Οι Τετρομαγμένοι.

γιατί, υπάρχει κάποιο πακέτο απόψεων που πρέπει κανείς να υιοθετεί ή απορρίπτει συνολικώς; Ένα λογικό επιχείρημα περί της ελληνικότητος του παππού μου αντέταξα.
 
Πάντως όταν μιλάμε για αξίες, δεν θα πρέπει να ευαισθητοποιούμαστε μόνο όταν πρόκειται για κάτι δικό μας, ατομικό, οικογενειακό.
Θυμάμαι κάποιον στο myphone που κατέκρινε κάθε τι Ελληνικό, λοιδορούσε τα πάντα, ήταν Ελληνόφοβος, άθεος, και όλα τα "καλά" του ΣΥΝ και ξαφνικά όταν αναγνώρισαν οι ΗΠΑ τα ΣΚΟΠΙΑ ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ήταν το μόνο θέμα που τουν έπιασε ξαφνικά το εθνικό φιλότιμο.
Ξέρετε γιατι;
Επειδή φυσικά έμενε κοντά στα σύνορα με τα σκόπια.
 
Ειναι αρκετά υπερβολικό κατά την γνώμη μου να στοχοποιείται ο ΣΥΝ για οτιδήποτε συμβαίνει στην Ελλάδα.
Ολα τα κόμματα συμπεριλαμβάνουν στις τάξεις τους ανθρώπους με διαφορετικές προσεγγίσεις στην Ιστορία.Και στον ΣΥΝ,όπως και στα δύο κόμματα εξουσίας υπάρχουν φανατικοί δυτικόφρονες και ´εκσυγχρονιστές´,αλλά και πολλοί που αντιλαμβάνονται με έναν διαφορετικό τρόπο τα πράγματα.Η αλήθεια είναι πώς οι ´μοδάτοι´όλων τών κομμάτων έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα πρόσβασης στα Μ.Μ.Ε και στίς μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδες.
Ομως και στην πλευρά τών ´εκσυγχρονιστών´υπάρχουν άνθρωποι που χαίρεσαι να διαφωνείς μαζί τους.Στον ΣΥΝ,π.χ .θεωρώ σημαντικότατους τούς κ.κ.Παπαγιαννάκη και Κουβέλη.Ουδέποτε προσκολλήθηκαν σε κόμμα εξουσίας ενώ εάν ήθελαν θα μπορούσαν,και εδώ και πολλά χρόνια έχουν μιά συνέπεια και εντιμότητα στίς απόψεις τους.
Απο την άλλη πλευρά υπάρχουν και στο ´πατριωτικό´λεγόμενο μέτωπο άνθρωποι που θεωρούν σάν μοναδικό και προσωπικό τους προνόμιο την ´αγάπη´για την χώρα τους.Αυτή είναι μιά στάση δυσλειτουργική τουλάχιστον, που φτάνει στα όρια μιάς ´εθνικοφροσύνης ´που μόνον κακό προκάλεσε στην χώρα παλιότερα.Μιάς ´εθνικοφροσύνης ´που διεγείρει αντανακλαστικά αντιπάθειας σε μεγάλη μεριδα πολιτών.Σε αυτό ακριβώς πατάνε και ορισμένοι εκ τών ´εκσυγχρονιστών´για να διαστρεβλώσουν ιστορικές αλήθειες.
Προσωπικά θεωρώ οτι κανείς δεν είναι πιό πατριώτης απο κανέναν.
Ομως έχω καταλήξει -κατα την υποκειμενική μου γνώμη πάντα-οτι ορισμένοι και απο τα δύο ´στρατόπεδα´κινούνται απο αλλότρια συμφέροντα.Αυτό όμως το κρατάω για τον εαυτό μου γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω δημοσίως.
 
Σ.14 του βιβλίου.Περιγραφή τού Ευρωπαϊκού Πολιτισμού,μετά την Γαλλική Επανάσταση(είπαμε,Ροβεσπιέρος,Μαρά,Νταντόν δεν αναφέρονται πουθενά):'To μέγεθος τών αλλαγών γίνεται όλο και πιό φανερό στα 50 χρόνια που ακολουθούν την Γαλλική Επανάσταση.Πολλοί απο τούς ιστορικούς υποστηρίζουν οτι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι όπως πρίν.´Ακολουθεί διθυραμβική περιγραφή τών θετικών αλλαγών που επέρχονται στην πεντηκονταετία.
Και το κείμενο συνεχίζει:'Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος ζωής τών ανθρώπων,οι σκέψεις και οι ιδέες ,οι στάσεις τους.Τα νέα πρότυπα διαμορφώνονται στην Δ.Ευρώπη.Τα πρότυπα αυτά επηρεάζουν τούς μορφωμένους πολίτες και διαμορφώνουν τον τρόπο ζωής σε πολλές κυρίως Ευρωπαϊκές πόλεις.
Ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός γίνεται ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤIΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ´.
Προσωπική απορία απο την ´παλιά ιστορία´ που διδάχτηκα σε ´αντιδραστικά χρόνια´:O Nαπολέων πού βρίσκεται σε αυτήν την ιστορία Μπάρμπι,γεμάτη ρόζ ειρηνη και ευτυχία την οποία διδάσκονται τα παιδιά??Οι πόλεμοι που διεξήχθησαν εκείνη την περίοδο ήσαν απο τούς πιό αιματηρούς ολόκληρης τής παγκόσμιας ιστορίας.Και όμως για να μήν ´λερωθεί´ο άκριτος θαυμασμός τής περιόδου εκείνης,που νοιώθουν οι συγγραφείς,εξαφανίζεται ο Ναπολέων.
Αλήθεια ο Beethoven για ποιό λόγο έσκισε την αφιέρωση τής 3ης(Ηρωϊκής)συμφωνίας του,πρός τον Ναπολέοντα??

Η Πλήρης εξιδανίκευση της περιόδου τού Διαφωτισμού και σαφώς μερική εξιστόρησις της αλήθειας,ως πρός τα θετικά στοιχεία και μόνον της περιόδου.
 
Απο άρθρο τής Κυρίας Νότας Τρίγκα(εφημερίδα Βήμα16/11/2003)σχετικα με το τί γράφεται στα Τουρκικά σχολικά εγχειρίδια ιστοριας.
Α)Πτώση Κωνσταντινούπολης.´Η άλωσις τής Κωνσταντινούπολης ήταν μιά σημαντική κατάκτηση τής Βαλκανικής η οποία ήταν επιθυμητή απο τούς λαούς της σε κοινωνικό επίπεδο,με την προσδοκία μιά δικαιότερης διοίκησης.´!!!!!
Β)Mικρασιατική κατστροφή:'O απελευθερωτικός αγώνας τού Κεμάλ οδήγησε στην δημιουργία τής Τουρκικής Δημοκρατίας.Στίς 9/9/1922,στην Σμύρνη ,οι Ελληνες ρίχτηκαν στην θάλασσα´
Γ)1974.Tουρκικός Αττίλας στην Κύπρο'O Τουρκικός στρατός έκανε απόβαση ειρήνης στο νησί για να αποτραπούν επεισόδια εις βάρος τών Τουρκοκυπρίων,παρόμοια με εκείνα που έγιναν μετά το 1960´
Τα τρία παραπάνω αποσπάσματα είναι, όπως γράφεται στο άρθρο,απο Τουρκικά βιβλία ιστορίας.Οι γείτονες μιλάνε για ´δικαιότερη διοίκηση τής Βαλκανικής´για την Αλωση,και οτι οι ´Ελληνες ρίχτηκαν στην θάλασσα´(ρίχτηκαν απο ποιούς??επεσαν για κολύμπι μήπως??μάλλον ρίχτηκαν λόγω τού συνωστισμού ,που το επιβεβαιώνει και το Ελληνικό βιβλίο Ιστορίας:speechless-smiley-0 στην σφαγή τής Σμύρνης)

Οσο για τον Αττίλα ,οτι γράφεται στα Τουρκικά βιβλία ,το διακηρύσσει και μερίδα ´εκσυγχρονιστών´γραφιάδων αλλά και οι λεγόμενοι ´Νεοκύπριοι´,που προσπαθούν ,διαστρεβλώνοντας την ιστορία τού νησιού,να αποδείξουν οτι οι ελληνοκύπριοι δεν είναι έλληνες.
Και ένα tip για ορισμένους ´προοδευτικούς ´που χαρακτηρίζουν τον Κεμάλ ως ´απελευθερωτή´.Ο πρωτος ελληνας πολιτικός που τον χαρακτήρισε έτσι ήταν ο Μεταξάς.-bye-
Υ.Γ
Κάτι μου θυμίζουν τα τρία αποσπασματα απο τα Τουρκικά εγχειρίδια.Σαν να τάχω ξαναδεί γραμμένα παρομοιως σε άλλη γλώσσα.;)
 
Σ.14 του βιβλίου.Περιγραφή τού Ευρωπαϊκού Πολιτισμού,μετά την Γαλλική Επανάσταση(είπαμε,Ροβεσπιέρος,Μαρά,Νταντόν δεν αναφέρονται πουθενά):'To μέγεθος τών αλλαγών γίνεται όλο και πιό φανερό στα 50 χρόνια που ακολουθούν την Γαλλική Επανάσταση.Πολλοί απο τούς ιστορικούς υποστηρίζουν οτι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι όπως πρίν.´Ακολουθεί διθυραμβική περιγραφή τών θετικών αλλαγών που επέρχονται στην πεντηκονταετία.
Και το κείμενο συνεχίζει:'Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος ζωής τών ανθρώπων,οι σκέψεις και οι ιδέες ,οι στάσεις τους.Τα νέα πρότυπα διαμορφώνονται στην Δ.Ευρώπη.Τα πρότυπα αυτά επηρεάζουν τούς μορφωμένους πολίτες και διαμορφώνουν τον τρόπο ζωής σε πολλές κυρίως Ευρωπαϊκές πόλεις.
Ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός γίνεται ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤIΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ´.
Προσωπική απορία απο την ´παλιά ιστορία´ που διδάχτηκα σε ´αντιδραστικά χρόνια´:O Nαπολέων πού βρίσκεται σε αυτήν την ιστορία Μπάρμπι,γεμάτη ρόζ ειρηνη και ευτυχία την οποία διδάσκονται τα παιδιά??Οι πόλεμοι που διεξήχθησαν εκείνη την περίοδο ήσαν απο τούς πιό αιματηρούς ολόκληρης τής παγκόσμιας ιστορίας.Και όμως για να μήν ´λερωθεί´ο άκριτος θαυμασμός τής περιόδου εκείνης,που νοιώθουν οι συγγραφείς,εξαφανίζεται ο Ναπολέων.
Αλήθεια ο Beethoven για ποιό λόγο έσκισε την αφιέρωση τής 3ης(Ηρωϊκής)συμφωνίας του,πρός τον Ναπολέοντα??

Η Πλήρης εξιδανίκευση της περιόδου τού Διαφωτισμού και σαφώς μερική εξιστόρησις της αλήθειας,ως πρός τα θετικά στοιχεία και μόνον της περιόδου.

Πάει δηλαδή και ο Ναπολέων? Και η Ιωσηφίνα μαζί ?:grandpa:

Τζάμπα το γραψε και το έσκισε ο Beethoven το αριστούργημά του (γιατί για μένα είναι η αγαπημένη μου)
Μύθος λοιπόν και ο Ναπόλεων.:argue:

αχ καημένοι ΑΒΒΑ,πάει και το Waterloo..

"My My,at Waterloo Napoleon did surrender
Oh yeah, and I have met my destiny,
In quite a similar way.
The history book on the shelf
Is always repeating itself.."

Λάθος Ιστορία έμαθαν κι αυτοί:BDGBGDB55:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Απο άρθρο τής Κυρίας Νότας Τρίγκα(εφημερίδα Βήμα16/11/2003)σχετικα με το τί γράφεται στα Τουρκικά σχολικά εγχειρίδια ιστοριας.
Α)Πτώση Κωνσταντινούπολης.´Η άλωσις τής Κωνσταντινούπολης ήταν μιά σημαντική κατάκτηση τής Βαλκανικής η οποία ήταν επιθυμητή απο τούς λαούς της σε κοινωνικό επίπεδο,με την προσδοκία μιά δικαιότερης διοίκησης.´!!!!!
Β)Mικρασιατική κατστροφή:'O απελευθερωτικός αγώνας τού Κεμάλ οδήγησε στην δημιουργία τής Τουρκικής Δημοκρατίας.Στίς 9/9/1922,στην Σμύρνη ,οι Ελληνες ρίχτηκαν στην θάλασσα´
Γ)1974.Tουρκικός Αττίλας στην Κύπρο'O Τουρκικός στρατός έκανε απόβαση ειρήνης στο νησί για να αποτραπούν επεισόδια εις βάρος τών Τουρκοκυπρίων,παρόμοια με εκείνα που έγιναν μετά το 1960´
Τα τρία παραπάνω αποσπάσματα είναι, όπως γράφεται στο άρθρο,απο Τουρκικά βιβλία ιστορίας.Οι γείτονες μιλάνε για ´δικαιότερη διοίκηση τής Βαλκανικής´για την Αλωση,και οτι οι ´Ελληνες ρίχτηκαν στην θάλασσα´(ρίχτηκαν απο ποιούς??επεσαν για κολύμπι μήπως??μάλλον ρίχτηκαν λόγω τού συνωστισμού ,που το επιβεβαιώνει και το Ελληνικό βιβλίο Ιστορίας:speechless-smiley-0 στην σφαγή τής Σμύρνης)

Οσο για τον Αττίλα ,οτι γράφεται στα Τουρκικά βιβλία ,το διακηρύσσει και μερίδα ´εκσυγχρονιστών´γραφιάδων αλλά και οι λεγόμενοι ´Νεοκύπριοι´,που προσπαθούν ,διαστρεβλώνοντας την ιστορία τού νησιού,να αποδείξουν οτι οι ελληνοκύπριοι δεν είναι έλληνες.
Και ένα tip για ορισμένους ´προοδευτικούς ´που χαρακτηρίζουν τον Κεμάλ ως ´απελευθερωτή´.Ο πρωτος ελληνας πολιτικός που τον χαρακτήρισε έτσι ήταν ο Μεταξάς.-bye-
Υ.Γ
Κάτι μου θυμίζουν τα τρία αποσπασματα απο τα Τουρκικά εγχειρίδια.Σαν να τάχω ξαναδεί γραμμένα παρομοιως σε άλλη γλώσσα.;)

Για την αλλαγή των κειμένων για την τουρκική εισβολή και κατοχή στην Κύπρο, όπως και για την κουρδική ιστορία υπάρχουν σοβαρότατες αντιστάσεις σε όλα τα επίπεδα στη Τουρκία. Όμως αυτά τα τρία αποσπάσματα που παραθέτεις (και μπορώ να παραθέσω κι εγώ άλλα) είναι δείγματα, ότι και σε άλλες χώρες (στο προκείμενο η Τουρκία) έχουν αλλάξει τα κείμενα των δικών τους βιβλίων. Δεν μπορείς να φανταστείς πώς ήταν τα βιβλία τους μέχρι το 2001 σε επίπεδο ιδεολογίας και έκφρασης λόγου. Εντελώς μιλιταριστικά, λες και διάβαζες διαταγή του ΓΕΣ. Σιγά σιγά αλλάζει το πράγμα και μένει να δούμε αν θα συνεχιστεί.

Πάντως υπάρχουν ακόμη βιβλία (κυρίως αυτά που διδάσκονται στα ισλαμικά σχολεία) που δεν τα ελέγχει το κράτος και εκεί υπάρχει το μεγάλο πρόβλημα, καθώς αυτά τα βιβλία δεν ασχολούνται καθόλου με τους άλλους και θεωρούν ότι όλα αρχίζουν και τελειώνουν στον θρησκευτικό τουρκισμό και φυσικά καλλιεργούν το μίσος απέναντι σε οτιδήποτε δεν τους είναι αποδεκτό. Και δεν μιλώ για τους ξένους, αλλά ακόμη και για το δικαίωμα της γυναίκας να μιλά χωρίς να της δίνει το δικαίωμα αυτό ο άντρας.

Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο οι Νεοκύπριοι όπως τους αποκαλείς γίνονται ολοένα και λιγότεροι. Το πρόβλημα ήταν υπαρκτό στη δεκαετία του 1980.
 
Eίμαι εντελώς αντίθετος με την συγγραφή βιβλίων που ´λειαίνουν´την ιστορία.
Οπως είμαι αντίθετος με την ενστάλλαξη μίσους πρός συγκεκριμένους λαούς.
Ομως η νέα προσπάθεια ´αναθεώρησης ´τής ιστορίας που έχει ξεκινήσει απο τίς γνωστές μητροπόλεις στόχο έχει την εξίσωση τών πάντων .
Με το να προβάλλεις στα παιδιά μιά ´πασιφιστική´αντίληψη τής ιστορίας,δεν θά τα κάνεις πιό ειρηνόφιλα,αλλά εντελώς ανυποψίαστα για την πραγματική ζωή.
Η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη θαύματα και καταστροφές.Οπως και το ανθρώπινο είδος.Ομως η μνήμη τών θαυμάτων ,τών λαθών και τών καταστροφών,μπορεί να δώσει μιά κάποια ελπίδα στην ανθρωπότητα.
Η ιστορία τύπου ´Αγροκτήματα Αρόζα´οδηγεί στην απονεύρωση κάθε έθνους και κατασκευάζει ανθρώπους έτοιμους να υποταχθούν εντελώς στην εκάστοτε εξουσία.
Θα πρεπει να διδασκόμαστε τα ιστορικά μας λάθη ,αλλά και τίς στιγμές ανάτασης τής πατρίδας.Και πάντα θα ειναι χρήσιμοι για την εκπαίδευση τών νέων, άνθρωποι υποδείγματα που υπερέβησαν τον εαυτό τους,αλλά και όσοι στάθηκαν κατώτεροι τών περιστάσεων.Ιστορία και για το 1821,αλλά και για το έγκλημα τού 1897.
Υ.Γ
Εάν οι σημερινοί κουκουλοφόροι που καίνε τον Αγνωστο Στρατιώτη,γνώριζαν οτι στο μπλόκο της Κοκκινιάς κάποιοι άλλοι κουκουλοφόροι συνεργάτες τών Ναζί,κατέδιδαν έλληνες αντιστασιακούς-άγνωστοι στρατιώτες ήταν και αυτοί-ίσως δρούσαν διαφορετικά.
 
Ετυχε να παρακολουθήσω μόλις, μέρος μιάς εκπομπής τού Τζίμα(όπως πάντα ´αντικειμενικός´ο άνθρωπος),που αναφερόταν στον τρόπο που παρουσιάζουν οι Σκοπιανοί την ιστορία τής Μακεδονίας.Τετοιο θράσος,τετοια ιστορική παραχάραξη,δεν πρέπει να έχει υπάρξει σε άλλη χώρα.Αυτό το ετοιμόρροπο κρατίδιο διδάσκει τέτοιας μορφής αλυτρωτικό εθνικισμό,που εάν τολμούσε ελληνας να πεί τέτοια πράγματα για την Ελλάδα,θα τον είχαν φάει οι ´προοδευτικοί´και όχι μόνον και δικαίως.Και όμως κανείς απ´όσους κόπτονται υπέρ του νέου ελληνικού βιβλίου της Ιστορίας της Στ.Δημοτικού δεν έχει καταδικάσει αυτόν τον άθλιο εθνικισμό τών Σκοπιανών.Αντιθέτως καθυβρίζουν όποιον αντιδρά στην σκοπιανή προπαγάνδα σάν εθνικιστή.Πρόκειται περί ανεξήγητης και τερατώδους αντιφάσεως,αυτοί οι ´αντεθνικιστές´να δικαιώνουν τον άκρατο εθνικισμό άλλης χώρας.
Υ.Γ
Η Κυρία Ρεπούση στην εκπομπή τού κυρίου Τζίμα χρησιμοποίησε την ´αυθεντία´της για άλλη μιά φορά και ζήτησε να αφεθεί η ιστορία στούς ιστορικούς και μόνον,λές και η Κυρία εκπροσωπεί το αλάθητο και μαζί με τούς άλλους συγγραφείς κατέχουν την μιά και μοναδική αλήθεια.Εντελώς μεσαιωνική αντίληψη για την γνώση.Λαουτζίκο μην μιλάς ,θα μιλήσουν οι συγκεκριμένοι καθηγητές για σένα............Και πρόσεχε ,μόνον οι συγκεκριμένοι.
Υ.Γ2
Αφιερωμένο στούς συγγραφείς:'Φυσικά και αποδέχομαι την πολιτισμική συνέχεια τού Ελληνισμού..........Το πρόβλημα είναι να μένεις αυτό που είσαι και αυτό βέβαια συνδυάζεται με την πολιτισμική συνέχεια του Ελληνισμού.
Με το γεγονός οτι,οταν κατακτήθηκε ο ελληνικός λαός απο τούς Ρωμαίους αρχικά είτε αργότερα απο τούς Τουρκους είχε εθνική ενότητα με την γλώσσα,με τα ήθη και τα έθιμα,και είχε συνείδηση τής ταυτότητάς του αυτής,η οποία τού επέτρεψε να αντισταθεί στην απορρόφηση απο τούς άλλους λαούς.....η αντίσταση αυτή γίνεται ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τής Ελληνικής ιστορίας´Ν.Σβορώνος,η Μεθοδος της ιστορίας,εκδ.Αγρα 1995.Η απάντηση ενός μαρξιστή ,πατριώτη και έγκριτου ιστορικού ,με πολύ σημαντικότερο βιογραφικό απο τούς νεόκοπους .Περί συνέχειας του ελληνικού έθνους ο λόγος.

Και ένα ακόμα:'H σημερινή θέση μας στο Ανατολικό ζήτημα είναι να αποδεχτούμε την διαδικασία διάλυσης της Τουρκίας σαν μιά υπαρκτή πραγματικότητα και να μην κάνουμε την σκέψη οτι θα μπορούσε ή θα έπρεπε κανείς να την σταματήσει και να εκδηλώσουμε στούς αγώνες για την αυτοδιάθεση τών χριστιανικών εθνών την απεριόριστη συμπαράστασή μας´.
Ποιός τα λεει αυτά???Κάποιος ´παράφρων εθνικιστής´μήπως???Μπάααα.Η επαναστάτρια Ροζα Λούξεμπουργκ(1870-1919)τα έγραφε κάποτε (Oι αγώνες στην Τουρκία και η σοσιαλδημοκρατία)αναγνωρίζοντας την ύπαρξη καταπιεσμένων χριστιανικών εθνών της Βαλκανικής απο την Οθωμανική Αυτοκρατορία την εποχή εκείνη.Και η Ροζα βεβαια αναφέρεται σε έθνη που είχαν αποκτήσει εθνική ταυτότητα πολύ πρίν την Γαλλική επανάσταση ,γιατί ακόμα και νεόκοποι ιστορικοί γνωρίζουν οτι στην Ευρώπη δεν συνέβη εκχριστιανισμός εθνών μετά το 1789.
Τομπολα η Ροζα στον νεοφιλελευθερο Κύριο Βερέμη και στον φαιδρό μαρξιστή Χομπσμπαουμ,που αμφότεροι αρνούνται την ύπαρξη της πολιτισμική συνέχειας του Ελληνικού έθνους .
 
Last edited:
Η θέση αυτή της Λούξεμπουργκ ήταν ένας από τους λόγους που κατηγορήθηκε για δεξιά παρέκκλιση και για σοσιαλδημοκρατισμό. Βαριές κατηγορίες για τους μαρξιστές. Αντίθετα οι κομμουνιστές είχαν ως δόγμα τη μετατροπή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας σε κομμουνιστικά σοβιέτ, κατά το πρότυπο της Σοβιετικής Ένωσης, με την ελεύθερη (υποτίθεται) προσχώρηση σε αυτή της Λευκορωσίας, Ουκρανίας, Γεωργίας, κλπ. Η λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και το status quo που δημιουργήθηκε δεν ήταν καθόλου καλά για την προώθηση αυτής της θέσης.

Γι αυτό με προτροπή των Σοβιετικών το Βουλγαρικό Κομμουνισιτκό Κόμμα συνέστησε τη Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία, στην οποία μετείχαν τα βαλκανικά ΚΚ. Σκοπός του οργάνου αυτού, που ήταν υπό τον πλήρη έλεγχο της Κομμουνιστικής Διεθνούς, άρα και των Σοβιετικών, ήταν η επικράτηση του κομμουνισμού με επανάσταση σε όλα τα βαλκανικά κράτη και στη συνέχεια η εθελοντική (ναι, καλά) προσχώρηση στην Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία κατά το πρότυπο της ΣΕ. Όμως επειδή η σταθεροποίηση του συστήματος κατά το 1921-1922 δεν άφηνες τέτοιες προσδοκίες, η Κομμουνισιτκή Διεθνής πίεσε τη Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία και αυτή τα μέλη της να δημιουργήσουν τις προυποθέσεις, έτσι ώστε να επέλθει επανάσταση σε κάποιο βαλκανικό κράτος και συγκεκριμένα τη Βουλγαρία. Έτσι ζήτησε και πίεσε τα ΚΚΓ και ΚΚΕ να αποδεχθούν τη θέση της ενιαίας και ανεξάρτητης Μακεδονίας, έτσι ώστε αυτή μετά να ενωθεί με τη Βουλγαρία. Αυτό θα ήταν το δώρο προς το βουλγαρικό ΚΚ, το οποίο με αυτό τον τρόπο θα έπαιρνε την εξουσία.

Όσοι εντιτάσσονταν σε αυτή τη λογική κατηγορούνταν ως σοσιαλδημοκράτες (στην αρχή) και τροτσκιστές (στη συνέχεια).
 
Τα βιβλία της FYROM είναι τα χειρότερα βιβλία, τουλάχιστον από αυτά που έχουν πέσει στα χέρια μου. Πρωτόγονος εθνικισμός με όλη τη σημασία της λέξης. Βέβαια πέρυσι τα βιβλία σουλουπώθηκαν λιγάκι (του Γυμνασίου) καθώς μετά από διαβήματα της ελληνικής πλευράς αφαιρέθηκαν τα πιο ακραία σημεία από αυτά. Αποσύρθηκαν και δυο χάρτες πρόκληση. Όμως η κατάσταση παραμένει φριχτή.

Δεν αληθεύει όμως ότι όσοι έγραψαν τα νέα βιβλία κάνουν μόκο στους απέναντι. Αντιθέτως η Κουλούρη, και η Φραγκιαδάκη ήταν αυτές που με χρηματόδοτηση του CDRSEE είχαν ξεκινήσει τις διμερείς συναντήσεις με όλα τα βαλκανικά κράτη, μέχρι και ΜΟλδαβία. Στις δυο διμερείς συναντήσεις Ελλάδος-FYROM πήρα μέρος. Η κριτική που ασκήθηκε στους γείτονες ήταν δριμεία (στην πρώτη στα Σκόπια). Αν ψάξω πολύ ίσως βρω και την κασέτα από τη συνάντηση. Μάλιστα στη συνάντηση αυτή η Σίμοσκα, υφυπουργός πιαδείας της FYROM το 1996 έκανε την αυτοκριτική της για τα βιβλία αυτά, λέγοντας ότι πιέστηκε πολύ το υπουργείο Παιδείας από τον τότε ισχυρό άνδρα της κυβέρνησης (τότε υπουργός Εξωτερικών) Φρίτσκοφσκι) προκειμένου να δημιουργήσει μια εντελώς εθνικιστική παιδεία ειδικά απέναντι στους Έλληνες και τους Βούλγαρους.

Στη δεύτερη (Αθήνα), οι Σκοπιανοί έστειλαν μια ομάδα με επιστήμονες και δασκάλους. Αυτά που έλεγαν για το Μακεδονικό Αγώνα και την εθνογένενσή τους μας έκαναν έξω φρενών και άρχισαν οι παρατηρήσεις. Ένας δάσκαλος μόνο προσπάθησε να αρθρώσει ψύχραιμο λόγο, αλλά οι Σκοπιανοί ζήτησαν διάλειμμα. Μετά δεν τον ξαναείδαμε...
 
Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Η θέση αυτή της Λούξεμπουργκ ήταν ένας από τους λόγους που κατηγορήθηκε για δεξιά παρέκκλιση και για σοσιαλδημοκρατισμό. Βαριές κατηγορίες για τους μαρξιστές. Αντίθετα οι κομμουνιστές είχαν ως δόγμα τη μετατροπή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας σε κομμουνιστικά σοβιέτ, κατά το πρότυπο της Σοβιετικής Ένωσης, με την ελεύθερη (υποτίθεται) προσχώρηση σε αυτή της Λευκορωσίας, Ουκρανίας, Γεωργίας, κλπ. Η λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και το status quo που δημιουργήθηκε δεν ήταν καθόλου καλά για την προώθηση αυτής της θέσης.

Γι αυτό με προτροπή των Σοβιετικών το Βουλγαρικό Κομμουνισιτκό Κόμμα συνέστησε τη Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία, στην οποία μετείχαν τα βαλκανικά ΚΚ. Σκοπός του οργάνου αυτού, που ήταν υπό τον πλήρη έλεγχο της Κομμουνιστικής Διεθνούς, άρα και των Σοβιετικών, ήταν η επικράτηση του κομμουνισμού με επανάσταση σε όλα τα βαλκανικά κράτη και στη συνέχεια η εθελοντική (ναι, καλά) προσχώρηση στην Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία κατά το πρότυπο της ΣΕ. Όμως επειδή η σταθεροποίηση του συστήματος κατά το 1921-1922 δεν άφηνες τέτοιες προσδοκίες, η Κομμουνισιτκή Διεθνής πίεσε τη Βαλκανική Κομμουνισιτκή Ομοσπονδία και αυτή τα μέλη της να δημιουργήσουν τις προυποθέσεις, έτσι ώστε να επέλθει επανάσταση σε κάποιο βαλκανικό κράτος και συγκεκριμένα τη Βουλγαρία. Έτσι ζήτησε και πίεσε τα ΚΚΓ και ΚΚΕ να αποδεχθούν τη θέση της ενιαίας και ανεξάρτητης Μακεδονίας, έτσι ώστε αυτή μετά να ενωθεί με τη Βουλγαρία. Αυτό θα ήταν το δώρο προς το βουλγαρικό ΚΚ, το οποίο με αυτό τον τρόπο θα έπαιρνε την εξουσία.

Όσοι εντιτάσσονταν σε αυτή τη λογική κατηγορούνταν ως σοσιαλδημοκράτες (στην αρχή) και τροτσκιστές (στη συνέχεια).


παρατηρώ κ. Βλασσίδη , μιά σχετική "αλλεργία" προς τον ως ανω υπογραμμισμένο όρο , που δεν σας επιτρέπει να τον γράψετε σωστά ( ισως να μην έχει και άδικο το υποσυνείδητο σας ) . :D
 
Re: Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

παρατηρώ κ. Βλασσίδη , μιά σχετική "αλλεργία" προς τον ως ανω υπογραμμισμένο όρο , που δεν σας επιτρέπει να τον γράψετε σωστά ( ισως να μην έχει και άδικο το υποσυνείδητο σας ) . :D
Ασυνειδητο ειναι και οχι υποσυνειδητο. Το θεμα ειναι το συνειδητο μας κομματι τι κανει.
 
Re: Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

παρατηρώ κ. Βλασσίδη , μιά σχετική "αλλεργία" προς τον ως ανω υπογραμμισμένο όρο , που δεν σας επιτρέπει να τον γράψετε σωστά ( ισως να μην έχει και άδικο το υποσυνείδητο σας ) . :D

Με 30 τόμους Λένιν, 5 Ζίφκωφ (στο πρωτότυπο) και μερικούς ακόμη θεωρητικούς συν όσα ιστορικά βιβλία για την περίοδο, μάλλον όχι, δεν τρέφω απέχθεια. Απλώς, όπως μου έχει πει νευρολόγος έχω κάποιο πρόβλημα στο συγχρονισμό των χεριών στο πληκτρολόγιο σε συγκεκριμένα γράμματα. Π.χ. ένα είναι αυτό, δηλ. το ι πριν το τ. Άλλο (και φαίνεται εντελώς γελοίο) είναι το π μπροστά από το α. Έτσι συχνά γράφω απίδι αντί για παιδί.

Τέλος πάντων ας έθιξα κανένα, ας με συγχωρέσει, παντού εννοούσα κομμουνιστικό.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Ασυνειδητο ειναι και οχι υποσυνειδητο. Το θεμα ειναι το συνειδητο μας κομματι τι κανει.

Αν και σε σύντομο χρονικό διάστημα , ο ειδικός της παρέας μας κ. Σούρλας θα προσφέρει την αυθεντική του ερμηνεία περί τους όρους αυτούς , εν τούτοις θα αποπειραθώ να προσφέρω πρόχειρα μιά άποψη.

Το υποσυνείδητο , ως σύνολο ψυχικών στοιχείων που υπάρχουν στα άκρα της συνείδησης , διαφέρει από το ασυνείδητο στο ότι είναι δυνατό να ενεργεί και να επιδρά στην συνειδητή ζωή , χωρίς βέβαια να γίνεται συνειδητό . Με κάθε επιφύλαξη και εν πλήρη συντομία , μπορούμε να πούμε ότι ο εγκέφαλός μας χωρίζεται σε δύο περιοχές: το συνειδητό και το υποσυνείδητο. Το υποσυνείδητο περιλαμβάνει όλα τα ένστικτα και εκεί βρίσκονται θαμμένες όλες οι επιθυμίες και οι ορμές .

Ως εκ τούτου , η πιθανή απέχθεια του συμφορουμίτη μας ( ή οποιουδήποτε άλλου , δεν έχει σημασία ) στον κομμουνισμό - η οποία όμως δεν είναι σωστό να εκδηλωθεί για πολλούς και διάφορους λόγους αλλά υπάρχει θαμμένη στο υποσυνείδητο , ακριβώς διότι δεν επιτρέπεται να εκδηλωθεί - πήρε , στο ανωτέρω ποστ , την μορφή της διαστρεβλωμένης γραφής της λέξεως .

Σε λίγη ώρα ο γιατρός θα είναι κοντά μας και θα λυθούν όλες οι απορίες μας
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι Τετρομαγμένοι.

Αν και σε σύντομο χρονικό διάστημα , ο ειδικός της παρέας μας κ. Σούρλας θα προσφέρει την αυθεντική του ερμηνεία περί τους όρους αυτούς , εν τούτοις θα αποπειραθώ να προσφέρω πρόχειρα μιά άποψη.

Το υποσυνείδητο , ως σύνολο ψυχικών στοιχείων που υπάρχουν στα άκρα της συνείδησης , διαφέρει από το ασυνείδητο στο ότι είναι δυνατό να ενεργεί και να επιδρά στην συνειδητή ζωή , χωρίς βέβαια να γίνεται συνειδητό . Με κάθε επιφύλαξη και εν πλήρη συντομία , μπορούμε να πούμε ότι ο εγκέφαλός μας χωρίζεται σε δύο περιοχές: το συνειδητό και το υποσυνείδητο. Το υποσυνείδητο περιλαμβάνει όλα τα ένστικτα και εκεί βρίσκονται θαμμένες όλες οι επιθυμίες και οι ορμές .

Ως εκ τούτου , η πιθανή απέχθεια του συμφορουμίτη μας ( ή οποιουδήποτε άλλου , δεν έχει σημασία ) στον κομμουνισμό - η οποία όμως δεν είναι σωστό να εκδηλωθεί για πολλούς και διάφορους λόγους αλλά υπάρχει θαμμένη στο υποσυνείδητο , ακριβώς διότι δεν επιτρέπεται να εκδηλωθεί - πήρε , στο ανωτέρω ποστ , την μορφή της διαστρεβλωμένης γραφής της λέξεως .

Σε λίγη ώρα ο γιατρός θα είναι κοντά μας και θα λυθούν όλες οι απορίες μας

Περάσατε.:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 .Eμφανές Lapsus τού συμφορουμίτης μας.
Σκέψου όμως μήπως το ασυνείδητο δηλαδή το id που είναι και το πιό ´μη λογοκριμένο τμήμα τού εαυτου´οδηγήσει τον Βλάσση στο να ψάλλει την Διεθνή.:flipout: :flipout:
Υ.Γ
Προσωπική γνώμη :Καλός ο Freud αλλά πολύ προκρούστειος για τα γούστα μου.