@vlad66
Ελπίζω με τις 2 αυτές φωτογραφίες να ικανοποιήσω το αίτημά σου αλλά, και ενδεχομένως, να ξεκινήσει κάποια (σοβαρή) κουβέντα που όλους μας θα βοηθήσει.
Να περιγράψω τι
View attachment 245689 βλέπουμε (εκτός του Lenco)
- Κοντά στη βάση του βραχίωνα, ο αισθητήρας κραδασμών B&K 4371 που είναι βιδωμένος στη μαγνητική του βάση που με τη σειρά της-η βάση-"κολλάει" μαγνητικά στο σασί του πικάπ. Η ξύστρα μολυβιού μπήκε για τη σύγκριση του μεγέθους του 11γρ.από τιτάνιο αισθητήρα που "διαβάζει κραδασμούς από 0 - ~12Khz.
- Το καλώδιο που ξεκινάει από τον αισθητήρα , καταλήγει στον προενισχυτή B&K 2635, ειδικό για τα πολύ χαμηλά σήματα του αισθητήρα.
- Ο Προ B&K 2635 "κάθεται" πάνω στον HP 35665A Dynamic Signal Analyser και η σύνδεσή τους γίνεται με καλώδιο BNC. Στον αναλυτή, τελικά, βλέπετε τις δονήσεις "μεταφρασμένες" σε κυματομορφή.
View attachment 245689View attachment 245690