Οι Τετρομαγμένοι.

'Oι Ελληνες συνωστίζονταν στο λιμάνι τής Σμύρνης´.
Συνωστίζονταν σαν να περιμένουν τα 'δελφίνια´στην Μύκονο.
Συμφωνώ με το post 205,όπως και με την θέση τού Βιοs περί καταργήσεως τού μονοτονικού.
Kαι ακριβέστερα στο κειμενο:'Στίς 27 αυγουστου 1922 ο Τουρκικός στρατός μπαίνει στην Σμύρνη.Χιλιάδες ελληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπούν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα´.

Αντιπαραβάλλω κείμενο τού Τσώρτσιλ στα απομνημονεύματά του:'O Κεμάλ γιόρτασε τον θρίαμβό του με την μεταβολή τής Σμύρνης σε τέφρα και την τεράστια σφαγή τού εκεί χριστιανικού πληθυσμού.´
Υπάρχουν επίσης μαρτυρίες τού Χεμινγουαίη και τού Αμερικανού Πρεσβευτή(νομίζω Χόρτον)
 
"Αθήνα, 17 Νοεμβρίου 1973: στις 3 τα ξημερώματα όχημα κτύπησε την πόρτα (τοκ! τοκ! ??) του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Μέσα στο ίδρυμα συνωστίζονται φοιτητές και κόσμος, επίσης κόσμος συνωστίζεται στις ταράτσες και τους τελευταίους ορόφους των γειτονικών κτηρίων. Στο ίδρυμα υπήρχαν και ραδιοερασιτέχνες."

Υπάρχει πουθενά λάθος στην παραπάνω περιγραφή? Όχι, παρακαλώ, πείτε μου.

-bye- -bye-
 
Παναγιώτη εάν απ´όσα διάβασες και φυσικά μπορείς να διαβάσεις και άλλα όσα θές απο οποιαδήποτε ιστορική πηγή συμπεραίνεις οτι μοναδικό πρόβλημα του βιβλίου είναι η ´ακρίβεια τής γλώσσας ´κανένα πρόβλημα.
Πάντως και στο συγκεκριμένο thread μπορείς να βρείς συγγραφείς διαφορετικών τοποθετήσεων και αντιλήψεων,που έχουν παρατεθεί.
Και στο συγκεκριμένο thread πάντως έχουν παρατεθεί πολλά στοιχεία για το βιβλίο.
Εάν επίσης θεωρείς οτι η ´εξαφάνιση´τής γενοκτονιάς Ποντίων ,Αρμενίων καθώς και η κατοχή τής Κύπρου οφείλονται στην προσπάθεια να αποδοθεί η ιστορία ´ακριβώς´,εκεί δεν θα συμφωνήσω με τίποτα.
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Παναγιώτη εάν απ´όσα διάβασες και φυσικά μπορείς να διαβάσεις και άλλα όσα θές απο οποιαδήποτε ιστορική πηγή συμπεραίνεις οτι μοναδικό πρόβλημα του βιβλίου είναι η ´ακρίβεια τής γλώσσας ´κανένα πρόβλημα.
Πάντως και στο συγκεκριμένο thread μπορείς να βρείς συγγραφείς διαφορετικών τοποθετήσεων και αντιλήψεων,που έχουν παρατεθεί.
Και στο συγκεκριμένο thread πάντως έχουν παρατεθεί πολλά στοιχεία για το βιβλίο.
Εάν επίσης θεωρείς οτι η ´εξαφάνιση´τής γενοκτονιάς Ποντίων ,Αρμενίων καθώς και η κατοχή τής Κύπρου οφείλονται στην προσπάθεια να αποδοθεί η ιστορία ´ακριβώς´,εκεί δεν θα συμφωνήσω με τίποτα.
Αυτα Σπυρο ειναι εντελως αλλα θεματα. Αν το βιβλιο εξαφανιζει τις σφαγες των αρμενιων και των Ποντιων, δε με βρισκει καθολου συμφωνο. Απλα κατι τετοιο πρωτη φορα το ακουω.
 
Tότε φίλε μου Παναγιώτη δεν έχεις διαβάσει όλο το thread.Αυτά έχουν γραφεί εδώ μέσα.
Ειναι σαφές ότι δεν υπάρχει διάθεση αντιπαράθεσης μαζί σου και χαίρομαι για τον αντίλογό σου.:ernaehrung004:
Σε προηγούμενα posts επίσης αναγράφεται επακριβώς το πώς γίνεται αναφορά στον Τουρκικό Αττίλα στην Κύπρο.
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

"Αθήνα, 17 Νοεμβρίου 1973: στις 3 τα ξημερώματα όχημα κτύπησε την πόρτα (τοκ! τοκ! ??) του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Μέσα στο ίδρυμα συνωστίζονται φοιτητές και κόσμος, επίσης κόσμος συνωστίζεται στις ταράτσες και τους τελευταίους ορόφους των γειτονικών κτηρίων. Στο ίδρυμα υπήρχαν και ραδιοερασιτέχνες."

Υπάρχει πουθενά λάθος στην παραπάνω περιγραφή? Όχι, παρακαλώ, πείτε μου.

-bye- -bye-



βεβαιως και υπαρχει λαθος !!!!!!

οχι Ραδιοερασιτεχνες .... αλλα ....:flipout: :flipout: ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΕΣ !!!!!!!!!!!!
 
Α εγώ δεν ξέρω, η διήγησή μου κατά τα πρότυπα του βιβλίου ιστορίας ΣΤ´ Δημοτικού σταματάει εκεί. Ούτε το περίφημο βιβλίο ιστορίας αναφέρει εξάλλου τι έγιναν στη συνέχεια όσοι είχαν συνωστισθεί στο λιμάνι της Σμύρνης. Βρήκαν θέσεις στο καράβι? Καμπίνα ή κατάστρωμα? Ήταν καλό το ταξίδι? κλπ κλπ
 
Οσοι είχαν χρήματα προφανώς καπαρώσαν τις καμπίνες.
Οι λιγότερο έχοντες πήραν σαλόνι Α' και αεροπορικά καθίσματα και τέλος οι μπατιροτουρίστες,σαλόνι Β' και κατάστρωμα.
Το ταξίδι ήταν ευχάριστο με αστεϊσμούς,παιχνίδια,ξερές και πόκα, τραγούδια απ τα φορητά ραδιόφωνα και τολμηρά "υπονοούμενα" για το πώς θα περάσουν και θα ξεσαλώσουν στις διακοπές στους στην ελλάδα..-bye-
 
Να πω κι εγώ ότι συμφωνώ αρκετά με τα γραφόμενα του BIOS στο ποστ 205. Υπάρχει παράδειγμα αποσιώπησης ιστορικών γεγονότων ένθεν και ένθεν για το κοινό καλό και την καλή γειτονία και που έφερε αποτελέσματα, όσον αφορά τις ελληνοβουλγαρικές σχέσεις. Εγώ ας πούμε που πήγα σχολείο τη δεκαετία του 80 και 90 δεν διδάχτηκα πολλά πράγματα για βαλκανικούς πολέμους, και βουλγαρική κατοχή (από τις πιο βάναυσες) στη βόρεια Ελλάδα. Φαντάζομαι ότι αντίστοιχα κεφάλαια έχουν κοπεί στην ιστορία που διδάσκεται στη Βουλγαρία. Θεωρώ ότι το να γίνει μια απο κοινού προσπάθεια έχει κάποια οφέλη σημαντικά.

Υπάρχει βέβαια και η άποψη που θέλει τα βήματα αυτά να γίνονται μονομερώς στην προκειμένη περίπτωση, με το βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού. Δεν ειμαι σε θέση να ξέρω πραγματικά τί έχει κοπεί από το τουρκικό βιβλίο. Έχουν και αυτοί αρκετά πράγματα να κόψουν, όπως για παράδειγμα τον ξεριζωμό και τη σφαγή των τουρκοκρητικών, τη σφαγή της τρίπολης, τις θηριωδίες του ελληνικού στρατού κατά την απόβαση στα μικρασιατικά παράλια και την επέλασή του στην τουρκική ενδοχώρα, τα γεγονότα στον Έβρο το 1974, τα δικά μας τα κατορθώματα στην Κύπρο από το '63 μέχρι το '74. Είναι όμως και το άλλο. Κάνεις μία προσπάθεια προσέγγισης υποτίθεται. Ε δεν θέτεις απειλές για πόλεμο. Ούτε παραβιάζεις εναέριους χώρους ούτε αμφισβητείς εθνική κυριαρχία όταν προσεγγίζεις κάποιον με καλές προθέσεις. Ας πάψουν αυτά και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο αρκεί για να τα βρούμε σαν λαοί και σαν κράτη. Στην τελική μια χαρά τα διδαχτήκαμε και για τους γερμανούς ναζί και την κατοχή αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πολύς κόσμος στην Ελλάδα που να μισεί θανάσιμα τους Γερμανούς σαν λαό σήμερα.
 
Για βοήθησε με να καταλάβω φίλε Photis.

Κανουμε καλά όταν διδασκόμαστε για τους Ναζί και την Κατοχή αλλά πρέπει να απαλοίφουμε τις θηριωδίες των Κομιτατζήδων,Βουλγάρων και Τούρκων για "καλή γειτνίαση" ? Γιατί πρεπει να "λειανθούν" οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ? Ο Παύλος Μελάς γενοκτόνος και προδότης ήταν κι αυτός ?

Και τι εννοείς με το " τα δικά μας κατορθώματα στην Κύπρο απ το '63 ως το '74"?
Μην ακούσω πάλι μονόπλευρα για "Ζέρβα και σια" γιατί και ο Ντεκτας από "πιτσιρικάς" είχε δείξει τα δόντια του..
Λόγω της καταγωγής σου περίμενα μεγαλύτερη ευαισθησία σε τέτοια θέματα.
Μπορεί και να κάνω λάθος πάλι ή να μην κατάλαβα καλά.
 
Απο πότε Photis η άγνοια έγινε σύμβουλος καλής γειτνίασης; Αμα δεν ξέρεις την αλήθεια σαφώς και γίνεσαι καλός γεσμεν. Τι έγινε στην Θράκη το 74; Τι να διδαχθείς ρε photis για τον Μακεδονικό αγώνα. Δεν ξέρω αν ζούν ακόμα οι τελευταίοι Μακεδονομάχοι, αλλά πριν 10 χρόνια η Μακεδονία ήταν γεμάτη ζωντανή ιστορία του Μακεδονικού αγώνα. Δεν έτυχε να υπηρετήσεις εσύ στον Εβρο η στην Μακεδονία (βλέπεις στην ηλικία μου ήταν υποχρεωτικά).
Αυτά τα βιβλία όταν περνούσαν απο επιτροπή αυτοί που δεν τα ενέκριναν γιατί δεν βγήκαν αν το διατρανώσουν; Αμα δουν καμμιά πολιτική παρασπονδία βούκινο γίνεται στα κανάλια, αυτό που ενδιαφέρει την ύπαρξή μας μόκο.
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Να πω κι εγώ ότι συμφωνώ αρκετά με τα γραφόμενα του BIOS στο ποστ 205. Υπάρχει παράδειγμα αποσιώπησης ιστορικών γεγονότων ένθεν και ένθεν για το κοινό καλό και την καλή γειτονία και που έφερε αποτελέσματα, όσον αφορά τις ελληνοβουλγαρικές σχέσεις. Εγώ ας πούμε που πήγα σχολείο τη δεκαετία του 80 και 90 δεν διδάχτηκα πολλά πράγματα για βαλκανικούς πολέμους, και βουλγαρική κατοχή (από τις πιο βάναυσες) στη βόρεια Ελλάδα. Φαντάζομαι ότι αντίστοιχα κεφάλαια έχουν κοπεί στην ιστορία που διδάσκεται στη Βουλγαρία. Θεωρώ ότι το να γίνει μια απο κοινού προσπάθεια έχει κάποια οφέλη σημαντικά.

Υπάρχει βέβαια και η άποψη που θέλει τα βήματα αυτά να γίνονται μονομερώς στην προκειμένη περίπτωση, με το βιβλίο της ΣΤ' Δημοτικού. Δεν ειμαι σε θέση να ξέρω πραγματικά τί έχει κοπεί από το τουρκικό βιβλίο. Έχουν και αυτοί αρκετά πράγματα να κόψουν, όπως για παράδειγμα τον ξεριζωμό και τη σφαγή των τουρκοκρητικών, τη σφαγή της τρίπολης, τις θηριωδίες του ελληνικού στρατού κατά την απόβαση στα μικρασιατικά παράλια και την επέλασή του στην τουρκική ενδοχώρα, τα γεγονότα στον Έβρο το 1974, τα δικά μας τα κατορθώματα στην Κύπρο από το '63 μέχρι το '74. Είναι όμως και το άλλο. Κάνεις μία προσπάθεια προσέγγισης υποτίθεται. Ε δεν θέτεις απειλές για πόλεμο. Ούτε παραβιάζεις εναέριους χώρους ούτε αμφισβητείς εθνική κυριαρχία όταν προσεγγίζεις κάποιον με καλές προθέσεις. Ας πάψουν αυτά και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο αρκεί για να τα βρούμε σαν λαοί και σαν κράτη. Στην τελική μια χαρά τα διδαχτήκαμε και για τους γερμανούς ναζί και την κατοχή αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πολύς κόσμος στην Ελλάδα που να μισεί θανάσιμα τους Γερμανούς σαν λαό σήμερα.

Θεωρώ εντελώς άνισο να συγκρίνουμε την εισβολή τού Αττίλα,με επεισόδεια μεταξύ τών δύο κοινοτήτων κυρίως του 63,εκτός εάν χρησιμοποιήσουμε ως κύρια πηγή τον Μακάριο Δρουσιωτη.
Οπως και η ´σφαγή´στην Τρίπολη.Αναφέρεσαι στην κατάληψη τής Τριπολιτσάς,που τώρα τελευταία έχει γίνει τής μόδας.Οντως έφυγαν οι Τουρκαλβανοί απο το φρούριο μετά απο συμφωνία με τον Κολοκοτρώνη,και όντως μετά την κατάληψη τής Τρίπολης έγιναν μεγάλες υπερβολές.
Απλά έχω μιά απορία.Δεν ξέρω πώς αντιδρά κάποιος ή έχει το επίπεδο να σκεφτεί ψύχραιμα μετά απο 400 χρόνια καταπίεσης.Πάντως εάν έγινε ´σφαγή´θάχουν κάθε δίκιο να το γράψουν οι Τούρκοι στην δική τους Ιστορία.

Δεν νομϊζω ότι η ιστορία είναι θέμα μίσους τών λαών.Αλλο μισώ,άλλο δεν εμπιστεύομαι.
Και η ιστορία ένα πράγμα διδάσκει.Οταν κερνάς καφέ τον βιαστή τής κόρης σου στην αυλή τού σπιτιού σου παρακαλώντας τον να μην την ξαναβιάσει ,είναι σίγουρο οτι θα μπει στο σπίτι σου τελικά και όποιον παρει ο χάρος.
Το παράδειγμα δεν πάει στην Τουρκία ειδικά,αλλλά στην αστεία πολιτική ´κατευνασμού´,που ακολουθεί το Ελληνικό Κρατος τα τελευταία 11 χρόνια.
Η καλή γειτονία εξασφαλίζεται όταν σαν κράτος ξέρεις να προστατευεις τα συμφέροντά σου.
Και ειλικρινά θέλω κάποιος να μου αναλύσει πώς μπορεί να εκδημοκρατιστεί το Τουρκικό κράτος χωρίς να διαλυθεί στίς μειονότητες εκ των οποίων αποτελείται.Εκδημοκρατισμός και Τουρκία είναι δύο εννοιες αταίριαστες λόγω τής υφής τού κράτους εκεί.
Υ.Γ
Θα καταντήσουμε να μάς ρωτάνε τα παιδιά μας γιατί λεγεται έτσι η πλατεία Καραϊσκάκη ή η Κραολή και Δημητρίου και θα νοιώθουμε ενοχές να τούς πούμε μπάς και χαλάσουμε το καλό κλίμα.
Αυτό δεν είναι πολιτική,είναι εθνική υποτέλεια.Αλλά δεν περιμένω νάχουν διαβάσει Θουκυδίδη οι Υπουργοί Εξωτερικών μας τής τελευταίας 11ετίας.........
 
Για βοήθησε με να καταλάβω φίλε Photis.

Κανουμε καλά όταν διδασκόμαστε για τους Ναζί και την Κατοχή αλλά πρέπει να απαλοίφουμε τις θηριωδίες των Κομιτατζήδων,Βουλγάρων και Τούρκων για "καλή γειτνίαση" ? Γιατί πρεπει να "λειανθούν" οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ? Ο Παύλος Μελάς γενοκτόνος και προδότης ήταν κι αυτός ?

Και τι εννοείς με το " τα δικά μας κατορθώματα στην Κύπρο απ το '63 ως το '74"?
Μην ακούσω πάλι μονόπλευρα για "Ζέρβα και σια" γιατί και ο Ντεκτας από "πιτσιρικάς" είχε δείξει τα δόντια του..
Λόγω της καταγωγής σου περίμενα μεγαλύτερη ευαισθησία σε τέτοια θέματα.
Μπορεί και να κάνω λάθος πάλι ή να μην κατάλαβα καλά.

Και γι´αυτά έχουν αρχίσει τα ´πειράγματα στο βιβλίο´.Οι συγγραφείς χρησιμοποιούν την ´πολύτιμη´γι´αυτούς λέξη ´θεωρώ´.

Παραδείγματα:'Oi Eλληνες ΘΕΩΡΟΥΝ τούς Αρχαίους Ελληνες σαν προγόνους τους´
Αλλο:'Tα θεωρούμενα Ελληνικά εδάφη´,όταν γίνεται αναφορά στούς Βαλκανικούς Πολέμους.
Και γι´αυτά έχουν αρχίσει οι λειάνσεις της ιστορίας.
Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε το βιβλίο τού Κυρίου Βερέμη think tank τής Κυρίας Γιαννάκου,´Ελλάδα η σύγχρονη συνέχεια.Απο το 1821 μέχρι σήμερα´.
Εκεί θα γινει καλύτερα κατανοητό τι πιστευει ο εκπρόσωπος του ΕΛΙΑΜΕΠ,και πούρος φωταδιστής.Στην ουσία αμφισβητεί την ύπαρξη εθνικής ταυτότητας πρίν απο το 1829.Ιδια γραμμή με το βιβλίο της Στ.δημοτικού.
Σε τέτοια σοβαρά θέματα δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά.Τα ελληνικά think tank τής Νεοοθωμανικής υποταγής υπάρχουν σε όλα τα κόμματα και συνεννοούνται μιά χαρά.
 
Προς Δημήτρη Ιωάννου: Έχει μεγάλη διαφορά το πως θα χειριστείς ιστορικά θέματα που αφορούν τους λαούς με τους οποίους συνορεύεις, από αυτά που αφορούν λαούς με τους οποίους δεν έχεις να μοιράσεις απολύτως τίποτα. Με τους Βούλγαρους είχαμε και έχουμε να μοιράσουμε πολύ περισσότερα από ότι με τους Γερμανούς. Ο Έβρος και τα άλλα ποτάμια της Βορείου Ελλάδας και το νερό που αυτά κατεβάζουν πηγάζοντας από τις χώρες βόρεια από εμάς είναι μέσα σε αυτά. Υπήρχαν τεράστια ζητήματα μεταξύ Ελλάδας Βουλγαρίας και Ελλάδας Γιουγκοσλαβίας που είχαν να κάνουν ακριβώς με αυτό το πράγμα. Επιπρόσθετα, τα σύνορα και η ασφάλειά τους είναι μέσα σε αυτά. Από την άλλη η Γερμανία δεν είχε και πολλά πράγματα για να σε απειλήσει, και εκτός αυτού δεν είχε και καμία πρόθεση. Πως μπορεί κάποιος ο οποίος δεν έχει γνωρίσει την κατοχή, να μισήσει τους Γερμανούς από τα τωρινά τους πεπραγμένα; Κι ας έχει διαβάσει η ακούσει για τις θηριωδίες τους κατά την κατοχή. Αντίθετα, ακόμα και αν δεν είχε προηγηθεί η άλωση της Πόλης, τα 400 χρόνια σκλαβιάς, το 1922 και το 1974, και μόνο με την σημερινή της πολιτική η τουρκία προκαλεί το κοινό αίσθημα. Αυτό εννοώ. Ας σταματήσουν οι παραβιάσεις, τα κάσους μπέλυ, οι γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο και οι προκλήσεις, και μετά ας συζητήσουμε για απαλοιφή του παρελθόντος. Όσο για το τί έγινε από το 63 μέχρι το 74, πόσοι έχουν ακούσει τί θηριωδίες κάναμε εμείς; Μόνο γι αυτές του Ντεκτάς ξέρουμε. Λες και το γκέτο της Λευκωσίας δεν υπήρξε ποτέ. Όχι ότι η άλλη πλευρά ήταν άγια. Τα ίδια σκατά ήταν, αλλά και εμείς δεν είμασταν αγγελούδια, και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι.

Προς κ. Βαγγέλη Κυρίτση. Πράγματι υπάρχει σαν μέθοδος προσέγγισης η ιστορική άγνοια όσον αφορά τις νέες γεννιές. Ειδικά μάλιστα όταν αυτές πρέπει να συμβιώσουν ή να ζήσουν με τη ρετσινιά του παρελθόντος. Πόσο διδάσκονται οι Γερμανοί νέοι την ιστορία του 3ου Ράιχ για παράδειγμα; Μιλάμε για ένα κοσμοϊστορικό γεγονός που άλλαξε τον κόσμο. Πόσο εξετάζεται ιστορικά εκεί; Άλλο παράδειγμα τα βιβλία ιστορίας της Ιαπωνίας και την Κίνας. Βέβαια στην Κίνα υπήρξαν αντιδράσεις -δικαιολογημένες 100%- αλλά και πάλι μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό, αφού οι διοικούντες θέλουν να προσεγγίσουν τους Ιάπωνες για να επενδύσουν στη χώρα τους άρα να συμβιώσουν μαζί τους.

Για τον μακεδονικό αγώνα οι αναφορές που γίνονται στα βιβλία ιστορίας ποιες είναι; Σε αυτά που διδάχτηκα εγώ, ελάχιστες. Και δεν πρόκειται για ένα πρόσφατο γεγονός. Το ίδιο ισχύει γενικά για τους βαλκανικούς πολέμους.

Τέλος σε αυτό που λες ότι γίνομαι γεσμαν έχεις απόλυτο δίκιο, και αυτή είναι μία από τις αρνητικές πλευρές μιας τέτοιας πολιτικής. Υπάρχουν και άλλες χειρότερες, όπως η έλλειψη ιστορικής μνήμης και ταυτότητας. Γι αυτό και έχω και εγώ τις έντονες επιφυλάξεις μου για το περιεχόμενο τον βιβλίων ιστορίας. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα είναι ότι αυτή η προσπάθεια δείχνει να γίνεται μονομερώς οπότε δεν μιλάμε για προσπάθεια προσέγγισης αλλά για εθνικό ξεπούλημα.
 
Υ.Γ
Τέλος επειδή μερικοί έγραψαν οτι καλύπτονται απο τα γραπτά μου,θα πώ οτι προσωπικά χαίρομαι.Αποδέχονται δηλαδή την ύπαρξη τού ολοκαυτώματος,θεωρούν το ΕΑΜ αντιστασιακή-πατριωτική οργάνωση καθώς επίσης αποδέχονται την γνωμη μου ότι ο χιτλερικός φασισμός ήταν απο τίς πιό αποκρουστικές μορφές στυγνού καθεστώτος που υπήρξε ποτέ.
Εάν λοιπόν κατάφερα να τούς πείσω για όλα τα παραπάνω χαίρομαι πολύ.Σημαίνει ότι άλλαξαν τίς απόψεις τους.:grandpa: -bye-

Ποτέ δεν αποδέχομαι καθολικά τις απόψεις προσώπων. Κάθε άποψη κρίνεται ξεχωριστά. Έτσι και με σένα αγαπητέ Σπύρο. Ποιος σου είπε πως επειδή συμφωνώ με τις αναφορές σου για το βιβλίο, θα πρέπει και να συμφωνήσω με την γνώμη σου σε όλα τα θέματα;
Μου θυμίζεις το παράδειγμα με τον γνωστό …@…#….*., που επειδή έγραψα πως θαυμάζω το Όχι του Μεταξά, έπρεπε σώνει και καλά να συμφωνώ σε όσα έκανε ο Μεταξάς!!! Όχι φίλε μου, δεν είναι έτσι. Ποτέ δεν "θεοποιώ" τον οποιονδήποτε.
Και ας πάμε στο κάθε θέμα ξεχωριστά.
Διαφωνώ εν μέρει με τις αναφορές για το ολοκαύτωμα ως προς το μέγεθος του διότι βλέπω τον ύπουλο σκοπό δημιουργίας εντυπώσεων με το να φουσκώνουν τους αριθμούς. Kαι το έχουν πετύχει! Και στο τέλος τέλος, γιατί να με ενδιαφέρει τι πρόβλημα είχαν οι Γερμανοί με τους Εβραίους; (την οποία φυσικά πρακτική των Γερμανών, την καταδικάζω πέρα για πέρα) Γιατί σώνει και καλά να πρέπει να ασχολούμαστε με αυτό;
Κύριοι, είχαμε 800.000 νεκρούς από τους Ναζί. Γιατί να μην ασχοληθούμε λοιπόν με τους Έλληνες; Εμένα με ενδιαφέρει η Ελλάδα. Έχετε δει ποτέ κάποιον να αναφέρεται σε αυτό; Μόνο για τους Εβραίους μας μιλάνε. Δεν σας βάζει σε σκέψεις αυτό;
Για να με απασχολήσει λοιπόν το θέμα αυτό, θα πρέπει να δω την ίδια ευαισθησία και για τα θύματα της πατρίδας μας και ακόμη περισσότερη ευαισθησία φυσικά.
Όμως, δεν βλέπω το παραμικρό και έτσι αντιδρώ στα ύποπτα τερτίπια τους. Αν αυτό είναι ακρότητα, ναι είμαι ακραίος λοιπόν.
Για το ΕΑΜ, απλά δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, επομένως δεν έχω γνώμη.
Για τον Χιτλερισμό, φυσικά και είμαι εναντίον και συμφωνώ με όσα έγραψες. Απαράδεκτος και αυτός αλλά και ο Σταλινισμός.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Θεωρώ εντελώς unfair απέναντι στα μέλη της κοινότητας του φόρουμ την παράθεση των αποσπασμάτων από τα μέσα ενημέρωσης σε σύγκριση με το ίδιο το κείμενο του ελληνικού βιβλίου. Μην ξεχνάτε ότι την ίδια ιστορική εποχή αναφέρουν τρία βιβλία στην Ελλάδα και τα άλλα δυο δεν έοχυν την ίδια εξιστόρηση. Επομένως θα μπορούσαν σε ένα άλλο ρεπορτάζ τα ΜΜΕ της Τουρκίας (και αυτό το έκαναν, βλ. NTV) να φέρουν αποσπάσματα από εκείνα τα βιβλία και να δείξουν ότι οι Ελληνες δεν τηρούν τις συμφωνίες. Άρα αυτός που σηκώνει αυτές τις κορώνες θα πρέπει να φέρει το αντίστοιχο εγχειρίδιο, εδώ στο φόρουμ και να μας πει αν του χρόνου πρόκειται να αλλάξει το συγκεκριμένο βιβλίο στην Τουρκία ή θα διατηρηθεί.

Είναι αλήθεια ότι δεν πρόσεξα αν ειπώθηκε ποιο ακριβώς βιβλίο ιστορίας της Τουρκίας αναφέρει αυτά που έγραψα στο post 125. Στην εκπομπή "Φάκελοι" ειπώθηκε "το αντίστοιχο βιβλίο στην Τουρκία". Επειδή λοιπόν δεν έχω τη δυνατότητα να φέρω το συγκεκριμένο βιβλίο στο φόρουμ, ούτε να πω αν η Τουρκία πρόκειται να το αλλάξει ή όχι, παραδέχομαι ότι πιθανότατα ήταν λάθος η παράθεση της συγκεκριμένης αποσπασματικής πληροφορίας.
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Στην ουσία αμφισβητεί την ύπαρξη εθνικής ταυτότητας πρίν απο το 1829.Ιδια γραμμή με το βιβλίο της Στ.δημοτικού.
Σε τέτοια σοβαρά θέματα δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά.Τα ελληνικά think tank τής Νεοοθωμανικής υποταγής υπάρχουν σε όλα τα κόμματα και συνεννοούνται μιά χαρά.

φίλε μου, μπορεί να αμφισβητεί ηλιθίως ό,τι θέλει. Το ζήτημα είναι το πώς περνούν οι μωρολογίες του στα διδακτικά βιβλία.

Μπορεί να μου εξηγήσει ο κύριος πώς είχε ελληνική συνείδηση ο πατέρας της μητέρας μου (ζει ακόμη) ο οποίος ήρθε το 1922 από τη Σμύρνη ή ο πατέρας του πατέρα μου ο οποίος ήρθε το 1915 από τον Μαρμαρά, αμφότεροι γεννηθέντες υπήκοοι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; Υπήρχαν μήπως κλιμάκια καθοδηγητών που περιδιάβαιναν την Ανατολία, καλή ώρα σαν κι αυτούς που φαντάζομαι έδωσαν τα πρώτα "φώτα" στον εν λόγω "κύριο", και τους εμφυσούσαν "ελληνική συνείδηση"? Ο 102 ετών παππούς μου είναι ζωντανή ανταπόδειξη των παραπάνω μπουρδολογιών. Δεν πέρασε τα πάνδεινα, δεν πολέμησε στην πρώτη γραμμή του αλβανικού μετώπου, για να βγαίνουν τέτοιοι "κύριοι" και να λένε πως έχει "δοτή" και "δάνεια" συνείδηση.