεί το on demand στον δορυφορικό δέκτη pace 831.

Έχω κάνει επανεκκίνηση του δέκτη, του router. Μου βγάζει μήνυμα "Αποτυχία σύνδεσης. Πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες υπηρεσίες στο www.nova.gr (X-002)". Επέλεξα και την επιλογή των αρχικών ρυθμίσεων, αλλά πάλι το ίδιο. Το internet λειτουργεί κανονικά.

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα, είναι η δεύτερη μέρα που δεν μου λειτουργεί το on demand στον δορυφορικό δέκτη pace 831.

Έχω κάνει επανεκκίνηση του δέκτη, του router. Μου βγάζει μήνυμα "Αποτυχία σύνδεσης. Πληροφορίες για τις υποστηριζόμενες υπηρεσίες στο www.nova.gr (X-002)". Επέλεξα και την επιλογή των αρχικών ρυθμίσεων, αλλά πάλι το ίδιο. Το internet λειτουργεί κανονικά.

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ
Καλησπέρα geokap951.

Εχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα παρατηρώ σπασίματα στο ΝR1 HD μέσω δορυφόρου και καθόλου εικόνα στο CGTN DOCUMENTARY.. Μέσω εφαρμογής όλα καλά
 
Καλησπέρα παρατηρώ σπασίματα στο ΝR1 HD μέσω δορυφόρου και καθόλου εικόνα στο CGTN DOCUMENTARY.. Μέσω εφαρμογής όλα καλά
Καλησπέρα Μιχαήλ.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα .. Στην καινούρια εφαρμογή μέσω play store Nova my account που πάμε για να κάνουμε διαχείριση - αλλαγή - διαγραφή συσκευών στην ΕΟΝ;
 
Καλησπέρα .. Στην καινούρια εφαρμογή μέσω play store Nova my account που πάμε για να κάνουμε διαχείριση - αλλαγή - διαγραφή συσκευών στην ΕΟΝ;
Καλησπέρα Joker19 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα Nova.Χθες έκανα αίτηση για Eon και πήρα και το Boxaki από κατάστημα σας.Ακομη δεν έχει ανοίξει τίποτα απ'τα κανάλια.Ποσο θα περιμενω ακόμη?
 
To nova my account μονο αν κατεβασεις την εφαρμογη λειτουργει πλεον?
Δεν μπορεις απλα να μπεις στη σελιδα(που δεν εμφανιζεται αυτη τη στιγμη)και να συνδεθεις οπως γινοτανε?
 
Καλησπέρα Joker19 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Απαντήστε δημόσια σας παρακαλώ πολύ να το δουν και τα άλλα παιδιά εδώ μέσα που ψάχνονται, τι πράγματα είναι αυτά; Αλλιως πείτε δεν υπάρχει πλέον στην εφαρμογή, το ξεχάσαμε!
 
Γεια χαρά
Στην καινούργια εφαρμογή Nova που αντικαθιστά το Nova my account, πώς κάνουμε την εναλλαγή των δεκτών στην υπηρεσία Nova εξοχικό;
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το XQ-AS52 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Kαλησπερα.
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!
Εχω δορυφορικη τηλεοραση NOVA. Πως θα πληρωσω το λογαριασμο ? Δεν υπαρχει πλεον το my acount στο σαιτ της NOVA !!!!
 
Γεια χαρά
Στην καινούργια εφαρμογή Nova που αντικαθιστά το Nova my account, πώς κάνουμε την εναλλαγή των δεκτών στην υπηρεσία Nova εξοχικό;
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το XQ-AS52 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αν βαλουν την επιλογη νοβα εξοχικο πιασαμε jackpot
προσωπικα δεν περιμενω τιποτα απο δαυτους
να φανταστεις πριν λιγες μερες που πηγα να κανω την εναλλαγη μεσω του myaccount δεν υπηρχε το- πεδιο-ας πουμε enter για την αλλαγη
του δεκτη και αναγκαστηκα να παρω την υποστηριξη στο 13731 να την κανουν αυτοι
 
Καλησπέρα Nova.Χθες έκανα αίτηση για Eon και πήρα και το Boxaki από κατάστημα σας.Ακομη δεν έχει ανοίξει τίποτα απ'τα κανάλια.Ποσο θα περιμενω ακόμη?
Καλησπέρα Petran88 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
To nova my account μονο αν κατεβασεις την εφαρμογη λειτουργει πλεον?
Δεν μπορεις απλα να μπεις στη σελιδα(που δεν εμφανιζεται αυτη τη στιγμη)και να συνδεθεις οπως γινοτανε?
Καλησπέρα anto_33 ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εκτός από την εφαρμογή, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου από τον παρακάτω σύνδεσμο.


Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Angry
Reactions: Joker19
Status
Not open for further replies.