Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Εξαρτάται από τι υπηρεσίες είναι αυτές, αν δεν (τονίζω το δεν, υπάρχουν πολλά πράγματα και υπηρεσίες που αγοράζουμε, αλλά μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτές, δεν τις είχαμε πάντα εξάλλου) μπορείς να κάνεις χωρίς αυτές, ναι έχεις δίκιο. Το κράτος σε υποχρεώνει να τις "αγοράζεις" όλες όμως...
 
Εξαρτάται από τι υπηρεσίες είναι αυτές, αν δεν (τονίζω το δεν, υπάρχουν πολλά πράγματα και υπηρεσίες που αγοράζουμε, αλλά μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτές, δεν τις είχαμε πάντα εξάλλου) μπορείς να κάνεις χωρίς αυτές, ναι έχεις δίκιο. Το κράτος σε υποχρεώνει να τις "αγοράζεις" όλες όμως...

Πλοία, δρόμοι, αεροδρόμια κτλ που λέει παραπάνω και ο Βλάσης είναι ιδιωτικά
και όταν κάνουν ιδιωτικά και τα υπόλοιπα, θα σε υποχρεώνουν μετά οι ιδιώτες
 
Γι αυτά επίσης δεν ευθύνονται οι υπάηλληλοι, έτσι δεν είναι ;

Σε ότι έγραψες συμφωνώ. Για αυτό δεν το κάνω quote. :smile:
Δεν είπα πουθενά ότι ευθύνονται όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Αλλά ότι το δημόσιο έχει γίνει η κερκόπορτα του κάθε πολιτικού για να βολέψει το ανηψάκι του ή τον κάθε ψηφοφόρο του.
"Κάθεσαι και σκοτώνεσαι στο χωράφι; Ο τάδε θα σε βάλει σε μία θέση που δεν θα κάνεις τίποτα και θα παίρνεις τόσα το μήνα!"
Χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, ούτε καν για το αν ο εργαζόμενος έχει τις ικανότητες να προσφέρει στο τμήμα που τον έβαλαν.
Στο Ταμείο Εμπόρων, ο παππούς που μετράει τα ένσημα έχει υπολογιστή μπροστά του και τα μετράει με τεφτέρι!
Πόσα παραδείγματα θέλεις; Δεν ζεις σε γυάλα. Νομίζω ότι έχεις επαφές με τον Δημόσιο τομέα. :smile:
 
Το θέμα είναι όμως ότι σπανίως οι ιδιώτες μας υποχρεώνουν να αγοράσουμε τις υπηρεσίες τους (χωρίς μάλιστα εναλλακτική επιλογή, εκτός από περιπτώσεις πραγματικού μονοπωλίου σε κάποια υπηρεσία που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτή), σε αντίθεση με το κράτος που μας υποχρεώνει να τις δεχθούμε και να τις χρησιμοποιούμε, αλλά και να τις πληρώνουμε (πολλαπλώς μάλιστα, φόροι, τέλη, χαρτόσημα, παράβολα, χαράτσια, έκτακτες και τακτικές εισφορές, κλπ, κλπ).

πληροφορήθηκες την υπόθεση με την αγορά στο κοτόπουλο;

να θυμίσω το γάλα, τα αναψυκτικά, τις μπύρες, τα απορρυπαντικά, τα καύσιμα, τον στιγμιαίο καφέ; Αυτα μου έρχονται στο μυαλό. να θυμίσω επίσης ότι καμιά εταιρεία από όσες καταδικάστηκαν δεν δέχθηκε να πληρώσει το πρόστιμο που της αναλογεί όπως γίνεται στις άλλες ευρωπαικές χώρες;
 
Πλοία, δρόμοι, αεροδρόμια κτλ που λέει παραπάνω και ο Βλάσης είναι ιδιωτικά
και όταν κάνουν ιδιωτικά και τα υπόλοιπα, θα σε υποχρεώνουν μετά οι ιδιώτες

Ναι, είναι τα περισσότερα ιδιωτικά. Προκύπτει από κάπου ότι παρέχουν όλοι αυτοί τις ίδιες - κακές και ακριβές - υπηρεσίες; Υπάρχουν πολλά παράπονα, αλλά φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν αρκετοί που εξυπηρετούνται σωστά. Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή κάποια στιγμή είχαν μία αρνητική εμπειρία με πλοίο, αεροπλάνο, αεροδρόμια, δρόμους, είναι πάντα έτσι τα πράγματα...
 
πληροφορήθηκες την υπόθεση με την αγορά στο κοτόπουλο;

να θυμίσω το γάλα, τα αναψυκτικά, τις μπύρες, τα απορρυπαντικά, τα καύσιμα, τον στιγμιαίο καφέ; Αυτα μου έρχονται στο μυαλό. να θυμίσω επίσης ότι καμιά εταιρεία από όσες καταδικάστηκαν δεν δέχθηκε να πληρώσει το πρόστιμο που της αναλογεί όπως γίνεται στις άλλες ευρωπαικές χώρες;

Πάντα πληροφορούμαστε τα αρνητικά, αυτά είναι "είδηση". Πόσες χιλιάδες θετικά υπάρχουν καθημερινά όμως που δεν τα πληροφορούμαστε;

Παρεμπιπτόντως, για πολλά από τα αρνητικά και τα προβλήματα που εμφανίζονται στον ιδιωτικό τομέα, έχει πολύ μεγάλη ευθύνη το ίδιο το Δημόσιο ως φορέας που βάζει τους κανόνες και επιβάλλει την εφαρμογή τους. Αν το Δημόσιο "πέρα βρέχει", το ίδιο και περισσότερο θα κάνουν και οι ιδιώτες (που εμπλέκονται πάρα πολλές φορές με αυτό).
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Πάντα πληροφορούμαστε τα αρνητικά, αυτά είναι "είδηση". Πόσες χιλιάδες θετικά υπάρχουν καθημερινά όμως που δεν τα πληροφορούμαστε;

Παρεμπιπτόντως, για πολλά από τα αρνητικά και τα προβλήματα που εμφανίζονται στον ιδιωτικό τομέα, έχει πολύ μεγάλη ευθύνη το ίδιο το Δημόσιο ως φορέας που βάζει τους κανόνες και επιβάλλει την εφαρμογή τους. Αν το Δημόσιο "πέρα βρέχει", το ίδιο και περισσότερο θα κάνουν και οι ιδιώτες (που εμπλέκονται πάρα πολλές φορές με αυτό).

Σε αυτό δέν ευθύνεται το Δημόσιο εφόσον δέν υπάρχει η πολιτική βούληση. Και τέτοια δέν θα συναντήσουμε όσο επιβραβεύεται στην κάλπη το συμφέρον των ολίγων
 
Re: Απάντηση: Re: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Σε αυτό δέν ευθύνεται το Δημόσιο εφόσον δέν υπάρχει η πολιτική βούληση. Και τέτοια δέν θα συναντήσουμε όσο επιβραβεύεται στην κάλπη το συμφέρον των ολίγων

Υπαρχει και η παραιτηση περα του αποτελεσματος της καλπης.Αν υπαρχει παντα υπαρχει ενας προισταμενος που 'ετσι μας ειπε , τι να κανουμε' ας ερθει η τροικα λοιπον.
 
Re: Απάντηση: Re: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Σε αυτό δέν ευθύνεται το Δημόσιο εφόσον δέν υπάρχει η πολιτική βούληση. Και τέτοια δέν θα συναντήσουμε όσο επιβραβεύεται στην κάλπη το συμφέρον των ολίγων

Το Δημόσιο φτιάχνεται (ως δομή, κανόνες, νόμους) και διοικείται από πολιτικούς, άρα μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Δεν υπάρχει κάποιος ανεξάρτητος φορέας "Δημόσιο" χωρίς πολιτικούς και πολιτική βούληση. Τι νόημα έχει να τα ξεχωρίζεις, αφού δεν μπορούν να λειτουργήσουν αυτόνομα (ούτε οι πολιτικοί μπορούν να κάνουν κάτι χωρίς το Δημόσιο που τους παρέχει την εξουσία, ούτε το Δημόσιο χωρίς αυτούς).
 
Εγώ πάντως το δηλώνω... στους υπέρμαχους των ιδιωτικοποιήσεων...

αν τους ακούσω μετά από 10 χρόνια να φωνάζουν, δεν έχουμε νερό, δεν έχουμε ρεύμα, δεν έχουμε συγκοινωνίες, δεν έχουμε σύνταξη.... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ....

θα πάρω ένα όπλο και θα τους πυροβολώ στο κεφάλι.... ξηγημένα πράγματα...
 
Ναι, είναι τα περισσότερα ιδιωτικά. Προκύπτει από κάπου ότι παρέχουν όλοι αυτοί τις ίδιες - κακές και ακριβές - υπηρεσίες; Υπάρχουν πολλά παράπονα, αλλά φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν αρκετοί που εξυπηρετούνται σωστά. Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή κάποια στιγμή είχαν μία αρνητική εμπειρία με πλοίο, αεροπλάνο, αεροδρόμια, δρόμους, είναι πάντα έτσι τα πράγματα...

Όταν θες περισσότερα για να πας με πλοίο (συνήθως σαπιοκάραβο) στην Ικαρία απ’ότι με αεροπλάνο στην Ιταλία δεν μπορούμε να μιλάμε για καλές υπηρεσίες (δες άγονες γραμμές). Για τους δρόμους στην Ελλάδα και το πόσο ασφαλείς και ακριβές είναι οι υπηρεσίες δεν νομίζω να θες παραδείγματα.
Με την ολυμπιακή είχες απευθείας πρόσβαση σχεδόν σε όλο τον κόσμο, τώρα έχεις?
Πως δικαιολογείς ότι παρόλο που έχει μειωθεί ο μισθός του έλληνα στα τάρταρα οι τιμές στα ιδιωτικά σμ δεν πέφτουν με τίποτα?
Δες ένα ιδιωτικό μαιευτήριο, σαν χώρος μπορεί να είναι καλύτερος αλλά δες τι γίνεται όταν συμβεί κάποιο περίεργο περιστατικό κατά την γέννα. Η έγκυος θα πρέπει να μεταφερθεί σε δημόσιο για να αντιμετωπιστεί. Ποιος έχει καλύτερες υπηρεσίες?
Σε πόσα ακριτικά χωριά φτάνει το ιδιωτικό internet?
Δες τι έγινε με τις ιδιωτικοποιήσεις στο ρεύμα στην Αμερική, δες με τους σιδηρόδρομους στην Αγγλία. Εμείς θα τα κάνουμε καλύτερα?
 
Πάντα πληροφορούμαστε τα αρνητικά, αυτά είναι "είδηση". Πόσες χιλιάδες θετικά υπάρχουν καθημερινά όμως που δεν τα πληροφορούμαστε;

Παρεμπιπτόντως, για πολλά από τα αρνητικά και τα προβλήματα που εμφανίζονται στον ιδιωτικό τομέα, έχει πολύ μεγάλη ευθύνη το ίδιο το Δημόσιο ως φορέας που βάζει τους κανόνες και επιβάλλει την εφαρμογή τους. Αν το Δημόσιο "πέρα βρέχει", το ίδιο και περισσότερο θα κάνουν και οι ιδιώτες (που εμπλέκονται πάρα πολλές φορές με αυτό).

Φαντάσου να ιδιωτικοποιήσουμε τα πάντα το τι θα κάνουν μετά οι ιδιώτες και θα σε υποχρεώνουν και να αγοράζεις τις υπηρεσίες.
 
Εγώ πάντως το δηλώνω... στους υπέρμαχους των ιδιωτικοποιήσεων...

αν τους ακούσω μετά από 10 χρόνια να φωνάζουν, δεν έχουμε νερό, δεν έχουμε ρεύμα, δεν έχουμε συγκοινωνίες, δεν έχουμε σύνταξη.... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ....

θα πάρω ένα όπλο και θα τους πυροβολώ στο κεφάλι.... ξηγημένα πράγματα...

Ιδιωτικοποιησεις εχουν ξεκινησει χρονια τωρα.Απλα επειδη υπηρχαν φραγκα , ελαχιστοι ασχολουνταν με την ''εθνικη περιουσια'' , ''εθνικη κυριαρχια''.Προφανως και θα επρεπε στρατηγικης σημασιας επιχειρησεις να ειναι στο ελεγχο του κρατους.Αλλα η σωστη λειτουργια ολου αυτου προυποθετει αλλη νοοτροπια , τουλαχιστον εγκαιρη αγανακτιση και οχι οταν τα φραγκα τελειωνουν (και βαζω και εμενα μεσα).Γιατι και το δουλεμα εχει και τα ορια του.Α και ο Συριζα πριν τα φραγκα τελειωσουν ειχε 4 %..
Με τσιγκλησε η τελευταια σου φραση για αυτο και το σχολιο.
 
Last edited:
Εγώ πάντως το δηλώνω... στους υπέρμαχους των ιδιωτικοποιήσεων...

αν τους ακούσω μετά από 10 χρόνια να φωνάζουν, δεν έχουμε νερό, δεν έχουμε ρεύμα, δεν έχουμε συγκοινωνίες, δεν έχουμε σύνταξη.... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ....

θα πάρω ένα όπλο και θα τους πυροβολώ στο κεφάλι.... ξηγημένα πράγματα...

Ναι, καλά τα λες, μόνο που υπάρχει μία διαφορά. Υπάρχουν ιδιωτικοποιήσεις και ιδιωτικοποιήσεις, δεν είναι όλοι υπέρ του να δοθούν σε ιδιώτες το νερό ή το ρεύμα. Για τις συγκοινωνίες παίζεται το πράγμα, γιατί μπορεί στην Αθήνα τα λεωφορεία, το μετρό και τα τρένα να είναι του Δημοσίου (χωρίς να απολαμβάνουν και κάτι το ιδιαίτερο οι κάτοικοι, πλην του Μετρό) αλλά όλες οι άλλες δεν είναι. Όσο για σύνταξη, μην ανησυχείς, φροντίζει να την εξαφανίσει από τώρα το Κράτος/Δημόσιο/πολιτικοί/μνημόνιο/τρόικα...
 
Δεν είμαι καθόλου κατά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Θα έπρεπε το κράτος μας να την είχε εμπιστευτεί από πολύ παλιότερα και να είχε μειώσει το κόστος και να κάνει πιο αποδοτικές τις υπηρεσίες σε πολλούς τομείς. Κακά τα ψέμματα, η όλη φιλοσοφία λειτουργίας του δημοσίου είναι 100 χρόνια πίσω. Βρωμάει μεσοπόλεμο.

Αλλά όχι αυτό το πράγμα που γίνεται σήμερα. Σήμερα οι "ιδιώτες" θυμίζουν περισσότερο όρνεα που κάνουν γύρους περιμένοντας τη μερίδα τους από το ετοιμοθάνατο ζωντανό.


%25CE%25BF%25CF%2581%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25B1-ARKAS.jpg
 
Φαντάσου να ιδιωτικοποιήσουμε τα πάντα το τι θα κάνουν μετά οι ιδιώτες και θα σε υποχρεώνουν και να αγοράζεις τις υπηρεσίες.

Ναι, αυτό λέω όμως, όχι στο νερό ή το ρεύμα στους ιδιώτες. Τώρα αν δώσουν τα λεωφορεία της Αθήνας, υπάρχουν ταξί, οι κάτοικοι έχουν αμάξια, μηχανές και μηχανάκια, ακόμα και ποδήλατα, αν δεν τους αρέσουν τα ιδιωτικά λεωφορεία...
 
Πάντα πληροφορούμαστε τα αρνητικά, αυτά είναι "είδηση". Πόσες χιλιάδες θετικά υπάρχουν καθημερινά όμως που δεν τα πληροφορούμαστε;

Παρεμπιπτόντως, για πολλά από τα αρνητικά και τα προβλήματα που εμφανίζονται στον ιδιωτικό τομέα, έχει πολύ μεγάλη ευθύνη το ίδιο το Δημόσιο ως φορέας που βάζει τους κανόνες και επιβάλλει την εφαρμογή τους. Αν το Δημόσιο "πέρα βρέχει", το ίδιο και περισσότερο θα κάνουν και οι ιδιώτες (που εμπλέκονται πάρα πολλές φορές με αυτό).

sotos ναι έχει ευθύνη και το Δημόσιο, αλλά και εμείς. Αλλά η μεγαλύτερη ευθύνη είναι των εταιριών. Υπάρχει πέρα από το κέρδος και η κοινωνική ευθύνη των εταιριών μην το ξεχνούμε. Αλλά στην Ελλάδα ελάχιστες εταιρίες σέβονται την κοινωνική τους ευθύνηΜερικές πολυεθνικές όταν καταδικάστηκαν για συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού ή καρτέλ (καταδικάστηκαν το τονίζω) αρνήθηκαν να πληρώσουν τα πρόστιμα κι έβαλαν τους ξένους πρεσβευτές να κάνουν εκβιασμό. Αν δεν περνούσε ο εκβιασμός, τότε η εταιρία έφευγε από την ελληνική αγορά και μεταβίβαζε τις υποχρεώσεις της σε ένα σαπάκι. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το κίτρινο χρώμα στα καύσιμα. Να θυμίσω επίσης την επικείμενη φυγή από την Ελλάδα της μεγάλης κό..λα επειδή στη Βόρειο Ελλάδα ο κόσμος συνεχίζει και κάνει μπουκοτάζ στα προιόντα που ετσιθελικά φέρνει πλέον από τη γειτονική χώρα καταργώντας εργοστάσια στην Ελλάδα χωρίς να είναι ζημιογόνα ; Η εταιρία πολύ απλά δεν δέχεται όχι μποικοτάζ στα προιόντα της, αλλά ούτε καν αναφορά στο σκάνδαλο του Φεβρουαρίου όχι μόνο από τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και από τους πολίτες που αναφέρονται στα μέσα ενημέρωσης.

Θέλεις να συνεχίσω;