O κύβος ερρίφθη... ACOUSTIC SOUNDS SUPER HI-RES!

Και συνεχιζω. Υπο αυτό το πρίσμα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η προτίμηση DSD εκδόσεων που έχουν προκύψει απο PCM παραγωγές αφου πέρα απο κάτι το οξύμωρο δεν έχει και καμία πρακτική η ποιοτική ουσία. Έχω μετατρέψει pcm σε dsd απο το Audiogate της Korg χωρίς να πάρω καμία απολύτως βελτίωση.

Έχει όμως και παραέχει νόημα η προτίμηση αμιγώς DSD μεταφορών είδικά άλμπουμ καλών παραγωγών το παρελθόντος όπως και των ελάχιστων αμιγώς DSD ποιοτικών σύγχρονων παραγωγών.

Κάτι που δεν θα αρέσει στους ροκάδες είναι οτι To DSD επειδή απο την φύση του είναι πιό "στρωτό" και "μαλακό" η αν προτιμάτε "αναλογκό" δεν προάγει την ατμόσφαορα των ρόκ δίσκοων όπως π.χ το 96/24 το οποίο διακριτικά αλατοπιπερώνει με λίγη έξτρα ενέργεια το τελικό αποτέλεσμα. Φυσικά εδώ τίθεται και θεμα γούστου η ορέξεως πάντως όσα ροκ άμπουμ έχω σε SACD ISO και σε 96/24 πάντα προτιμώ το δεύτερο.
 
Πάντως σίγουρα κάτι φροϊδικό υπάρχει στο χόμπι με τα μεγέθη και τα βάρη.
Θες το βάρος στα βινύλια,θες η χωρητικότητα στα δισκάκια,θες τα Mb στα αρχεία,το μεγάλο προσελκύει. :flipout:
 
Aν και τα έφερε έτσι η τεχνολογική εξέλιξη που το 44/16 πλέον να επαρκεί για το 90% της μουσικής είναι γεγονός οτι με το κάτι παραπάνω (όχι απαραίτητα πολύ) τα πράγματα απελευθερόνωνται και τοίχοι γκρεμίζονται ενώνοντας τον αναλογικό με τον ψηφιακό κόσμο κάτι που θα έπερεπε λογικα απο την αρχή να συμβαίνει αλλα τελικά συνέβη τριάντα χρόνια μετά..

Γνώμη μου αν τα είχανε βρεί πρίν απο δεκαβάλε χρόνια οι κατασκευαστές και είχε γίνει τότε το νέο στανταρ το 96/24 χωρίς κλειδώματα, υπερκοστολογήσεις και άλες α@@ίες η μουσική αναπαραγωγή θα είχε κάνει πολλά βήματα μπροστα νωρίτερα και χωρίς την τωρινή βαβέλ..
 
Γνώμη μου αν τα είχανε βρεί πρίν απο δεκαβάλε χρόνια οι κατασκευαστές και είχε γίνει τότε το νέο στανταρ το 96/24 χωρίς κλειδώματα, υπερκοστολογήσεις και άλες α@@ίες η μουσική αναπαραγωγή θα είχε κάνει πολλά βήματα μπροστα νωρίτερα και χωρίς την τωρινή βαβέλ..

Προσπάθησαν να τα βρουν με το DVD-Audio. Είχε 24/96 σε πολυκάναλο και 24/192 σε στερεοφωνικό ήχο. Μιά χαρά. Μετά ήρθαν οι Sony/Philips με το SACD/DSD και τα κάναν μπάχαλο. Ούτε το DVD-Audio έπιασε, ούτε το SACD.
 
Aκριβώς. Και νάμαστε εδώ στην εποχή του πλουραλισμού των φορμάτ της ...φτηνής.. απόκτησης αρχείων για ακρόαση και του Computer audio.
Αν και το τελευταίο τελικά έπαιξε καθοριστικό ρόλλο στην προσιτή υψηλή πιστότητα λόγω μή ανάγκης κορυφαίου άρα και ακριβού transport, σίγουρα σαν φαινόμενο δεν θα έπαιρνε τέτοιες διαστάσεις αν υπήρχε ήδη υλικό και συσκευές πχ dvd audio σε ευρύτερη εξάπλωση, ίσως πάλι και όχι γιατί το λάθος που περιέγραψες φίλε Κώστα ήταν μόνο ένα απ' τα πολλά ενώ το WEB εξελίσσεται ραγδαία στον κύριο διαύλο διανομής της οικιακής ψυχαγωγίας κάθε μορφής είτε υλικής είτε αύλης με την δεύτερη να έχει τάσεις να επκρατήσει μεσοπρόθεσμα.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι με τις ανοησίες και την απληστία των πολυεθνικών στερηθήκαμε μια δεκαετία καλού ψηφιακού ήχου. Τέλος πάντων κάθε εμπόδιο για καλό λέει η λαική σοφία, προσωπικά δεν μεχαλάει καθόλου όπως έχει καταλήξει το πράγμα..
 
Last edited:
Όσοι μπορείτε να διαβάσετε στα αγγλικά ρίξτε μια ματια και στο βιβλίο που παρουσίασα πέρισυ σε αυτό το νήμα http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/100939-Appetite-For-Self-Destruction το οποίο με γαλφυρό τρόπο λέει πώς φάσαμε εδώ που φτάσαμε αναλύοντας διεξοδικά όλα τα λάθη των πολυεθνικών δισκογραφικών και όχι μόνο και εξηγώντας γιατί το μέλλον είναι στους υπολογιστές και το ίντερνετ.
 
Re: Απάντηση: O κύβος ερρίφθη... ACOUSTIC SOUNDS SUPER HI-RES!

Πάντως σίγουρα κάτι φροϊδικό υπάρχει στο χόμπι με τα μεγέθη και τα βάρη.
Θες το βάρος στα βινύλια,θες η χωρητικότητα στα δισκάκια,θες τα Mb στα αρχεία,το μεγάλο προσελκύει. :flipout:

Ίσως και να φταίει γι 'αυτό που η πλειοψηφία των χαιφιντελάδων είναι άντρες. Όλα τα "αντρικά" χόμπυ έχουν μια τάση υποσυνείδητα να νοούνται σαν προεκτάσεις συγκεκριμένου μέλους του αντρκού σώματος..
 
Με την ευκαιρία λίγα λόγια επί του θέματος, αν και τα έχω γράψει πολλές φορές ξανά και ξανά:

Δύο θέματα εντελώς διαφορετικά συζητιούνται σ' αυτό το νήμα, γι' αυτό και το όποιο μπέρδεμα:
-Η αξιολόγηση των διαφόρων format, αναλογικών και ψηφιακών από τεχνικής πλευράς. Και

-Ποιό format προτιμούμε, ή θα "έπρεπε" να προτιμούμε για την απόλαυση της μουσικής μας.

Εμπλέκονται δηλαδή στη συζήτηση ένα αντικειμενικό και ένα υποκειμενικό ζήτημα.

Για το πρώτο: Αξιολόγηση των format. Έχουμε:

-Βινύλιο Vs CD. Το βινύλιο αναδεικνύεται νικητής (ευρύτερη απόκριση συχνότητας και παραπλήσια δυναμική περιοχή). Μόνο θεωρητικά όμως και μόνο για τις κορυφαίες υλοποιήσεις σε μηχανήματα και εγγραφές. Στην πράξη τη μεγαλύτερη επίδραση την έχει η προσοχή που έχει δοθεί στην παραγωγή (μίξη και mastering), η οποία τελικά καθορίζει και το αποτέλεσμα.
Έτσι μπορεί να έχουμε την έκδοση μιάς παραγωγής σε βινύλιο και να είναι πολύ καλύτερη από το αντίστοιχο CD και το αντίστροφο. (Στην ποιότητα CD εννοείται περιλαμβάνονται και τα αρχεία σε 44,1 KHz/16 Bits).

-CD και αρχεία σε format ασυμπίεστα (Wav, AIFF) ή μη απωλεστικής συμπίεσης (FLAC, APE κλπ) vs Format απωλεστικής συμπίεσης (mp3, wma, aac κλπ). Συνήθως αναφερόμαστε και θεωρούμε ότι τα ασυμπίεστα ή μη απωλεστικής συμπίεσης αρχεία είναι καλύτερα από τα συμπιεσμένα. Ορθόν, αλλά αν η δουλειά έχει γίνει σωστά η διαφορά φτάνει στα όρια του διακριτού. Και είναι κρίμα ν' απορρίπτουμε μουσική που αγαπάμε, μόνο και μόνο επειδή είναι σε mp3 κλπ. Υπάρχουν εξαιρετικοί διαδικτυακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί που μεταδίδουν στα 44,1/16 με bitrate 128 kbps. Και ακούγονται άριστα. Οι δορυφορικοί και επίγειοι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί μεταδίδουν συνήθως σε 44,1/16 ή 48/16 με bitrate 256 kbps. Στ' αλήθεια λείπει κάτι; Οι διαφορές μόνο σε άμεση σύγκριση και με πολύ αναλυτικά συστήματα μπορούν να γίνουν αντιληπτές. Κι' αν χρησιμοποιηθούν οι επαγγελματικοί αλγόριθμοι συμπίεσης (Dolby Digital, DTS) τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα.

-CD ή μάλλον ποιότητα CD vs PCM υψηλής ανάλυσης. Εδώ φυσικά προτιμάμε το PCM υψηλής ανάλυσης. Όμως πρέπει να θυμόμαστε: Αν η δουλειά έχει γίνει σωστά, η διαφορά ακούγεται μεν, αλλά είναι πάρα πολύ μικρή. Και υπάρχει πάρα πολλή μουσική σε CD, την οποία αξίζει να αναζητούμε, αντί να κυνηγάμε μετά μανίας τα format υψηλής ανάλυσης.

-Πόση υψηλή ανάλυση χρειαζόμαστε; Εδώ πρέπει να θυμόμαστε πως οι καλύτεροι ψηφιακοί μετατροπείς που έχουμε στη διάθεση μας (A/D Convertors και DAC's) φτάνουν το πολύ μέχρι 22,5 bits βάθος ανάλυσης πραγματικά (δηλαδή S/N 135 dB περίπου.
1 Bit=6 dB). Αυτό που γίνεται αντιληπτό είναι το βάθος σε Bit κυρίως. Οι προς τα πάνω διαφορές στο Sample Rate είναι κυριολεκτικά αμφίβολο, αν γίνονται αντιληπτές με οποιοδήποτε τρόπο και μόνο σε υπεραναλυτικά συστήματα υπό ειδικές συνθήκες. Γι' αυτό καλό είναι να μην παρασυρόμαστε από τις επιταγές του marketing, που ανεβάζει τις τιμές μαζί με το ρυθμό δειγματοληψίας.

(Πάντως αν θα με ρωτούσατε: Εσύ τι θα αγόραζες από τα προσφερόμενα από τις εταιρείες για downloading formats, θα προτιμούσα εκείνο το οποίο έχει υποστεί τις λιγότερες μετατροπές, αν το ήξερα φυσικά. Δηλαδή, αν μία παραγωγή έχει κάνει τη μίξη και το τελικό mastering στα 88,2/24, θα προτιμούσα αυτό κι' όχι το 192/24 που μπορεί επίσης να προσφέρεται και μάλιστα ακριβότερα).

-PCM vs DSD. Έχει αποδειχτεί πειραματικά ότι διαφορές σε αναλύσεις σε PCM 176,4/24 και DSD στα 2,8224 MHz και άνω δεν ακούγονται. Θα συμφωνήσω, ότι η DSD ηχογράφηση και ειδικά στα 5,6448 MHz έχει κάποια πλεονεκτήματα. Όμως μόνο για την περίπτωση που ηχογραφούμε ένα γεγονός μιά και καλή, χωρίς περαιτέρω επεξεργασία. Λόγω της φύσης της διαμόρφωσης δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί EQ, compression κλπ, ότι χρειάζεται τέλος πάντων μία παραγωγή. Για να δουλέψεις με μία DSD εγγραφή θα πρέπει πρώτα να τη μετατρέψεις σε PCM (συνήθως στα 352,8/24). Γι' αυτό το λόγο η DSD εγγραφή είναι άχρηστη για μία πραγματική παραγωγή.

Η DSD εγγραφή είναι πράγματι πολύ χρήσιμη για αρχειοθέτηση του υπάρχοντος υλικού, όπως αυτό που υπάρχει σε αναλογικές ταινίες στα αρχεία των εταιρειών κι' αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε. Αν λοιπόν οι εταιρείες αρχίσουν να διαθέτουν το υλικό που έχουν στα συρτάρια τους σε DSD format, καλόδεχτο. Αν όμως προσπαθήσουν να κερδοσκοπήσουν και να μας τα ξαναπάρουν για μιά ακόμη φορά, το πιθανότερο, τότε θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί.
Στην τελική αναπαραγωγή πάντως υπάρχουν λόγοι (ένα φίλτρο λιγότερο), για τους οποίους αν το ψηφιακό PCM μετατραπεί σε DSD πιθανόν να ακουστεί καλύτερα, ειδικά αν ο DAC μπορεί να το κάνει.

-Αναλογικός vs Ψηφιακός ήχος. Μετά από πολύ ψάξιμο και όση εμπειρία έχω αποκομίσει καταλήγω να πιστεύω ότι ο ψηφιακός κερδίζει οριακά -εντελώς- και στα σημεία. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα όμως. Στην πραγματικότητα μπορούμε να παίρνουμε τα καλύτερα στοιχεία από κάθε τεχνολογία και αυτό ήδη γίνεται. Πολλοί ηχολήπτες -οι οποίοι είναι πρακτικοί άνθρωποι και όχι χαϊεντάδες- χρησιμοποιούν την εξής τεχνική:
Ηχογραφούν ψηφιακά (μεγαλύτερη ακρίβεια).

Κάνουν τη μίξη αναλογικά (μεγαλύτερο Headroom). Το λεγόμενο Summing.

Και μεταφέρουν το αποτέλεσμα και πάλι σε ψηφιακή μορφή για το τελικό mastering.​


Στο δεύτερο ζήτημα: Ποιό format προτιμούμε, ή θα έπρεπε να προτιμούμε.
Η δικιά μου προσωπική απάντηση είναι να είμαστε ανοιχτοί σε όλα. Να απολαμβάνουμε τη μουσική που αγαπάμε, χωρίς να μας γίνονται έμμονη ιδέα οι υψηλές και υπερυψηλές αναλύσεις. Συχνότατα απολαμβάνω μουσική από το Youtube. Γιατί όχι; Αφού δεν θα την εύρισκα αλλού. Απολαμβάνω την υψηλή ανάλυση, αλλά και σ' ένα καλό mp3 δε λέω όχι.
Ούτε σ' ένα δίσκο βινυλίου όμως, η ακρόαση του οποίου είναι αληθινή ιεροτελεστία!
 
Αυτός ο άνθρωπος... Έχει την τάση να "τελειώνει" τα θέματα.

Μιχάλη καθάρισες τη μπουγάδα για μια φορά ακόμα. :a0210:
 
Με την ευκαιρία λίγα λόγια επί του θέματος, αν και τα έχω γράψει πολλές φορές ξανά και ξανά:

Δύο θέματα εντελώς διαφορετικά συζητιούνται σ' αυτό το νήμα, γι' αυτό και το όποιο μπέρδεμα:
-Η αξιολόγηση των διαφόρων format, αναλογικών και ψηφιακών από τεχνικής πλευράς. Και

-Ποιό format προτιμούμε, ή θα "έπρεπε" να προτιμούμε για την απόλαυση της μουσικής μας.

Εμπλέκονται δηλαδή στη συζήτηση ένα αντικειμενικό και ένα υποκειμενικό ζήτημα.

Για το πρώτο: Αξιολόγηση των format. Έχουμε:

-Βινύλιο Vs CD. Το βινύλιο αναδεικνύεται νικητής (ευρύτερη απόκριση συχνότητας και παραπλήσια δυναμική περιοχή). Μόνο θεωρητικά όμως και μόνο για τις κορυφαίες υλοποιήσεις σε μηχανήματα και εγγραφές. Στην πράξη τη μεγαλύτερη επίδραση την έχει η προσοχή που έχει δοθεί στην παραγωγή (μίξη και mastering), η οποία τελικά καθορίζει και το αποτέλεσμα.
Έτσι μπορεί να έχουμε την έκδοση μιάς παραγωγής σε βινύλιο και να είναι πολύ καλύτερη από το αντίστοιχο CD και το αντίστροφο. (Στην ποιότητα CD εννοείται περιλαμβάνονται και τα αρχεία σε 44,1 KHz/16 Bits).

-CD και αρχεία σε format ασυμπίεστα (Wav, AIFF) ή μη απωλεστικής συμπίεσης (FLAC, APE κλπ) vs Format απωλεστικής συμπίεσης (mp3, wma, aac κλπ). Συνήθως αναφερόμαστε και θεωρούμε ότι τα ασυμπίεστα ή μη απωλεστικής συμπίεσης αρχεία είναι καλύτερα από τα συμπιεσμένα. Ορθόν, αλλά αν η δουλειά έχει γίνει σωστά η διαφορά φτάνει στα όρια του διακριτού. Και είναι κρίμα ν' απορρίπτουμε μουσική που αγαπάμε, μόνο και μόνο επειδή είναι σε mp3 κλπ. Υπάρχουν εξαιρετικοί διαδικτυακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί που μεταδίδουν στα 44,1/16 με bitrate 128 kbps. Και ακούγονται άριστα. Οι δορυφορικοί και επίγειοι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί μεταδίδουν συνήθως σε 44,1/16 ή 48/16 με bitrate 256 kbps. Στ' αλήθεια λείπει κάτι; Οι διαφορές μόνο σε άμεση σύγκριση και με πολύ αναλυτικά συστήματα μπορούν να γίνουν αντιληπτές. Κι' αν χρησιμοποιηθούν οι επαγγελματικοί αλγόριθμοι συμπίεσης (Dolby Digital, DTS) τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα.

-CD ή μάλλον ποιότητα CD vs PCM υψηλής ανάλυσης. Εδώ φυσικά προτιμάμε το PCM υψηλής ανάλυσης. Όμως πρέπει να θυμόμαστε: Αν η δουλειά έχει γίνει σωστά, η διαφορά ακούγεται μεν, αλλά είναι πάρα πολύ μικρή. Και υπάρχει πάρα πολλή μουσική σε CD, την οποία αξίζει να αναζητούμε, αντί να κυνηγάμε μετά μανίας τα format υψηλής ανάλυσης.

-Πόση υψηλή ανάλυση χρειαζόμαστε; Εδώ πρέπει να θυμόμαστε πως οι καλύτεροι ψηφιακοί μετατροπείς που έχουμε στη διάθεση μας (A/D Convertors και DAC's) φτάνουν το πολύ μέχρι 22,5 bits βάθος ανάλυσης πραγματικά (δηλαδή S/N 135 dB περίπου.
1 Bit=6 dB). Αυτό που γίνεται αντιληπτό είναι το βάθος σε Bit κυρίως. Οι προς τα πάνω διαφορές στο Sample Rate είναι κυριολεκτικά αμφίβολο, αν γίνονται αντιληπτές με οποιοδήποτε τρόπο και μόνο σε υπεραναλυτικά συστήματα υπό ειδικές συνθήκες. Γι' αυτό καλό είναι να μην παρασυρόμαστε από τις επιταγές του marketing, που ανεβάζει τις τιμές μαζί με το ρυθμό δειγματοληψίας.

(Πάντως αν θα με ρωτούσατε: Εσύ τι θα αγόραζες από τα προσφερόμενα από τις εταιρείες για downloading formats, θα προτιμούσα εκείνο το οποίο έχει υποστεί τις λιγότερες μετατροπές, αν το ήξερα φυσικά. Δηλαδή, αν μία παραγωγή έχει κάνει τη μίξη και το τελικό mastering στα 88,2/24, θα προτιμούσα αυτό κι' όχι το 192/24 που μπορεί επίσης να προσφέρεται και μάλιστα ακριβότερα).

-PCM vs DSD. Έχει αποδειχτεί πειραματικά ότι διαφορές σε αναλύσεις σε PCM 176,4/24 και DSD στα 2,8224 MHz και άνω δεν ακούγονται. Θα συμφωνήσω, ότι η DSD ηχογράφηση και ειδικά στα 5,6448 MHz έχει κάποια πλεονεκτήματα. Όμως μόνο για την περίπτωση που ηχογραφούμε ένα γεγονός μιά και καλή, χωρίς περαιτέρω επεξεργασία. Λόγω της φύσης της διαμόρφωσης δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί EQ, compression κλπ, ότι χρειάζεται τέλος πάντων μία παραγωγή. Για να δουλέψεις με μία DSD εγγραφή θα πρέπει πρώτα να τη μετατρέψεις σε PCM (συνήθως στα 352,8/24). Γι' αυτό το λόγο η DSD εγγραφή είναι άχρηστη για μία πραγματική παραγωγή.

Η DSD εγγραφή είναι πράγματι πολύ χρήσιμη για αρχειοθέτηση του υπάρχοντος υλικού, όπως αυτό που υπάρχει σε αναλογικές ταινίες στα αρχεία των εταιρειών κι' αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε. Αν λοιπόν οι εταιρείες αρχίσουν να διαθέτουν το υλικό που έχουν στα συρτάρια τους σε DSD format, καλόδεχτο. Αν όμως προσπαθήσουν να κερδοσκοπήσουν και να μας τα ξαναπάρουν για μιά ακόμη φορά, το πιθανότερο, τότε θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί.
Στην τελική αναπαραγωγή πάντως υπάρχουν λόγοι (ένα φίλτρο λιγότερο), για τους οποίους αν το ψηφιακό PCM μετατραπεί σε DSD πιθανόν να ακουστεί καλύτερα, ειδικά αν ο DAC μπορεί να το κάνει.

-Αναλογικός vs Ψηφιακός ήχος. Μετά από πολύ ψάξιμο και όση εμπειρία έχω αποκομίσει καταλήγω να πιστεύω ότι ο ψηφιακός κερδίζει οριακά -εντελώς- και στα σημεία. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα όμως. Στην πραγματικότητα μπορούμε να παίρνουμε τα καλύτερα στοιχεία από κάθε τεχνολογία και αυτό ήδη γίνεται. Πολλοί ηχολήπτες -οι οποίοι είναι πρακτικοί άνθρωποι και όχι χαϊεντάδες- χρησιμοποιούν την εξής τεχνική:
Ηχογραφούν ψηφιακά (μεγαλύτερη ακρίβεια).

Κάνουν τη μίξη αναλογικά (μεγαλύτερο Headroom). Το λεγόμενο Summing.

Και μεταφέρουν το αποτέλεσμα και πάλι σε ψηφιακή μορφή για το τελικό mastering.​


Στο δεύτερο ζήτημα: Ποιό format προτιμούμε, ή θα έπρεπε να προτιμούμε.
Η δικιά μου προσωπική απάντηση είναι να είμαστε ανοιχτοί σε όλα. Να απολαμβάνουμε τη μουσική που αγαπάμε, χωρίς να μας γίνονται έμμονη ιδέα οι υψηλές και υπερυψηλές αναλύσεις. Συχνότατα απολαμβάνω μουσική από το Youtube. Γιατί όχι; Αφού δεν θα την εύρισκα αλλού. Απολαμβάνω την υψηλή ανάλυση, αλλά και σ' ένα καλό mp3 δε λέω όχι.
Ούτε σ' ένα δίσκο βινυλίου όμως, η ακρόαση του οποίου είναι αληθινή ιεροτελεστία!

Πρέπει να κανονίσουμε να δώσεις μια διάλεξη στο θέμα πάνω..... Είσαι ΜΕΓΙΣΤΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΛΕΜΕ!!!!
 
Ναι..αλλά εμείς μπορεί να θέλαμε να το κουβεντιασουμε ...λίγο


:flipout::a0210:
Έτσι κιαλλιώς το θέμα του νήματος υποτίθεται οτι είναι με αφορμή το νέο διαδικτυακό κατάστημα τηε Acoustic Sounds, τα διαδικτυακά καταστήματα, το υλικό που πουλάνε και γενικά οι σύγχρονες τασεις στον χώρο της διανομής software στον κόσμο του Hi -Fi που συμπαρασύρουν αντιλήψεις και συνήθειες δεκαετιών.

Nα ευχαριστήσω με την σειρά μου και εγώ τον Μιχάλη για τον κόπο του να μας ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα και ελπίζω μετά απο αυτό το ξεκαθάρισμα η κουβέντα να συνεχιστεί πιό πολύ στην ουσία του νήματος, θέμα που βρίσκω πολύ ενδιαφέρον γιαυτό εξαλου άνοιξα και το νήμα..
 
Last edited:
πάντως για μένα μέχρι στιγμής οι μεγάλες αναλύσεις στο μόνο που με ενοχλούν είναι ώρες ώρες που ζορίζεται το δίκτυό μου και μπορεί να πέσω σε διακοπές και rebuffering, αν και δεν καταλαβαίνω πότε και για ποιό λόγο γίνονται
 
Απάντηση: Re: O κύβος ερρίφθη... ACOUSTIC SOUNDS SUPER HI-RES!

Με την ευκαιρία........

Περιεκτικά,όμορφα και κατανοητά από κάποιον που το κατέχει μέσα-μέσα.
Πως να διαφωνήσει κανείς;
:SFGSFGSF:
 
Απάντηση: Re: O κύβος ερρίφθη... ACOUSTIC SOUNDS SUPER HI-RES!

Περιεκτικά,όμορφα και κατανοητά από κάποιον που το κατέχει μέσα-μέσα.
Πως να διαφωνήσει κανείς;
:SFGSFGSF:

Μας παίρνει να διαφωνήσουμε;
Δεν μας παίρνει,εκτός και θέλουμε να αντιπολιτευτούμε για...την αντιπολίτευση!