Η λυση ειναι να στειλουμε email στην PACE (που ειναι ο κατασκευαστης και μαλιστα σοβαρος γιατι φτιαχνει τους δεκτες για Sky HD , Sky Italia , Sky Germany κτλ.) και να πουμε οτι με το software που εχει η NOVA τους ρεζιλευει.
Και πολύ καλά τους ξηγήθηκες!Καλησπέρα παιδιά,
σήμερα το πρωί ο δέκτης άνοιξε μόνος του και για δέκα τουλάχιστον λεπτά (τόσα μέτρησα εγώ, σίγουρα θα είχε ανάψει ώρα νωρίτερα) έλαμπε το πράσινο και τα δύο κόκκινα φωτάκια. Από χαρά μήπως αποφασίστηκε αναβάθμιση άναψα τηλεόραση μα μου έδειχνε μονάχα μαύρη οθόνη. Τι στο καλό συμβαίνει? Με μαγικά φίλτρα είναι εξοπλισμένος αυτός ο δέκτης??
Έστειλα email στην Pace σε ιδιαίτερα έντονο ύφος, όπως ορθώς συμβουλέψατε να κάνετε και πήγα κι ένα βήμα παραπάνω... ενημέρωσα και την Nova για την αποστολή της έντονης διαμαρτυρίας μου και κοινοποίησα την ίδια επιστολή και στην Forthnet Group. Επιπλέον τηλεφώνησα εχθές στο τηλεφωνικό κέντρο και είπα πως εάν δεν υπάρξει σύντομα λύση στο πρόβλημα με τα πενιχρά κανάλια Hotbird που κατεβάζει, το Tv Guide και το πλήκτρο ALT θα διακόψω άμεσα την συνδρομή μου και θα απευθυνθώ στο ΙΝ.ΚΑ, καθώς οι τρεις παραπάνω παράμετροι αναφέρονται τόσο στο site της εταιρίας, όσο και στο γελοίο manual που δίνει η εταιρία και συνάμα αποτελούν ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ! Ξέρω πως θα τους κάνω την μούρη κρέας, αλλά ρε παιδιά τόσα χρήματα ζητάνε και δεν παρέχουν ΟΥΤΕ τα όσα διαφημίζουν.
Πάντως πραγματικά ΟΠΟΙΟΣ το σκέφτεται να βάλει και διαβάζει: ΜΑΚΡΙΑ!!! Καλύτερα να περιμένει... παρά να την πατήσει!
φιλε βαλτην στο ποστ την επιστολη να την στειλουμε ολοι εδω μεσα! μπας και γινει κατι !!Καλησπέρα παιδιά,
σήμερα το πρωί ο δέκτης άνοιξε μόνος του και για δέκα τουλάχιστον λεπτά (τόσα μέτρησα εγώ, σίγουρα θα είχε ανάψει ώρα νωρίτερα) έλαμπε το πράσινο και τα δύο κόκκινα φωτάκια. Από χαρά μήπως αποφασίστηκε αναβάθμιση άναψα τηλεόραση μα μου έδειχνε μονάχα μαύρη οθόνη. Τι στο καλό συμβαίνει? Με μαγικά φίλτρα είναι εξοπλισμένος αυτός ο δέκτης??
Έστειλα email στην Pace σε ιδιαίτερα έντονο ύφος, όπως ορθώς συμβουλέψατε να κάνετε και πήγα κι ένα βήμα παραπάνω... ενημέρωσα και την Nova για την αποστολή της έντονης διαμαρτυρίας μου και κοινοποίησα την ίδια επιστολή και στην Forthnet Group. Επιπλέον τηλεφώνησα εχθές στο τηλεφωνικό κέντρο και είπα πως εάν δεν υπάρξει σύντομα λύση στο πρόβλημα με τα πενιχρά κανάλια Hotbird που κατεβάζει, το Tv Guide και το πλήκτρο ALT θα διακόψω άμεσα την συνδρομή μου και θα απευθυνθώ στο ΙΝ.ΚΑ, καθώς οι τρεις παραπάνω παράμετροι αναφέρονται τόσο στο site της εταιρίας, όσο και στο γελοίο manual που δίνει η εταιρία και συνάμα αποτελούν ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ! Ξέρω πως θα τους κάνω την μούρη κρέας, αλλά ρε παιδιά τόσα χρήματα ζητάνε και δεν παρέχουν ΟΥΤΕ τα όσα διαφημίζουν.
Πάντως πραγματικά ΟΠΟΙΟΣ το σκέφτεται να βάλει και διαβάζει: ΜΑΚΡΙΑ!!! Καλύτερα να περιμένει... παρά να την πατήσει!
φιλε βαλτην στο ποστ την επιστολη να την στειλουμε ολοι εδω μεσα! μπας και γινει κατι !!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.