*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα Manos1980,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Νova
 
Καλημερα σας και χρονια πολλα

Θα ηθελα να με καλεσει καποιος συναδελφος σας απο το τμημα ανανεωσων συμβολαιων
Σας στελνω τα προσωπικα μου στοιχεια
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά takis,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Είμαι 1:30 Λέτα σε αναμονή στην εφαρμογή. Ότι χειρότερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά Stacy,

Για οτιδήποτε χρειαστείς με την υπηρεσία σου, μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά takis,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
Καλησπέρα σας

Μέχρι και σήμερα δεν εχει επικοινωνήσει κανένας συνάδελφος σας μαζί
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά takis,

Για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την υπηρεσία σου, μπορείς να μας ενημερώσεις, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά takis,

Για οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την υπηρεσία σου, μπορείς να μας ενημερώσεις, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Novaμου ζητασατε τα στοιχεια μου και τα εχω στειλει σε προηγουμενη επικοινωνια μεσω του φορουμ ,θα σας ξαναστειλω και ελπιζω να υπαρξει ανατποκριση
 
Καλησπέρα σας
Δυο φορες μέσω του φόρουμ ζήτησα να ενημερωσεται το τμήμα συμβολαίων ώστε να επικοινωνήσει καποιος συνάδελφος σας μαζί μου,και τις δυο φορες σας έστειλα τα στοιχεία μου και μου απαντήσατε οτι εχει ενημερωθεί το αρμόδιο τμήμα και θα υπάρξει επικοινωνια η οποια δεν εγινε ποτε

Εγω προσωπικα σας ευχαριστώ οσους από την nova απαντούν εδώ στο φορουμ και μας εξυπηρετούν αλλα οι υπόλοιποι συνάδελφοι σας μαλλον δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη τις εταιρίας
 
Ρε παιδιά έλεος με το novasports4. Δεν έχει κανένα άλλο σοβαρό παιχνίδι σημερα και βάζετε το Ολυμπιακός-μονακο στο novasports4 που έχει μακράν τη χειρότερη εικόνα.
 
Καλησπερα. Το εστειλα και στο τσατ της νοβα αλλα δεν μου απαντησαν. Στο εον τβ του πατερα μου που ειναι 78 ετων και δεν το κατεχει το αντικειμενο, εχει ενεργοποιημενο χρονια τωρα το novago extra συσκευες για να βλεπει και σε δυο κινητες ταυτοχρονα. Τοσα χρονια δουλευει κανονικα. Εδω και λιγες μερες, δεν μπορει να δει ταυτοχρονα απο δυο κινητες συσκευες, περαν των μεγαλων οθονων και του εμφανιζει οτι εφτασε στο οριο των συσκευων μολις ανοιγει την δευτερη κινητη και του παγωνει την αλλη που βλεπει. Γιατι συμβαινει αυτο; Επισης, οταν μπαινω στο myaccount του πατερα μου, δεν φαινεται καμια συσκευη στην διαχειριση συσκευων ενω εχουμε και 2η μεγαλη οθονη, και τρεις κινητες συσκευες που βλεπουμε. Γιατι δεν φαινεται τιποτα; Μπορει να γινει ενα γενικο reset να σβησουμε ολες τις συσκευες για να τις βαλουμε απο την αρχη, και να φαινονται και στο myaccount;
 
Καλησπέρα polakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Νova
 
Καλησπέρα σας. Σε δελτίο τύπου, είχατε αναφέρει ότι στις 10/01, θα ανέβει on demand, ο 4ος κύκλος της σειράς SUCCESSION. Κάνω αναζήτηση, αλλά δεν το βλέπω. Έχει αλλάξει κάτι;
 
Οπως εχω γραψει κ σε αλλο thread, εχω δορυφορικο eon+ με δεκτη GSH-2970. Καθε 3-4 μερες ο δεκτης κολαει κ συνερχεται μονο βγαζοντας το ρευμα. Τι εγγυηση υπαρχει (τον εχω οριακα 4 μηνες)? Ποια ειναι η διαδικασια αντικαταστασης?

Edit: Να αναφερω πως εχει παρει το τελευταιο update κ εχουν γινει αρκετες φορες εργοστασιακες ρυθμισεις χωρις να βελτιωθει κατι
 
Καλησπέρα σας. Σε δελτίο τύπου, είχατε αναφέρει ότι στις 10/01, θα ανέβει on demand, ο 4ος κύκλος της σειράς SUCCESSION. Κάνω αναζήτηση, αλλά δεν το βλέπω. Έχει αλλάξει κάτι;
Καλησπέρα pepis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως λόγω τεχνικού ζητήματος, ο 4ος κύκλος της σειράς Succession θα είναι διαθέσιμος στο On Demand σήμερα.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova

Οπως εχω γραψει κ σε αλλο thread, εχω δορυφορικο eon+ με δεκτη GSH-2970. Καθε 3-4 μερες ο δεκτης κολαει κ συνερχεται μονο βγαζοντας το ρευμα. Τι εγγυηση υπαρχει (τον εχω οριακα 4 μηνες)? Ποια ειναι η διαδικασια αντικαταστασης?

Edit: Να αναφερω πως εχει παρει το τελευταιο update κ εχουν γινει αρκετες φορες εργοστασιακες ρυθμισεις χωρις να βελτιωθει κατι
Καλησπέρα nkout,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Νova

Καλησπέρα.για eon box φουλ πακέτο τι τιμή εχει

Καλησπέρα paolo222,

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα πακέτα μας, μπορείς να βρεις πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.


Είμαστε στη διάθεσή σου.

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;
Μιλησα απευθειας με το support σας στο ενδιαμεσο κ εγκριθηκε δωρεαν αντικατασταση δεκτη. Ευχαριστω πολυ παντως
 
Χαιρόμαστε που επιλύθηκε το ζήτημα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου!

-Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova
 
Καλησπερα. Η υπηρεσια εον εξτρα εχει καταργηθει; Τοσα χρονια βλεπουμε σε 4 συσκευες ταυτοχρονα (δυο μεγαλες οθονες και δυο φορητες). Εδω και μερες η μια φορητη δεν παιζει ταυτοχρονα και παγωνει. Τι συμβαινει ακριβως;
 
Status
Not open for further replies.