Οι συναρπαστικές γυναικείες φωνές του (μεταπολεμικού) ελληνικού τραγουδιού

Μετά από δύο χρόνια χαίρομαι πάρα πολύ που ξαναενεργοποιώ το θέμα !
Αναφέρθηκε πολύ λίγο η Μαρινέλλα , που κατά τη γνώμη μου είναι ένας οδοστρωτήρας στον οποίο δε μπορείς να μείνεις όρθιος.Οι επιλογές των τραγουδιών που έκανε,μπορεί να μην είναι οι καλύτερες δυνατές , αλλά η φωνή της είναι σκέτη καμπάνα -από τις μεγαλύτερες κιόλας. Κι επειδή την άκουσα πριν 2 χρόνια,παραμένει ακριβώς η ίδια όπως παλιά!
Εκπληκτική φωνή η Χάρις Αλεξίου,ευαισθησία που κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει άλλη ίσως και στον κόσμο ολόκληρο,αλλά στις υπόλοιπες φωνητικές δυνατότητες δεν έχει να επιδείξει κάτι το τόσο σπουδαίο. Ωστόσο σε εντυπωσιάζει και σε καθηλώνει με το που θ' ανοίξει το στόμα της.
Στη λίστα θα έβαζα σίγουρα την Τάνια Τσανακλίδου -ο ορισμός της ισχύος- , τη Ρένα Κουμιώτη -μακάρι να ξέφευγε από έναν τρόπο ερμηνείας σα να έκανε ασκήσεις σολφέζ- , τη Μαρίκα Νίνου , τη Βίκυ Μοσχολιού -πριν αρχίσει και ερμηνεύει σα "ρόλος" με την προσποιητή μαγκιά στη φωνή της.
Ιδιαίτερη περίπτωση η Άννα Βίσση η οποία έχει υπέροχες φωνητικές δυνατότητες και σε καθηλώνει εάν ξεκολλήσεις από τις απαράδεκτες μουσικές και άλλου είδους επιλογές που έκανες.Ελάχιστα δικά της τραγούδια έχουν μνημειώδεις ερμηνείες , δυστυχώς χαράμισε το ταλέντο της.
 
Αν μιλάμε για συναρπαστικες φωνες, (ισως συναρπαστικες ερμηνειες θα ηταν προτιμοτερο)
θα προσθετα τη Μερκουρη και τη Καρεζη.
Μαζι την Νταντωνακη, την Αρλετα, την Τσανακλιδου και την Δημητριαδη,
την Ζορμπαλα και την αισθαντικη (αλλα οχι συναρπαστικη) Χαρουλα.
Η Θεοδωρίδου φυσικα παιζει σε υψηλοτερη κατηγορια.

Γυναικειες φωνες συναρπαστικες υπαρχουν παρα πολλες.
Το θεμα ειναι το τι θα επιλεξουν να τραγουδησουν και αν θα το κανουν καλα.
Και η γλυκερια στο live ηταν συναρπαστικη στις μπαλλαντες
αλλα δυστυχως επελεξε να τραγουδησει τα πεντοχιλιαρα.

Και η Μοσχολιου τραγουδησε το υπεροχο "τα τραινα που φυγαν"
ή "το άνθρωποι μοναχοι" αλλα γενικως αναλωθηκε σε τραγουδια τυπου "Μαρια με τα κιτρινα".
Το ιδιο και χειροτερα η Μαρινελα και η Βισση.