Οι Τετρομαγμένοι.

ακόμα επίσημη ουσιαστική κυβερνητική αντίδραση δεν υπάρχει , και κατά πως δείχνει πάλι στην μακροερευνα της πίπας του χαζοπουλου θα επικεντρωθεί το σκηνικό ( έχουν μεγαλύτερη ικανότητα διαχείρισης τέτοιων σοβαρών θεμάτων ,, τι κοσοβα και μαλακ@@ς )
 
Κατά το 1839 έλαβε χώρα στο Κόσοβο, κοντά στην Πρίστινα, η μεγαλύτερη μάχη στην ιστορία της Σερβίας. Ο τελευταίος Σέρβος αυτοκράτορας Λάζαρος αντιμετώπισε τρισάριθμο Οθωμανικό στρατό τον οποίο κατατρόπωσε έχοντας χάσει όμως τους περισσότερους άνδρες του και αφήνοντας και ο ίδιος την τελευταία του πνοή στο πεδίο αυτής της μάχης. Επίσης, σκοτώθηκε και ο σουλτάνος Μουράτ. Από τότε το Κόσοβο συνιστά το κέντρο της ιδιοσυστασίας κάθε Σέρβου.

Το πρόβλημα του Κοσόβου εμφανίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα. Δηλαδή, όταν άρχισε η μετακίνηση Αλβανών προς αυτό. Οι Σέρβοι εγκατέλειπαν τα σπίτια τους εξαιτίας της τουρκικής καταδυνάστευσης και οι αλβανικοί πληθυσμοί επωφελούνταν καταλαμβάνοντας μέρα με τη μέρα την περιοχή. Με το πέρασμα του χρόνου, οι νέοι Αλβανοί κάτοικοι έγιναν πολύ βίαιοι και ξεκίνησε ένα είδος αλβανικής τυραννίας που είχε την υποστήριξη του Σουλτάνου.

Το 1912, κατά τη διάρκεια του 1ου βαλκανικού πολέμου, το σύγχρονο κράτος της Σερβίας ελευθέρωσε το Κόσοβο. Κατά τη διάρκεια του 1ου όσο και του 2ου παγκοσμίου πολέμου, οι Αλβανοί συμμάχησαν με τον εχθρό και πολέμησαν εναντίον του Σερβικού λαού κατασφάζοντας τον άμαχο πληθυσμό που οι Σέρβοι μάχιμοι άφηναν στα σπίτια τους. Με αυτόν τον τρόπο ολόκληρα χωριά αφανίστηκαν. Το 1945, το κομουνιστικό καθεστώς απαγόρευσε στους Σέρβους πρόσφυγες να επιστρέψουν πίσω στο Κόσοβο και έτσι συνέβη για πρώτη φορά οι Σέρβοι να αποτελέσουν, στο έδαφος αυτό, μειονότητα. Από το 1970 έως και σήμερα οι Αλβανοί εφάρμοσαν πολιτική πληθυσμιακής έκρηξης στο Κόσοβο. Κάθε οικογένεια είχε τουλάχιστον δέκα παιδιά. Υποστηρίχθηκαν, δε, από το κράτος που χρηματοδοτούσε αδρά αυτές τις οικογένειες. Έτσι, μέσα σε δύο δεκαετίες τριπλασίασαν τον αριθμό τους ώστε σήμερα, σε μια καθαρά επαρχιακή περιοχή όπου δεν συναντά κανείς τίποτε άλλο από χωριά (η μεγαλύτερη συγκέντρωση βρίσκεται στην Πρίστινα και είναι 150000) να κατοικούν 2 εκατομμύρια Αλβανοί.

Η εξέγερση των Αλβανών άρχισε το 1980, αλλά το κομουνιστικό καθεστώς την κατέστειλε. Μετά από αυτό οι Αλβανοί ανέπτυξαν ένα παράλληλο σύστημα. Αρνούνται να ενσωματωθούν στη Σερβική κοινωνία. Απέκτησαν τα δικά τους ιδιωτικά σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π. Το 1997 οργάνωσαν παραστρατιωτικές δυνάμεις οι οποίες άρχισαν να σκοτώνουν αστυνομικούς, στρατιώτες και πολίτες. Η αλβανική μαφία αρχίζει να συγκεντρώνει παράλληλους φόρους από τους Αλβανούς και σκοτώνει εκείνους που δεν πληρώνουν. Το εμπόριο ναρκωτικών, πορνείας, όπλων και άλλων είναι στα χέρια τους. Το Σερβικό κράτος προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, αλλά πολύ σύντομα ξέσπασε πραγματικός πόλεμος. Οργανώθηκαν πολύ καλά διαθέτοντας και την υποστήριξη των αμερικανικών και γενικότερα των δυτικών media. Έτσι, μετά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς του 1999, το Σερβικό κράτος και η αστυνομία αναγκάστηκαν να αποσυρθούν. Το ΝΑΤΟ που ανέλαβε τον έλεγχο της περιοχής δεν έκανε τίποτε για να εμποδίσει τα εγκλήματα εναντίον των λιγοστών Σέρβων πού είχαν απομείνει....................
 
Το Κόσοβο βρίσκεται στο κέντρο της Βαλκανικής χερσονήσου, αποτελεί τη «γεωπολιτική καρδιά» της χερσονήσου μας. Στην αρχαιότητα κατοικούνταν από Ιλλυριούς, έναν μυστηριώδη λαό των δυτικών Βαλκανίων, από τους οποίους υποτίθεται πως κατάγονται οι σημερινοί Αλβανοί. Οι Σέρβοι άρχισαν να εγκαθίστανται στην περιοχή τον 8ο μ.Χ. αιώνα, αλλά η περιοχή άνηκε στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία μέχρι τον 12ο μ.Χ αιώνα. Ο ιδρυτής του πρώτου σερβικού βασιλείου, Στέφανος Νέμανια και στη συνέχεια ο γιος του Στέφανος ο Πρωτοστέφανος, αφαίρεσαν το Κόσοβο από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία και το κατέστησαν σταδιακά κέντρο ενός ισχυρού σερβικού κράτους, που έφθασε στην ακμή του στα μέσα του 14ου μ.Χ. αιώνα επί Στεφάνου Ντουσάν. Έτσι το Κόσοβο κατέστη κέντρο της διοικητικής, πνευματικής και θρησκευτικής ζωής της Σερβίας. Εκεί δόθηκε στις 28 Ιουνίου του 1389 και η πολύνεκρη μάχη του Κοσσυφοπεδίου που έκρινε και την τύχη της βαλκανικής.

Η θυσία των Σέρβων στη μάχη του Κοσσυφοπεδίου σφράγισε ανεξίτηλα την εθνική τους μνήμη κι απέτρεψε τον εξισλαμισμό τους. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της σημασίας αυτής της μάχης στην ιστορία του σέρβικου λαού, απλά σας λέμε ότι η ιστορία τους χωρίζεται σε Προ και Μετά η μάχη του Κοσσυφοπεδίου (1389). Πρόκειται δηλαδή για το σέρβικο αντίστοιχο της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης (1453). Με αυτή τη μάχη ο σέρβικος λαός ταύτισε απόλυτα την επιλογή του χριστιανικού «Ουράνιου Βασίλειου» με τη θυσία του γι αυτό. Στην εθνική συνείδηση των Σέρβων το «ιερό Κόσοβο» συνδέθηκε με τα Ιεροσόλυμα και τους Αγίους Τόπους. Πολλοί συνέκριναν μάλιστα αυτή τη μάχη με τη σταύρωση του Χριστού (υποταγή των Σέρβων στους Οθωμανούς), πράγμα που έδινε για αιώνες την ελπίδα στο λαό για την επικείμενη «Ανάσταση» του σερβικού κράτους.

Η μάχη του Κοσσυφοπεδίου, που πέρασε γρήγορα στη σφαίρα των μύθων, δημιούργησε στο σέρβικο λαό μια τεράστια επική παράδοση που έμεινε γνωστή ως «Κύκλος του Κοσσυφοπεδίου». Αναθρεμμένες σε αυτή τη λαϊκή επική παράδοση οι μετέπειτα γενιές των Σέρβων, φορτωμένες μ' ένα περίπλοκο συναισθηματικό σύμπλεγμα, δεν σταμάτησαν ποτέ να βλέπουν το Κόσοβο ως λίκνο του πολιτισμού τους κι ως ηρωική αρένα των εθνικών τους αγώνων.

Δεν έχει ωστόσο το Κόσοβο τεράστια συναισθηματική αξία για τους Σέρβους, μόνο και μόνο για το γεγονός ότι εκεί επέλεξαν να γίνουν «επουράνιος», δηλαδή μαρτυρικός λαός, δημιουργώντας έτσι το μύθο της «επουράνιας Σερβίας» (Nebeska Srbija). Το Κόσοβο θεωρείται και επίκεντρο της «Ιερής Γεωγραφίας» της Σερβίας, με το Πατριαρχείο του Πετς να θεωρείται «μυστικιστική μήτρα» του σέρβικου λαού.


Ο Εξαλβανισμός του Κοσόβου

Το 14ο μ.Χ. αιώνα το Κόσοβο κατακτήθηκε από τους Οθωμανούς. Η οθωμανική κατάκτηση οδήγησε σε πρωτοφανείς λεηλασίες, καταστροφές κι εκτοπίσεις των σερβικών πληθυσμών από το Κόσοβο. Το 1688 όταν, ως αποτέλεσμα των Αυστρο-τουρκικών πολέμων, οι Σέρβοι του Κόσοβο (ακόμη και ο Πατριάρχης τους) αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν κατά χιλιάδες στα εδάφη της Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας. Το πληθυσμιακό κενό στο Κόσοβο καλύφθηκε από μουσουλμανικούς πληθυσμούς του αλβανικού βορρά, που κατέλαβαν τα χωριά και τις περιουσίες των ορθόδοξων Σέρβων που μετανάστευσαν πέρα από τον Δούναβη.

Το 1912 κατά τη διάρκεια του Α’ Βαλκανικού Πολέμου, ο Σέρβικος Στρατός απελευθέρωσε το Κόσοβο, έπειτα από πέντε αιώνες τουρκικής κατάκτησης. Την ίδια χρονιά Σέρβοι και Αλβανοί μοιράζονταν από ένα 45% του πληθυσμού της επαρχίας. Από το 1941 ως το 1944 το Κόσοβο γνώρισε μια σκληρή ιταλο-αλβανική κατοχή και χιλιάδες Σέρβοι κάτοικοι του δολοφονήθηκαν, ενώ δεκάδες χιλιάδες κατέφυγαν στην κυρίως Σερβία εγκαταλείποντας τις περιουσίες τους στους Αλβανούς καταπατητές. Ακόμη και μετά την απελευθέρωση της περιοχής ο Τίτο, που άσκησε εξ αρχής μια αντισερβική πολιτική, απαγόρευσε την επιστροφή των Σέρβων προσφύγων από το Κόσοβο στα σπίτια τους, τα οποία και παραχώρησε στους Αλβανούς που τα κατέλαβαν. Άφησε μάλιστα ως το 1948 τα εκτεταμένα σύνορα με την Αλβανία αφύλακτα, διευκολύνοντας έτσι την παράνομη είσοδο 100.000 Αλβανών από την φτωχή βόρεια Αλβανία στα πλούσια οροπέδια του Κοσόβου, οι οποίοι και προστέθηκαν στον ντόπιο αλβανικό πληθυσμό ανατρέποντας έτσι μοιραία τη δημογραφική ισορροπία σε βάρος των Σέρβων. Το 1948, έπειτα από εκδιώξεις χιλιάδων Σέρβων κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και την εγκατάσταση τουλάχιστον 100.000 Αλβανών εποίκων από τη βόρειο Αλβανία, το αλβανικό στοιχείο στο Κόσοβο έφτασε το 65% του συνολικού πληθυσμού. Τις επόμενες δεκαετίες ο Γιουγκοσλάβος ηγέτης Τίτο, δίνοντας στο Κόσοβο το καθεστώς της αυτόνομης επαρχίας (αλλά και την κρυφή υπόσχεση ότι μελλοντικά θα γίνει η 7η γιουγκοσλαβική δημοκρατία), επέδειξε μια αξιοζήλευτη εύνοια στους Αλβανοκοσοβάρους, οι οποίοι κυριολεκτικά προσκύνησαν τη βαλκανική «θεά της γονιμότητας»: από 500.000 το 1948 οι Αλβανοί του Κοσόβου εκτινάχθηκαν στα 1,6 εκατομμύρια το 1991. Την ίδια περίοδο ο σερβικός πληθυσμός της επαρχίας παρέμενε στάσιμός γύρω στις 250.000 (από 24% το 1961 έπεσαν στο 10% το 1991). Μάλιστα, μετά τους βομβαρδισμούς του 1999, την απομάκρυνση των σερβικών δυνάμεων και την εγκατάσταση της διεθνούς στρατιωτικής και αστυνομικής δύναμης (KFOR και UNMIK), οι περισσότεροι Σέρβοι εγκατέλειψαν τις εστίες τους στο Κόσοβο. Απέμειναν γύρω στις 80.000-100.000, που αποτελούν πλέον μια μειονότητα της τάξεως του 5-8%, και μάλιστα περιορισμένη σε προστατευόμενους θύλακες και στο βόρειο Κόσοβο.


Η Εθνοκάθαρση σε Βάρος των Σέρβων

Μετά το 1999 οι εναπομείναντες σερβικοί πληθυσμοί στο Κόσοβο έζησαν τις πιο δύσκολες στιγμές στην ιστορία τους, αντιμέτωποι με το εκδικητικό μένος των Αλβανών. Από τις 13 Ιουνίου του 1999, όταν σε εφαρμογή της απόφασης 1244 του ΟΗΕ οι δυνάμεις της KFOR κατέφθασαν κι εγκαταστάθηκαν στο Κόσοβο, υπολογίζεται ότι περίπου 350.000 μη-Αλβανοί, δηλαδή Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Μουσουλμάνοι, Γκόραντσι (εξισλαμισμένοι Σλαβομακεδόνες) κ.α. αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους, οι περισσότεροι απ’ αυτούς οριστικά. Σήμερα υπολογίζεται ότι παραμένουν στο Κόσοβο περίπου 100.000 Σέρβοι κι από αυτούς οι 40.000 βρίσκονται βορείως της διχοτομημένης πόλης Κοσόβσκα Μίτροβιτσα.

Αμέσως μόλις οι Γιουγκοσλαβικές στρατιωτικές δυνάμεις αποχώρησαν από το Κόσοβο Αλβανοί εξτρεμιστές άρχισαν τις εγκληματικές δραστηριότητες σε βάρος του άμαχου σερβικού πληθυσμού της επαρχίας. Στα τέσσερα πρώτα χρόνια (1999-2003) της παρουσίας της UNMIK στο Κόσοβο σημειώθηκαν 6.391 επιθέσεις σε βάρος Σέρβων, κατά τις οποίες σκοτώθηκαν 1.194 άνθρωποι και τραυματίστηκαν 1.305. Επίσης, στην επαρχία έγιναν 1.138 απαγωγές Σέρβων, οι 155 από τις οποίες κατέληξαν με δολοφονία του θύματος. Επίσης αγνοείται και η τύχη αρκετών εκατοντάδων Σέρβων που απήχθηκαν ή δολοφονήθηκαν χωρίς ποτέ να βρεθούν τα πτώματα τους. Καταγράφηκαν επίσης εκατοντάδες περιπτώσεις κακοποίησης, βιασμού και ληστειών, πράξεις που προξένησαν εγκληματικά στοιχεία των Αλβανών σε βάρος των μέχρι πρότινος γειτόνων τους. Τα σπίτια που λεηλατήθηκαν και κάηκαν υπολογίζονται σε 50.000, ενώ τα οχήματα των Σέρβων που κλάπηκαν ξεπερνούν τις 12.000. Και μια σύγκριση που τα λέει όλα: Στην Πρίστινα σήμερα κατοικούν περίπου 500.000 Αλβανοί, ενώ το 1999 ο πληθυσμός της δεν ξεπερνούσε τις 250.000. Από τους 40.000 Σέρβους που το 1999 κατοικούσαν στην πρωτεύουσα σήμερα έχουν απομείνει μόνο 170!



Μια Συνεχιζόμενη «Πολιτιστική Γενοκτονία»

Το Κόσοβο, η περίφημη «Ιερή Γη» των Σέρβων, ήταν μια κιβωτός που διέσωζε περίπου 1.400 μνημεία μεγάλης πολιτιστικής αξίας. Για τους Σέρβους τα μνημεία αυτά αποτελούσαν ένα κομμάτι από το ιστορικό τους «Είναι». Για τους Αλβανούς δεν ήταν παρά ενοχλητικά σημάδια μιας «ξένης» παρουσίας. Γι’ αυτό και εφάρμοσαν απέναντι τους την τακτική της «πολιτιστικής γενοκτονίας», με την καταστροφή των πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων, ώστε ο «Άλλος», δηλαδή οι Σέρβοι να μείνουν πνευματικά ανέστιοι και να δυσκολευτούν να συνδεθούν διανοητικά αλλά και ψυχικά με το παρελθόν τους.

Αφού λοιπόν ολόκληρο σχεδόν το Κόσοβο εκκαθαρίστηκε από τους Σέρβους, που περιορίστηκαν σε μερικούς διάσπαρτους και προστατευόμενους από την KFOR θύλακες, τα πολιτιστικά τους μνημεία ήταν ο επόμενος στόχος. Περίπου 80 εκκλησίες, μοναστήρια και άλλα πολιτιστικά μνημεία, που κτίστηκαν το 14ο και 15ο αιώνα, καταστράφηκαν ολοσχερώς ή έπαθαν σοβαρές ζημιές από τους Αλβανούς εξτρεμιστές, τα περισσότερα από εκρήξεις δυναμίτιδας.

Περισσότερα από 200 ορθόδοξα παρεκκλήσια καταστράφηκαν ή έπαθαν μεγάλες ζημιές, και περίπου 10.000 εικόνες και άλλα εκκλησιαστικά ιερά αντικείμενα, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν ιστορική αξία και ήταν κάτω από την προστασία του κράτους, καταστράφηκαν ή εκλάπησαν. Τέλος, πολλά μνημεία και αγάλματα, που στήθηκαν έξω από πολιτιστικά κέντρα προς τιμήν μεγάλων Σέρβων συγγραφέων και ποιητών, καταστράφηκαν. Την ίδια μοίρα είχαν και τα αγάλματα των Σέρβων βασιλιάδων του Μεσαίωνα.

Η επιχείρηση ολοκληρωτικής αλβανοποίησης αυτής της πρώην σερβικής επαρχίας συνεχίστηκε με τη μετονομασία των τοπωνυμίων και των πόλεων του Κοσόβου. Στον αλβανικό χάρτη του Κοσόβου (Xarta e Kosoves στα αλβανικά) το Όμπιλιτς (η περιοχή όπου έγινε η περίφημη μάχη του Κοσσυφοπεδίου) μετονομάστηκε σε Καστριώτη (από τον Γεώργιο Καστριώτη, έναν Βυζαντινό άρχοντα που οι Αλβανοί θεωρούν εθνικό τους ήρωα). Το σέρβικο Κόσοβο δεν υπάρχει πλέον, αυτό που υπάρχει είναι η αλβανική Κόσοβα (Kosova).

Αυτή η «πολιτιστική γενοκτονία», που δεν έχει ακόμη τελειώσει, εκτυλίχθηκε κάτω από τα «άγρυπνα» βλέμματα των στρατιωτών της διεθνούς ειρηνευτικής δύναμης. Το παράδοξο είναι ότι αυτά τα μνημεία επιβίωσαν τα 500 χρόνια της τουρκικής κατοχής, για να καταστραφούν κάτω από την πάνοπλη παρουσία των 40.000 στρατιωτών της KFOR!

Αλλοιώς θα αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι οι ´καημένοι´οι Αλβανικοί πληθυσμοί τού Κοσσόβου ήσαν μονίμως καταπιεσμένοι...
Πέραν τού ότι δεν άφησαν ιστορικό μνημείο άθικτο...Αλλά ο πολιτισμός δέν είναι έτσι και αλλοιώς στό φόρτε τους...
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Κατά το 1839 έλαβε χώρα στο Κόσοβο, κοντά στην Πρίστινα, η μεγαλύτερη μάχη στην ιστορία της Σερβίας. Ο τελευταίος Σέρβος αυτοκράτορας Λάζαρος αντιμετώπισε τρισάριθμο Οθωμανικό στρατό τον οποίο κατατρόπωσε έχοντας χάσει όμως τους περισσότερους άνδρες του και αφήνοντας και ο ίδιος την τελευταία του πνοή στο πεδίο αυτής της μάχης. Επίσης, σκοτώθηκε και ο σουλτάνος Μουράτ. Από τότε το Κόσοβο συνιστά το κέντρο της ιδιοσυστασίας κάθε Σέρβου.

Το πρόβλημα του Κοσόβου εμφανίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα. Δηλαδή, όταν άρχισε η μετακίνηση Αλβανών προς αυτό. Οι Σέρβοι εγκατέλειπαν τα σπίτια τους εξαιτίας της τουρκικής καταδυνάστευσης και οι αλβανικοί πληθυσμοί επωφελούνταν καταλαμβάνοντας μέρα με τη μέρα την περιοχή. Με το πέρασμα του χρόνου, οι νέοι Αλβανοί κάτοικοι έγιναν πολύ βίαιοι και ξεκίνησε ένα είδος αλβανικής τυραννίας που είχε την υποστήριξη του Σουλτάνου.

Το 1912, κατά τη διάρκεια του 1ου βαλκανικού πολέμου, το σύγχρονο κράτος της Σερβίας ελευθέρωσε το Κόσοβο. Κατά τη διάρκεια του 1ου όσο και του 2ου παγκοσμίου πολέμου, οι Αλβανοί συμμάχησαν με τον εχθρό και πολέμησαν εναντίον του Σερβικού λαού κατασφάζοντας τον άμαχο πληθυσμό που οι Σέρβοι μάχιμοι άφηναν στα σπίτια τους. Με αυτόν τον τρόπο ολόκληρα χωριά αφανίστηκαν. Το 1945, το κομουνιστικό καθεστώς απαγόρευσε στους Σέρβους πρόσφυγες να επιστρέψουν πίσω στο Κόσοβο και έτσι συνέβη για πρώτη φορά οι Σέρβοι να αποτελέσουν, στο έδαφος αυτό, μειονότητα. Από το 1970 έως και σήμερα οι Αλβανοί εφάρμοσαν πολιτική πληθυσμιακής έκρηξης στο Κόσοβο. Κάθε οικογένεια είχε τουλάχιστον δέκα παιδιά. Υποστηρίχθηκαν, δε, από το κράτος που χρηματοδοτούσε αδρά αυτές τις οικογένειες. Έτσι, μέσα σε δύο δεκαετίες τριπλασίασαν τον αριθμό τους ώστε σήμερα, σε μια καθαρά επαρχιακή περιοχή όπου δεν συναντά κανείς τίποτε άλλο από χωριά (η μεγαλύτερη συγκέντρωση βρίσκεται στην Πρίστινα και είναι 150000) να κατοικούν 2 εκατομμύρια Αλβανοί.

Η εξέγερση των Αλβανών άρχισε το 1980, αλλά το κομουνιστικό καθεστώς την κατέστειλε. Μετά από αυτό οι Αλβανοί ανέπτυξαν ένα παράλληλο σύστημα. Αρνούνται να ενσωματωθούν στη Σερβική κοινωνία. Απέκτησαν τα δικά τους ιδιωτικά σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π. Το 1997 οργάνωσαν παραστρατιωτικές δυνάμεις οι οποίες άρχισαν να σκοτώνουν αστυνομικούς, στρατιώτες και πολίτες. Η αλβανική μαφία αρχίζει να συγκεντρώνει παράλληλους φόρους από τους Αλβανούς και σκοτώνει εκείνους που δεν πληρώνουν. Το εμπόριο ναρκωτικών, πορνείας, όπλων και άλλων είναι στα χέρια τους. Το Σερβικό κράτος προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, αλλά πολύ σύντομα ξέσπασε πραγματικός πόλεμος. Οργανώθηκαν πολύ καλά διαθέτοντας και την υποστήριξη των αμερικανικών και γενικότερα των δυτικών media. Έτσι, μετά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς του 1999, το Σερβικό κράτος και η αστυνομία αναγκάστηκαν να αποσυρθούν. Το ΝΑΤΟ που ανέλαβε τον έλεγχο της περιοχής δεν έκανε τίποτε για να εμποδίσει τα εγκλήματα εναντίον των λιγοστών Σέρβων πού είχαν απομείνει....................


1389 όχι 1839
 
Στον δευτερο γύρο θα αναμετρηθεί μια ξενόδουλη Δεξιά μέ μία κατ´επίφασιν γραφειοκρατική ´Αριστερά´.Ο τωρινός ΔΗ.ΣΥ.θυμίζει την μετεμφυλιακή ελληνική Δεξιά με το σχέδιο Μάρσαλ..
Το κρίμα στον λαιμό τού Χριστόφια...
Ο Τάσσος Παπαδόπουλος έκανε πολλούς υπερήφανους με την στάση του τόσα χρόνια...

Ο αγώνας για μια Ελευθερη Κύπρο συνεχίζεται...

Να σου πω την αλήθεια, περίμενα το σχόλιο σου, μετά τα (θλιβερά κατ' εμέ) αποτελέσματα.

Πως λες να μας "πασάρουν" το σχέδιο ΑΝΑΝ τώρα; Με τι όνομα; Τι άλλο θα αλλάξουν ώστε να αποπροσανατολίσουν το 77% του ΟΧΙ και να τους πείσουν πως αυτό είναι το καλό της χώρας;
 
Χωρίς σχόλια:
Αυτό το post με εκκίνηση 2/3/07 έχει 1007 απαντήσεις (με αυτή εδώ) και 14112 εμφανίσεις.
Το post "super league 2007-2008" με εκκίνηση 12/8/07 έχει 4612 απαντήσεις και 56444 εμφανίσεις.
Ανησυχεί κανείς;
:frown:
 
Να σου πω την αλήθεια, περίμενα το σχόλιο σου, μετά τα (θλιβερά κατ' εμέ) αποτελέσματα.

Πως λες να μας "πασάρουν" το σχέδιο ΑΝΑΝ τώρα; Με τι όνομα; Τι άλλο θα αλλάξουν ώστε να αποπροσανατολίσουν το 77% του ΟΧΙ και να τους πείσουν πως αυτό είναι το καλό της χώρας;

Ειλικρινά δεν ξέρω...
Θεωρώ και τούς δύο υποψηφίους εντελώς απαράδεκτους.Πιό προφανής στίς προθέσεις του είναι ο Κασουλίδης(μαζι με Αναστασιάδη,ειναι ξεκάθαρα ενδοτικοί),αλλά πολύ πιό ´ύπουλος´ο Χριστόφιας,που πουλάει και τά γνωστά φιλειρηνικά..Και είναι κοντόφθαλμη η στάση τής Παπαρήγα στην Ελλάδα που τον υποστήριξε ως ´αδελφό κόμμα´,η οποία μέχρι τώρα στά εθνικά θέματα είχε μιά πιό καθαρή θέση.
Φυσικά δεν θεωρώ το Α.Κ.Ε.Λ.αριστερό κόμμα αλλά έναν γραφειοκρατικό μηχανισμό εξουσίας ,που παλιότερα το στήριζαν οι Σοβιετικοί και τώρα οι Αγγλοαμερικανοί..
Δυστυχως ο αποκλεισμός Παπαδόπουλου είναι νίκη της Ντόρας και ηττα Καραμανλή στούς ελλαδίτες ,τού μηχανισμού τού Γιωργάκη(οχι ολου του ΠΑΣΟΚ)και τού μειοψηφικού ανανεωτικού ρεύματος τού ΣΥΝ(μιά συνιστώσας τού ΣΥΝ,οχι ολόκληρου ευτυχώς),γεγονός πολύ δυσάρεστο και για την Ελλάδα.
Δεν γνωρίζω τί αποθέματα έχει ο Κυπριακός Λαός γιά να αντέξει...
Πάντως δεν ειναι και πολύ εύκολο να εμφανίσουν εντελώς προκλητικά ένα νέο σχεδιο Ανάν...
Ομως όλα εξαρτώνται απο τίς αντοχές τών Κυπρίων..
Υ.Γ.
Πάντως ο Ερντογάν δήλωσε πώς αρχίζει μία νέα εποχή στο Κυπριακό...
Οτι γράφουν δηλαδή και οι γνωστοί ´φιλέλληνες´τού Κολωνακίου...
Βεβαια ο Τούρκος έχει τά δικά του συμφέροντα και δικαίως πανηγυρίζει...
Οι δικοί μας οι Νενέκοι όμως??
 
Χωρίς σχόλια:
Αυτό το post με εκκίνηση 2/3/07 έχει 1007 απαντήσεις (με αυτή εδώ) και 14112 εμφανίσεις.
Το post "super league 2007-2008" με εκκίνηση 12/8/07 έχει 4612 απαντήσεις και 56444 εμφανίσεις.
Ανησυχεί κανείς;
:frown:

Kαί ευχαριστημένος νάσαι.!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tην Πέμπτη στο Πάντειο
Εκδήλωση του ΚΕΜΟ και του Παντείου για τους Τσάμηδες
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με πρωτοβουλία του
\Κέντρου Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ)\ και του
\Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του
Παντείου Πανεπιστημίου\, επιχειρείται, με δημόσια
εκδήλωση, η μελέτη ενός από τα πιο "ευαίσθητα"
μειονοτικά ζητήματα την ελληνικής ιστορίας. Στόχος
είναι η ανάδειξη των ιστορικά και πολιτικά κρίσιμων
πτυχών του, μέσω μιας τεκμηριωμένης και νηφάλιας
ερευνητικής προσέγγισης, τα πορίσματα της οποίας
μπορούν να προσφέρουν υλικό για (αυτo)κριτική σκέψη
σε όλες τις πλευρές. Τίτλος της εκδήλωσης είναι:
\"Ιστορία και επικαιρότητα του ζητήματος των
Τσάμηδων"\.
Πέμπτη 21η Φεβρουαρίου 2008
(αμφιθέατρο Σάκη Καράγιωργα, Πάντειο Πανεπιστήμιο)
18.00: Ιστορία...
\Κωνσταντίνος Τσιτσελίκης\ (επίκουρος καθηγητής,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας): Η οργάνωση των Τσάμηδων ως
μειονότητας και κοινότητας (1913-1944)
\Ελευθερία Μαντά\ (ιστορικός, επιστημονικός
συνεργάτης ΙΜΧΑ): Ο κύκλος του αίματος στην Ήπειρο
της Κατοχής
\Λάμπρος Μπαλτσιώτης\ (ιστορικός): Οι προϋποθέσεις
της έξωσης.
Ηλίας Σκουλίδας (ιστορικός, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων):
Οι "ερήμην καταδικασθέντες" Τσάμηδες: όψεις του
δωσιλογισμού στην Ήπειρο.


20.00: ...και επικαιρότητα
\Γιάννης Κτιστάκις\ (λέκτορας, Νομική Σχολή
Πανεπιστημίου Θράκης): Αλβανικές περιουσίες και
περιουσίες Τσάμηδων στην Ελλάδα.
\Τάσος Τέλλογλου\ (δημοσιογράφος): Πόσο επίκαιρο
είναι το ζήτημα των Τσάμηδων στην Αλβανία σήμερα;
\Δημήτρης Χριστόπουλος\ (λέκτορας, Πάντειο Πανεπιστήμιο): Το ανομολόγητο: ευθύνες και εργαλειοποίηση του ζητήματος των Τσάμηδων στις
ελληνοαλβανικές σχέσεις.
Συζήτηση
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο ιστορικός \Στέφανος
Παπαγεωργίου\ (Πάντειο Πανεπιστήμιο).

Πάρτε νάχετε.
Τίς ημέρες που αναγνωρίζεται το Κόσσοβο και τίθενται απο τούς μεγαλοϊδεάτες Αλβανούς θέματα Τσαμουριάς,το Πάντειο πιστό στήν ´παράδοσή´του οργανώνει ´νηφάλια εκδήλωση´για τούς Τσάμηδες και τίς περιουσίες τους,που´χάθηκαν´στην Κατοχή...
Μεγάλη μερίδα Τσάμηδων ήσαν δοσίλογοι ,συνεργάτες τών γερμανών και προέβησαν σε αγριότητες κατά τών Ελληνικών Πληθυσμών....
Τέτοια ξετσιπωσιά απο τούς ´νηφάλιους´,να ανακινούν μαζί με τούς Αλβανούς τέτοια θέματα ξεπερνά κάθε όριο....................
Οι μεταπράτες ´διανοούμενοι´σε όλο τους το μεγαλείο.Και προσέξτε πόσο γλυκά περνάνε τήν ´ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ´.
Ελεος.
 
Σπυρο προσωπικα σ ευχαριστω πολυ για την ενημερωση
οτι δεν λενε τα βρωμερα καναλια τοσες μερες μας τα ειπες εσυ
και η αποψη σου με βρισκει απολυτως συμφωνο.


.
 
Στέλιο μου δέν έχει τόση σημασία η συμφωνία ή η διαφωνία.
Μακάρι οι πολίτες να έχουν πολύπλευρη ενημέρωση.
Δυστυχώς δεν έχουν καμιά.
Ακόμα και οι εφημερίδες,που κάποτε ήταν όαση, έχουν πιά ,πλήν ορισμένων αρθρογράφων,μετατραπεί σε όργανα συμφερόντων..
Και αυτό ειναι το πιό λυπηρό.
Νάσαι καλά.
 
Ευτυχώς η Ελλάδα έχει ένα πανίσχυρο όπλο στη διάθεσή της:
Την γραφειοκρατεία!!
Όποιος τολμήσει να διεκδικήσει σπιθαμή ελληνικού εδάφους θα βρεί μπροστά του να στέκει αγέρωχη η ελληνική γραφειοκρατεία, θα μπλέξει τόσο που στο τέλος όχι μόνο θα τα παρατήσει άλλα θα μας παραχωρήσει και δικά του εδάφη ώστε να μη βρεθεί μπλεγμένος!!!

Έχουν γνώσιν οι φύλακες (ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΕ)..

Υ.Γ Μές τη μαυρίλα δε νομίζω να πειράζει και μια μικρή δόση χιούμορ.
Άλλωστε Σπύρο το έχουμε ξαναπει, πώς να αντιμετωπίσουμε πχ. τα Σκόπια που η οικονομία τους στηρίζεται σε δύο καζίνο και την Αλβανία που η οικονομία της βασίζεται κατα 60% στην ελληνική τεμπελιά!!!
 
ΕΙΔΗΣΗ 1-..........
ΕΙΔΗΣΗ 2-χιονίζει καί στό ΚΟΣΟΒΟ

ΔΙΑΛΙΕΧΤΕΕΕ.....
kacanik.jpg
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Tην Πέμπτη στο Πάντειο
Εκδήλωση του ΚΕΜΟ και του Παντείου για τους Τσάμηδες
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με πρωτοβουλία του
\Κέντρου Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ)\ και του
\Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του
Παντείου Πανεπιστημίου\, επιχειρείται, με δημόσια
εκδήλωση, η μελέτη ενός από τα πιο "ευαίσθητα"
μειονοτικά ζητήματα την ελληνικής ιστορίας. Στόχος
είναι η ανάδειξη των ιστορικά και πολιτικά κρίσιμων
πτυχών του, μέσω μιας τεκμηριωμένης και νηφάλιας
ερευνητικής προσέγγισης, τα πορίσματα της οποίας
μπορούν να προσφέρουν υλικό για (αυτo)κριτική σκέψη
σε όλες τις πλευρές. Τίτλος της εκδήλωσης είναι:
\"Ιστορία και επικαιρότητα του ζητήματος των
Τσάμηδων"\.
Πέμπτη 21η Φεβρουαρίου 2008
(αμφιθέατρο Σάκη Καράγιωργα, Πάντειο Πανεπιστήμιο)
18.00: Ιστορία...
\Κωνσταντίνος Τσιτσελίκης\ (επίκουρος καθηγητής,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας): Η οργάνωση των Τσάμηδων ως
μειονότητας και κοινότητας (1913-1944)
\Ελευθερία Μαντά\ (ιστορικός, επιστημονικός
συνεργάτης ΙΜΧΑ): Ο κύκλος του αίματος στην Ήπειρο
της Κατοχής
\Λάμπρος Μπαλτσιώτης\ (ιστορικός): Οι προϋποθέσεις
της έξωσης.
Ηλίας Σκουλίδας (ιστορικός, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων):
Οι "ερήμην καταδικασθέντες" Τσάμηδες: όψεις του
δωσιλογισμού στην Ήπειρο.


20.00: ...και επικαιρότητα
\Γιάννης Κτιστάκις\ (λέκτορας, Νομική Σχολή
Πανεπιστημίου Θράκης): Αλβανικές περιουσίες και
περιουσίες Τσάμηδων στην Ελλάδα.
\Τάσος Τέλλογλου\ (δημοσιογράφος): Πόσο επίκαιρο
είναι το ζήτημα των Τσάμηδων στην Αλβανία σήμερα;
\Δημήτρης Χριστόπουλος\ (λέκτορας, Πάντειο Πανεπιστήμιο): Το ανομολόγητο: ευθύνες και εργαλειοποίηση του ζητήματος των Τσάμηδων στις
ελληνοαλβανικές σχέσεις.
Συζήτηση
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο ιστορικός \Στέφανος
Παπαγεωργίου\ (Πάντειο Πανεπιστήμιο).

Πάρτε νάχετε.
Τίς ημέρες που αναγνωρίζεται το Κόσσοβο και τίθενται απο τούς μεγαλοϊδεάτες Αλβανούς θέματα Τσαμουριάς,το Πάντειο πιστό στήν ´παράδοσή´του οργανώνει ´νηφάλια εκδήλωση´για τούς Τσάμηδες και τίς περιουσίες τους,που´χάθηκαν´στην Κατοχή...
Μεγάλη μερίδα Τσάμηδων ήσαν δοσίλογοι ,συνεργάτες τών γερμανών και προέβησαν σε αγριότητες κατά τών Ελληνικών Πληθυσμών....
Τέτοια ξετσιπωσιά απο τούς ´νηφάλιους´,να ανακινούν μαζί με τούς Αλβανούς τέτοια θέματα ξεπερνά κάθε όριο....................
Οι μεταπράτες ´διανοούμενοι´σε όλο τους το μεγαλείο.Και προσέξτε πόσο γλυκά περνάνε τήν ´ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ´.
Ελεος.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Εκπροσωπόύνται όλε ςοι απόψεις. Η Μαντά και ο Σκουλίδας δεν έχουν καμιά σχέση με τον Χριστόπουλο και τον Τσιτσελίκη.
 
Οπως και νάχει Βλάσση η ημερομηνία επιλογής τής Ημερίδας μονον τυχαία δεν φαντάζει..Και γιά μένα φαντάζουν τουλάχιστον προκλητικά όλα όσα υπονούνται περί αδικημένων Τσάμηδων στην Γερμανική Κατοχή...
Η προσπάθεια να ξαναγραφτεί μιά ´νηφάλια,νέα´ιστορία ειναι προφανής...

Να μην αναφερθώ στον Γερμανοτραφή δημοσιογράφο κύριο Τέλλογλου διαπρύσιο υποστηρικτή τού διαμελισμού και τών βομβαρδισμών τής Γιουγκοσλαβίας...
Επειδή οι περισσότεροι έχουν ασθενή μνημη δεν σημαίνει πώς όλοι μας ξεχνάμε πώς ορισμένοι ξεκίνησαν και έγιναν stars ούτε τον λόγο πού έγιναν..