Οι Υποτιμημένοι Κραδασμοί

Προφανώς, υπάρχει δυσκολία στο να συνεννοηθούμε:
Η πρώτη σου ερώτηση μετά την ανάρτηση της μέτρησης ήταν τι πλίνθο έχει το Λένκο.
- Σου απαντώ πως είναι της "μαμάς" του.
- Μου απαντάς άλλαξε το πλίνθο γιατί είναι άθλιος και από νοβοπάν.
- Εγώ δε θέλω να σου πω πως δεν έχεις καταλάβει τι μετράω,
Ναι, όντως δεν κατάλαβα τι μετράς.
Στο φέρνω γύρο- γύρο για να μη σε αποπάρω, ρωτώντας τι θα άλλαζε ένας καλός πλίνθος.
Καταλήγουμε πως, όπως στο τέλος λες, πρέπει να αλλάξω τα πάντα και να το στρίψω και 90 μοίρες για να γίνει ένα πικάπ της προκοπής.
Εγώ το Λένκο 75 το πήρα από περιέργεια για να μετρήσω τι κάνει ένα idler όπως το έδινε τότε η Λένκο σε σχέση με ένα direct drive ΕΜΤ που τυχαίνει να έχω. Όπως είπε και ο Ντίνος άβυσσος.
Συνεννόηση μπουζούκι...
Μετανιώνω που πούλησα τα (Idler) ΕΜΤ927 και 930 πριν τα μετρήσω, αλλά τότε δεν είχα τη δυνατότητα που έχω τώρα.
Τέλος πάντων, ας το αφήσουμε εδώ. Ασυνεννοησία υπήρξε και όλα καλά.

ΥΓ: Αρχίζω να σκέφτομαι πως να μετρήσω τους κραδασμούς στην καμπίνα των ATC 100. Ο χειμώνας θα είναι μακρύς.
 
Ναι, όντως δεν κατάλαβα τι μετράς.

μετράει τον θόρυβο, τους κραδασμούς και ότι άλλο "δημιουργεί / γεννάει / παράγει" ένα πικάπ κατά την λειτουργία του χωρίς να παίζει δίσκο, απλά να γυρίζει το πλατώ..

φαντάσου μια πολύ κακοσυντηρημένη συσκευή που όταν γυρνάει το πλατώ να κάνει χρουτς χρουτς..
αυτό το χρουτς χρουτς δεν θα περάσει από το πλατώ στον δίσκο και στην βελόνα, άρα και στα ηχεία όταν το πικάπ θα διαβάζει δίσκο ;;;
 
Last edited:
@vlad66
Ελπίζω με τις 2 αυτές φωτογραφίες να ικανοποιήσω το αίτημά σου αλλά, και ενδεχομένως, να ξεκινήσει κάποια (σοβαρή) κουβέντα που όλους μας θα βοηθήσει.
Να περιγράψω τιView attachment 245689 βλέπουμε (εκτός του Lenco)
- Κοντά στη βάση του βραχίωνα, ο αισθητήρας κραδασμών B&K 4371 που είναι βιδωμένος στη μαγνητική του βάση που με τη σειρά της-η βάση-"κολλάει" μαγνητικά στο σασί του πικάπ. Η ξύστρα μολυβιού μπήκε για τη σύγκριση του μεγέθους του 11γρ.από τιτάνιο αισθητήρα που "διαβάζει κραδασμούς από 0 - ~12Khz.
- Το καλώδιο που ξεκινάει από τον αισθητήρα , καταλήγει στον προενισχυτή B&K 2635, ειδικό για τα πολύ χαμηλά σήματα του αισθητήρα.
- Ο Προ B&K 2635 "κάθεται" πάνω στον HP 35665A Dynamic Signal Analyser και η σύνδεσή τους γίνεται με καλώδιο BNC. Στον αναλυτή, τελικά, βλέπετε τις δονήσεις "μεταφρασμένες" σε κυματομορφή. View attachment 245689View attachment 245690
Μετά από πολλούς μήνες και ενώ περιδιαβαζα το φόρουμ και το νήμα μου ήρθε μια φλασιά. Πριν μετρήσεις το Lenco, έβγαλες τίς βίδες μεταφοράς; Φαντάζομαι ότι είναι αργά πλέον, αλλά τί να κάνουμε, τώρα μου έφεξε.
 
Μετά από πολλούς μήνες και ενώ περιδιαβαζα το φόρουμ και το νήμα μου ήρθε μια φλασιά. Πριν μετρήσεις το Lenco, έβγαλες τίς βίδες μεταφοράς; Φαντάζομαι ότι είναι αργά πλέον, αλλά τί να κάνουμε, τώρα μου έφεξε.
Ναι βρε Κώστα